napaläväri:

star

miten kauan täytyy olla uimatta, kun laitattaa napalävärin? ois kiva tietää et jos laittaa sen nyt lähiaikoina niin voiko sit kesällä mennä uimaan.. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!

6

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhh

Jos nyt laitat korun niin varmaan loppukesästä pääset jo pulikoimaan riippuen miten lävistys paranee.

• Tyttö

Viikonverran muistelen ohjeissa lukeneeni, tosin itse otin napalävistyksen etelänmatkalla aamulla, ja illalla kävin uimassa meressä, kyl vähän kirveli suola, mut eipä mitään ongelmia tullut. Ja eikö kielto koskenut vain uimahalleja, kun vesi on bakteeri pesä?

• minni

mullakin on napaläväri ja itse olen kyllä kuullut suolaisen meriveden jopa tekevän hyvää. sitähän voidaan puhdistaakin suolavedellä. ainut mitä ei lävistyksen oton jälkeen suositella, on uimahallivesi.

• lävistys navassa
        minni kirjoitti:

mullakin on napaläväri ja itse olen kyllä kuullut suolaisen meriveden jopa tekevän hyvää. sitähän voidaan puhdistaakin suolavedellä. ainut mitä ei lävistyksen oton jälkeen suositella, on uimahallivesi.

eli siis voit kesällä mennä jo uimaan.. itse olin viikon verran pois järvestä.. ohjeissa lukee 1-2 viikkoa yleensä, ja se koskee järvivettä, sillä siellähän on vaikka mitä likaa.. lävistäjä nimenomaan sanoi, että uimahallista kannattaisi pysyä jopa muutama kuukausi pois ja meressä voi uida vaikka heti, sillä se vain parantaa lävistystä.. eli mene uimaan vain kesällä, mut muista hoito ja puhditus!

• akisha
        minni kirjoitti:

otin viime syksynä napakorun ja menin sit ulkomaille parin viikon päästä siitä ja uiminen paranti lävistyksen täysin.Suolavesi tosiaanki auttaa.Ja kävin kyllä ennen ulkomaan matkaa uimahallissa ja ei kovin hyvää tehnyt.Että kun muistaa puhistaa hyvin uimisen jälkeen, niin ei mitään ongelmaa.

• mimmi86

Mä kävin eilen napakorun ottaan ja mulle sanottiin ohjeiks että uida saa heti ku siltä tuntuu,mutta uimahallin kloorivesi ei oo hyväks. eli uimahallissa ei sais uida ku vasta kuukauden päästä, mutta muuten saa uida vaikka heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe