Urpun ynnä muita sen kaltaisia ilmaisuja.
Siis nyt on oikeakielisyysongelma, joka estää kaiken reaalisen toiminnan ko. kohteen suhteen, eli onko kaikkein oikein sana autonkohotusesineestä tunkka vai tunkki?
(kahdella migreenisellä on juuri nyt valtava ja maata järisyttävä ongelma tästä asiasta)
OIKEAKIELISYYS
14
172
Vastaukset 14
- KIELITOIMISTO
TUNKKA EI OLE SANA.
- alv-liskot
on yritetty selittää !111
me johdetaan pisteellä
- alv-liskot
korjataanko sitä autoa vai ei, mutsi ei vaan alle puolessa minuutissa kykene käsittämään mikä se vitun tunkka on, kun sillä on migreeni eikä se muista sanoja
- Helena.
.
Eikä mikään muu. Tunnka on sellaista joka tekee huoneeseen pahan hajun.
Tunkka on tosiaan tunkkaisen hajuinen jos sitä ei pestä ja aiheuttaa juuri huoneiden tunkkaisuutta huoneissa säilytettynä.
- alv-liskot
:lla pisteellä.
Kaiken lisäksi vikipedofia tuntee kyllä tunkin http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=tunkki&rlz=1W1SUNC_fi&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=2838a150565f155b
kun taas tunkan kanssa käy näin: http://www.google.fi/#hl=fi&rlz=1W1SUNC_fi&q=tunkka&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=2838a150565f155b Tunkka sanasta ei tule muuta mieleen kuin tunkkainen haju. Auto taas nostetaan tiätysti tunkilla eli vastaus on tunkki.
- alv-liskot
autorassi Papukin sanoo että tunkki, vaikka asuu tampereella !111
Me johdetaan kolmella pisteellä plus nykysuomen sanakirjalla ja vikipedofialla alv-liskot kirjoitti:
autorassi Papukin sanoo että tunkki, vaikka asuu tampereella !111
Me johdetaan kolmella pisteellä plus nykysuomen sanakirjalla ja vikipedofiallaEn mä muuta ole sille kuullutkaan..
Buddy häviää tän kisan 100-0 :DPapu.Sparrow kirjoitti:
En mä muuta ole sille kuullutkaan..
Buddy häviää tän kisan 100-0 :DKaikki muut ovat ihan väärässä.
Laadin juuri uutta sanakirjaa todistamaan oikeellisuuttani.- suomilisko
Papu.Sparrow kirjoitti:
En mä muuta ole sille kuullutkaan..
Buddy häviää tän kisan 100-0 :Dannoin peukun
hehheh
Palaan tässä puolustamaan asemiani antamalla vastaansanomattoman lausunnon, eli minä olen kuitenkin oikeakielisin kaikista joten te kaikki muut olette ihan väärässä.
(lisäksi Nykysuomen sanakirja on ihan vääräkielisten laatima)- Tunkki on
oikea vastaus, mutta enemmänkin haluasin painottaa sitä asiaa, että inhoan teitä buddy-love ja suomilisko ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5821205- 76869
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.269672- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä179633Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88580Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta121563Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496