Apuja tarvitsisi, pelkään.

pelkäänpelkään

Mulla olllut jo nii kauan kuin muistan maha kipuja. Kerran kävin lääkärillä joka koitti mahaa ja ei tuntenut mitään. Menin toisen kerran lääkäriin, koitti vatsaa- ei tuntenut mitään. Noh, multa otettiin ties mitä verikokeita ym, kaikki kunnossa paitsi että toinen kilpirauhanen(arvo?) oli hieman koholla, no 6kk päästä uudestaan labraan. En tiedä, ajattelenko vai mitä, mutta tuntuu kun istun että oikealla puolella kyljessä tai jossain siinä kohtaan tuntuu kuin siinä olisi jokin patti, tai kasvain ? Ja tietenkin tuli maksasyöpä mieleeni. Lääkäri koitti maksaa( koputti siihen kädellä ) ja ei aristanut. Maksa-arvot olivat myös kunnossa.

Välillä maha sillai pistelee, kipua tuntuu koko mahassa. Muutaman kerran tossa " ylämahassa " , muuten siis kipu keskellä tai alhaalla. Välillä tuntuu kuin mahassa jokin liikkuisi, selin maaten olen huomannut, miten vasemmanpuoleinen alavatsa nousee koholle ja kun sitä painoi niin se sattui. Joka ilta painelen ja koitan mahaa, tuntuuko siellä mitään. Pelkään kuolemaa, sitä että mulla olis jotain vakavempaa. Tää tressaa elämää enkä tiedä mitä tehdä..

Jos varaan yksityiselle ajan tähystykseen, näkyykö siinä samalla maksa ja haima ? Jos taas varaan ultraan, niin näkyisikö ultrassa sitä, jos mahassa olisi jotain ( syöpää ym ) =

4

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanssaihminen täällä

En tiedä tähystyksestä kauhean tarkkaan mutta ultraäänen pitäisi olla aika perusteellinen tutkimusväline, silä pitäisi näkyä poikkeavuudet. Onko tullut tsekattua esim. gynekologisten propleemojen mahdollisuus? Itselläni on sellanen kuin munasarjojen monirakkulaoireyhtymä ja kerran heräsin keskellä yötä mielettömään kipukohtaukseen alavatsan alueella. Luulin että henki saattaa olla lähdössä ja säikähdin aivan pohjattomasti. Siitä suoraan sairaalaan ja ultraäänessä sitten kävi ilmi homman nimi.
      Tsemppiä ja onnea vaivan selvittämiseen&mielenrauhan palautumiseen!

• mielikuvitustako?

kuin kuvailisit minua! Itse vaan en ole uskaltautunut edes lääkäriin.

• kerros

Onko ruokailutottumuksesi kunnossa? Syötkö terveellisesti, monipuolisesti ja säännöllisesti? Miten terveys muuten? Liikutko tarpeeksi? Poltatko? Juotko? Jos, niin miten paljon?

• Ultraäänellä selviää jos sisäelimissä on jotain, tähystyksissä mahan ja suoliston tilanne. Kannattaa tutkituttaa, niin selviää asia. Itse olen käynyt ultraäänessä, sekä vatsalaukun ja paksunsuolen tähystyksissä. Gastriitti ja refluksitauti oli, ja sain lääkityksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe