Tlasin huutonetistä luotettavalta (huom. olen ostanut häneltä ennenkin) aloituspaketin akryylikynsien tekoon. Ennen en ole akryyli kynsiä itse tehnyt, mutta olen etsinyt tietoa ja pohtinut mielessäni tätä pitkään ja vihdoinkin uskalsin ottaa härkää sarvista. :)
sis.
akryylineste
akryylijauhe kirkas
akryylijauhe pink
akryylijauhe valkoinen
buffer viila
kiillotusblokki
lasikuppi akryylinesteelle
akryylisivellin
20 tarramuottia
20 kirkasta kynsitippiä
kynsiliima
___
pari kysymystä...
1. Miten sivellin puhdistetaan käytön jälkeen? Kuinka nopeasti sivellin pitää puhdistaa.
2. Mikä on oikea akryylinesteen ja jauheen suhde?
3. Mitä huollossa tehdään?
kiitos.
ps. ei "mene ammattilaiselle" - (siellä olen käynyt) ja "käy kurssi" kommentteja
Kysymyksiä kotona tehtävistä akryylikynsistä!
9
3239
Vastaukset
- aloittelijanail
onko primer välttämätön? Mikä käy primerista?
- shellac
Youtube on pullollaan "opetusvideoita", joista selvinnee kaikki tarpeellinen. Myös kynsitarvike.fi:n sivuilla on ohjeita akryylien tekoon, mm. sen oikeanlaisen pallon koostumuksesta ja teosta löytyy kuvia jne.
- kokeillut.
shellac kirjoitti:
Youtube on pullollaan "opetusvideoita", joista selvinnee kaikki tarpeellinen. Myös kynsitarvike.fi:n sivuilla on ohjeita akryylien tekoon, mm. sen oikeanlaisen pallon koostumuksesta ja teosta löytyy kuvia jne.
Minulla on ollut geelikynnet ja tällä hetkellä akryylit. Geelikynsiä voisin itsekin opetella, se näytti niin yksinkertaiselta että voisi oppiakin, vaikka erilaisia aineita ja tarvikkeita tarvitaankin enemmän. Mutta akryylin laitto tuntui todella tarkalta. Ammattilaiselta se kävi niin helpon näköisesti ja näppärästi, mutta itse pitäisi opetella kauan ja paljon ennen kuin pystyisin samaan työnjälkeen. Jo nesteen ja akryylijauheen oikea sekoittuminen pensselillä tuntui taikatempulta. Toistaiseksi luotan enemmän ammattilaisen taitoon ja kun olen löytänyt edullisen paikankin, käyn mieluummin siellä.
- faerieee
Paketista tosiaan puuttuu mm. primer ja välineitä. Noilla tarvikkeilla et taatusti tule saamaan pysyviä kynsiä. Primer on pakollinen aine juuri pysymisen kannalta eikä sitä voi korvata millään muulla aineella.
- aloittelijanail
"Paketista tosiaan puuttuu mm. primer ja välineitä. Noilla tarvikkeilla et taatusti tule saamaan pysyviä kynsiä. Primer on pakollinen aine juuri pysymisen kannalta eikä sitä voi korvata millään muulla aineella. "
Huomasin ja tajusin saman jutun :/ Cecar shopista taidan käydä hakemassa primerin. Mitä muuta tarvitsen? Viiloja? Desifionti tuotteet olen jo hankkinut. - faerieee
aloittelijanail kirjoitti:
"Paketista tosiaan puuttuu mm. primer ja välineitä. Noilla tarvikkeilla et taatusti tule saamaan pysyviä kynsiä. Primer on pakollinen aine juuri pysymisen kannalta eikä sitä voi korvata millään muulla aineella. "
Huomasin ja tajusin saman jutun :/ Cecar shopista taidan käydä hakemassa primerin. Mitä muuta tarvitsen? Viiloja? Desifionti tuotteet olen jo hankkinut.Ainakin nämä nyt ois ihan pakolliset:
-kynsiviiloja, hienompia ja karkeampia
-manikyyrityökalu (Cesarsilla nimellä Pro Pusher)
-tippileikkurit (jos aikoo tippejä käyttää)
-pölyharja - aloittelijanail
faerieee kirjoitti:
Ainakin nämä nyt ois ihan pakolliset:
-kynsiviiloja, hienompia ja karkeampia
-manikyyrityökalu (Cesarsilla nimellä Pro Pusher)
-tippileikkurit (jos aikoo tippejä käyttää)
-pölyharjaPro pusheri mulla jo on. :)
Kynsiviiloja ja primerikin on nyt hankittu ceasarilta.
Tippejä en tod. näk. aio käyttää, muotteja on 500kpl rulla varastossa, ja pölyharja vielä pitää hankkia :/ - gfbenrhtolp
aloittelijanail kirjoitti:
Pro pusheri mulla jo on. :)
Kynsiviiloja ja primerikin on nyt hankittu ceasarilta.
Tippejä en tod. näk. aio käyttää, muotteja on 500kpl rulla varastossa, ja pölyharja vielä pitää hankkia :/tyhmä kysymys tähän väliin; tarviiko kotona tehdessä jotain lupaa, tai toiminimeä tai vastaavaa??
- faerieee
gfbenrhtolp kirjoitti:
tyhmä kysymys tähän väliin; tarviiko kotona tehdessä jotain lupaa, tai toiminimeä tai vastaavaa??
No riippuu ihan siitä millä tahdilla niitä tekee ja kenelle. Jos nyt kotona tekee tuttaville ja kavereille sillon tällön lähes tarvikkeiden ja pienen vaivan palkan hinnalla, niin ei tarvitse hankkia. Mutta jos alat asiakastyönä kynsiä tekemään ja ottamaan siitä kunnon palkkiota, niin silloin tarvii hankkia mm. toiminimi, laittaa verotus- ja työeläkeasiat yms. kuntoon, olla yhteydessä terveystarkastajaan jne. Pakollisia maksuja tulee, niin paljon, ettei siitä loppujen lopuksi jää mitään käteen jos tekee muutamat kynnet viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849