Epähygieeniset naiset

ei yllättävä tulos

http://www.iltalehti.fi/terveys/2010111012671402_tr.shtml

Eipä ole yllättävä tulos. Naisiinkin mahtuu yllättävän paljon epähygieenisiä tapauksia. Peittävät vain paskan hajun hejusteiden ja liuottimien alle. Ex-tyttöystäväni oli juuri tällainen. Ei pessyt naamaansa ennen nukkumaanmenoa, kun ei jaksanut meikata aamulla. Hiuksetkin jatkuvasti likaiset ja tahmaiset, mutta aamulla vain uutta liimaa piti sumuttaa pintaan. Suihkussa hyvä jos neiti kävi 3 kertaa viikossa. Lakanat aina likaiset, eikä niitäkään varmaan vaihdettu kuin kerran puolessa vuodessa. Ja aina puhutaan, että miehet ovat epähygieenisiä...

19

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivikautinen look

      No meikit eivät väärin laitettuna sovi kenellekään.Meikkaus on helppoa jos on hyvät piirteet mutta jos on aamuisin kovinkin unenpöpperössä, ei siitä meikinteosta tule mitään.Itse olen kuullut,että 2 kertaa suihkua päivässä kuivattaa ihoa liikaa.Käyn vain kerran päivässä suihkussa siis.
      Masentunut ihminen unohtaa dödöjen käytön yms..Itselläni on btw juuri tällä hetkellä tosi karvaiset sääret, tää on sinkkuelämää..

    • m 26

      "Peittävät vain paskan hajun hejusteiden ja liuottimien alle"
      "Hiuksetkin jatkuvasti likaiset ja tahmaiset"
      "Lakanat aina likaiset, eikä niitäkään varmaan vaihdettu kuin kerran puolessa vuodessa"

      Nuo asiat ovat ainakin mulla melko totaalinen turn-off, sama juttu tuon artikkelin kuvaaman huonon käsienpesutavan kanssa.

    • N47.

      nykyajan nuoret... yök.
      Mä käyn 2 kertaa päivässä suihkussa, kuivalle iholle on keksitty rasvat ja omat pesuaineet. Hiukset pesen joka toinen päivä. Hampaat 2-3 kertaa päivässä. Lakanat vaihdetaan kerran viikossa ja mielellään kuivatetaan ulkona. Jokaisen suihkussakäynnin jälkeen vaihdetaan puhtaat alusvaatteet ja päällysvaatteet.

      Vanha meikki on yhtä ällöttävä, kuin vanha viina.

      • hahhhh

        No ei kyllä kuullosta ihan terveeltä tuokaan että 2krt päivässä täytyy itseään suihkun alla liottaa..On meinaan aikamoista veden tuhlausta ja ihon pilaamista vaikka olisi mitkä tökötit käytössä. Ja vielä jos kaikki vaatteet vaihdetaan kahdesti päivässä puhtaiksi, niin on varmaan "pikkuiset" pyykkivuoret ja pesukone jyllää solkenaan. Miten ihmiset osaa aina mennä liiallisuuksiin oli kyse mistä tahansa...??


      • Terve vaan sullekin
        hahhhh kirjoitti:

        No ei kyllä kuullosta ihan terveeltä tuokaan että 2krt päivässä täytyy itseään suihkun alla liottaa..On meinaan aikamoista veden tuhlausta ja ihon pilaamista vaikka olisi mitkä tökötit käytössä. Ja vielä jos kaikki vaatteet vaihdetaan kahdesti päivässä puhtaiksi, niin on varmaan "pikkuiset" pyykkivuoret ja pesukone jyllää solkenaan. Miten ihmiset osaa aina mennä liiallisuuksiin oli kyse mistä tahansa...??

        ja lenkin jälkeen suihku, eikä kukaan samoissa hikisissä vaatteissa ole...
        vai laitatko sinä hikiset verkkarit suihkun jälkeen takaisin...?


      • huh?

        Hieman liioittelun makua tuossakin. Järki käteen kakara.


      • teyerytryhtry
        hahhhh kirjoitti:

        No ei kyllä kuullosta ihan terveeltä tuokaan että 2krt päivässä täytyy itseään suihkun alla liottaa..On meinaan aikamoista veden tuhlausta ja ihon pilaamista vaikka olisi mitkä tökötit käytössä. Ja vielä jos kaikki vaatteet vaihdetaan kahdesti päivässä puhtaiksi, niin on varmaan "pikkuiset" pyykkivuoret ja pesukone jyllää solkenaan. Miten ihmiset osaa aina mennä liiallisuuksiin oli kyse mistä tahansa...??

        aamulla kun lähden liikkeelle (=kouluun, töihin..) ja sit illalla ennen nukkumaan menoa kaikki lakat hiuksista ja meikit/vanhat kosteusvoiteet naamasta pois. siinä välissä käyn kuitenkin useinkin vielä jos lähden illaksi jonnekin tai kun näen poikaystäväni niin ei ne koulun paskat ja hiki sitten tartu kultani kieleen!

        tosi oksettavaa sellainen että pesee hiukset vain pari kertaa viikossa, saati sitten käy ylipäätään suihkussa! niinkuin joku jo viisaasti mainitsi, kosteusvoiteet on keksitty! itselläni on ollut pienestä pitäen atooppinen iho eikä se tuosta suihkuttelusta ole kummemmaksi mennyt kun vain rasvaa kroppansa joka suihkukerran jälkeen. ei vie kuin ehkä minuutin!

        lakanat kyllä vaihdan vain n.kerran kuukaudessa mutta tyynyliinan vaihdan joka viikko. ei se mitään pyykkikasaa silti kasvata vaikka kaikki vaihtaisikin kerran viikossa koska peseehän nyt ihminen muutenkin kerran viikossa pyykkiä!! vai pitääkö jonkun niitäkin lillullaa jossain korissa paskakasassa ummehtumassa ja odottamassa pesukertaa jonkun kuukauden???

        ja kädet pitää AINA pestä, ihan sama vaikka olisi koskenut vain wc paperiin! itse laitan aina (julkisissa vessoissa) paperia pytyn reunalle ja kädet pestyäni otan käsipaperia ja painan hanan sillä kiinni. sitten otan vielä lisää paperia ja avaan sillä lukon! myönnän kyllä olevani vähän hysteerinen tässä asiassa mutta ei siitä mitään haittaakaan ole.


      • Ei_valiteta_turhasta
        teyerytryhtry kirjoitti:

        aamulla kun lähden liikkeelle (=kouluun, töihin..) ja sit illalla ennen nukkumaan menoa kaikki lakat hiuksista ja meikit/vanhat kosteusvoiteet naamasta pois. siinä välissä käyn kuitenkin useinkin vielä jos lähden illaksi jonnekin tai kun näen poikaystäväni niin ei ne koulun paskat ja hiki sitten tartu kultani kieleen!

        tosi oksettavaa sellainen että pesee hiukset vain pari kertaa viikossa, saati sitten käy ylipäätään suihkussa! niinkuin joku jo viisaasti mainitsi, kosteusvoiteet on keksitty! itselläni on ollut pienestä pitäen atooppinen iho eikä se tuosta suihkuttelusta ole kummemmaksi mennyt kun vain rasvaa kroppansa joka suihkukerran jälkeen. ei vie kuin ehkä minuutin!

        lakanat kyllä vaihdan vain n.kerran kuukaudessa mutta tyynyliinan vaihdan joka viikko. ei se mitään pyykkikasaa silti kasvata vaikka kaikki vaihtaisikin kerran viikossa koska peseehän nyt ihminen muutenkin kerran viikossa pyykkiä!! vai pitääkö jonkun niitäkin lillullaa jossain korissa paskakasassa ummehtumassa ja odottamassa pesukertaa jonkun kuukauden???

        ja kädet pitää AINA pestä, ihan sama vaikka olisi koskenut vain wc paperiin! itse laitan aina (julkisissa vessoissa) paperia pytyn reunalle ja kädet pestyäni otan käsipaperia ja painan hanan sillä kiinni. sitten otan vielä lisää paperia ja avaan sillä lukon! myönnän kyllä olevani vähän hysteerinen tässä asiassa mutta ei siitä mitään haittaakaan ole.

        Laitan yleisissä vessoissa paperia reunoille (en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tee niin - varsinkin kun monesti naistenvessoissa reunoilla on virtsatippoja, niin en todellakaan halua niitä pyllyyni!) ja suljen hanan käsien pesun jälkeen käsipaperilla.

        Mutta...

        En ymmärrä tuota 2/pvä suihkussakäymistä, ellei ole harrastanut liikuntaa tai muuten ole liian hikinen. 2 kertaa päivässä on liikaa. Itse olen myös atoopikko, eikä minulla ole koskaan mitkään rasvat hirveästi auttaneet. Mielelläni en rasvoja käytä, sillä pidän rasvojen levittämistä iholle paljon epähygieenisempänä kuin sitä, että käy suihkussa esim. vain kerran päivässä. Esim. käsiinhän tarttuu vaikka mitä, eikä mielestäni ihmisihon kuulu olla sellainen, että sitä tarvitsisi mitenkään rasvata (enkä usko rasvoista olevan hirveästi hyötyä). Järki käteen. Minulla ainakin vain aiheuttaa näppylöitä ihon rasvaus, kun niitä muutoin ei ole tähän mennessä juurikaan ollut.

        Suosittelisin mielummin vaikka vaihtamaan niitä lakananoita useammin kuin kerran kuussa niin ei tarvitsisi kenties käydä kahta kertaa päivässä suihkussa? Kai tiedät, mitä kaikkea niissä lakanoissakin on? Kahdesti kahdessa viikossa on vaihdettava vähintään lakanat!

        Btw, ajatelkaapa entisaikoja: ihmiset kävivät kerran VUODESSA suihkussa eikä ollut hammasharjoja eikä alusvaatteita. Joten kyllä on nykyään asiat paljon paremmin.

        Itsekin olen usein neuroottinen ja pesen käsiä toisinaan niin paljon päivittäin, että ne kuivuvat niin, että menevät verille (--> ihon vastustuskyky heikkenee).

        Miettikääpä miksi ihmiset ovat nykyään niin allergisia? Ennen lapset altistuivat ties mille, nyt tuputetaan mainoksissa jopa pesulitkuja "joilla saa bakteerit pois kun eivät tavallisessa pesussa lähde"!

        Toki on inhottavaa, jos esim. kumppani ei käy tarpeeksi suihkussa jne. (on kokemusta tästäkin), mutta mielestäni on jotenkin typerää, että ihmisiä ylipäätään kiinnostaa käyvätkö ihmiset, joita he eivät edes tunne, suihkussa. Ok, joskus huomaa, että joku ihminen on hikinen jne., mutta minua eivät ainakaan toisten hajut melkein koskaan häiritse. Eriasia sitten, jos haju on niin voimakas, että alkaa yskittää/oksettaa tai muuta vastaavaa, jolloin normaali kanssakäyminen ei onnistu. Mutta muuten jos jonkun ihmisen hiki kantautuu lähietäisyydeltä, en ymmärrä miksi minä tai joku muu ei kestäisi sitä?


    • epähygieen. miehet!

      Todella uskomaton tulos. Itse olen nainen ja kokemukseni on, että naiset pesevät kätensä ja huolehtivat muutenkin paljon paremmin henkilökohtaisesta hygieniastaan kuin miehet.

      Aloittajankaan ei kannattaisi yleistää tuota "tutkimusta" kaikkiin naisiin, tai muutenhan mekin voimme täältä vain yksinkertaisesti yleistää että miehet eivät pyyhi vessassa mulkkujaan, käsien pesusta puhumattakaan. Hyi hyi, ja piste.

      Mielestäni kertoo muuten henkilöstä itsestäänkin jo aika paljon, jos suostuu katselemaan ja elämään aloittajan kuvaaman epähygieenisen kumppanin kanssa. YÖK. Itselleni ei tulisi mieleenkään sietää miestä jolla on huono hygienia, homma loppuisi heti lähtöruudukkoon.

      • milllaisilla käsillä

        miehet saattavat poimia marjoja ja sieniä, käsitellä riistaa ja kalojakin? Eivät varmaan pese käsiään välillä pissalla käydessään.


      • Anonyymi

        Savonlinnassa nuoret naiset ovat pullukoita haiseva hielle, pahoja suustaan. Ne yleensa haistattelee mulle kun joudun tekemisiin niitten kans, koska olen ruma ja koyha mies. Nyky naiset on ihan sottapyttyja, odottavat etta joku rikas, komea isomunainen mies passaa niitä. No ei sen puoleen Suomalaiset keskiverto miehet on haiseva torkykasoja, haiseva rehelliselle paskalle ja lialle


      • Anonyymi
        milllaisilla käsillä kirjoitti:

        miehet saattavat poimia marjoja ja sieniä, käsitellä riistaa ja kalojakin? Eivät varmaan pese käsiään välillä pissalla käydessään.

        Savonlinnassa kukaan tuntmani mies ei pese kasiaan edes paskalla jalkeen,


    • aiofnaiospf

      Ihmejuttu. Kyllä minä ja ystäväni aina pestään kädet :O Ja kun yleisissä vessoissa käyn, nään kaikkien naisten kyllä iha pesevänsä kädet. Ei 41 naista kerro kaikkien naisten käytöksestä kuitenkaan, oikeeseen tutkimukseen kyllä pitäis kysyy ainaki 1000 naiselta. Ei 41 ole summa eikä mikään, siinä voi ihan hyvin olla vähemmistö enemmistönä riippuen paikasta.

      • Pesen kotonakin...

        tietysti missä lähiö-räkälässä tuokin tutkimus on aamuyön tunteina tehty ja kuka sen on tehnyt, naapurin Erkki ja Liisa vissiin. Kaikki hutkimukset eivät ole milään lailla luotettavia.


    • ----------

      Kyllä, olet oikeassa, niitä epähygieenisiä tapauksia mahtuu sekä naisiin että miehiin sukupuolesta riippumatta, sen ei pitäisi tulla yllätyksenä eikä olettaa, että naiset olisivat automaattisesti jotenkin hygieenisempiä tai siistimpiä vain siksi, koska sattuvat olemaan naisia.

      Itse voin ylpeänä ilmoittaa kuuluvani hygieenisiin ihmisiin: vaikka en jaksa meikata, laittaa hiuksia tai valita vaatteita huolella joka päivä, hygienian pitää silti olla kunnossa ja vaatteet puhtaat. Myös lakanat ja pyyhkeet pitää vaihtaa kahden viikon välein, siivota ja ruoantähteet tai likaiset astiat eivät saa lojua ympäriinsä kauempaa kuin on pakko. Myös minulle miehessä epähygieenisuus olisi turn-off: jonkinlainen perushygienia on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. Olisi vaikea kestää haisevaa ja epäsiistin näköistä kumppania, vaikka hän muuten täydellinen olisikin.

    • :DDDDDDDD

      ... mutta eikös tutkimus tehtykin Turussa ?

    • näinhän se on..

      Jep, varmasti epähygienisia ihmisiä löytyy varmasti kummankin sukupuolen edustajista. Mutta valitettavasti olen huomannut, että läheskään kaikki naiset ei pese käsiään vessareissun päätteeksi. Ja näihin tapauksiin olen törmännyt pääasiassa baarissa. Ällöttävää kyllä.
      Itse kyllä pidän itsestäänselvyytenä, että kädet pestään vessareissun päätteeksi ja suihkussa käydään päivittäin ja muutenkin hygieniasta huolehditaan. Mutta ehkä se ei sitten kaikille ole niin selvä asia. Ja tuo on totta, mitä joku kirjoittikin, että varsinkin syvästi masentuneet tai muuten psyykkisesti sairaat eivät välttämättä ole kykeneviä omasta hygieniasta huolehtimaan ja heitä saa suorastaan patistella suihkuun.

    • Aamusta roiskimaan

      Sain itse kuulla kunniani parillakin palstalla missä jäkätin siitä että miehet eivät jaksa käydä pesulla päivittäin. Olen kuulema epänormaali kun sellaista vaadin, jonkun mielestä ei ole mitään syytä peseytyä päivittäin ja kuulema naistenkin pitäisi käydä vain kerran viikossa pesulla että säilyttäisivät naisen tuoksunsa...

      Meitä on moneksi näemmä. Itse en voisi kuvitellakaan etten kävisi aamulla suihkussa ja päivällä/illalla jos olen hikoillut.

      (terv. nainen)

    • Pestään_käsiämme

      En ymmärrä, miten voi tulla tuollainen tulos.. Itse kun käyn (melko useastikin) yleisissä naisten vessoissa, niin kyllä kaikki naiset on siellä aina kätensä pesseet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe