"Kolme naista pahoinpiteli vuonna 1981 syntyneen miehen Helsingin Malmilla lauantain vastaisena yönä 6. marraskuuta.
Tapahtumat saivat alkunsa, kun mies istuskeli hieman ennen aamukolmea Ylä-Malmin torilla ravintola Hollywoodin terassin kaiteella. Kolmen naisen seurue käveli miehen ohi, ja mies alkoi jututtamaan naisia. Naiset arvostelivat koko miessukupuolta yleisesti ja vimmastuivat lopulta niin, että alkoivat potkia miestä.
Naisen potkivat uhriaan tämän kertoman mukaan kymmeniä kertoja. Miehelle tuli kasvoihin verinaarmuja ja vammoja vasemman silmäkulman yläpuolelle.
Pahoinpitelijöistä ei ole tuntomerkkejä. Mies luonnehti naisia noin 20-vuotiaiksi ja hyvännäköisiksi."
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/kolme_naista_pahoinpiteli_miehen/?ref=tf_iOKboksi_p5
pelonmaantiede alkaa sit toteutumaan,riittää ku on vain mies niin potkitaan paskat pihalle.
"Hyvännäköiset" naiset pahoinpitelivät miehen
12
258
Vastaukset
- BlueNightSatin
oo koiraa karvoihin kattominen :)
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
sehän vasta kamalaa olis ollut
mä aina yritän antaa meistä rumista naisista kauniin käsityksen hyvillä tavoillani ja jätän potkimatta vaikka mieli tekiskin :)
- anzzy§§
BlueNightSatin kirjoitti:
mä aina yritän antaa meistä rumista naisista kauniin käsityksen hyvillä tavoillani ja jätän potkimatta vaikka mieli tekiskin :)
hän on blondi (ei yb) ja hyvä laulaja. Halusi osallistua karaokekilpailuun tunnistamattomana ja pyysi minut maskeeraamaan ja meikkaamaan. Teinkin hänestä romaninaisen hienolla estradimeikillä mm. 4cm tekoripset.
Kilpailuun osallistuneet kolme oikeaa romaninaista jäivät pahasti pronssille tangobiisineinsä ja katkerina pieksivät sen minun tekemäni "Veeran", onneksi sen verran lievästi, etteivät edes huomanneet maskeerausta.
Heidän mielestään "Veera" voitti vain kauneutensa ansiosta.
Olisinpa jumala ja saisin Eevan tekoon vähän muutakin. kuin kylkiluun........
Millainen maailma olisikaan ja palsta.......hömppä akka Jaana-Jazulikin olisi kaunotar:DDD - BlueNightSatin
anzzy§§ kirjoitti:
hän on blondi (ei yb) ja hyvä laulaja. Halusi osallistua karaokekilpailuun tunnistamattomana ja pyysi minut maskeeraamaan ja meikkaamaan. Teinkin hänestä romaninaisen hienolla estradimeikillä mm. 4cm tekoripset.
Kilpailuun osallistuneet kolme oikeaa romaninaista jäivät pahasti pronssille tangobiisineinsä ja katkerina pieksivät sen minun tekemäni "Veeran", onneksi sen verran lievästi, etteivät edes huomanneet maskeerausta.
Heidän mielestään "Veera" voitti vain kauneutensa ansiosta.
Olisinpa jumala ja saisin Eevan tekoon vähän muutakin. kuin kylkiluun........
Millainen maailma olisikaan ja palsta.......hömppä akka Jaana-Jazulikin olisi kaunotar:DDDmeit rumiakin tarttetaan, sillä muuten ei kukaan huomais kenenkään muun kauneutta :)
- ciscokis
Mies kuvaili naisia "hyvännäköisiksi". Ihan tarkka ilmaisu. Mun pitää kilkutella.
Mä olen tehokkaampi kuin Malmin poliisi. - frost-free
pahoinpidellään jatkuvasti hyvännäköisten naisten toimesta yökerhoissa ja klubeilla. Viime kerran joku pikkumimmi tuli aukoon päätään en muista kyllä mistä tai miksi ja edellisen kerran haukuttiin huoraksi ja tönäistiin maahan ja kerran jalkapöytään iskettiin piikkarin korolla ja naurettiin päälle kun olin tanssimassa.Syynä ovat luultavasti halvat vaatteeni. :(
- frost-free
monte24 kirjoitti:
hyvin törkeää :(
on kusipäitä kännis, ne kuvittelee itsestään liikoja ja ovat ehkä jonkinlaisessa rajatilassa vai mikä se oli se termi Dazun mukaan...
frost-free kirjoitti:
on kusipäitä kännis, ne kuvittelee itsestään liikoja ja ovat ehkä jonkinlaisessa rajatilassa vai mikä se oli se termi Dazun mukaan...
se on valitettava totuus
- frost-free
monte24 kirjoitti:
se on valitettava totuus
pienemmästä määrästä nestettä kehossa ja suuremmasta määrästä rasvaa?
- frost-free
frost-free kirjoitti:
pienemmästä määrästä nestettä kehossa ja suuremmasta määrästä rasvaa?
että miehet pitävät meitä naisia hipsuttelijoina ja nössöinä jos litkimme samaa alkoholiannosta yli tunnin mutta kuvittelevat löytävänsä oikean persoonan jostain aamuneljän-vaiheesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797