puhelinkoppi

koppi

kertokaahan tietävät mistä vois ostaa puhelinkopin kusista käkinää ja vitummoista pörinää cd:t ja minkähän verraan niistä pitää tänä päivänä pulittaa? tack

14

8555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shitter

      joo kyllähän noita kai jostain saa,mutta itse en ole nähnyt tuota vitunmoista pörinää levyä yhessäkään levynmyyntilafkassa.ja tuo toinen tais olla se ihan uusin, pitäs ainakin jostain löytyä.no mutta joo,huuto.netistä vois koittaa jos ihmiset myy niin ja jonkun imutusohjelman kautta neitstä nyt ainakin saa ton vitunmoista pörinää..paitsi jos sen tarttee olla alkuperänen,niin sit onkin jo toinen juttu...mulla on itselläni puhelinkopin pikkutuhmia ralleja ep ja tunteiden tulkki ep. ja sit kaikki muut kasetilla ja tietokoneella lukuunottamatta sitä uusinta levyä. en maksais ite tuosta vitunmoista pörinää cd:stä yli kymppiä,mutta sehän riippuu ihan siitä kuinka paljon sen haluaa...en tiedä mikä sen ns. arvo on tänäpäivänä..ne vanhemmat ep:t on ainaki hinnoissaan...niin ja kannattaahan nuo levynmyyntilafkat käydä tsekkaamassa, ties vaikka löytyiskin jostain, ei nuo nyt niin harvinaisia ole...

      • Eci

        Ite joudun toteamaan että latasin kyseiset levyt Emulella....en saanu mistään....lisäksi latasin uuden, kovempana kuin koskaan levyn.......aika paskaa mutta kännissä kuunneltavaa...

        ...en ymmärrä miksi esim. vanhuksia ja vammaisia pitää pilkata uudella levyllä....


      • Shitter
        Eci kirjoitti:

        Ite joudun toteamaan että latasin kyseiset levyt Emulella....en saanu mistään....lisäksi latasin uuden, kovempana kuin koskaan levyn.......aika paskaa mutta kännissä kuunneltavaa...

        ...en ymmärrä miksi esim. vanhuksia ja vammaisia pitää pilkata uudella levyllä....

        no puhelinkoppihan nyt haukkuu kaiken mikä vaan maan päällä liikkuu.ketään ei säälitä, vanhuksia ,vammaisia tai mitään muutakaan.Tosin ei se mua vituta. otan huumorilla ne lyriikat.jos ne ottas tosissaan niin melkoista paskaahan se olisi.


      • höö!!
        Shitter kirjoitti:

        no puhelinkoppihan nyt haukkuu kaiken mikä vaan maan päällä liikkuu.ketään ei säälitä, vanhuksia ,vammaisia tai mitään muutakaan.Tosin ei se mua vituta. otan huumorilla ne lyriikat.jos ne ottas tosissaan niin melkoista paskaahan se olisi.

        onks tällä kyseisellä bändillä kotisivuja missää??


      • Shitter
        höö!! kirjoitti:

        onks tällä kyseisellä bändillä kotisivuja missää??

        käsittääkseni ei.jos joku tietää paremmin niin...olis kiva tietää jos jotain kotisivuntapasta puhelinkopilta löytyis


      • surffari

    • pnux

      eiköhän niitä myydä netissä jossain.... en oo varma... mutta SUOMI HAISEE VITULLE JA EUROOPPA KYRVÄLLE!!!!

      • JoeyR

        Toi on muuten iha vitu hyvä biisi, oikein!


      • kullervo

      • paskaa

      • kyrsä
        paskaa kirjoitti:

        puhelinkopilt on tulos tänä vuonna todennäkösesti uus levy. ainakin vanhois levyist on tulossa uudet painokset.

        hyvää paskaa.

        kaikki puhelinkopin levyt löytyy..soitin aikoinaan itse kitaristille ja joku kasetti-levy hässäkkä on myös julkaistu..sitä ei ole.myyn pois jos tarpeeksi terjotaan..


      • puh koppi
        kyrsä kirjoitti:

        kaikki puhelinkopin levyt löytyy..soitin aikoinaan itse kitaristille ja joku kasetti-levy hässäkkä on myös julkaistu..sitä ei ole.myyn pois jos tarpeeksi terjotaan..

        no jos lp:nä löytyy ni neuvotellaan hinta kohilleen.


      • puhelinkoppi
        puh koppi kirjoitti:

        no jos lp:nä löytyy ni neuvotellaan hinta kohilleen.

        ota yhteyttä [email protected]


      • Anonyymi
        kyrsä kirjoitti:

        kaikki puhelinkopin levyt löytyy..soitin aikoinaan itse kitaristille ja joku kasetti-levy hässäkkä on myös julkaistu..sitä ei ole.myyn pois jos tarpeeksi terjotaan..

        Ostan jos jollai on, maksoi mitä maksoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe