En saa millään kiharia pysymään hiuksissani, jo kahden tunnin kulutta takahiukseni ovat taas suorat. Olen kokeillut kihartimia, suoristusrautaa ja lämpörullia sekä ilman mitään muotoilu tuotteita (paitsi lämpösuoja) ja bedheadin foxy curls -tuotetta ja antanut kiharan rauhassa viilentyä ja sitten lakkaa päälle, mutta ei ole auttanut. Sivulla edessä olevat hiukseni ovat minulla luonnostaan laineiset joten ne kyllä pitävät kiharat!!! =)
Onko teillä antaa vinkkejä tuotteista tai menetelmistä jotka ovat toimineet teillä?
kiharat jotka pysyvät edes päivän
4
844
Vastaukset
- asdffd
papiljotit yöksi kosteaan tukkaan? pitäisi onnistua.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Rahaa ei tarvita paljon mitään, sillä en ala luettelemaan mitään kampaamotuotteita. Itse tein pidennettyihin hiuksiini kiharakampauksen toissakesänä kaverini häihin ja se pysyi täydellisesti ihan aamusta aamuyöhön eli liki vuorokauden.
Ensin haet prismasta/s-kaupasta sellaiset vaahtomuovipötkylät, jotka ei maksa juuri mitään verrattuna niihin aitoihin ja alkuperäisiin pötköihin. Etsin kuvan.. Ja tässä se on:
http://www.juema-kassel.de/bilder/airoler.jpg
Nuo myydään s-kaupoissa sellaisessa läpinäkyvässä meikkipussin näköisessä pussukassa ja paketti maksoi 8-9€. Paketissa on 30kpl noita patukoita. Hius rullataan patukan ympärille niinkuin normipatukoissakin, mutta tässä sitten patukan suippo pää vedetään tuosta kukkaispään reijästä läpi, jolloin patukka pysyy todellakin jopa nukkuessa kiinni ja pehmeytensä vuoksi nämä päässä pystyy myös nukkumaan. Kuvassa ne taaemmat ovat siis laitettu "kiinni".
Kaikki alkaa illalla sillä, että hiukset pestään ja laitetaan muotovaahto märkiin hiuksiin. (Käytin herbinan hajusteetonta strong muotovaahtoa). Hiukset föönataan harjan kanssa. Sitten laitetaan patukat päähän. (itselleni meni kaksi pakettia patukoita, koska rulllalle menevä nippu ei saa olla liian paksu, muuten kiharat jäävät laineiksi ja pitkissä hiuksissa sitä paksuutta tuli tosi herkästi). Sitten hiukset kuumennetaan föönillä kertaalleen huolella ja tämän jälkeen voi mennä nukkumaan.
Aamulla kuumensin jälleen hiukset föönillä, mutta en tiedä onko se oikeasti tarpeen edes. Kertaalleen se kannattaa tehdä, mutta kun pidennyksissä kihara ei pysy millään niin tein sen kahdesti. Hiusten pitää kuumennuksen jälkeen jäähtyä täysin, ennenkö pötkylöitä aletaan poistamaan. Kuivalla kelillä ulkona pikaisesti käyminen jäähdyttää ainakin tehokkaasti. Sitten vain rullat pois. (ei saa kiskoa vaan ne pitää rullata auki). Kun kaikki on poissa niin toisella kädellä nostellaan kiharia latvasta niin, että ne kiharat lepäävät kämmenellä mahdollisimman kasassa ja toisella suihkutetaan ihan reippaasti lakkaa niin hiusten alle, kuin päälle. Kun lakkaa on tarpeeksi niin kiharat todellakin pysyvät, mutta liikaa ei saa sitten laittaa, että hius myös liikkuu edes jonkin verran. (Lakkanakin käytin herbinan hajustamatonta lakkaa).
Aamulla minulla meni tähän kampaukseen 15 minsaa, eli suurin työ oli se edellisen illan rullaus. Aamulla siis tein vain tuon poiston ja tein pinneillä pikaisen kampauksen, missä keräsin osan hiusista päälaelle ja osan jätin roikkumaan ja pirskatti minulla oli vaativamman näköinen kampaus, kuin morsiammella! Kaikki luuli, että olin käynyt kampaajalla, vaikka todellakin tuo kampaus oli kyhätty muutamassa minuutissa aamulla.- kiharaton...ko
Kiitos tästä vinkistä, kokeilen ehdottomasti.
- ökkismökkisnen
Suoristusrauta eli muotoilurauta on tosi hyvä ja nopee (kunhan on oppinu tekniikan). Alle vaan kampausneste,jossa lämpösuoja. Mulla pysyy kiharat seuraavaan pesuun asti :D Totta kai ne vähän antaa periks. Raudalla laittaminen vaati tosiaan harjottelua, mut kunhan tekniikan opit, ni saa tosi nätit kiharat. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740