Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi naiset nalkuttavat?

Korjalaanen

Miksi mies ei saa olla mies?

Miksi naisten pitää joka hemmetin asiasta aina mainita ja nalkuttaa?? Mitä pahaa se mies on tehnyt jotta sille pitää aina päätä aukoa miuutin välein ja mainita sen tekosista koko ajan!!?? Onko se nainen sitten niin heikko jotta se ei osaa itse näyttää tunteitaan niinkin mies tekee... syleksimällä... röyhtäilemällä... pieremällä... Miehet osaa ihan fiilis pohjalta näyttää tunteensa mutta naiselle se tekee niin kovaa että ei onnistu!

147

4890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgsdgstgew

      on huono nainen, siitä se vaan johtuu:D

      • ero edessä...

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...


      • netin ääressä
        ero edessä... kirjoitti:

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...

        yötä päivää


      • maija maha
        ero edessä... kirjoitti:

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...

        tämä perustuu induktiivisen logiikan virheeseen. Eli henkilö huomaa kaksi totuutta, mistä henkilö keksii sitten kolmannen totuuden kuten tässä tapauksessa:
        1. totuus: Vaimo nalkuttaa.
        2.totuus: Vaimo on nainen.
        3. omakeksimä totuus: Kaikki naiset nalkuttaa
        Lyhyesti mutta ytimekkäästi. =)


      • Missä harmonia?

        Nainen nalkuttaa, kun mies ei huomioi häntä. Puuttuu rakkaus ja läheisyys. Kaikki on liian arkipäiväistä ja itsestään selvää. Töks, töks sängyssä vaan peiton alla. Menee siinä hermo naiselta vähemmälläkin. Miksi se ihana nainen muuttuu sellaiseksi nalkuttavaksi, joka aikoinaan sai päänne pyörälle? Miettikää miehet sitä, älkää valittako, jos olette törppöjä.


      • Ei nalkuta
        ero edessä... kirjoitti:

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...

        jos ei ole hyvä olla ja rakkaus hiipunut! Voisi olla vaihto hyvä vaihtoehto tai salarakas? Piristystä arkeen. Ja varsinkin tähän synkkään syksyyn. Keksiä jotain hauskaa suhteeseen nalkuttamisen tilalle. Huumoria elämään. Sillä pärjää hyvin miesten maailimassa ja vähän ronskinlaista ne kaipaa.....D


      • lopen uupunut mummo
        netin ääressä kirjoitti:

        yötä päivää

        joo mäkin löysin muka kultakimpaleen ja 5v asuimme omillamme. nyt 1v sit muutettiin yhteen ja mies ei ole näkevinäänkään mua enää. aamul 5.30 avaa koneen ja kone niin että mä en voi nähdä mitä hän touhuu ja illalla kello 23 sulkee seen ja kuorsaus alkaa heti. ei mitään yö leikkiä ole ni siirryin toieeseen huoneeseen nukkuu. eli rupeen etsimään uutta kunnon Miestä...Mä en nalkuta mut ei muutenkaan jutella. ni hän hääti kaikki ystävämme pois meidän elämästä jopa mun lapsen lapsetkin jotka pienii ja rakastavat mumpsukkaa ja asuvat tos lähellä. kullekkään naapurille en saa jutella pihalla, mulla oma kone toisessa huoneees ni vakoilee ikkunan takana pimeessä että mis mamma sättäilee ja keksii hulluja juttuja mun päälle. ni mikä tälläi tyyppi on??????


      • Yks' samanlainen !
        lopen uupunut mummo kirjoitti:

        joo mäkin löysin muka kultakimpaleen ja 5v asuimme omillamme. nyt 1v sit muutettiin yhteen ja mies ei ole näkevinäänkään mua enää. aamul 5.30 avaa koneen ja kone niin että mä en voi nähdä mitä hän touhuu ja illalla kello 23 sulkee seen ja kuorsaus alkaa heti. ei mitään yö leikkiä ole ni siirryin toieeseen huoneeseen nukkuu. eli rupeen etsimään uutta kunnon Miestä...Mä en nalkuta mut ei muutenkaan jutella. ni hän hääti kaikki ystävämme pois meidän elämästä jopa mun lapsen lapsetkin jotka pienii ja rakastavat mumpsukkaa ja asuvat tos lähellä. kullekkään naapurille en saa jutella pihalla, mulla oma kone toisessa huoneees ni vakoilee ikkunan takana pimeessä että mis mamma sättäilee ja keksii hulluja juttuja mun päälle. ni mikä tälläi tyyppi on??????

        Totta puhut mummo kulta! Vaihda pian ukkoa,niitähän on maailma täynnä pilvin pimein!!Älä arkaile,vaan toimi heti.-Voit antaa viimeisen varoituksen kuitenkin ensin ja tee sen jälkeen radikaa-
        linen ratkaisusi-omaksi eduksesi.-Älä asu siipimiehen kanssa!-Olethan isäntä ja emäntä,joten tehe tahtosi mukaan...


      • slgfsölgjäslkgälkj
        maija maha kirjoitti:

        tämä perustuu induktiivisen logiikan virheeseen. Eli henkilö huomaa kaksi totuutta, mistä henkilö keksii sitten kolmannen totuuden kuten tässä tapauksessa:
        1. totuus: Vaimo nalkuttaa.
        2.totuus: Vaimo on nainen.
        3. omakeksimä totuus: Kaikki naiset nalkuttaa
        Lyhyesti mutta ytimekkäästi. =)

        Joo, olen samaa mieltä että ap on erehtynyt tekemään aikamoisen yleistyksen ja ainakin omasta näkökulmastani aivan väärinpäin. Miehet ne on, jotka nalkuttaa ja naiset sitä yrittää kestää ja vaihtavat hiljaisia katseita keskenään, jos toinenkin nainen on tätä kuulemassa. Mutta tämä siis vain tuttavapiirissäni, toki joissakin tuntemissani pariskunnissa on toisinkin päin. Nalkutus väsyttää, pitäkää jo nalkuttavat ukot turpanne kiinni..


      • hyvää joulua
        ero edessä... kirjoitti:

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...

        kysynpähän vaan. Ja oletko itse sitten niin täydellinen.


      • Anonyymi

        Mitä tapahtuu silloin , kun minulta lainataan 2 € joka viikko. Jouduin olemaan sen takia ilman ruokaa yhden päivän. Kun soitin sen paikan työntekijöille ne eivät vastanneet.


      • Anonyymi
        ero edessä... kirjoitti:

        Koskaan ei ole ollut tarvetta nalkuttaa,mies on tehnyt,mitä miehen pitää.

        Nykyinen on niin saamaton,laiska mies,että väkisin tulee nalkutettua asioista,kun ei mikään mene jakeluun. Saa sitten tehdä miehenkin työt kotona....mies on kuin pieni kakara...

        Ei parisuhde ole mikään työsuhde jossa nainen on pomo ja pomottaa miestä tekemään jatkuvasti töitä. Sellaiset naiset potkaisen heti ulos. Minä määrään tässä talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei parisuhde ole mikään työsuhde jossa nainen on pomo ja pomottaa miestä tekemään jatkuvasti töitä. Sellaiset naiset potkaisen heti ulos. Minä määrään tässä talossa.

        Nainen ei myöskään ole mikään piika ja talouskone, joten jos äijä hoitaa oman osuutensa KAIKESTA siitä mikä kodin, perheen ja parisuhteen hoitamiseen kuuluu, niin ei koskaan edes tule mitään nalkutuksen aihetta. Se vaan tuntuu yleensä olevan niin että äijät on niin saatanan laiskoja hoitamaan yhtään mitään mikä ei ole ”kivaa”, jolloin nämä vähemmän hauskat asiat kaatuu naisen niskaan ja alkaa lopulta rasittamaan parisuhdetta. Kukaan nainen ei ikuisesti jaksa katsella mieslasta, eikä se varsinkaan vällyjen välissä enää kiihota! Seuraavaksi jompikumpi, mieslapsi tai vaimo etsiikin jo sänkyseuraa muualta ja tuhoaa kaiken lopunkin kauniin mitä parisuhteen alussa oli. Eli miehet, kantakaa oma vastuunne parisuhteesta ja lopettakaa se kitinä!


    • 12

      Mies näyttää tunteitaan pieremällä, räkimällä ja röyhtimällä..:D

      Joo ja viel että jotkut elukat nyrkilläkin..

      • herneeseen

        Ei se nalkutus vika ole,ominaisuus pikemminkin.Suulla haukkuu ja vitulla pyytää anteeks.Naisen logiikka,mitä se on?
        Sellasta tiedehenkilöä ei ole löytynyt, joka ongelman pystyy ratkasemaan!!


      • "YKS VIHREE MIES"..
        herneeseen kirjoitti:

        Ei se nalkutus vika ole,ominaisuus pikemminkin.Suulla haukkuu ja vitulla pyytää anteeks.Naisen logiikka,mitä se on?
        Sellasta tiedehenkilöä ei ole löytynyt, joka ongelman pystyy ratkasemaan!!

        MIEHET ON MARSISTA JA NAISET VENUKSESTA. MINKÄS SILLE TEET...,...


    • Näin se menee

      Suomalainen mies ei ole mies vaan hiiri joka piipittää joka helvetin asiasta, ei nykyajan ukoista ole mihinkään, yököttäviä vätyksiä kaikki, jotka ei edes osaa käytöstapoja.

      Nykyajan mies nalkuttaa, ei nainen, mies on heikko nainen taas vahva.

      • GFAghah

        feministi, et usko tuota itsekään


      • lkfsäalkdflamnf
        GFAghah kirjoitti:

        feministi, et usko tuota itsekään

        Huooohhooh.. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa, kun pidätte "feministiä" haukkumasanana. Jokainen älykäs nainen on feministi, ei siitä kaikki metakkaa pidä, ja ukkokin saa tai siis saa antaa :) melkein joka päivä, että voitte kyllä unohtaa typerät määritelmänne feminismille. Minulle feminismi tarkoittaa tasan tasa-arvoa. Myös miesten. Joskus tekis kyllä mieli ruveta ajattelemaan kostonhimoisemmin, kun tuntuu että se tasa-arvo ei taida milloinkaan mennä jakeluun. Aina pitää joidenkin olla vahvempia kuin toisten. Jospa vain kaikki kannattaisivat tasa-arvoa.. utopiaa..


      • ...
        lkfsäalkdflamnf kirjoitti:

        Huooohhooh.. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa, kun pidätte "feministiä" haukkumasanana. Jokainen älykäs nainen on feministi, ei siitä kaikki metakkaa pidä, ja ukkokin saa tai siis saa antaa :) melkein joka päivä, että voitte kyllä unohtaa typerät määritelmänne feminismille. Minulle feminismi tarkoittaa tasan tasa-arvoa. Myös miesten. Joskus tekis kyllä mieli ruveta ajattelemaan kostonhimoisemmin, kun tuntuu että se tasa-arvo ei taida milloinkaan mennä jakeluun. Aina pitää joidenkin olla vahvempia kuin toisten. Jospa vain kaikki kannattaisivat tasa-arvoa.. utopiaa..

        minusta suomessa tasa-arvoa ei ole niin kauan kun naisilla ei ole asemiespalvelusta (-nais-?) ja eduskunnan jäsenet ostelevat uusia peittoja itselleen.


      • QuickSapphire
        lkfsäalkdflamnf kirjoitti:

        Huooohhooh.. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa, kun pidätte "feministiä" haukkumasanana. Jokainen älykäs nainen on feministi, ei siitä kaikki metakkaa pidä, ja ukkokin saa tai siis saa antaa :) melkein joka päivä, että voitte kyllä unohtaa typerät määritelmänne feminismille. Minulle feminismi tarkoittaa tasan tasa-arvoa. Myös miesten. Joskus tekis kyllä mieli ruveta ajattelemaan kostonhimoisemmin, kun tuntuu että se tasa-arvo ei taida milloinkaan mennä jakeluun. Aina pitää joidenkin olla vahvempia kuin toisten. Jospa vain kaikki kannattaisivat tasa-arvoa.. utopiaa..

        Jep. Naura sille. Naura sille miten ihmiset kuvittelevat feministin tarkoittavan jotain pahaa. Minusta se on niin hullua, että kun sitä vähän enemmän ajattelee niin se on oikeasti niin surkuhupaisaa että ei sitä voi ottaa kuin koomisesti.

        Tasa-arvo on LOISTAVA asia!!

        Ja se asepalvelus on epäkohta siinä tasa-arvossa... sille pitäisi tehdä jotain. Toisen velvollisuus ei saa olla toisen oikeus.

        Feminismihän on aatteena hyvä! Feministihän on tasa-arvon kannalla.
        Ei siinä mitään vikaa ole...

        Ainut mikä tätä palstaa tuntuu vaivaavan on sukupuolinarsismi ja sukupuolirasismi. Se on paha.


    • nöff, nöff

      Naiset mittään nalkuta!! . . . He vaan kertaavat asioita, kun miehellä on huono muisti!!

    • *-*-*

      kun eivät jaksa enää välittää. Silloin kannattaakin olla huolissaan.

      • Meidän taloudessa minä olen tässä pisteessä.

        En sano enää -mitään- kun en jaksa enää välittää.

        Ja oikeasti, nyt saisi kyllä mies olla huolissaan.

        Jos ei osallistu yhteisiin kuluihin mitenkään, ei tee mitään kotitöitä, juuri ja juuri omat pyykit tuo pyykkikoriin, mutta ei enempää, ei koskaan tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei anna seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, nukkuu sohvalla, ei vieressä... jne.

        Mikä on seuraava piste? Avioero?


      • Naaaan
        RipsaK kirjoitti:

        Meidän taloudessa minä olen tässä pisteessä.

        En sano enää -mitään- kun en jaksa enää välittää.

        Ja oikeasti, nyt saisi kyllä mies olla huolissaan.

        Jos ei osallistu yhteisiin kuluihin mitenkään, ei tee mitään kotitöitä, juuri ja juuri omat pyykit tuo pyykkikoriin, mutta ei enempää, ei koskaan tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei anna seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, nukkuu sohvalla, ei vieressä... jne.

        Mikä on seuraava piste? Avioero?

        Tai pariterapia ja nopeaan. Ei sun kannata tuhlata elämääsi suhteessa, joka vain ottaa, ei anna mitään. Joten toivon että teet liikkeen suuntaan tai toiseen. Onnea ja yritä kestää!


      • en vaan kestäis
        RipsaK kirjoitti:

        Meidän taloudessa minä olen tässä pisteessä.

        En sano enää -mitään- kun en jaksa enää välittää.

        Ja oikeasti, nyt saisi kyllä mies olla huolissaan.

        Jos ei osallistu yhteisiin kuluihin mitenkään, ei tee mitään kotitöitä, juuri ja juuri omat pyykit tuo pyykkikoriin, mutta ei enempää, ei koskaan tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei anna seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, nukkuu sohvalla, ei vieressä... jne.

        Mikä on seuraava piste? Avioero?

        Itse olisin kyl sitä mieltä et avioeroa kannattais tarkkaan harkita.. Kannataa kirjata paperille - ja ja niitä kumpaa on enemmän niin varmasti kannattaa käyttää ratkaisun pohjana. Itse en kestäis moista. Eihän tämä aviopuoliso huomioi sinua ollenkaan... Miks ihmiset päästää suhteensa tähän jamaan????


      • lindalottaloviisa

        vaikkei sitä moni uskokaan ja sitten ihmetellään, että miksi se lähti?


      • nähty on
        RipsaK kirjoitti:

        Meidän taloudessa minä olen tässä pisteessä.

        En sano enää -mitään- kun en jaksa enää välittää.

        Ja oikeasti, nyt saisi kyllä mies olla huolissaan.

        Jos ei osallistu yhteisiin kuluihin mitenkään, ei tee mitään kotitöitä, juuri ja juuri omat pyykit tuo pyykkikoriin, mutta ei enempää, ei koskaan tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei anna seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, nukkuu sohvalla, ei vieressä... jne.

        Mikä on seuraava piste? Avioero?

        tämä on tuttu kuvio jolla on surkea loppu niin minullakin kuin monella muulla.Kyllä pitäis ajoissa ihmisten tajuta hoitamaan suhdetta mutta minkäs teet jos toinen ei ota keskusteluun osaa ja elää siinä uskossa että kaikki on hyvin.


    • kdsljfsl

      Jos nainen nalkuttaa, mieti onko siinä aihetta ja onko reilua. Jos ei ole, ota vähän etäisyyttä. Pidä kehityskeskustelu ja ota aina etäisyyttä, kun nainen nalkuttaa. Jos nalkutus ei vähene, lähde menemään. Pistä lakimies asialle, niin saat yhteishuollon sitten, jos haluatte. Ei tarvitse kuunnella sitä nalkutusta.

    • 15

      Pitäähän lapsillekin toistaa asioita monta kertaa, sillä tavalla ne oppivat. Myös koiria koulutetaan toistamalla, miksei sitten miehiä?

      • harros12

        Nainen nalkuttaa vain yhdestä syystä: munan puutteesta. Orkku päivässä pitää nalkutuksen loitolla. Nainen tekee suursiivouksen kerran viikossa, vie 10 roskapussia päivässä ja tuo aamukahvin sänkyyn, jos pidät sen hyvässä munassa ja mehussa. Raskaaksihan se miehelle käy, mutta ooppera on loppu vasta kun lihava nainen on laulanut...


    • Helpompaa yksin

      tulleensa väärin kohdelluksi.
      Tee kuten on oikein, se on niin yksinkertaista.
      Naiselle on annettava vain lupa tunteiden ilmaisuun.

    • sdgsgsgs

      Sorry, nykyajan miehet ne vasta nalkuttavat ja niitä ei kyllä kestä Erkkikään!! Nykyajan suomalaiset miehet kun ovat hiiriä, eikä siis miehiä joten katse peiliin hei, sieltä näet sen todellisen nalkuttajan!!!

      • nöff, nöff

        hmmm . . . sie vaadit mieheltä vähemmän sanoja ja enemmän tekoja ja suoraa toimintaako??? ;)))))


      • QuickSapphire

        En minä kyllä koskaan nalkuta... Kitisen korkeintaan!

        Ja hiiret vikisee.

        Ja kyllä miehet silti keskimäärin kovemmassa kunnossa on ku naiset!! On ne siten naisia miehekkäämpiä!

        Ja eikös tasa-arvon ole tarkoitus tuoda sukupuolia toisiensa kaltaiseksi?


      • 17
        QuickSapphire kirjoitti:

        En minä kyllä koskaan nalkuta... Kitisen korkeintaan!

        Ja hiiret vikisee.

        Ja kyllä miehet silti keskimäärin kovemmassa kunnossa on ku naiset!! On ne siten naisia miehekkäämpiä!

        Ja eikös tasa-arvon ole tarkoitus tuoda sukupuolia toisiensa kaltaiseksi?

        Miten niin miehet on keskimäärin kovemmassa kunnossa kuin naiset? Olen kuullut jonkun ennenkin väittävän tuollaista, mutta kysynpä nyt sitten että miten niin. Ette kai te nyt väitä että kun mies on keskimäärin fyysisesti vahvempi, niin se tarkoittaisi että mies on paremmassa kunnossa? Tuli vaan mieleen kun miehet kuitenkin kuolevat monta vuotta nuorempana..ja voihan pienikin mies olla paljon kovemmassa kunnossa kuin iso mies vaikkei jaksaisikaan yhtä paljon esimerkiksi nostaa painoja.

        Minusta tasa-arvon tarkoitus on ennakkoluulojen poistaminen. yksilön ottaminen yksilönä, eikä sukupuolen/etnisen ryhmän/seksuaalisen suuntautumisen tai jonkun muun seikan edustajana.


      • QuickSapphire
        17 kirjoitti:

        Miten niin miehet on keskimäärin kovemmassa kunnossa kuin naiset? Olen kuullut jonkun ennenkin väittävän tuollaista, mutta kysynpä nyt sitten että miten niin. Ette kai te nyt väitä että kun mies on keskimäärin fyysisesti vahvempi, niin se tarkoittaisi että mies on paremmassa kunnossa? Tuli vaan mieleen kun miehet kuitenkin kuolevat monta vuotta nuorempana..ja voihan pienikin mies olla paljon kovemmassa kunnossa kuin iso mies vaikkei jaksaisikaan yhtä paljon esimerkiksi nostaa painoja.

        Minusta tasa-arvon tarkoitus on ennakkoluulojen poistaminen. yksilön ottaminen yksilönä, eikä sukupuolen/etnisen ryhmän/seksuaalisen suuntautumisen tai jonkun muun seikan edustajana.

        Ehehee!!

        Jep! Must sitä minä tarkotan. Että kun miehet on fyysisesti vahvempia niin ne ovat kovemmassa kunnossa. Ei paremmassa, mutta kovemmassa. Ja vain keskimäärin. Ja miehet muutenki miehekkäämpiä kuin naiset... keskimäärin! :P

        Jep, sitä tasa-arvo minustakin tarkoittaa! Nimenomaa. Tuo oli hienosti sanottu!


    • nöff, nöff

      Lapsia kasvatettaessa sanotaan, että rajat on rakkautta . . .. Niin oiskohan sit miehen kohdalla, et nalkuttaminen on rakkautta? ;)))
      Vain harva nainen nalkuttaa ilman aihetta!!! . . . Kylähän se miestä kirpaisee, kuinka osuvasti ja kaiken huomataten nainen osaakin sanoa.. .
      Nainen = suloinen myrkynkeittäjä ;))))
      Vai, olikohan se sittenkin mies, se joka ilmapiirin pilaa??

      • Näin se menee

        Tosi mielekästä ihailla itseään ja sukupuoltaan nalkuttamisesta.

        Just tuollainen asenne vituttaa miestä. Ollaan niin muka ovelia ja vittumaisia pilaten yhteinen elämä jollakin motkotuksella jostain helvetin pienestä asiasta.

        Kuollaan joskus pois täältä, sitten ei tarvitse ainakaan nalkutusta enää kuunnella.

        En käsitä miten pikkumaisia nainen voi olla ja pikkusieluinen kun uskottelee itselleen että niissä aiheissa on aina aihetta ja että se on jotenkin suloista kun miestä kirpaisee.

        Nainen on lapsi joka hakee nalkutuksella HUOMIOTA.


      • nöff, nöff
        Näin se menee kirjoitti:

        Tosi mielekästä ihailla itseään ja sukupuoltaan nalkuttamisesta.

        Just tuollainen asenne vituttaa miestä. Ollaan niin muka ovelia ja vittumaisia pilaten yhteinen elämä jollakin motkotuksella jostain helvetin pienestä asiasta.

        Kuollaan joskus pois täältä, sitten ei tarvitse ainakaan nalkutusta enää kuunnella.

        En käsitä miten pikkumaisia nainen voi olla ja pikkusieluinen kun uskottelee itselleen että niissä aiheissa on aina aihetta ja että se on jotenkin suloista kun miestä kirpaisee.

        Nainen on lapsi joka hakee nalkutuksella HUOMIOTA.

        Jos nainen nalkuttaa, niin silloin miehellä on tasan kaksi vaihtoehtoa.
        Joko totella naista tai lähteä kokonaan suhteesta pois.
        . . . Mut mitäpä mies tekee?? Hän jatkaa jääräpäisesti omalla tavallaan, joka ärsyttää naista ja saa tämän nalkuttamaan ja mies kuuntelee onnelisena, kun nainen nalkuttaa!! ;)))


      • gazehbh
        nöff, nöff kirjoitti:

        Jos nainen nalkuttaa, niin silloin miehellä on tasan kaksi vaihtoehtoa.
        Joko totella naista tai lähteä kokonaan suhteesta pois.
        . . . Mut mitäpä mies tekee?? Hän jatkaa jääräpäisesti omalla tavallaan, joka ärsyttää naista ja saa tämän nalkuttamaan ja mies kuuntelee onnelisena, kun nainen nalkuttaa!! ;)))

        Eli vikako on aina ja vain miehessä? Naisella ei tarvitse olla vaihtoehtoja, koska on kuitenkin (omasta mielestään) oikeassa?

        Entä ne naisen vaihtoehdot; pitää turpa kiinni tai jatkaa sitä itsekästä, kaikkitietävää nalkutusta, siis siinä tapauksessa että nainen nalkuttaa vaikka onkin väärässä. Sitten kun taas on aihetta nalkuttaa, niin ei siinä mitään. Mutta kun ainahan ovat omasta mielestään oikeassa.


      • nöff, nöff
        gazehbh kirjoitti:

        Eli vikako on aina ja vain miehessä? Naisella ei tarvitse olla vaihtoehtoja, koska on kuitenkin (omasta mielestään) oikeassa?

        Entä ne naisen vaihtoehdot; pitää turpa kiinni tai jatkaa sitä itsekästä, kaikkitietävää nalkutusta, siis siinä tapauksessa että nainen nalkuttaa vaikka onkin väärässä. Sitten kun taas on aihetta nalkuttaa, niin ei siinä mitään. Mutta kun ainahan ovat omasta mielestään oikeassa.

        No, kukas se on sen nalkuttavan naisen ottanut tai päästänyt miehen rinnalle??? . . . Niin, mies itse!!! Eli omavika, jos nainen nalkuttaa!!!


      • zhb yayhahy
        nöff, nöff kirjoitti:

        No, kukas se on sen nalkuttavan naisen ottanut tai päästänyt miehen rinnalle??? . . . Niin, mies itse!!! Eli omavika, jos nainen nalkuttaa!!!

        Nainen alkaa nalkuttamaan vasta kun suhdetta on ollut muutama vuosi, eli paha sitä on alkaa ennustamaan että mitä tuleman pitää.

        Eikä se nalkutus edelleenkään ole miehen vika, vai väitätkö että mies hallitsee naista? Luulin että nainen saa itse päättää nalkuttaako vai eikö.


      • nöff, nöff
        zhb yayhahy kirjoitti:

        Nainen alkaa nalkuttamaan vasta kun suhdetta on ollut muutama vuosi, eli paha sitä on alkaa ennustamaan että mitä tuleman pitää.

        Eikä se nalkutus edelleenkään ole miehen vika, vai väitätkö että mies hallitsee naista? Luulin että nainen saa itse päättää nalkuttaako vai eikö.

        Ajatteleppa, voisiko miehen käytöksellä ja tavoilla olla mitään yhteyttä naisen nalkuttamisen kanssa????
        Ja miksi ylipäätään naista pitäisi hallita??? . . . Hänhän on jo aikuinen ihminen ja osaa tehdä sen itsekin!!!


      • aehbyehbb
        nöff, nöff kirjoitti:

        Ajatteleppa, voisiko miehen käytöksellä ja tavoilla olla mitään yhteyttä naisen nalkuttamisen kanssa????
        Ja miksi ylipäätään naista pitäisi hallita??? . . . Hänhän on jo aikuinen ihminen ja osaa tehdä sen itsekin!!!

        Sanoinko että pitäisi hallita? Mutta kun sanot sen olevan miehen vika jos nainen nalkuttaa, eli mieskö sen naisen laittaa nalkuttamaan? Nalkutus on sitä kun nainen, kirjaimellisesti, nalkuttaa turhanpäiväisestä/naurettavasta asiasta tai kun on olevinaan oikeassa.


      • nöff, nöff
        aehbyehbb kirjoitti:

        Sanoinko että pitäisi hallita? Mutta kun sanot sen olevan miehen vika jos nainen nalkuttaa, eli mieskö sen naisen laittaa nalkuttamaan? Nalkutus on sitä kun nainen, kirjaimellisesti, nalkuttaa turhanpäiväisestä/naurettavasta asiasta tai kun on olevinaan oikeassa.

        Se johtuu vain näkemyserosta.


      • 25
        gazehbh kirjoitti:

        Eli vikako on aina ja vain miehessä? Naisella ei tarvitse olla vaihtoehtoja, koska on kuitenkin (omasta mielestään) oikeassa?

        Entä ne naisen vaihtoehdot; pitää turpa kiinni tai jatkaa sitä itsekästä, kaikkitietävää nalkutusta, siis siinä tapauksessa että nainen nalkuttaa vaikka onkin väärässä. Sitten kun taas on aihetta nalkuttaa, niin ei siinä mitään. Mutta kun ainahan ovat omasta mielestään oikeassa.

        Sinustako naisen puhe on aina nalkutusta?

        Ja mies tietystii mainitsee asiasta, näinhän se sovinistin åäässä menee.


      • QuickSapphire
        nöff, nöff kirjoitti:

        Se johtuu vain näkemyserosta.

        Tuo kieltämättä oli fiksusti sanottu!


    • oReally?

      Miksi ankat kvaakkuvat?

      • Korjalaanen

        Kiitos vihjeistä!

        Naisessa siis oli vika! Laiton sen kävelemään ja eikun uutta hakemaan. Jos vaikka mykän eukon löytäsin seuraavaksi ittelleni. Sellanen olis aika jees.


      • Hah !
        Korjalaanen kirjoitti:

        Kiitos vihjeistä!

        Naisessa siis oli vika! Laiton sen kävelemään ja eikun uutta hakemaan. Jos vaikka mykän eukon löytäsin seuraavaksi ittelleni. Sellanen olis aika jees.

        Onneksi kuulut siihen porsaslajikkeeseen, joka kulkee tiensä yksin, aina loppujen lopuksi. Kukaan nykyaikainen fiksu ihminen ei katsele eikä kuuntele sikaa läävässään kovin pitkään. Varsinkaan, kun asennekin on sieltä ja syvältä.


      • Juupa juu..
        Hah ! kirjoitti:

        Onneksi kuulut siihen porsaslajikkeeseen, joka kulkee tiensä yksin, aina loppujen lopuksi. Kukaan nykyaikainen fiksu ihminen ei katsele eikä kuuntele sikaa läävässään kovin pitkään. Varsinkaan, kun asennekin on sieltä ja syvältä.

        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin käärittynä todellakin aiheesta (esim. siitä, että toinen ei kuuntele helvettiäkään toisen puheista vaan jatkaa vaan netissä/pleikkarissa what ever tappopelejään) niin mies tulkitsee AINA kaiken naisen sanomisen nalkutukseksi ja varsinkin silloin kun nainen on oikeassa. Eli heikot miehet ei kestä sitä, että ovat väärässä ja nainen TAAS oikeassa. Näin se vaan on, jauhakaa sitten mitä paskaa hyvänsä. Nykymiesten itsetunto ei kestä sitä että mistään sanotaan, vaikka sanottaisi nätistikin.


      • nöff, nöff
        Juupa juu.. kirjoitti:

        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin käärittynä todellakin aiheesta (esim. siitä, että toinen ei kuuntele helvettiäkään toisen puheista vaan jatkaa vaan netissä/pleikkarissa what ever tappopelejään) niin mies tulkitsee AINA kaiken naisen sanomisen nalkutukseksi ja varsinkin silloin kun nainen on oikeassa. Eli heikot miehet ei kestä sitä, että ovat väärässä ja nainen TAAS oikeassa. Näin se vaan on, jauhakaa sitten mitä paskaa hyvänsä. Nykymiesten itsetunto ei kestä sitä että mistään sanotaan, vaikka sanottaisi nätistikin.

        Olipa taas viisaita sanoja!! . . . Niin, sanojahan olikin nainen!!! ;)))
        . . . Se nalkuttaminen taitaa johtua ihan vain miehen ja naisen luonteiden erilaisuudesta ja siitä, että nainen ja mies arvostavat eriasioita.


      • Cyclon B
        nöff, nöff kirjoitti:

        Olipa taas viisaita sanoja!! . . . Niin, sanojahan olikin nainen!!! ;)))
        . . . Se nalkuttaminen taitaa johtua ihan vain miehen ja naisen luonteiden erilaisuudesta ja siitä, että nainen ja mies arvostavat eriasioita.

        Vaihtoehtona olis tietenkin upottaa tollaset akat rikkihapolla täytettyyn altaaseen.Sopiva annos syanidia tukkis myös turvat tehokkaasti.


      • That's right
        Juupa juu.. kirjoitti:

        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin käärittynä todellakin aiheesta (esim. siitä, että toinen ei kuuntele helvettiäkään toisen puheista vaan jatkaa vaan netissä/pleikkarissa what ever tappopelejään) niin mies tulkitsee AINA kaiken naisen sanomisen nalkutukseksi ja varsinkin silloin kun nainen on oikeassa. Eli heikot miehet ei kestä sitä, että ovat väärässä ja nainen TAAS oikeassa. Näin se vaan on, jauhakaa sitten mitä paskaa hyvänsä. Nykymiesten itsetunto ei kestä sitä että mistään sanotaan, vaikka sanottaisi nätistikin.

        "Nykymiesten" ? Varsinkaan vanhemman polven äijät eivät kestä sitä, että naisella on jotakin sanottavaa johonkin asiaan. Ja se johtuu siitä, että niiden itsetunto on uhoa, joka johtaa kohti tuhoa. - Oisko sun kantsinut tarkistaa noi vasemman puolen viivat, jotta kelle vastaat.


      • nöff, nöff
        Cyclon B kirjoitti:

        Vaihtoehtona olis tietenkin upottaa tollaset akat rikkihapolla täytettyyn altaaseen.Sopiva annos syanidia tukkis myös turvat tehokkaasti.

        Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava.
        Suomalaista naista ei niinvain lannisteta!!!!!!!!
        . . . Siellä taas joku suomalainen mies isottelee viinapäissään!!
        Ja sit täsä pitäis vielä olla ylypiä, kun on suomalaanenmies!!!!! :(


      • gagawtgt
        nöff, nöff kirjoitti:

        Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava.
        Suomalaista naista ei niinvain lannisteta!!!!!!!!
        . . . Siellä taas joku suomalainen mies isottelee viinapäissään!!
        Ja sit täsä pitäis vielä olla ylypiä, kun on suomalaanenmies!!!!! :(

        "Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava."

        Entä ne viat?


      • nöff, nöff
        gagawtgt kirjoitti:

        "Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava."

        Entä ne viat?

        Jooo . . . suomalaisessa naisessa on vain yksi vika! . . . Se, että heissä ei ole mitään vikaa!! ;)))))


      • 22
        Cyclon B kirjoitti:

        Vaihtoehtona olis tietenkin upottaa tollaset akat rikkihapolla täytettyyn altaaseen.Sopiva annos syanidia tukkis myös turvat tehokkaasti.

        Noin sanoo natsi,

        naisvihaa jyllää edelleen.


      • höpömlöpönjuu
        Juupa juu.. kirjoitti:

        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin käärittynä todellakin aiheesta (esim. siitä, että toinen ei kuuntele helvettiäkään toisen puheista vaan jatkaa vaan netissä/pleikkarissa what ever tappopelejään) niin mies tulkitsee AINA kaiken naisen sanomisen nalkutukseksi ja varsinkin silloin kun nainen on oikeassa. Eli heikot miehet ei kestä sitä, että ovat väärässä ja nainen TAAS oikeassa. Näin se vaan on, jauhakaa sitten mitä paskaa hyvänsä. Nykymiesten itsetunto ei kestä sitä että mistään sanotaan, vaikka sanottaisi nätistikin.

        julkaisu maidän kaikkien nähtäville, jotta voimme viisastuttaa itseämme tällä vuosisadan tiedolla. Tiedän kokemuksesta, että nainen on aina oikeassa, älköön olko muita totuuksia. Nainenhan on AINA "oikeassa", riippumatta asiasta tai sen oikeellisuudesta. Nalkutus alkaa jo ajatuksesta. Kun nainen ajattelee jotain mitä hän haluaa miehensä tekevän. Miehen pitäisi olla ajatuksen lukija ja tehdä se nanosekunneissa ennen kuin nainen tuo sen julki. Muuten alkaa nalkutus; tuokin on vielä tekemättä. Muutenkin naisen ajatuksen juoksu on ihmiskunnan mysteeri ja iankaikkisesti tulkitsematon, niin tieteellisesti kuin loogisesti. Jos miehen ääneen sanoma ajatus poikkeaa naisen ajatusmaailmasta piirun vertaa, niin ollaan heti kusessa. Ei voi olla eri mieltä edes julkishallinnon päätöksistä, "pitääkö aina valittaa" on tulos. Vain joojoo miehenä pärjää naisten kanssa ilman narinoita. Se,,, on totuus naisesta.


      • kollius
        nöff, nöff kirjoitti:

        Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava.
        Suomalaista naista ei niinvain lannisteta!!!!!!!!
        . . . Siellä taas joku suomalainen mies isottelee viinapäissään!!
        Ja sit täsä pitäis vielä olla ylypiä, kun on suomalaanenmies!!!!! :(

        Pah... notkeita nähneetkään, kauheita ihra kasoja. Sopivia koeajoon mutta ei vakituiseksi.


      • koopa
        nöff, nöff kirjoitti:

        Suomalainen nainen on sisukas, notkea ja kaunis, hyväluonteinen, rehellinen, uskollinen ja luotettava.
        Suomalaista naista ei niinvain lannisteta!!!!!!!!
        . . . Siellä taas joku suomalainen mies isottelee viinapäissään!!
        Ja sit täsä pitäis vielä olla ylypiä, kun on suomalaanenmies!!!!! :(

        Mene sitten hakemaan sitä afrikankyrpää saatanan feministiläski.
        Te ämmät kuvittelette olevanne joka asiassa oikeassa. Ja jos nalkutatte ja mies on hiljaa niin te luulette että se merkitsee sitä että olette oikeassa! Vaikka se ei todellakaan niin mene. Mies on hiljaa koska yleensä säästyy pahemmalta nalkutukselta/valitukselta siten!

        Cosmopolitan-aivopesu ja tuollaiset saastaiset feministiläskit kuin sinä olette pilanneet suomalaiset naiset kokonaisuudessaan. Teille on annettu liikaa valtaa ja teille ei enää riitä mikään. Teille on median toimesta syötetty NAURETTAVA epärealistinen kuva minkälainen "miehen pitää olla". No sehän ei tietysti ikinä kenenkään kanssa toteudu ja sitten teillä on muka "oikeus" alkaa nalkuttamaan ja lopetatte miehen kunnioittamisen ja siitä kierre on valmis. Onhan se niinkin että pettämisetkin tapahtuvat nykyään 85% NAISTEN toimesta. Oikeanlaisen kunnioituksen puutetta se vain on! Ja siitä saa kyllä miehet syyttää yksin itseään, että ovat päästäneet naiset tuollaiseen asemaan!

        Miksi naiselle ei mikään riitä: http://pua4ltr.wordpress.com/2010/01/28/the-paradox-of-beta-ization/


      • eioleeejws
        koopa kirjoitti:

        Mene sitten hakemaan sitä afrikankyrpää saatanan feministiläski.
        Te ämmät kuvittelette olevanne joka asiassa oikeassa. Ja jos nalkutatte ja mies on hiljaa niin te luulette että se merkitsee sitä että olette oikeassa! Vaikka se ei todellakaan niin mene. Mies on hiljaa koska yleensä säästyy pahemmalta nalkutukselta/valitukselta siten!

        Cosmopolitan-aivopesu ja tuollaiset saastaiset feministiläskit kuin sinä olette pilanneet suomalaiset naiset kokonaisuudessaan. Teille on annettu liikaa valtaa ja teille ei enää riitä mikään. Teille on median toimesta syötetty NAURETTAVA epärealistinen kuva minkälainen "miehen pitää olla". No sehän ei tietysti ikinä kenenkään kanssa toteudu ja sitten teillä on muka "oikeus" alkaa nalkuttamaan ja lopetatte miehen kunnioittamisen ja siitä kierre on valmis. Onhan se niinkin että pettämisetkin tapahtuvat nykyään 85% NAISTEN toimesta. Oikeanlaisen kunnioituksen puutetta se vain on! Ja siitä saa kyllä miehet syyttää yksin itseään, että ovat päästäneet naiset tuollaiseen asemaan!

        Miksi naiselle ei mikään riitä: http://pua4ltr.wordpress.com/2010/01/28/the-paradox-of-beta-ization/

        Tässä lisää luettavaa teille aivottomille tolloille (eivät kaikki).

        http://www.personalpowermeditation.com/forum/social-dynamics/the-betaization-process/?action=printpage


      • Fuel 68
        Juupa juu.. kirjoitti:

        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin käärittynä todellakin aiheesta (esim. siitä, että toinen ei kuuntele helvettiäkään toisen puheista vaan jatkaa vaan netissä/pleikkarissa what ever tappopelejään) niin mies tulkitsee AINA kaiken naisen sanomisen nalkutukseksi ja varsinkin silloin kun nainen on oikeassa. Eli heikot miehet ei kestä sitä, että ovat väärässä ja nainen TAAS oikeassa. Näin se vaan on, jauhakaa sitten mitä paskaa hyvänsä. Nykymiesten itsetunto ei kestä sitä että mistään sanotaan, vaikka sanottaisi nätistikin.

        Voisikohan saada informaatiota , mikä "tieteellinen tutkimus".


      • nähty on
        That's right kirjoitti:

        "Nykymiesten" ? Varsinkaan vanhemman polven äijät eivät kestä sitä, että naisella on jotakin sanottavaa johonkin asiaan. Ja se johtuu siitä, että niiden itsetunto on uhoa, joka johtaa kohti tuhoa. - Oisko sun kantsinut tarkistaa noi vasemman puolen viivat, jotta kelle vastaat.

        puutu joka asiaan jos ei ymmärrä asiasta mitään.Nalkuttaminen johtuu miehen saamattomuudesta tai suoranaisesta laiskuudesta ja tätähän laiskuri kauaa kestä jos kuulo on tallella.


      • Infoa
        Fuel 68 kirjoitti:

        Voisikohan saada informaatiota , mikä "tieteellinen tutkimus".

        Höpönlöpön Juupa juu..13.11.2010 21:46
        tieteellisesti on todistettu että naiset on "nalkutuksillaan" 95%:sti oikeassa ja sekös se sitten heikkoja miehiä vituttaa, vaikka siis sanoisi kuinkia varovasti ja vaikka miten vaaleanpunaiseen pumpuliin

        tähän viittasin


    • Oh bummer

      Nainen suuttuu, kun en ymmärrä hänen vähäeleistä ja (mielestäni) epäselvää tapaansa ilmaista, että hän haluaa keskustella jostain asiasta. Seuraa nalkutusta siitä kuinka en välitä enkä osallistu yhteiseen keskusteluun, kun en ymmärrä naisen kryptisiä piiloviestejä. Naisen tapa esittää kysymys on usein esittää se ohimenevän toteamuksen muodossa. Esimerkiksi:
      - Ystäväni Saaran uusi koti oli hieno ja hänellä oli olohuoneessa kaunis sininen matto.
      - Okei, hieno homma.
      ...
      - Niin sua ei taida taas kiinnostaa osallitua tähän keskusteluun ja vastata mun kysymykseen.
      - Mikä kysymys? Sähän vain totesit, että Saaralla oli kiva koti ja matto. Kysyitkö sä muka jotain?
      - No mietipä nyt vähän!
      - En nyt ymmärrä. Et sä mitään ole kysynyt.
      - Miten sä et tajua mitään? Ei näköjään kiinnosta herraa kuin oma elämä.
      - Mitä ihmettä?

      Kyse oli siis siitä, että minun olisi pitänyt lukea naisen ajatuksia ja ymmärtää toteamus kysymykseksi, että pitäisikö meidänkin ostaa samanlainen sininen matto olohuoneeseen kuin Saaralla. Nainen oli jälkikäteenkin sitä mieltä, että hän oli hyvin selkeäsanainen ja minä olen vain tyly ääliö.

      • Lue elekieltä

        No kyllä mieäs on tosi yksinkertainen, jos ei ymmärrä, että jos naapuri tai ystävätär on saanut uutta ja hienoa, niin meidän pitää saara kans. Oikea vastaus olisi ollut: "Tahtoisitko sinäkin ... ?"


      • gtatawqtgv
        Lue elekieltä kirjoitti:

        No kyllä mieäs on tosi yksinkertainen, jos ei ymmärrä, että jos naapuri tai ystävätär on saanut uutta ja hienoa, niin meidän pitää saara kans. Oikea vastaus olisi ollut: "Tahtoisitko sinäkin ... ?"

        No miksi käyttää helvetin tyhmiä kiertoilmaisuja? Sanoisi vain suoraan että eikö mekin hommattaisi.


      • Oh bummer
        Lue elekieltä kirjoitti:

        No kyllä mieäs on tosi yksinkertainen, jos ei ymmärrä, että jos naapuri tai ystävätär on saanut uutta ja hienoa, niin meidän pitää saara kans. Oikea vastaus olisi ollut: "Tahtoisitko sinäkin ... ?"

        Minä en yleisesti oleta ihmisten olevan sitä sorttia, että jos kaverilla tai naapurilla on jotain hienoa, niin itsekin pitää saada samanlainen vain siksi, ettei jää kakkoseksi. Ehkä pitäisi.

        Tässä naisten epäselvässä tavassa ilmaista itseään näen kaksi ihmeellisyyttä:
        1. Jos ihminen haluaa jotain tai haluaa keskustella jostain, niin miksi hän ryhtyy arvausleikkiin? Miksei asiaa voi sanoa suoraan, jolloin koko prosessi nopeutuisi, kun viesti menisi heti perille ja nainen saisi nopeammin haluamansa?
        2. Kun naiset tuntuvat ihan yleisesti tietävän, että miehet eivät tajua pieniä, isoja tai ilmeisiä vinkkejä, niin miksi he sitten kuitenkin jatkavat arvuuttelulinjalla ja olettavat meidän kykenevän lukemaan heidän ajatuksiaan? Minä en ymmärrä tätä siksi, että miehenlogiikan mukaan ei ole mitään järkeä toistaa asiaa, joka ei selvästikään toimi.

        Homma toimii tuon naisen kanssa niinkin, että piilosignaalien lähettämisen lisäksi hän etsii niitä myös minun sanomisistani. Neutraali "Minulla on nälkä"-heitto saattaa saada naisen tolaltaan, kun tämä löytää siitä mielestään piilovihjauksen, jonka mukaan hän on huono kokki, koska hänen päivällä valmistamansa ateria ei pitänytkään nälkää. Siinä vaiheessa, kun tilanne eskaloituu tuohon pisteeseen, on ihan turha yrittää selittää, että kun edellisestä ruokailusta on 6 tuntia, niin kyllä siinä vaiheessa olisi joka tapauksessa nälkä. Sitten taas nalkutetaan ja minä olen tunteeton ääliö.


      • metsä vastaa

        Oletko määräilevää tyyppiä, oletko joskus töksäyttänyt vaimollesi, että ei meille semmosia hankita, kun hän on vaikkapa kysynyt sitä. Onko hän muuttanut tapaansa vihjailevammaksi sen vuoksi. Tunnistin itseni tuosta jotenkin, enkä todellakaan puhu nyt nalkuttamisesta. Minulla on uusi kumppani, mies, jonka kanssa viihdymme hyvin yhdessä. Mutta nyt olen jo huomannut hänen ns ärhentelynsä, töksäytyksensä jne. Olen muuttanut puhetyyliäni, varon sanomasta hänelle tietynlaisista asioista suoraan, koska hän töksäyttää melko tiukasti takaisin, täysin aiheetta mielestäni. Puhun siis varovaisesti, tavallaan hiukan tunnustellen tietynlaisista asioista. Ei niin ettenkö uskaltaisi kysyä hänen mielipidetään suoraan, mutta kun en halua kuulla hänen ärhentelyään. Eihän se nyt niin kovin kamalaa ole, ainakaan vielä, mutta olenpahan jouttunut miettimään jo asiaa, ihan tulevaisuuden kannaltakin. Joten kannattaa miettiä asioita, omia asenteitaankin, se on vähän niin, että se miten kohtelet toista, puhuttelet, näkyy toisen käytöksessä.
        Itse mietin näitä asioita paljonkin ja olen kysynytkin miesystävältäni siitä, miksi hän on joskus niin äkäisenoloinen, yhtäkkiä. Luulen, että se tapa on jäänteitä hänen edellisestä suhteestaan, toisaalta minä en halua tulla kohdelluksia sillä tavoin.
        Suuri ongelma tuo ei meillä ole, vielä ainakaan..


      • Itsekin nainen
        Oh bummer kirjoitti:

        Minä en yleisesti oleta ihmisten olevan sitä sorttia, että jos kaverilla tai naapurilla on jotain hienoa, niin itsekin pitää saada samanlainen vain siksi, ettei jää kakkoseksi. Ehkä pitäisi.

        Tässä naisten epäselvässä tavassa ilmaista itseään näen kaksi ihmeellisyyttä:
        1. Jos ihminen haluaa jotain tai haluaa keskustella jostain, niin miksi hän ryhtyy arvausleikkiin? Miksei asiaa voi sanoa suoraan, jolloin koko prosessi nopeutuisi, kun viesti menisi heti perille ja nainen saisi nopeammin haluamansa?
        2. Kun naiset tuntuvat ihan yleisesti tietävän, että miehet eivät tajua pieniä, isoja tai ilmeisiä vinkkejä, niin miksi he sitten kuitenkin jatkavat arvuuttelulinjalla ja olettavat meidän kykenevän lukemaan heidän ajatuksiaan? Minä en ymmärrä tätä siksi, että miehenlogiikan mukaan ei ole mitään järkeä toistaa asiaa, joka ei selvästikään toimi.

        Homma toimii tuon naisen kanssa niinkin, että piilosignaalien lähettämisen lisäksi hän etsii niitä myös minun sanomisistani. Neutraali "Minulla on nälkä"-heitto saattaa saada naisen tolaltaan, kun tämä löytää siitä mielestään piilovihjauksen, jonka mukaan hän on huono kokki, koska hänen päivällä valmistamansa ateria ei pitänytkään nälkää. Siinä vaiheessa, kun tilanne eskaloituu tuohon pisteeseen, on ihan turha yrittää selittää, että kun edellisestä ruokailusta on 6 tuntia, niin kyllä siinä vaiheessa olisi joka tapauksessa nälkä. Sitten taas nalkutetaan ja minä olen tunteeton ääliö.

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei noin typerää naisihmistä voi ollakaan. :D


      • nähty on
        Lue elekieltä kirjoitti:

        No kyllä mieäs on tosi yksinkertainen, jos ei ymmärrä, että jos naapuri tai ystävätär on saanut uutta ja hienoa, niin meidän pitää saara kans. Oikea vastaus olisi ollut: "Tahtoisitko sinäkin ... ?"

        ei ei seksiä vaan maton


    • Nalkutuksen taito

      putkiaivossa pysyy vain yksi asia muistissa (lisäksi muisti on hyvin valikoiva) ja sitten täytyy jo jonkun muistuttaa mitä tehdä seuraavaksi tai mies on hukassa. Mies voi pitää tätä nalkuttamisena mutta sitä se ei ole vaan naisen huolenpitoa. Jos miestä pyytää esim.käymään kaupassa, viemään samalla roskapussin roskikseen ja hakemaan postit....niin ei onnistu! Jokin asia unohtuu ja varmasti tai mies sotkee asiat pahasti. Miehen päähän mahtuu vain tärkeät asiat kuten milloin on seuraava jääkiekkomatsi, missä se pelataan ja ketkä pelaavat tai milloin ja missä on omat urheilutreenit, poikien saunailta tmv. Naisen syntymäpäivän tai hääpäivän muistaminen ovat jo ylivaikeita asioita. Olenpa kuullut myös miehistä, jotka eivät tahdo muistaa edes lastensa nimiä tai syntymäaikoja....vaikka varhaista dementiaa ei olisikaan havaittu ja ovat siis yhä perheensä parissa ei eronneita tai karanneita tmv. Miehen koulutus ja tapakasvatus kannattaa aloittaa varhain ja niinpä äidit jo nalkuttavat säännöllisesti vilkkaille ja pahankurisille pojankoltiaisille, jotta he oppisivat toimimaan sääntöjen mukaan. Mies kuvitteleekin valheellisesti aikuisena olevansa luomakunnan kruunu tai perheenpää.....mutta se on vain harhaa. Nainenhan se loppujen lopuksi päättää sen kaapin paikan perheessä ja mies ei vain sitä huomaa.

      • Lisää ominaisuuksia

        Miehet unohtavat myös paskaset kalsarinsa lattialle, tyhjän maitopurkin pöydälle, pestä kätensä vessa käynnin jälkeen. Jos mieheltä kysyy miksi hän on jonkun naisen kanssa, senkin mies on unohtanut.


      • Jepajees

        Jos mies sattuu olemaan kuin lapsi, niin edustaako nainen kypsää käytöstä sillä, että kiukuttelee ja mököttää, jos ei saa tahtoaan läpi ja satunnaisesti saa kohtauksen jostain pikkuasiasta, jonka olet sanonut tai tehnyt tai jättänyt sanomatta tai tekemättä kolme viikkoa sitten? Tietenkään kolmen viikon takaiset jutut eivät ole enää tuoreessa muistissa, mistä saadaan taas syy nalkuttaa, kun "et sen vertaa välitä, että muistaisit tämänkin asian". Itse kun mielellään käsittelisi ne asiat heti, kun ovat ajankohtaisia, mutta naisista arvausleikki on kypsempi tapa hoitaa homma. Sitten kun ajatustenluku ei mieheltä vieläkään suju, niin muutaman viikon asian hauduttelun jälkeen pimahdetaan ilman ennakkovaroitusta, haukutaan mies kun tämä on niin epäkypsä käsittelemään ihmissuhdeasioita, kun tämä ei kykene päättelemään syytä täysin sattumanvaraisen oloiseen kilahtamiseen.

        Meillä muuten nainen jättää ne alusvaatteensa lattialle ja minä kerään ne sieltä. En ole vielä viitsinyt asiasta ystävällisesti mainita, koska tiedän, että siitä seuraa draamaa ja lopulta hän on kääntänyt asian niin päin, että se on itse asiassa jollain tapaa minun syyni.

        Mutta hänhän on se kypsä. Kyllä hän tietää mitä tekee.


      • gaeytgbv

        "putkiaivossa pysyy vain yksi asia muistissa (lisäksi muisti on hyvin valikoiva) ja sitten täytyy jo jonkun muistuttaa mitä tehdä seuraavaksi tai mies on hukassa. Mies voi pitää tätä nalkuttamisena mutta sitä se ei ole vaan naisen huolenpitoa. Jos miestä pyytää esim.käymään kaupassa, viemään samalla roskapussin roskikseen ja hakemaan postit....niin ei onnistu! "....

        plaaplaaplaaaaaaa..... loppua en jaksanukkaa kopsata kun sen voi kuitenkin lukea joku muu jos kiinnostaa.

        Niin. Tuossa ilmenee tuo naisten "kaikkitietävyys". Oikein hienosti kerrot ihan "yleistämättä" että JOKAINEN mies on tällainen ja tehän tiedätte ja tunnette miehet paremmin kuin miehet itse. Juu. Näinhän se on? Ainakin kirjoitatte AINA näin, kuin tietäisitte kaiken miehistä, kun taas aloittaja kysyy että miksi naiset nalkuttavat, eikä yritä olla kaikkitietäviä ja selittää millaisia ja miksi naiset ovat sitä ja tätä. Sitten te naiset jätätte oleellisen, eli vastauksen kertomatta ja haukutte ja olette tietävinänne millaisia joka IKINEN mies on, ilman että missään kohtaa tulee sitä kysymyksen vastausta. Ai niin... vikahan on tietenkin miehessä, joo. Miksi se edes voisi olla naisen syy, mikään, milloinkaan? Te kun ette myönnä mitään vaan jumalauta kaikki vika löytyy miehissä, muuta ette katso kuin viat, mitään hyväähän ei ole, ja sitten ei edes ajatella että onko teissä itsessänne mitään vikaa? Mikä siinä on että naiset eivät miehistä muuta kuin vikaa ja itsestään ei sitten löydy mitään. Itsekritiikki huipussaan. Muuttakaa omia tapojanne koska jos mies jotain muuttaa, aletaan sitten hakemalla hakea jotain muuta haukuttavaa, eikä sitten koskaan mikään ole hyvin vaan aina löytyy joku muu vika miehestä. Teissä kun sitä ei voi tietenkään olla.


      • nöff, nöff
        Jepajees kirjoitti:

        Jos mies sattuu olemaan kuin lapsi, niin edustaako nainen kypsää käytöstä sillä, että kiukuttelee ja mököttää, jos ei saa tahtoaan läpi ja satunnaisesti saa kohtauksen jostain pikkuasiasta, jonka olet sanonut tai tehnyt tai jättänyt sanomatta tai tekemättä kolme viikkoa sitten? Tietenkään kolmen viikon takaiset jutut eivät ole enää tuoreessa muistissa, mistä saadaan taas syy nalkuttaa, kun "et sen vertaa välitä, että muistaisit tämänkin asian". Itse kun mielellään käsittelisi ne asiat heti, kun ovat ajankohtaisia, mutta naisista arvausleikki on kypsempi tapa hoitaa homma. Sitten kun ajatustenluku ei mieheltä vieläkään suju, niin muutaman viikon asian hauduttelun jälkeen pimahdetaan ilman ennakkovaroitusta, haukutaan mies kun tämä on niin epäkypsä käsittelemään ihmissuhdeasioita, kun tämä ei kykene päättelemään syytä täysin sattumanvaraisen oloiseen kilahtamiseen.

        Meillä muuten nainen jättää ne alusvaatteensa lattialle ja minä kerään ne sieltä. En ole vielä viitsinyt asiasta ystävällisesti mainita, koska tiedän, että siitä seuraa draamaa ja lopulta hän on kääntänyt asian niin päin, että se on itse asiassa jollain tapaa minun syyni.

        Mutta hänhän on se kypsä. Kyllä hän tietää mitä tekee.

        . . . "Jos mies sattuu olemaan lapsi, niin edustaako nainen kypsää käytöstä sillä, että kiukuttelee ja mököttää" . . . Niin . . . kysymyksen voi kääntää myös toisinpäin . . . Etsiikö mies naisesta itselleen äitiä vai vaimoa????

        Kyllähän se vain niin on, että totuus tulee naisen suusta!!!
        Me miehet emme vain kestä suoraapuhetta!! . . . Mut mikään muu meihin ei tepsi!!


      • nöff, nöff
        gaeytgbv kirjoitti:

        "putkiaivossa pysyy vain yksi asia muistissa (lisäksi muisti on hyvin valikoiva) ja sitten täytyy jo jonkun muistuttaa mitä tehdä seuraavaksi tai mies on hukassa. Mies voi pitää tätä nalkuttamisena mutta sitä se ei ole vaan naisen huolenpitoa. Jos miestä pyytää esim.käymään kaupassa, viemään samalla roskapussin roskikseen ja hakemaan postit....niin ei onnistu! "....

        plaaplaaplaaaaaaa..... loppua en jaksanukkaa kopsata kun sen voi kuitenkin lukea joku muu jos kiinnostaa.

        Niin. Tuossa ilmenee tuo naisten "kaikkitietävyys". Oikein hienosti kerrot ihan "yleistämättä" että JOKAINEN mies on tällainen ja tehän tiedätte ja tunnette miehet paremmin kuin miehet itse. Juu. Näinhän se on? Ainakin kirjoitatte AINA näin, kuin tietäisitte kaiken miehistä, kun taas aloittaja kysyy että miksi naiset nalkuttavat, eikä yritä olla kaikkitietäviä ja selittää millaisia ja miksi naiset ovat sitä ja tätä. Sitten te naiset jätätte oleellisen, eli vastauksen kertomatta ja haukutte ja olette tietävinänne millaisia joka IKINEN mies on, ilman että missään kohtaa tulee sitä kysymyksen vastausta. Ai niin... vikahan on tietenkin miehessä, joo. Miksi se edes voisi olla naisen syy, mikään, milloinkaan? Te kun ette myönnä mitään vaan jumalauta kaikki vika löytyy miehissä, muuta ette katso kuin viat, mitään hyväähän ei ole, ja sitten ei edes ajatella että onko teissä itsessänne mitään vikaa? Mikä siinä on että naiset eivät miehistä muuta kuin vikaa ja itsestään ei sitten löydy mitään. Itsekritiikki huipussaan. Muuttakaa omia tapojanne koska jos mies jotain muuttaa, aletaan sitten hakemalla hakea jotain muuta haukuttavaa, eikä sitten koskaan mikään ole hyvin vaan aina löytyy joku muu vika miehestä. Teissä kun sitä ei voi tietenkään olla.

        Kuule, se suattaapi olla parempi miehen vain myöntää, että nainen on oikeassa . . . ainakin parisuhde toimii silloin paremmin, eikä ole suuria riitojakaan . . . Ja saahan se mies aina sanoa sen viimeisen sanan . . . joka on "Kyllä rakkaani" ;))))))
        Ihan kokemuksesta voen sannoo, että jos suurempoo riitaa tulee, niin kyllähän se on se mies joka sinne pihalle ensimmäesenä lentää vallan hirvittävän sanatulvan mukana . . .
        Jotta terveisiä vuan tiältä ulkoruokinnasta . . . Jokkoonhan sitä siellä pirtissä ollaan lepyttynä, jotta piäsisi sissään??? . . . . . . Tiällä ulukona ku meinovvaa olla jo kylymä . . .
        Elämä on . . . . . . . joskus vähän kovvoo ;))))


      • Linnani herra
        nöff, nöff kirjoitti:

        Kuule, se suattaapi olla parempi miehen vain myöntää, että nainen on oikeassa . . . ainakin parisuhde toimii silloin paremmin, eikä ole suuria riitojakaan . . . Ja saahan se mies aina sanoa sen viimeisen sanan . . . joka on "Kyllä rakkaani" ;))))))
        Ihan kokemuksesta voen sannoo, että jos suurempoo riitaa tulee, niin kyllähän se on se mies joka sinne pihalle ensimmäesenä lentää vallan hirvittävän sanatulvan mukana . . .
        Jotta terveisiä vuan tiältä ulkoruokinnasta . . . Jokkoonhan sitä siellä pirtissä ollaan lepyttynä, jotta piäsisi sissään??? . . . . . . Tiällä ulukona ku meinovvaa olla jo kylymä . . .
        Elämä on . . . . . . . joskus vähän kovvoo ;))))

        "Ihan kokemuksesta voen sannoo, että jos suurempoo riitaa tulee, niin kyllähän se on se mies joka sinne pihalle ensimmäesenä lentää vallan hirvittävän sanatulvan mukana . . . "

        Ei minun talostani.
        Nainen lähtee niska perse otteella joko ovesta tai ikkunasta.


      • nöff, nöff
        Linnani herra kirjoitti:

        "Ihan kokemuksesta voen sannoo, että jos suurempoo riitaa tulee, niin kyllähän se on se mies joka sinne pihalle ensimmäesenä lentää vallan hirvittävän sanatulvan mukana . . . "

        Ei minun talostani.
        Nainen lähtee niska perse otteella joko ovesta tai ikkunasta.

        Kuhan vaen uhhoot siellä ;)))
        Kyllähän siinä kuule käöpi toesinpäen!! ;)))
        Naesilla ku o niitä piileviä kykyjä!!!


      • yaqwygaqtg
        nöff, nöff kirjoitti:

        Kuhan vaen uhhoot siellä ;)))
        Kyllähän siinä kuule käöpi toesinpäen!! ;)))
        Naesilla ku o niitä piileviä kykyjä!!!

        "Kuule, se suattaapi olla parempi miehen vain myöntää, että nainen on oikeassa . . . ainakin parisuhde toimii silloin paremmin, eikä ole suuria riitojakaan . . . Ja saahan se mies aina sanoa sen viimeisen sanan . . . joka on "Kyllä rakkaani" ;))))))"

        Tuossahan se tulee mitä olen sanonut. Ylimielinen paskiainen. Väitätkö ettei nainen VOI olla väärässä? Teillä ei todellakaan ole mitään logiikkaa.


      • aqwtgawtatvgt
        yaqwygaqtg kirjoitti:

        "Kuule, se suattaapi olla parempi miehen vain myöntää, että nainen on oikeassa . . . ainakin parisuhde toimii silloin paremmin, eikä ole suuria riitojakaan . . . Ja saahan se mies aina sanoa sen viimeisen sanan . . . joka on "Kyllä rakkaani" ;))))))"

        Tuossahan se tulee mitä olen sanonut. Ylimielinen paskiainen. Väitätkö ettei nainen VOI olla väärässä? Teillä ei todellakaan ole mitään logiikkaa.

        En TODELLAKAAN sano "Kyllä rakkaani" JOS tämä nyt on väärässä. Miksi pitäisi antaa naisen uskotella että olisi ollut oikeassa, painaa asia villaisella ja todeta että "Anteeksi rakkaani kun olen oikeassa, en olisi saanut olla."


      • IhanaKaunisNuori
        aqwtgawtatvgt kirjoitti:

        En TODELLAKAAN sano "Kyllä rakkaani" JOS tämä nyt on väärässä. Miksi pitäisi antaa naisen uskotella että olisi ollut oikeassa, painaa asia villaisella ja todeta että "Anteeksi rakkaani kun olen oikeassa, en olisi saanut olla."

        Jättäkää se nalkuttava naikkonen! Ymmärrän ongelmanne vaikka itsekin nainen olen, sillä törmäsin mitä kamalimpaan ilmiöön: nalkuttavaan mieheen.

        Sanoisin että kaikilla on onnellisempi suhde kun on jonkinlainen yhteisymmärrys. Mitä järkeä olla nalkuttavan naisen kanssa ja avautua siitä täällä?

        Siispä: jättäkää se!


      • Akan orja
        aqwtgawtatvgt kirjoitti:

        En TODELLAKAAN sano "Kyllä rakkaani" JOS tämä nyt on väärässä. Miksi pitäisi antaa naisen uskotella että olisi ollut oikeassa, painaa asia villaisella ja todeta että "Anteeksi rakkaani kun olen oikeassa, en olisi saanut olla."

        Helpompi on sanoa vaan aina kyllä, kyllä rakkaani! Mutta kun sekään ei aina toimi. Akka huomaa että etkö sää viitsi edes sanoa mielipidettäs asiaan kun tulee myötäiltyä vaan. Mutta sitä draamaa ei jaksa kuunnella että oikeesti sanoisi asioihin oman mielipiteensä.

        On totta että me miehet ollaan yleisesti hieman hajamielisiä, mutta ei me nyt silti pahaa sillä tarkoiteta. Olisi kiva kun ei aina tarvitsisi pelätä että menee herne nenään.


      • Ahdistunut
        IhanaKaunisNuori kirjoitti:

        Jättäkää se nalkuttava naikkonen! Ymmärrän ongelmanne vaikka itsekin nainen olen, sillä törmäsin mitä kamalimpaan ilmiöön: nalkuttavaan mieheen.

        Sanoisin että kaikilla on onnellisempi suhde kun on jonkinlainen yhteisymmärrys. Mitä järkeä olla nalkuttavan naisen kanssa ja avautua siitä täällä?

        Siispä: jättäkää se!

        Ensimmäistä lasta odotellaan. Ei kai tässä nyt jättäminenkään olis hyvä vaihtoehto.

        Kaikki raskausajan kirjat käsittelee naista ja naisen tunteita. Voin sanoa että miehillekin pitäisi olla omat kirjansa. Ymmärrän että raskaana oleminen on raskasta ja kaikki hormonimyräkät mielialan vaihtelut kuuluu asiaan ja olen kyllä kestänytkin niitä ja ollut naiselle ensiluokkaisena orjana apuna. Olisi silti kiva saada edes kerran kahdessa viikossa siitä kiitos pienellä hymyllä tai vastaavalla. Aika rankkaa kun toisella ei ole ikinä mitään muita kuin huonoja päiviä.


      • 20+13
        Lisää ominaisuuksia kirjoitti:

        Miehet unohtavat myös paskaset kalsarinsa lattialle, tyhjän maitopurkin pöydälle, pestä kätensä vessa käynnin jälkeen. Jos mieheltä kysyy miksi hän on jonkun naisen kanssa, senkin mies on unohtanut.

        Juuri tehtiin empiirinen tutkimus, joka mukaan neljästäkymmenestä miehestä vessareissun jälkeen pesi kätensä 37, mutta naisista vain 21. Eli naiset ne niitä epäsiistejä ovat!

        Tutkimus julkaistiin viime viikolla ja tutkimuksen teki Turkulainen lehti. Tämä on valitettava tosi, kun olisi toivonut, että molempien käsienpesuprosentti olisi ollu 100.


      • poipilk
        Lisää ominaisuuksia kirjoitti:

        Miehet unohtavat myös paskaset kalsarinsa lattialle, tyhjän maitopurkin pöydälle, pestä kätensä vessa käynnin jälkeen. Jos mieheltä kysyy miksi hän on jonkun naisen kanssa, senkin mies on unohtanut.

        Ei mun mies ainakaa unoha. On siistimpi kuin mä :D


      • IhanaKaunisNuori
        Ahdistunut kirjoitti:

        Ensimmäistä lasta odotellaan. Ei kai tässä nyt jättäminenkään olis hyvä vaihtoehto.

        Kaikki raskausajan kirjat käsittelee naista ja naisen tunteita. Voin sanoa että miehillekin pitäisi olla omat kirjansa. Ymmärrän että raskaana oleminen on raskasta ja kaikki hormonimyräkät mielialan vaihtelut kuuluu asiaan ja olen kyllä kestänytkin niitä ja ollut naiselle ensiluokkaisena orjana apuna. Olisi silti kiva saada edes kerran kahdessa viikossa siitä kiitos pienellä hymyllä tai vastaavalla. Aika rankkaa kun toisella ei ole ikinä mitään muita kuin huonoja päiviä.

        Parempi erota ennen kuin lapsi on syntynyt. Ei sellainen lapsellekkaan ole oikein kun vanhemmat lähes tulkoon vihaavat toisiaan ja yrittävät saada lapsen puolueelliseksi. Mutta jos valitset kuitenkin suhteessa jatkamisen, niin onko sinulla oikeutta valitta siitä kenellekkään? No ei.

        Ja mikä parasta, tällä lailla kun elää (siis pelaa ihmisillä), niin ei ikinä tarvitse pohtia tuon kaltaisia pitkän parisuhteen ongelmia. Voimaa riittää itsellä kun ei tarvitse koko ajan kerrata puolison kanssa kaiken maailman ongelmia.


      • Nainen itsekin
        nöff, nöff kirjoitti:

        Kuhan vaen uhhoot siellä ;)))
        Kyllähän siinä kuule käöpi toesinpäen!! ;)))
        Naesilla ku o niitä piileviä kykyjä!!!

        Kuhan vaen uhhoot siellä ;)))
        Kyllähän siinä kuule käöpi toesinpäen!! ;)))
        Naesilla ku o niitä piileviä kykyjä!!!

        Sen piilevän kyvyn nimi on poliisi. :D


      • :))
        20+13 kirjoitti:

        Juuri tehtiin empiirinen tutkimus, joka mukaan neljästäkymmenestä miehestä vessareissun jälkeen pesi kätensä 37, mutta naisista vain 21. Eli naiset ne niitä epäsiistejä ovat!

        Tutkimus julkaistiin viime viikolla ja tutkimuksen teki Turkulainen lehti. Tämä on valitettava tosi, kun olisi toivonut, että molempien käsienpesuprosentti olisi ollu 100.

        Ei se noin mennyt. Miehiä oli vain 25 ja naisia 40. Miehiä puuttui tutkimuksesta 15 jotka myös jätti pesemättä.


      • nähty on
        Lisää ominaisuuksia kirjoitti:

        Miehet unohtavat myös paskaset kalsarinsa lattialle, tyhjän maitopurkin pöydälle, pestä kätensä vessa käynnin jälkeen. Jos mieheltä kysyy miksi hän on jonkun naisen kanssa, senkin mies on unohtanut.

        olet muuttanut asumaan tälläisen miehen luo tai olet ottanut hänet luoksesi.


      • käsienpesijä
        :)) kirjoitti:

        Ei se noin mennyt. Miehiä oli vain 25 ja naisia 40. Miehiä puuttui tutkimuksesta 15 jotka myös jätti pesemättä.

        Selvästi kerrottiin, että 40 naista, joista 19 jätti kätensä pesemättä, mutta miehistä kolme jätti pesun väliin.

        Voitko linkittää sen sinun uutisesi tähän, niin ei tarvitse väitellä


      • QuickSapphire

        Nyhahahahaaahaahaa!!

        Sehän tarkoittaa että olen sitten harvinaisuus ollessani mies joka oikeasti organisoi koko perheen toiminnan! No... meidän....... kahden................

        Toisaaltaan, en minä kyllä koskaan nalkutustakaan saa... Ja kykenen luettelemaan kaikki sijamuodotkin samaan aikaan kun teen kahta muuta asiaa. En ole edes putkiaivo!

        Kiitos... tulipa mukava mieli kun huomasin jälleen miten positiivisesti erikoislaatuinen olen! :]


      • QuickSapphire
        nöff, nöff kirjoitti:

        . . . "Jos mies sattuu olemaan lapsi, niin edustaako nainen kypsää käytöstä sillä, että kiukuttelee ja mököttää" . . . Niin . . . kysymyksen voi kääntää myös toisinpäin . . . Etsiikö mies naisesta itselleen äitiä vai vaimoa????

        Kyllähän se vain niin on, että totuus tulee naisen suusta!!!
        Me miehet emme vain kestä suoraapuhetta!! . . . Mut mikään muu meihin ei tepsi!!

        Jos haluat väittää vastaan, niin voisitko edes perustella...

        Miksi totuss tulee naisen suusta?
        Miksi miehet eivät kestä suoraa puhetta?
        Miksei mikään muu tepsi?

        Mielestäni tuo toinen viesti toi esille olennaisen näkökulman...

        Ja sen, että se nainen, jolle ei voi mainita alushousuista niin on aika.......... kurja. Miten sellaisen ihmisen kanssa voi asua, jolle ei voi puhua asioista.

        Ja arvuutteluleikki on typerää ajanhaaskausta joka kylmää ihmissuhdetta. Ja se asioiden hautominen pään sisällä on... todella tyhmää toimintaa. Asiat pitäisi käsitellä heti kun ne on ajankohtaisia.

        Monta hyvää pointtia missasit... Olisit kehunut niistä edes?

        Ja se mies=lapsijuttu oli vain vastaus aikaisemmassa viestissä olleseen väitteeseen... ei se ollut kirjoittajan oma ajatusmaailma.


    • Hahahaha!!

      osaa :]

    • M.O.T.ti

      Sen puutteessa se on. M.O.T.

      • kkjyy

        hallitsevat naisia, he ovat aivojen orjia, ja herrat-siis aivot- ei tule toimeen ilman orjia


    • väärä puoliso!

      Se on kyllä mielestäni niin, että jos nainen nalkuttaa, kantsis monen miettiä miksi näin. Itsellä tähän ikään mennessä (valitettavasti) jo sen verran parisuhteita takana (pisin 10v.), että itsestäni tiedän sen että nalkutusta ei tule jos ollaan samankaltaisia - niin, eikä ole mitään huomautettavaa/nalkutettavaa. En ole ikinä nalkuttanut paitsi sitten viimeisen kohdalla jonka kanssa tuli tehtyä muksukin. Niin ja tottakai se vika oli muka minussa...mies pilasi elämämme juomisella, lapsi oli monesti ihan kauhuissaan, isästä tuli ihan hirviö juodessa ja seuraavan päivän se makas keskellä olohuonetta pullojensa keskellä. Ja me koitettiin viettää vaikkapa ihanaa sunnuntaita siinä samalla.

      Kuten jo sanoinkin, miehen mielestä vika oli minussa, nalkutan ihan turhasta. No, ratkaisu oli erittäin helppo, minähän en lastani altista moiselle joten nytpä en ole enää nalkuttamassa hänelle juomisista, toivottavasti on onnellinen, mutta ei kuulemma ole ;) Juttu on vain niin, että tuollainen meno saa miehen näyttämään silmissäni hiireltä/säälittävältä, ei tosimies kyllä sössi elämäänsä tolla tavalla.

      Ja ympäriltä olen huomannut, että aika monta kertaa niissä naisten nalkutuksissa on syytä, mutta eihän sitä omia virheitään näe vaan syy on aina siinä nalkuttajassa. No surullista se vaan on, sama jatkuu luultavasti seuraavassa suhteessa, paitsi jos löytää kaltaisensa. Jos exäni esim. löytää samanlaisen viinaan menevän kuin hän, niin tuskinpa tulee nalkuttamista. Ehkä nalkuttaminen tarkoitaa vain sitä, että olet löytänyt VÄÄRÄN kumppanin. Kun kaikki on hyvin, ei ole tarvetta nalkuttaa, näin se vain on.

      Vielä tuosta myytistä, että vain nainen nalkuttaa- niin vanha juttu jo ettei tosikaan, miehet tekee samaan jostain syystä siitä ei vaan puhuta ollenkaan. Ihan samanlaisia napisijoita ovat kuin naisetkin voivat olla! Persoonasta se nalkuttamattomuus on kiinni, ei mistään muusta.

      • Ihmettele vaan

        Täällä kommenteissa puhuttiin vai naisten nalkutuksesta. Miksi kukaan ei kirjoita nalkuttavista miehistä?Niitä, kun on ihan yhtä paljon kuin nalkuttavia naisia ja ovat luonteen piirteiltään samallaisia kuin kanssa sisarensa.


      • En ole tyhmä?
        Ihmettele vaan kirjoitti:

        Täällä kommenteissa puhuttiin vai naisten nalkutuksesta. Miksi kukaan ei kirjoita nalkuttavista miehistä?Niitä, kun on ihan yhtä paljon kuin nalkuttavia naisia ja ovat luonteen piirteiltään samallaisia kuin kanssa sisarensa.

        Arvoisä ÄÄLIÖ. Ole hyvä ja avaa oma keskustelu asiasta! Avaa se vaikka "miehen logiikka" -topicin alle. Voi vittu mikä URPO!!!


    • ke kipu

      Kakskyt v naimisissa ja vaimo huokailee ei mieheni oo ku silloin enne ,tosiasiassa ne on kakskyt v muuttanu miestä mieleisekseen.Omaan nilkkaan kajahtaa

    • Piutu

      Itte olen nainen ja pohtinu samaa. JOKAIKINEN nainen nalkuttaa toisinaan. Ja ihan ittekkin myönnän tätä toisinaan tekeväni :) Mul on kavereita jotka väittää ettei koskaan nalkuta, mut kummasti toisinaan oon ollu todistamassa toisin :D Onkohan naisilla joku sisäänrakennettu nalkutuspakko? Se muuten oikeasti itekki joskus ottaa nuppiin ku tajuaa itte et olikohan tostaki pakko napista!! Naiset on luonnostaan paljon kireämpi luontokappaleita kuin miehet ni ehkä se juontuus iitä. Suurin osa miehistä on niin rentoja et meillä naisilla olis siitä rennosta elämänasenteesta opittavaaki!! Vaik toisaalta mä tunnen monia miehiäki jotka nalkuttaa :)

      • IhanaNuoriKaunis

        Minä en ole ikinä nalkuttanut. Miksi pitäisi? Miehet on kivoja niin kauan kuin niiltä saa seksiä ja huomiota, sitten voin siirtyä uuteen kohteeseen. Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani nalkuttamiseen.

        Ja jokainenhan sen itse päättää mitä sieltä suustaan päästää, vai onko jollain ongelmia kontrolloida sanomisiaan?

        Ota rakkautta, anna rakkautta ja vapauta - sillä mennään aika pitkälle. Ihminen on moniavioinen eläin.


      • QuickSapphire

        Öööm... mun tuntemista kolmesta.. joista yhden kanssa asun... ei kukaan oo nalkuttanu missää vaiheessa. Ja ihan hyvin menee. Se ei ole välttämätöntä.


    • mies20vv

      En oo heikko maastavedän 200kg ja penkki 155kg.

    • Onnellisessa suhtees

      Mie EN todellakaan ole sellainen nainen,joka nalkuttaa joka asiasta!

      Jos asia EI mene kerran sanomalla perille,niin helposti siinä tulee sitten sanottua tietty asia uudestaan ja uudestaan,niin kauan,että se menee perille.

      Jos pyytää miestään vaikkapa imuroimaan ja mies EI tee elettäkään sen asian suhteen.niin varmasti kuulee asiasta toiseenkin kertaan.

      Itse pyydän miestäni imuroimaan ja jos EI imuroi,niin tartun itse imuriin ja alan imuroida. Sen jälkeen kysyn mieheltäni,että miksi ET voinut imuroida? EN nalkuta. KYSYN vain.

      EN myöskään ymmärrä,että miksi miehen pitää katsoa televisiota(jotain mäkihyppyjä tms..) EIKÄ voi auttaa kotiaskareissa?!

      Onneks oma mieheni EI ole sellainen. Kaikki kotiaskareet tms.. tehdään yhdessä.

      Viestin aloittelijalle on vain sattunut väärä nainen. ;)

      • ilvis1

        se niin ole,että jokainen on ristinsä itse valinnut, joten kantakaa vaan ilolla.


      • nainmeillä

        Kannattaa sopia kumppaninsa kanssa etukäteen, miten asiat hoidetaan. Jos toinen on kiireinen ja väsynyt, nalkutus ei paranna asiaa, mutta jos toinen vain laiskuuttaan jättää asiat lojumaan, porsastelee ja se toista osapuolta häiritsee, niin mitä muuta vaihtoehtoa toiselle jää? Siis ihan sukupuoleen katsomatta. Parisuhteessa tulee ottaa puoliso/kumppani huomioon. Tänä päivänä ei esim. naiset hoida kaikkia kotitöitä, koska käyvät yhtä lailla töissä kuin miehetkin. Jos jättää likapyykit lattialle, tiskit pöydille lojumaan ja röhnyää vain sohvalla, voi olla aika varma, että jos itse ei ole se siistimpi osapuoli, niin siitä tulee sanomista.

        Se, miksi ihmiset nalkuttavat tyhmistä asioista, kuten vaikka röyhtäilystä, on ihan persoonasta kiinni. Toinen ei voi sietää röyhtäilyä, vaikka toiselle se on ihan normaalia. Ajatelkaa siis välillä muitakin kuin itseäsi. Pahanlaatuista nalkutusta on sitten sellainen, että patistaa toista tekemään, vaikkei itsekään tee. Tai toistaa aina vaan samoja asioita, vaikka toinen selvästi yrittää hoitaa asiat kuntoon.

        Olkaa suopeampia toisianne kohtaan. Ymmärtäkää myös nalkutusta. Sanokaa puolisollenne, että hän nalkuttaa ja luvatkaa hoitaa askareenne.

        Sovintoseksi on aina parasta.


    • vaimo--------

      Kylläpäs täällä yleistetään, nainen muka aina nalkuttaja ja mies jotain ihan muuta.

      Minusta tuntuu, että ongelma on usein siinä, että se vastuu kotona on naisilla kodinhoidosta, lapsista jne. Meillä se nalkuttaja on mies ja mitä vanhemmaksi tulee sitä pahemmaksi. Minä teen ne kotityöt pääosin, mies makoilee sängyllä enimmäkseen. No se hänelle suotakoon, en jaksaisi sellaista itse. Mutta se ärsyttää, että ihminen, joka ei itse osallistu kotihommiin, lasten asioiden hoitamiseen, raha-asioiden hoitamiseen tms jatkuvasti kommentoi jos joku paikka ei hänen mielestään ole tiptop. No siinä jäkättäkööt, kun kyllästyn ja lapset ovat aikuisia, lähden omaan kotiin :) Niin olen päättänyt ja siihen kun nuorimmainen lähtee on enää pari-kolme vuotta. Mun puolesta nalkuttava sohvaperuna voi siivota ja pyykätä itse.. ja voi hyvät hyssykät, hän joutuu opettelamaan laskujen maksunkin. Sittenpähän huomaa paljonko sähkö ja lämmitys maksaa. Ei tarvitse enää huomautella rahan menosta minulle :)
      En nyt tarkoita, etteikö hän olisi ihan ahkera ihminen työelämässä, mutta niin olen minäkin.. kohta sinne taas lähdetään..

      Yritin vain sanoa, että olemme yksilöitä..

      • draxus

        Ja sittenkö naiset lopettaa nalkuttamisen, jos mies tekee osansa kotitöistä? Eivät lopeta! Voi kertoa kokemuksesta. Eli aika kypsään ikään poikamienenä, ja totuin hoitamaan asiani ja pitämään kotini hyvässä järjestyksessä. Ei ollut iso homma, kun vähän käytti järkeään. Sain jopa minulta naisilta kehuja, että pidän kotini siistinä.
        Kun kypässä iässä sitten muutin yhteen naisen kanssa, sain tuta että en osaa tehdä mitään oikein, en edes sulkea mikroaaltouunin luukkua tai käynnistää leivänpaahdinta juuri oikealla tavalla. Joskus tuntuu siltä, että pitäisi ruveta laskaksi rentuksi, että tulisi nalkutus edes hyvästä syystä -- kun sitä joka tapauksessa tulee, tein mitä tahansa. Jotain aina keksitään, koska jujuna on nimenomaan pitää mies varpaillaan ja puolustuskannalla.
        Kyllä tämä nalkuttamien on naisilla geeneissä tai ainakin hyvin syvällä tässä kulttuurissa. Naiset kasvavat uskomaan, että naisen kuuluu hallita kodin piiriä, ja kun jatkuvasti löytää arvosteltavaa, unohtuu kysyä, että millä oikeudella nainen ylipäätänsä normeja ja vaatimuksia asettaa. Naiset eivät yksinekertaisesti pysty edes ajattelemaan sitä ajatusta, että tasavertaisessa suhteessa miehellä on yhtä hyvä oikeus käsitykseensä siitä, mitä kodissa tarvitsee tehdä, milloin ne asiat tehdään, ja miten ne tehdään.


      • vaimo-------
        draxus kirjoitti:

        Ja sittenkö naiset lopettaa nalkuttamisen, jos mies tekee osansa kotitöistä? Eivät lopeta! Voi kertoa kokemuksesta. Eli aika kypsään ikään poikamienenä, ja totuin hoitamaan asiani ja pitämään kotini hyvässä järjestyksessä. Ei ollut iso homma, kun vähän käytti järkeään. Sain jopa minulta naisilta kehuja, että pidän kotini siistinä.
        Kun kypässä iässä sitten muutin yhteen naisen kanssa, sain tuta että en osaa tehdä mitään oikein, en edes sulkea mikroaaltouunin luukkua tai käynnistää leivänpaahdinta juuri oikealla tavalla. Joskus tuntuu siltä, että pitäisi ruveta laskaksi rentuksi, että tulisi nalkutus edes hyvästä syystä -- kun sitä joka tapauksessa tulee, tein mitä tahansa. Jotain aina keksitään, koska jujuna on nimenomaan pitää mies varpaillaan ja puolustuskannalla.
        Kyllä tämä nalkuttamien on naisilla geeneissä tai ainakin hyvin syvällä tässä kulttuurissa. Naiset kasvavat uskomaan, että naisen kuuluu hallita kodin piiriä, ja kun jatkuvasti löytää arvosteltavaa, unohtuu kysyä, että millä oikeudella nainen ylipäätänsä normeja ja vaatimuksia asettaa. Naiset eivät yksinekertaisesti pysty edes ajattelemaan sitä ajatusta, että tasavertaisessa suhteessa miehellä on yhtä hyvä oikeus käsitykseensä siitä, mitä kodissa tarvitsee tehdä, milloin ne asiat tehdään, ja miten ne tehdään.

        Edelleen yleistetään, että nainen nalkuttaa vain ja ainoastaan. Yleistäjät tuijottavat omaa napaansa ja kuvittelevat että kaikilla on samalla tavoin. Nalkuttajia löytyy molemmista sukupuolista, sitähän yritin juuri tuossa kommentissani selittää. Vai onko niin, että miehiltä puuttuu luetun ymmärtäminen :) No ei puutu, joiltakin kuitenkin, kuten naisiltäkin voi puuttua.

        Mutta ymmärrän kyllä, että jos ihminen on paljosta vastuussa, niin nainen kuin mieskin, voi käydä niin, että tuntojaan pitää purkaa, kun ei muuten mene asiat perille. Tosin eivät ne mene niinkään, mutta näyttäisi siltä, että usein siitä tulee kierre. Itse nalkuttaminen, luonteenpiirteenä on kyllä yksilöllistä, väitän niin.
        Ehkä se on myös jonkin verran mallista opittuakin, mutta geeneissä se tuskin on :) Voisiko olla niin, että poika omaksuu isänsä nalkuttavan toimintatavan tai tytär äitinsä. Kyse on silloin mallista. Kuten voi olla kyse mallista siinäkin tapauksessa, että mies odottaa naisen vaikkapa kantavan vastuun kotihommista ja lasten arjesta, ehkäpä hän on nähnyt sellaisen mallin kotonaan ja valitsee automaattisesti puolison, joka toteuttaa sitä hyväksi koettua ja opittua mallia. Ehkäpä naiseltä suorastaan odotetaan sitä aluksi, kunnes sitten tajutaan jotain. Peli pitää panna poikki ja keskustella asioista, miksi toinen nalkuttaa. Toisaalta olen minäkin yrittänyt panna sitä poikki, mieheni nalkuttamista. Ei näytä onnistuvan. Näyttäisi siltä, että hän on omaksunut sen äidiltään :))

        Älkää yleistäkö, se ei ole reilua..


    • Mä ainakin sanon aiheesta. Ihan reilun pelin nimissä, ettei mies vaan makaa sohvalla ja piereskele. Nainen sitten saa tehdä pyykkäyksen , siivouksen , lapsen hoidon, ruuanlaiton, tiskivuoren yms.
      Jos miehet pikkasen miettis sitä naisystävänsä asemaa ja naisen kannalta niin nalkuttaminenkin vähenis. Oon ainakin miehelleni suoraa sanonu,että moni mun nalkuttaminen pohjautuu siitä ,että mun tekemistä ei ARVOSTETA JA SITÄ PIDETÄÄN ITSESTÄÄNSELVÄNÄ ! Se loukkaa eniten.

    • t. nainen

      ne vaan kertaa asioita...

    • huono nainen.

      Kannattee siinä vaiheessa laittaa kiertämään. Ehkä se nainenkin hoksaa sitte jujun kun on ollut kaupungien kiertopalkintona muutamia vuosia. Lähtökohtana asiassa on se ettei toista ihmistä voi muuttaa, muutos siis lähtee omasta itsestään. Jos nyt ei mentäs kovin sovinistin puolelle niin on niitä nalkuttavia miehiäkin. Kuten vaikka jos mies naputtaa olemattomista murusista maton päällä.. Joillakin menee vaan niin pahasti neuroosin puolelle jokin juttu..

    • janzzz

      on ollu sellanen taktiikka, että valitan yhtä samanlailla, niin ei emäntäkään jaksa enää valittaa.. kokeilkaa.. kaikista pienimmästäkin asiasta valitatte ja keksitte vaikka valittamista, jos ei ole aihetta :) toimii ainakin meillä. koulutusta pikkasen vain..

    • _kui_-

      vastaanpa minäkin tähän, vaikka ehkä tämä hukkuu muihin vastauksiin.
      Tämä on suoraan omasta elämästäni, liioittelematta tai paisuttelematta.
      Naimisiin menon jälkeen noin vuosi ja sellainen lievä "sanominen" alkoi. Milloin oli
      väärin täytetty tiskikone, tai pesty sekapyykkiä kun olis kuulemma pitänyt valkopyykkiä just nyt.
      Alkuun se oli tosiaan sellaista sanomista ja kerroin sitten aina että tämä asia poistuu jos puhutaan
      enemmän. Ei vaan onnistunut.
      Pikkuhiljaa tilanne luisui siihen että vähän joka asiasta piti sanoa...just silleen sopivasti negatiivisesti. Ja suurimmassa osassa asioista siis oli kyseessä vain se että minä tein jonku asian toisin, en väärin tai tyhmästi.

      Sanoin monesti että ei näin voi toimia. Jos meillä on yhteisyritys (avioliitto) niin asioista puhutaan ja etsitään sellainen toimintatapa että molemmat voivat elää sen kanssa.
      Lopulta sitten lopetin melkein kaiken tekemisen. Siitäkin tuli sanomista (luonnollisesti). Kerroin syyn ja sanoin että ei ole mitään mieltä yrittää edes miellyttää olemalla aktiivinen kodinhoidossa jos kaikista asioista saa vain negatiivista palautetta.

      Lopulta kyllästyin tähän kaikkeen ja kerran hermostuttuani tulin huutaneeksi varsin suorin sanankääntein että varmin tapa saada mun rakkauteni loppumaan ja saada mut kävelemään lopullisesti pihalle on jatkaa tuota toimintaa. Vaimon äitikin jo oli joskus varoitellut ("varo ettet jää yksin ku aina naputat").
      Nyt on pientä muutosta tapahtunut.

      Ja meillä se on muuten vaimo joka istuu koneella, en minä. Kornia.

      • Nainen minäkin

        joo kyllä naisissa myös vikaa yhtälailla JOS sitä vikaa tarvii etsiä,ainakin omassa tuttavapiirissä.itse omassa suhteessani ei toistaiseksi ongelmia,ei asuta yhdessä mutta toisen hyväksyminen ja kuunteleminen ja ymmärtäminen auttaa ja se peiliin katsominen auttaa välillä!!tarvii tajuta että aika pikkuasioita tässä mmaailman menossa!!!kerranhan täällä ollaan,joten RELAX!!!


    • Käytöstavat kunniaan

      Jos mies näyttää tunteitaan syleksimällä, röyhtäilemällä & pieremällä on peli jo menetetty, eikä siinä nalkuttaminen auta.Hyvän itsetunnon omaavat naiset osaavat tälläisen luuserin lempata samantien. Nainen alkaa nalkuttaa, kun ajattelee ettei ansaitse parempaa, ei uskalla lähteä, ja nalkuttamalla yrittää edes hetkellisesti korjata surkeaa elämäänsä.

      • Joopa joo

        Ei muuta kuin kunnon panoja niin pysyy akka ruodussa


    • ajattelinpahan vaan

      ihan oikeasti, jos se sun nainen olis hiljaa muuten, mutta röyhtäilis ja piereskelis sitäkin äänekkäämmin !!??

    • Yksin onnellinen

      Parhaiten se tapahtuu siten, että avioliiton aikana nalkuttaa jatkuvasti.
      Sitten kun mies saa mittansa täyteen ja hakee eron sekä lähtee, niin sen jälkeen sama mies onkin ollut tosi hyvä ja ihana ja osannut vaikka mitä.
      Näin mulle kävi.
      Nalkuttaminen on naisen työtä ja evoluution tulos. Ei niille mikään järkipuhe tehoa. Se on joku kasvatusgeeni, joka niissä piilee. Jos jonkun asian korjaa nalkutuksen seurauksena, niin heti joku uusi aihe tulee tilalle. Tosin siitäkin, että joku asia on korjaantunut,pitää itse mainita, ei nainen sitä huomaa, nalkuttaminen on tapa.
      Alussa auttaa kun joka kerta rakastelee kunnolla (hiljenee hetkeksi), myöhemmin ei enää sekään.

      • ööööööööörhhh..

        Aikansa kun naputusta kuuntelee, eikä se lakkaa munat-pesään-systeemillä, eikusta antautuu petisä oikke örinällä Kyllikille nalkutuksen lomassa muutaman kerran, ni jopa naputus loppuu :-)))))))

        Ja ero on sata-nakki.


      • lopen uupunut mummo
        ööööööööörhhh.. kirjoitti:

        Aikansa kun naputusta kuuntelee, eikä se lakkaa munat-pesään-systeemillä, eikusta antautuu petisä oikke örinällä Kyllikille nalkutuksen lomassa muutaman kerran, ni jopa naputus loppuu :-)))))))

        Ja ero on sata-nakki.

        jos muija nalkuttaa ni lähde viemään roskapussii ja viivy 2viikkoo ni jopa olet päässyt selluliitistä eroon ja nalkuttajasta. jes


      • bulisnadi60
        lopen uupunut mummo kirjoitti:

        jos muija nalkuttaa ni lähde viemään roskapussii ja viivy 2viikkoo ni jopa olet päässyt selluliitistä eroon ja nalkuttajasta. jes

        Paratiisissä ei ollut kun kaksi. Elivät raamatun alussa jos joku ei nyt heti muista. Taisivat viljellä omenoita. Se Eeva katteli Aatamia ja kysyi rakastatko minua? Joo sanoi jätkä. Aatami rakastatko todella minua? Joo, joo ketä helvetissä muuta sitten? Elävät olennot luokitellaan kolmeen kastiin, miehiin, naisiin ja eläimiin, eli loogisiin, epäloogisiin ja zoloogisiin. Tai, kun se sohvalla alkoi. Mies makaa seslongilla ja tuijottaa telkusta urheilua. Nainen vaaleanpunaisessa toppakuvioisessa aamutakissa ja tukka täynnä papiljotteja että näyttää siltä kun saisi useammankin satelliitin lähetykset kaaliinsa, ravaa edestakaisin. Äijä sanoo kultsi toisitko kaljan ennenkuin se alkaa. Ole hyvä rakkaani. Kalja uppoaa ja telkkarissa jatkuu ottelu. Hei akka tuotko kaljan ennenkuin se alkaa. Siinä se on, ole hyvä! Sama toistuu kunnes sohvalla löhöävä mies toteaa että, että tuo lumppu kaljan ennenkuin se alkaa! Perskeleen äijä, makaat vaan siinä ja tuijotat urheilua ja komentelet tuomaan lisää kaljaa, mitä helvattia tommosella vetelys Turhapurolla tekee, helv………!!! Siihen mies rauhallisesti vaan, että mitä mä sanoin, nyt se alkoi! ;) Peilejä löytyy!


    • s...................

      jolla ne potkastaan ulos ja 1 pienempi jalka hyville pimuille.

    • Ladytalk

      Just... Kyllä sinä olet nyt yhdessä väärän naisen kanssa. Tai toisaalta oikean. Molemmat taidatte ärsyttää toisianne, tapa vain eroaa. Lopeta hyvä mies röyhtäily yms. Tulet huomaamaan, että naisesi kehrää. Jos kuitenkin naisesi sinun ryhtiliikkeestä huolimatta keksii entisenlailla nalkuttamista, tilanne ei ehkä ole pelastettavissa. Voit olla varma, että sivistynyt mies löytää vaimon, joka antaa tilaa miehelleen.

      Siis muutos alkaa sinusta. Sitä saa mitä tilaa.

    • Noooooora

      Itse en ainakaan nalkuta mistään. naiset ovat erilaisia.

      • Nalkutukseen tottunu

        Mies on harrastanut nalkutusta koko liittomme ajan, 21 vuotta.
        Minkähän evoluution tulos tämä sitten on?


    • Joo tuota pitäis olla Omakotitalo,hyvä työ (palkka) että minun ex olisi pysynyt tyytyväisenä mutta kun ei ollut näitä niin nalkutusta oli vähän kaikesta varsinkin kun ei ollut ylimääräistä rahaa hemmotella kaiken maailman jutuilla ei riittänyt vaan olla arjessa mukana . Mutta nalkutusta oli myös siitä kun en ollut niin sosiaalinen ois pitäny olla äänessä ilmeisesti koko ajan vaikka paskaa jauhaa enkä ois saanu tehdä omia harrastus juttuja Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa kun ei osata elää sovussa onko tää nykyajan juttuja onkohan liikaa ressiä vai mitä.

    • pöölli

      vai nalkuttajia,ja miehethän ei sitten itte osaa sanoo mistään mitään.kylläkai nainen sanoo jos siltä tuntuu.te vaan makaatte sohvalla kaukosäädin kädessä,sit kun jotain käskee tekeen, katotaan kuin pikku ärsyyntynyt kakara.kotitöitäkään ette tee kuin käskystä,väljäperseet.tai nalkuttamalla siis teette kotitöitä,nähty on.milloin pesette vaikka omatahtoisesti vaikka ikkunat tai lattiat,hä?ajattelette että akkojen hommia,akkojen hommia.kyllä kelpaa valmiiseen ruokapöytään tulla syömään.onko sekin nalkuttamista?onko hä?miehet on vaan niin saamattomia kotitöissä.persettä ja munia kaivellaan,piereskellään rikkinäiset alushousut jalassa tukka pystyssä.kuka sellaseen ei joskus hermostus.

      • PNL

        Päivän parhaat naurut, varsinkin viimeinen lause, kiitos. Totta myös.


      • QuickSapphire

        No empä kyllä kotitöitä juurikaa tee en... mutta ei kyllä pyydetäkään... eikä käsketäkään...... eikä kyllä nalkutetakaan..... joten kaikki hyvin! =)


    • kokemusta on m

      Nuorena kun naisissa kuljin ei huomannut naisen nalktutusta,pillu oli niin hyvää ei huuta reagoinut. Nyt kun makau alkaa mennä huomaa mikä nalkuttaja on kotona,hallitus.

    • relaxed

      No juuri siksi viihdyn yksin vaikka 45 vuotias olen. Ei kannata olla riivinraudan kanssa.

      • :))

        Paras yksin, ei ketään nalkuttamassa eikä piereksimässä. Yksin elämisessä on hyödyt suuremmat kun haitat. Kokemusta kummastakin ja yksinolo voittaa.


    • Jos edes kerran...

      Minusta tuntuu, että niin kauan nalkuttaa kun vähänkään välittää. Minä herkesin nekin vähäiset nalkutukset, kun herkesin välittämästä.

      Jokin on pielessä, jos koko ajan nalkuttaa. Mutta oletkos itse katsonut peiliin! Jätätkö vaatteet lojumaan, lontusteletko kengät jalassa, sotketko kylppärin ja vessan lavuaarin, siivoatko koskaan jälkesi. Et voi kuvitellakkaan miten raivostuttavaa on siivota toisen ihmisen jälkiä. Siistissä kodissa asuminen on sentään paljon mukavampaa.

      Yritä kysyä miksi nalkuttaa, jos äskeiset korjaustoimet eivät tehoa (siivoa jälkesi) Jos ei tiedä, on varmaan laitettava lusikat jakoon? Mutta rakkautta ja hellyyttä jokainen kaipaa, saatteko niitä tarpeeksi? Onnea vaan yritykseen, mutta älä syyllistä!

    • en nalkuta

      Nainen nalkuttaa ollessaan tyytymätön. Kun nalkutus kohdistuu mitättömiin asioihin, on taustalla usein joku isompi asia, johon ollaan tyytymättömiä. Jotkut naiset nyt voi olla vittumaisia ihan vaan muuten vaan ja hormonit heittää, mutta yleensä taustalla on jotakin isompaa, joka sitten purkautuu tuollaisena jäkätyksenä.

      Todennäköisesti nalkuttaja on vääränlaisen ihmisen kanssa ja yrittää muuttaa nalkutuksen kohdetta. Ja eihän se onnistu, kukaan ei jaksa kuunnella nalkutusta turhista asioista. Itse en nalkuta, koska olen oikean ihmisen kanssa. Klisee "miehen sukkia pitkin poikin" jne. eivät ole elämässäni niin tärkeällä sijalla, että sellaisista jaksaisin nalkuttaa. Naiset voisivat katsoa peiliin ja tarkastella arvojärjestystään elämässään, ei varmaan hyvältä tunnu itsestäkään aina vetää herneitä nenään turhista asioista. Voisihan asioista keskustella miehen kanssa, eikä väkyttää jatkuvasti. Jos parisuhde siis on alkujaankaan oikealla tolalla.

    • ...

      aiemmin täällä sanottiin kuinka "nykymies" ei osaa mitään. mitäpä sitten olisitte mieltä, kun muutama sata vuosi sitten naiset saivat turpaansa jos vähänkään suuta avasivat? ei välttämättä tarvitse edes niinkään kauas mennä.
      itse elelen omillani, siistissä soluasunnossa ja osaan kyllä pestä omat kalsarini (jotka eivät ole rikkinäiset). enkä edes omista toosaa.

      nalkuttamisesta olen sitä mieltä että jos naiseni semmoista aloittaa niin en ryhdy leikkiin. nalkuttakoot muille, itse en suvaitse ollenkaan. parempi myös elää vapaana ilman avioliiton kahleita ja lapsenhankintakin jääkööt muille, ei huvita ainakaan tässä elämänvaiheessa räkänokkaa jalkoihin. ja alkuperäisessä viestissä ei missään lue "KAIKKI naiset".

      • aasaadadddaada

        Kun ämmä nalkuttaa illalla tekemättömistä töistä.
        Pistähän kunnon show pystyyn muutama tunti ennen akan heräämistä.
        Jos akalla on työpäivä,se kruunaa asian,vituiks menee huoran päivä.
        Stereot täysille ja imuri huutamaan,kolistelet kaikkea mahdollista kattiloista alkaen.
        Tämä tapahtumaan aamu 4:n aikaan.Huoran meikit tietenkin heittelet pitkin vessaa.
        Kun tää perkelen horo tulee kyseleen,kesken unien:Mitä sä teet?
        Vieno hymy kasvoilla sanot:Sä pyysit mua siivoamaan tätä sotkua,ajattelin nyt ilahduttaa sua!
        HAAAAAAHHHHHAAAHH VITU HUORA SAA MITÄ ANSAITSEE.


      • töttöröö...
        aasaadadddaada kirjoitti:

        Kun ämmä nalkuttaa illalla tekemättömistä töistä.
        Pistähän kunnon show pystyyn muutama tunti ennen akan heräämistä.
        Jos akalla on työpäivä,se kruunaa asian,vituiks menee huoran päivä.
        Stereot täysille ja imuri huutamaan,kolistelet kaikkea mahdollista kattiloista alkaen.
        Tämä tapahtumaan aamu 4:n aikaan.Huoran meikit tietenkin heittelet pitkin vessaa.
        Kun tää perkelen horo tulee kyseleen,kesken unien:Mitä sä teet?
        Vieno hymy kasvoilla sanot:Sä pyysit mua siivoamaan tätä sotkua,ajattelin nyt ilahduttaa sua!
        HAAAAAAHHHHHAAAHH VITU HUORA SAA MITÄ ANSAITSEE.

        Mikäs mies se huoran kanssa asuu? Taitaa olla ne lapsetkin sitten huoranpenikoita. Luulin, että niitä huoria = maksullisia naisia on vain bordelleissa mutta nähtävästi jollain asuu sitten ihan kotonakin oma huora....


    • QuickSapphire

      Nooo... varmaankin se nalkuttaa koska.. ihmissuhde kämmää.

      Se pitäisi korjata.

      Siinä on vika.

    • hyvää joulua

      ...tunteitasi. Mahtaa olla hieno tunne elämä kyllä sinulla.

    • Anonyymi

      Olen mies ja olen närkästynyt siitä että huoneeseeni tultiin solukämpässä ja siellä mentiin suoraan sänkyyni lepäämään . Siinä kämpässä oli tietyt pelisäännöt miten piti elää
      Sen kundi olisi minulle oikeasti siitä velkaa 50 € lain mukaan.

    • Anonyymi

      Mun kohdalleni taas on osunut nalkuttavia miehiä.

    • Anonyymi

      Se on just tuo, että porsasteleva ei kuulu oikein ihmisasutuksen sisälle.
      Sovinisti näkee huomautukset asiasta nalkutuksena.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla on pakko tehdä asiat heti. Tiskit koneeseen heti vaikka se tiskikone pitää aukea turhaan useamman kerran ja pikku pölyhippunen niin täytyy siivota tällä sekunnilla yms. Voi ei, karkkipaperi unohtui pöydälle, maailma kaatuu.

      Se on vain epäloogisuutta. Ostokset voi pakata usealla tavalla siten ettei mikään mene rikki eikä vaatteita tarvitse viikata 15 minuuttia, jotta mahtuu yksi paita enemmän laukkuun. Heillä ei vain ole konkreettista arvoa ajalle, keskittymiselle ja mukavuudelle, tai ainakaan se ei yltä muihin ihmisiin. Aikuiset ovat tapojensa orjia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe