Vihdoinkin kilpailua "Nomination" palakoruissa

Tyyyyytyväinen

Tuntuu, että palakorujen hinnat ovat jokapuolella aina samat. Nominationilla sekä "ei merkki" palakoruilla. Sain kaverilta vinkin edullisemmasta paikasta. Tilasin jo toiseen kertaan palakoruja (sydän, tähti ja princess) ja hinta oli mun kukkarolle kerrankin sopiva eli 1,9 ekee. Samasta paikasta löysin sellaisen ison palan, jolla voi 2 ranneketta liittää yhteen eli tulee niinku 2 ranneketta päällekkäin.

Joo, no ei noi oo aitoo Nominationia, mutta oon ennekin tilannut aitoon Nominatiooni ei merkki paloja, ja täytyy sanoa ettei ne eroa yhtään ns. aidosta ja hyvin ovat kiinni pysyneet. No joo, kerran lähti yhdestä pala pois kun tarttui mun villapuseron helmaan ja riuhtaisin ja se oli sitten siinä. Yhdestä palasta lähti kuva irti kun liimaus ei kestänyt riuhtaisua (vai mulla liikaa voimaa?). Joo, no toi oli mun oma vika:)

Jos joku muukin haluu niin tässä linkki: http://www.korujenmaailma.fi

5

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautaa rajalle

      miten kromi-nikkeli-rautapalasta voi edes sanoa "aito", kun koruista on kyse?
      tuntuu ihan hassulta...
      aidosta puhuttaessa tulee ainakin itselle mieleen kulta, hopea, platina, timantti, ym arvokorut.
      kun tuo "teräsmuoti" meillä hiipuu (maailmalla on jo hiipunut), jää jäljelle vaan kasa ruostumattomia teräspaloja, joilla ei ole muuta arvoa, kun toimia varottavana esimerkkinä:
      pitipä olla hölmö, kun tuollaisiin rautapaloihin rahani hukkasin...

      • epämetallia vai jalo

        Aito voi olla muutakin kuin jalometallia, itselläni on Alessin aito Jyicysalif-mehupuristin, en tiedä tehdäänkö siitä kopioita tai lookalike-tuotteita. Mulla on toisaalta myös aitoja crockseja, niistä on paljon halpoja kopioversioita liikkeellä.

        Aito Rolex ei välttämättä ole kultaa, malleja on monia. Aito Kalevalakoru on harvoin kultaa, yleisimmin pronssia. Kalevan näköisiä koruja on paljon, itselläni on myös yhteensopiva ympärysmitaltaan säädettävä sormus, kenties pronssia, johon kaverini on itse hionut kivet koristeeksi.

        Autoihin kannattaa ostaa aidot jarrupalat jos vain onnistuu saamaan, kopiojarrupaloilla jarrutusmatka pidentyy hengenvaarallisesti, tästä näytettiin pätkä telkkarissa männäviikolla. Kaikkea mahdollista kopioidaan, jopa euron hintaista sähköjohtoa tai hehkulamppuja.


      • rautaa rajalle
        epämetallia vai jalo kirjoitti:

        Aito voi olla muutakin kuin jalometallia, itselläni on Alessin aito Jyicysalif-mehupuristin, en tiedä tehdäänkö siitä kopioita tai lookalike-tuotteita. Mulla on toisaalta myös aitoja crockseja, niistä on paljon halpoja kopioversioita liikkeellä.

        Aito Rolex ei välttämättä ole kultaa, malleja on monia. Aito Kalevalakoru on harvoin kultaa, yleisimmin pronssia. Kalevan näköisiä koruja on paljon, itselläni on myös yhteensopiva ympärysmitaltaan säädettävä sormus, kenties pronssia, johon kaverini on itse hionut kivet koristeeksi.

        Autoihin kannattaa ostaa aidot jarrupalat jos vain onnistuu saamaan, kopiojarrupaloilla jarrutusmatka pidentyy hengenvaarallisesti, tästä näytettiin pätkä telkkarissa männäviikolla. Kaikkea mahdollista kopioidaan, jopa euron hintaista sähköjohtoa tai hehkulamppuja.

        tuo oli pointtini. en minä tälle palstalle muusta kirjoittaisikaan.
        mehupuristimille ja jarrupaloille lienee omat keskustelupalstansa.

        ihmiset kuvittelevat, että tuollaisilla rosteripaloilla olisi suurtakin arvoa. kun trendi muuttuu, lentävät nuo rautapalat metallinkeräysastiaan.
        jalometallille nyt tuskin viitsii moista tehdä, kait?

        ehkä kantani "aidosta" kavi selväksi?


      • epämetallia vai jalo
        rautaa rajalle kirjoitti:

        tuo oli pointtini. en minä tälle palstalle muusta kirjoittaisikaan.
        mehupuristimille ja jarrupaloille lienee omat keskustelupalstansa.

        ihmiset kuvittelevat, että tuollaisilla rosteripaloilla olisi suurtakin arvoa. kun trendi muuttuu, lentävät nuo rautapalat metallinkeräysastiaan.
        jalometallille nyt tuskin viitsii moista tehdä, kait?

        ehkä kantani "aidosta" kavi selväksi?

        kyllä se varmasti sitten joutaa romukoppaan kun ruostuu???
        En omista yhtään Nominationia, en "aitoa" enkä kopiota, enkä tule hankkimaan. En pidä rannekoruista, enkä muutenkaan käytä kuin rannekelloa ja sormuksia, niitä siviilisäädyn kertovia. Enkä hankkisi Rolexia ikinä.

        Tulihan kantani asiaan silti selväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe