Ostin talveksi vanhan Bemarin ja halusin siihen aidon termostaatin. Eikun luuri käteen ja soittamaan paikalliseen Wetteriin. Keskus yhdisti varaosamyyntiin. Sattuipa niin hassusti että siellä kaverilla oli puhelin auki ja kuulin kaiken mitä hän sanoi. Erityisesti jäi mieleen "Kuinkahan monta juutalaista tällä tynnyrillä saisi kaasutettua?" Olin aika hämmästynyt, ja suljin puhelimen, koska en halunnut kuulla mitä muuta tämä "Järjen Jättiläinen" sanoo meistä asiakkaista. Täytin välittömästi Wetterin palautelomakkeen ja 10 minuutin päästä paikallisjohtaja soitti ja pyyteli anteeksi. Mutta vahinko oli jo tapahtunut. Eka soitto kyseiseen firmaan ja tuommoista kuuluu asiakaspalveluhenkilöltä, huh huh.Onneksi en ole juutalainen, olisin nimittäin vienyt asian aika korkealle... Mutta sen päätin että mitään Wetteriin liittyvää asiointia en tule harrastamaan!! Ja tämä tarina on tosi!!!
Juutalaisten kaasutus...
3
314
Vastaukset
- Urpot.
Harvase kerta tästä puljusta kuulee tämäntapaista huttu.
Mistä johtuu, että autoliikkeissä on korkeastikoulutettua henkilökuntaa, jotka käyttäytyvät kuin apinat?
Ei mitään käytöstapoja ja asiakkaita kohdellaan näin ylimielisesti. Luulisi, että näinä aikoina, joita eletään löytyisi nöyryyttä, edes vähän.
Hävetkää, apinat. - Olen juutalainen.
Aina kuulee ko. liikkeestä samanlaisia juttuja.
- einiinvituntosikko_
Oletettavasti huumorilla heitetty juttu tuskin oli tarkoitettu kenenkään ulkopuolisen korviin, vaan niin kävi vahingossa. Mietis minkälaista juttua sinä ja sinun kaverit heitätte siellä esson baarin ikkuna pöydässä muista naisista? Mitäs jos sun muijas sattuis vahingossa kuuleen??? Meinaan vaan, että kannattaako tuollaisesta lipsahduksesta olla niin helvetin loukkaantunut, kun se ei edes ollut kohdistettu sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042