Uusi työ ja tällaista palkkaa on tarjottu. Tietenkin riippuu paikkakunnasta, verovähennyksista, kirkkoon kuulumisesta jne. Mutta paljonko arvelette nettopalkan olevan näillä ehdoilla:
-vuositulot 62 000 €
-ei kirkollisveroa
-paikkakunta Espoo
-ei verovähennyksiä -tai korkeintaan seutulippu 500 e/v
Kiitos, jos joku voisi jelppiä :)
Paljonko jää käteen 5 000 € bruttopalkalla?
9
1995
Vastaukset
- täällä.,.,.,.
http://www.vero.fi/?article=6178&domain=VERO_MAIN&path=5,40&language=FIN
- Taas sama
Olen jo laskenut verolaskurilla ja käteen pitäisi jäädä 3 200 € (veroprosentti laskurin mukaan 35%). Mutta kun olen etsinyt netistä tietoa muiden vastaavasta nettopalkasta, olen törmännyt jopa 2 700 €.
Vai onko veroprosentin lisäksi muita kuluja, jotka pienentää palkkaa?
Asun ulkomailla ja olen ihan pihalla suomalaisesta verotussysteemistä.
Mutta kiitos linkistä! - ihan onnellinen-66
Taas sama kirjoitti:
Olen jo laskenut verolaskurilla ja käteen pitäisi jäädä 3 200 € (veroprosentti laskurin mukaan 35%). Mutta kun olen etsinyt netistä tietoa muiden vastaavasta nettopalkasta, olen törmännyt jopa 2 700 €.
Mutta kiitos linkistä!Itse tienaan 2988 eur/kk brutto ja käteen jää nettona 2150 eur/kk, ei iso ero enää tuohon 2700:aan jos bruttopalkka olisi se 5000!
Näin se verotus tasaa, eikä tee mieli ottaa yhtikäs mitään stressaavaa lisähaastetta vastaan kun tälläkin pärjään aivan kivasti pk-seudullakin. On kiva asunto ja uusi keskiluokan hyvä kärry tilattuna. ;) - palkanlaskijana
Taas sama kirjoitti:
Mutta kiitos linkistä!Mulla on bruttopalkka n. 4.300,00 = n. 55.030,00./vuosi
Asun Vantaalla (veroprosentti vähän isompi) , en kuulu kirkkoon, eikä isoja vähennyksiä.
Nettopalkka reilu 2.700 €.
Veron lisäksi palkasta menee Tyel maksu 4,5 % sekä työttömyysvakuutusmaksu 0,40 %
Eli jos veroprossa on 35 nin päästään kokonaisuuteen 39,9 % joka palkasta lähtee.
- ............
laskin verolaskurilla (2010) tulot 62000, espoo, ei kuulu kirkkoon eikä vähennyksiä. Sain veroprosentiksi 30%, siihen lisätään eläke ja työttömyysjuttut eli n.4.9%. Silloin 5000e kk jää käteen 3225 e .
- AsianLoverX
Hauska sattuma että tienasin 2009 juuri tuon 62000e/v. Veroprosenttini on 29%.
- ei oo totta
joku tarjoaa sulle 5000 palkkaa mutta ET ITSE OSAA laskea verojen määrää?
Oletko täysin kädetön tapaus, vai onko se firma tekemässä erittäin suurta virhettä.
Tuolla palkalla ja muutenkin jos on vähääkään yleissivistystä, pystyy kyllä selviämään
moisesta "haasteesta".
Vai onko tämä sitä kuuluisaa uusavuttomuutta?
Ihan pikku vinkki, et tule selviämään siitä tehtävästä- Kehari
Ymmärrän pointtisi, mutta kyllä itselleni oli hyötyä siitä että googlailin ja päädyin muunmuassa tänne. Sain varmuutta siihen että ymmärsin veroprosenttilaskurin kertomat numerot oikein. Olen keskittynyt varsinaisen ammattitaitoni kehittämiseen.
- Trololollotilol
Totta se on. Suomen työntekijöiden eliitti on selkeästi pesiytynyt Suomi24:een, ainakin jos näitä palkkoja on uskominen. Onnittelut kuitenkin sinullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781