Haluaisin asiallisia vastauksia abortin kokeneilta, ( myös muut jotka eivät aloita murhaja huutoaan)
Miten suhtaudutte kyseisten ihmisten ahtaisiin kommentteihin , murhaaja huutoihin jne. Pahoitatteko mielenne? Miksi oma ehkäisy kuuluu muille?
jk. Abortti sinällään ei ole se varsinainen ehkäisykeino, mutta siihen ei kysymykselläni ole tarkoitus tarttua.
EHKÄISY JA ABORTTI
7
335
Vastaukset
- ohhoh..
"Abortti sinällään ei ole se varsinainen ehkäisykeino"
Abortti ei ole KOSKAAN MISSÄÄN TAPAUKSESSA ehkäisykeino!!- abortti kalle
Luehan kirjoitus uudelleen, mihin se oh hoh uuno juuri tarttui..
- -
erikseen Aborttipalsta.
Aborttihan ei koskaan ole e-keino- viljo o
Abortti on myös ehkäisy, vaikkei varsinainen ehkäisykeino olekaan. Asiaan ihmiset. :)
- tosiaan,,
ole ehkäisykeino, mutta vahinkoja sattuu, ikävä kyllä. Myös itselleni kun olin 18 vuotias, jolloin tehtiin abortti. Itse olen elänyt ns. hurjan nuoruuden (itsetuhoista käytöstä), enkä missään nimessä olisi ollut valmis äidiksi tuolloin. Silloinen poikaystäväni lopulta suoraan sanoi, että ei halua lasta.
Keskeytys ei ole mikään helppo asia. Itse olen pystynyt käsittelemään omat elämäni sotkut vasta vuosien päästä, mutta en usko, että ilman minkäänlaista asian käsittelyä voi aborttia sivuuttaa. Olen tällä hetkellä tapahtuneen kanssa sinut, koska tiedän, että lapsen saaminen ei olisi ollut siinä tilanteessa kenenkään etu, vähiten lapsen.
Vanhemmuus on vaativa asia ja jokaisen pitää miettiä pystyykö siihen. Adoptio ei ole mikään helppo ratkaisu sekään. Abortti on naisen oma asia, se aiheuttaa varmasti surua ja syyllisyyttä jos ei heti niin jossain elämän vaiheessa kuitenkin, eikä kenelläkään ole oikeutta lisätä tuota taakkaa. Asiaa ei tarvitse selitellä kenellekään, vähiten joillekin kiihkomielisille fanaatikoille.- kiitos sinulle
.."eikä kenelläkään ole oikeutta lisätä tuota taakkaa. Asiaa ei tarvitse selitellä kenellekään, vähiten joillekin kiihkomielisille fanaatikoille. " Asiallinen teksti, kiitos.
Tapaukset yleensä vain pettävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483