eurooppa 3

LoVe

Vanha bändi..
Älä unohda biisi soi jo 10 vuotta sitten..

Mutta:

Kuka on eurooppa 3:n laulaja??

21

11154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auranmaa

      veepee lehto

    • minä

      v.v Riihiluoma

    • sakari
      • Wiro

        Ostan ko. orkesterin julkaisuja, kaikki kiinnostaa ja maksan totisesti hyvin. Tarjotkaa sähköpostiin:

        Wiro73@(XXX)vesabbs.com
        Suluissa oleva pois


    • Kartsa

      Eurooppa3n laulaja on tietenkin V.V.Riihiluoma.

    • Dark Kitty

      Vesa Riihiluoma on laulaja

      • Pezondus

        joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma (kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!


      • jokkelis puppelis
        Pezondus kirjoitti:

        joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma (kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

        laulajasta tulee mieleen hehkeäsäärinen ja tiukkapebanen shiimeili mmm


      • werweww
        Pezondus kirjoitti:

        joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma (kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

        >joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma
        >(kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin
        >panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että
        >heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi
        >vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

        Olisi hienoa, jos heiltä tulisi uutta musiikkia! Eurooppa 3:n melankoliset melodiat ja massasta poikkeavat syntikkasaundit ovat jääneet mieleen.


      • Älä unohda minua

    • On huono!

      En oo kuullu kovinpaljoo muuta tuotantoa, mutta huono
      biisi omastamielestä se Älä unohda mina.. Inhoon sitä pimpustua siinä biisissä!

      • pimputus :)

      • sigitus
        pimputus :) kirjoitti:

        Jos pimputus häiritsee, kuuntele Westamnnin tuore tulkinta: http://www.myspace.com/westmanversioi

        T: V.V. Riihiluoma /http://www.eurooppa3.com

        olisi hienoa jos e3 laittaisi itsensä julkisuuteen esim tekemällä jonkinlaisen kiertueen ja siten saisi uusia kuuntelioita meistä nuoremmista


      • eurooppa 3 fani

      • tuulikannel-67
        eurooppa 3 fani kirjoitti:

        olisi kiva saada e3 parhaita kappaleita yhdelle levylle

        Kokoelmalevy julkaistaan aikanaan…

        Nyt voit kuunnella europpa 3:n kappaleita tulemalla kaveriksi yhtyeen viralliseen Facebook –profiiliin ”Eurooppa Kolme”

        v.v.



    • 258

      hei love eurooppa3 mo sen laulaja on Vesa Riihiluoma

    • -Sami-

      Nythän on uutta musiikkiakin saatu levyllinen, ja kokoelmakin viime vuonna! :) Olin Turussa perjantaina keikalla; tulin Helsingistä saakka bändin keikan vuoksi! :) Kunpa Eurooppa 3 esiintyisi muuallakin kuin Varsinais-suomessa. Olen varma, että fanipohjaa löytyisi yhdelle pääkaupunkiseudun keikallekin. Toivottavasti 2012! :)) please...
      Omia suosikkejani on myös Tule tyttö ja Päivästä päivään. Rautaista musaa!
      t. Sami

    • E3 fani

      radiossa soi Älä unohda minua, aivan ihanaa! "enkä minä haluaisi loukata sinua, silti iloitsen kyyneleistäsi..."
      Muuten, ne vanhatkin levyt on julkaistu uudelleen. Se ensimmäinen oli nimeltään Kosketuksia, ja juuri siltä löytyy Älä unohda minua.

    • MrJuha82vaan

      Upeaa musiikkia se Eurooppa3.
      Mahtavat tunnelmat biiseissä, joiden tasolla ei taida edes Dingo tai Pave parhaimmillaan pystyä.
      Kuunnelkaapa Älä unohda minua, Päivästä päivään tai Kaiken jälkeen, niin ihokarvat nousee heti pystyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe