eurooppa 3

LoVe

Vanha bändi..
Älä unohda biisi soi jo 10 vuotta sitten..

Mutta:

Kuka on eurooppa 3:n laulaja??

21

11336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auranmaa

veepee lehto

• minä

v.v Riihiluoma

• sakari
      • Wiro

Ostan ko. orkesterin julkaisuja, kaikki kiinnostaa ja maksan totisesti hyvin. Tarjotkaa sähköpostiin:

Wiro73@(XXX)vesabbs.com
        Suluissa oleva pois

• Kartsa

Eurooppa3n laulaja on tietenkin V.V.Riihiluoma.

• Dark Kitty

Vesa Riihiluoma on laulaja

• Pezondus

joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma (kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

• jokkelis puppelis
        Pezondus kirjoitti:

joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma (kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

laulajasta tulee mieleen hehkeäsäärinen ja tiukkapebanen shiimeili mmm

• werweww
        Pezondus kirjoitti:

>joo...että tunnen vesan, kun panu riihiluoma
        >(kosketinsoittaja) on vesan veli. Olen nimittäin
        >panun poika. Minulla olisi tälläistä asiaa, että
        >heiltä voi tulla uusia julkaisua tässä lähi
        >vuosina, että niin. Kärsivälliset palkitaan!

Olisi hienoa, jos heiltä tulisi uutta musiikkia! Eurooppa 3:n melankoliset melodiat ja massasta poikkeavat syntikkasaundit ovat jääneet mieleen.

• Älä unohda minua

• On huono!

En oo kuullu kovinpaljoo muuta tuotantoa, mutta huono
      biisi omastamielestä se Älä unohda mina.. Inhoon sitä pimpustua siinä biisissä!

• pimputus :)

• sigitus
        pimputus :) kirjoitti:

Jos pimputus häiritsee, kuuntele Westamnnin tuore tulkinta: http://www.myspace.com/westmanversioi

T: V.V. Riihiluoma /http://www.eurooppa3.com

olisi hienoa jos e3 laittaisi itsensä julkisuuteen esim tekemällä jonkinlaisen kiertueen ja siten saisi uusia kuuntelioita meistä nuoremmista

• eurooppa 3 fani

• tuulikannel-67
        eurooppa 3 fani kirjoitti:

olisi kiva saada e3 parhaita kappaleita yhdelle levylle

Kokoelmalevy julkaistaan aikanaan…

Nyt voit kuunnella europpa 3:n kappaleita tulemalla kaveriksi yhtyeen viralliseen Facebook –profiiliin ”Eurooppa Kolme”

v.v.

• 258

hei love eurooppa3 mo sen laulaja on Vesa Riihiluoma

• -Sami-

Nythän on uutta musiikkiakin saatu levyllinen, ja kokoelmakin viime vuonna! :) Olin Turussa perjantaina keikalla; tulin Helsingistä saakka bändin keikan vuoksi! :) Kunpa Eurooppa 3 esiintyisi muuallakin kuin Varsinais-suomessa. Olen varma, että fanipohjaa löytyisi yhdelle pääkaupunkiseudun keikallekin. Toivottavasti 2012! :)) please...
      Omia suosikkejani on myös Tule tyttö ja Päivästä päivään. Rautaista musaa!
      t. Sami

• E3 fani

radiossa soi Älä unohda minua, aivan ihanaa! "enkä minä haluaisi loukata sinua, silti iloitsen kyyneleistäsi..."
      Muuten, ne vanhatkin levyt on julkaistu uudelleen. Se ensimmäinen oli nimeltään Kosketuksia, ja juuri siltä löytyy Älä unohda minua.

• MrJuha82vaan

Upeaa musiikkia se Eurooppa3.
      Mahtavat tunnelmat biiseissä, joiden tasolla ei taida edes Dingo tai Pave parhaimmillaan pystyä.
      Kuunnelkaapa Älä unohda minua, Päivästä päivään tai Kaiken jälkeen, niin ihokarvat nousee heti pystyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe