Miten olis jos tehtäis niin
aamulla reipas n.tunnin kävely.
sen jälkeen puuroa masu täyteen.
Ja ihan normaalia elämää.
Muistakaa syödä säännöllisesti. Aamupala,lounas,välipala,päivällinen ja iltapala.
Painon pudotus on täydellinen elämän tapojen muutos jos haluaa olla ylipainoinen niin ei muuta tapoja niin pysyy myös ylipainoisena.
Raahaa vain joka aamu itsensä ennen aamupalaa kävelylle n.1h. Päivät lähtee aivan eri tahtia käyntiin.
Jos on yö eläjä niin ajattelee ruoka ympyrän samoin kuin normaali rytmi olis.
esim.Jos herää normaalisti kahentoista aikoihin käy käveleen syö aamupuuron jne.
Pistetään läskit lähteen
7
1551
Vastaukset 7
- vituttelija
Annoin muijalle kenkää - eli panin läskit lähtemään. Jesss!
- Klunssi
Mielestäni teit aivan oikean ratkaisun
- kokeile itse
jos teet jotain kolmivuoroo??Koita nukkuu päivä, ja sit kun oot sen jotenkin tehnyt niin lähde dille siitä noin kolmen kilsan piristävälle lenkille.Hoida siinä välissä parin tenavan tarhat,viennit-hakuut.Onkos sulla omia lapsia?ei varmaan koska noin älyttömii heittelet.Missä ihmeen töissä oot kun jaksat aamuisin käydä tunnin lenkillä?Sulla ei oo perheellisen aamuelämästä mitään tietoo.jne. jne. jne.Ihan sama kun laittaisit joulupukille ton älämölös.Sieltäkään et leluu sais!!
- estävät
meitä liikkumasta säännöllisesti, ovat tekosyitä. Liikkua voi myös pienissä erissä. On tehokkaampaakin. Lapset voi ottaa mukaan, lykätä heitä vaikka kottikärryissä. Konstit on monet.
- Paino putoaa
Kolme lasta.
Karu keikka työ.
"Päästä se kaikki alkaa"
Kyllä se sen jälkeen helpottaa ku kilot karisee.
- _KooMikko_
Jos henkilöllä on niin vaikea hillitä oraalisia himojaan että on päästänyt itsensä tynnyriksi niin on turha luulla että hän pystyisi tekemään niin suuren elämänmuutoksen että pääsisi aamulenkille. Itse olen monesti illalla päättänyt että aamulla menen lenkille ja onnistunut siinä noin kerran vuodessa (viimeksi viime kesälomalla mökillä).
Pakko olla helpompiakin keinoja! Tosin jotkut ovat aamuvirkkuja...- xs-wannabe
tuskinpa itsekään olet mikään perheenäiti. tai jos,niin sääliksi käy lapsias kun on noin lapsellinen äiti! siis tosi naurettavaa ja sairasta tekstiä tuli sulta,ha ha..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508