Vihdoinkin kilpailua "Nomination" palakoruissa

Tyyyyytyväinen

Tuntuu, että palakorujen hinnat ovat jokapuolella aina samat. Nominationilla sekä "ei merkki" palakoruilla. Sain kaverilta vinkin edullisemmasta paikasta. Tilasin jo toiseen kertaan palakoruja (sydän, tähti ja princess) ja hinta oli mun kukkarolle kerrankin sopiva eli 1,9 ekee. Samasta paikasta löysin sellaisen ison palan, jolla voi 2 ranneketta liittää yhteen eli tulee niinku 2 ranneketta päällekkäin.

Joo, no ei noi oo aitoo Nominationia, mutta oon ennekin tilannut aitoon Nominatiooni ei merkki paloja, ja täytyy sanoa ettei ne eroa yhtään ns. aidosta ja hyvin ovat kiinni pysyneet. No joo, kerran lähti yhdestä pala pois kun tarttui mun villapuseron helmaan ja riuhtaisin ja se oli sitten siinä. Yhdestä palasta lähti kuva irti kun liimaus ei kestänyt riuhtaisua (vai mulla liikaa voimaa?). Joo, no toi oli mun oma vika:)

Jos joku muukin haluu niin tässä linkki: http://www.korujenmaailma.fi

5

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautaa rajalle

miten kromi-nikkeli-rautapalasta voi edes sanoa "aito", kun koruista on kyse?
      tuntuu ihan hassulta...
      aidosta puhuttaessa tulee ainakin itselle mieleen kulta, hopea, platina, timantti, ym arvokorut.
      kun tuo "teräsmuoti" meillä hiipuu (maailmalla on jo hiipunut), jää jäljelle vaan kasa ruostumattomia teräspaloja, joilla ei ole muuta arvoa, kun toimia varottavana esimerkkinä:
      pitipä olla hölmö, kun tuollaisiin rautapaloihin rahani hukkasin...

• epämetallia vai jalo

Aito voi olla muutakin kuin jalometallia, itselläni on Alessin aito Jyicysalif-mehupuristin, en tiedä tehdäänkö siitä kopioita tai lookalike-tuotteita. Mulla on toisaalta myös aitoja crockseja, niistä on paljon halpoja kopioversioita liikkeellä.

Aito Rolex ei välttämättä ole kultaa, malleja on monia. Aito Kalevalakoru on harvoin kultaa, yleisimmin pronssia. Kalevan näköisiä koruja on paljon, itselläni on myös yhteensopiva ympärysmitaltaan säädettävä sormus, kenties pronssia, johon kaverini on itse hionut kivet koristeeksi.

Autoihin kannattaa ostaa aidot jarrupalat jos vain onnistuu saamaan, kopiojarrupaloilla jarrutusmatka pidentyy hengenvaarallisesti, tästä näytettiin pätkä telkkarissa männäviikolla. Kaikkea mahdollista kopioidaan, jopa euron hintaista sähköjohtoa tai hehkulamppuja.

• rautaa rajalle
        epämetallia vai jalo kirjoitti:

Aito voi olla muutakin kuin jalometallia, itselläni on Alessin aito Jyicysalif-mehupuristin, en tiedä tehdäänkö siitä kopioita tai lookalike-tuotteita. Mulla on toisaalta myös aitoja crockseja, niistä on paljon halpoja kopioversioita liikkeellä.

Aito Rolex ei välttämättä ole kultaa, malleja on monia. Aito Kalevalakoru on harvoin kultaa, yleisimmin pronssia. Kalevan näköisiä koruja on paljon, itselläni on myös yhteensopiva ympärysmitaltaan säädettävä sormus, kenties pronssia, johon kaverini on itse hionut kivet koristeeksi.

Autoihin kannattaa ostaa aidot jarrupalat jos vain onnistuu saamaan, kopiojarrupaloilla jarrutusmatka pidentyy hengenvaarallisesti, tästä näytettiin pätkä telkkarissa männäviikolla. Kaikkea mahdollista kopioidaan, jopa euron hintaista sähköjohtoa tai hehkulamppuja.

tuo oli pointtini. en minä tälle palstalle muusta kirjoittaisikaan.
        mehupuristimille ja jarrupaloille lienee omat keskustelupalstansa.

ihmiset kuvittelevat, että tuollaisilla rosteripaloilla olisi suurtakin arvoa. kun trendi muuttuu, lentävät nuo rautapalat metallinkeräysastiaan.
        jalometallille nyt tuskin viitsii moista tehdä, kait?

ehkä kantani "aidosta" kavi selväksi?

• epämetallia vai jalo
        rautaa rajalle kirjoitti:

tuo oli pointtini. en minä tälle palstalle muusta kirjoittaisikaan.
        mehupuristimille ja jarrupaloille lienee omat keskustelupalstansa.

ihmiset kuvittelevat, että tuollaisilla rosteripaloilla olisi suurtakin arvoa. kun trendi muuttuu, lentävät nuo rautapalat metallinkeräysastiaan.
        jalometallille nyt tuskin viitsii moista tehdä, kait?

ehkä kantani "aidosta" kavi selväksi?

kyllä se varmasti sitten joutaa romukoppaan kun ruostuu???
        En omista yhtään Nominationia, en "aitoa" enkä kopiota, enkä tule hankkimaan. En pidä rannekoruista, enkä muutenkaan käytä kuin rannekelloa ja sormuksia, niitä siviilisäädyn kertovia. Enkä hankkisi Rolexia ikinä.

Tulihan kantani asiaan silti selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe