Kongolaiset miehet

Tavallinen tyttö

Olen melko äsken tavannut kongolaisen miehen ja tiedän edelleen hyvin vähän hänen taustastaan. Hänen kaikki ystävänsä vaikuttavat aivan mielettömän muotitietoisilta, ikään kuin koko elämä pyörisi merkkivaatteiden ympärillä. Silti monella on käsittääkseni pakolaistausta ja joillakin on yhteyksiä myös Angolaan. Saan poikaystävältäni lahjaksi merkkituotteita (piraatti?), koruja ja kenkiä. Yritän selittää hänelle että en halua häneltä näitä lahjoja, että arvostan enmmän vaikka matkustamista. Toisaalta koen että en kelpaa jos olen pukeutunut hiukan arkisemmin ja että hän vaatii että naisen pitää jatkuvasti olla tosi seksikäs, huolella meikattu ja viimeisen päälle pukeutunut. Onko muilla kokemuksia kongolaisista? En halua uskoa yleistyksiin, mutta eräs ystävättäreni "varoittaa" minua ja väittää että monet kongolaiset ovat tosi materialistisia ja pitävät naisia pelkkinä seksiobjekteina. Myönnän että olen aika ihastunut poikaystävääni, toisaalta minusta alkaa tuntua että suomalainen "tuulipuku"-muoti sopii minulle paremmin.

23

3408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari asiaa

      Vastasit itse itsellesi. Haluat syvällisemmän suhteen kuin mies kykenee. Sinulle sopii mies, joka näkee pintaa syvemmälle eikä kohtele sinua kuin esinettä, jota näytellään. Kun ihastumisesi on ohi, huomaat, ettei miehessä ole substanssia. Ihastuminen kohdistuu aina ulkonaisiin seikkoihin, mutta sen varassa ei kestä mikään suhde kovin pitkään.

      Piraattitavara on muuten laitonta ja kongolaisissa on paljon conman-osastoa. Ole varovainen.

    • murheensa kullakin

      varma, etteivät lahjasi ole varastettua tavaraa?

      Minä en ensimmäisenä murehtisi sitä, onko mies materialistinen vai ei, vaan sitä, onko hänen rikollinen, väkivaltainen, huumekuriiri, laiton maassa olija, HIV-positiivinen, naimisissa yms. Älä hyvä ihminen pilaa elämääsi moisen "poikaystävän" takia.

    • Njaah

      Itsehän sinä sen päätät, pukeudutko oman tyylisi mukaisesti, vai toimitko miehen mallinukkena. Ei voi olla noin vaikeaa aikuiselle ihmiselle.

      Jos taas mies komentaa ja määräilee, niin siinä vaiheessa voi aina haistattaa paskat ja lähteä suhteesta. Vain ääliö alistuu toisen koiraksi, eikä ole muiden tehtävä tehdä päätöksiä toisen puolesta.

    • Näin se waan on

      Ei tarvitse yleistää sen kummemmin, luet perusteltuja kertomuksia tältäkin palstalta niin toivottavasti ymmärrät mikä on itsellesi parhaaksi. Älä ala seukkaamaan pakolais statuksella olevan kanssa vakavasti. Jos henkilö kiinnostaa sinua niin kaksi asiaa on selvitettävä: 1 - sillä on sinua paremmat tulot, todistetusti ja 2 - sillä on pysyvä oleskelulupa suomeen todistetusti. Silloin jutulla saattaa ehkä olla jotakin toivoa, kun suhteen ensisijainen tavoite ei ole hjyväksikäyttö vaan kenties jopa sinä.

      Muussa tapauksesa olet oleskelulupa-automaatti kun pyöräytät mulattimukulan ja olet YH ja sen jälkeen loppuikäsi yksin.

      • Congon ex

        noista Congolaisista on sen verran, että ne ovat mestareita hankkimaan varastettua tavaraa (joko muilta ulkomaalaisilta) tai sitten tuovat piraatti tavaraa jostain.
        Kongolaiset rakastavat pukeutua eikä kenelläkään olisi oikeasti varaa hankkia niitä kalliita Guggin jakkuja normaalisti. Kyllä ne jostain tulevat muualta kuin rahalla ostettuna kaupasta.
        Kannattaa olla varovainen, aikamoisia playereita ne ovat suurin osa. Mut jokainen valitkoon oman tiensä :O


      • Tavallinen tyttö
        Congon ex kirjoitti:

        noista Congolaisista on sen verran, että ne ovat mestareita hankkimaan varastettua tavaraa (joko muilta ulkomaalaisilta) tai sitten tuovat piraatti tavaraa jostain.
        Kongolaiset rakastavat pukeutua eikä kenelläkään olisi oikeasti varaa hankkia niitä kalliita Guggin jakkuja normaalisti. Kyllä ne jostain tulevat muualta kuin rahalla ostettuna kaupasta.
        Kannattaa olla varovainen, aikamoisia playereita ne ovat suurin osa. Mut jokainen valitkoon oman tiensä :O

        Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista! Yritän pitää pääni kylmänä, mikä ei aina ole helppoa kun on tunteista kysymys. Yritän olla realistinen. Olen seurannut sivusta muutaman ystävättären (ja heidän lukuisten ystävättärien) kamppailua afrikkalaisten miesten avo- tai aviovaimoina. Olen tietysti myös lukenut kaikenlaisia viestejä tällä palstalla, esim. nigerialaisista. Monia viestejä värittää aikamoinen katkeruus ja kauna, on vaikea luoda objektiivista kuvaa näistä afrikkalais-suomalaisista parisuhteista. Ja please, älkää käyttäkö ilmaisua mulattimukula! Vai käytetäänkö tätä sanaa jotenkin huumorilla höystettynä? Olen itse seurannut monen suomalais-afrikkalaisen lapsen kasvamista kouluikäisiksi ja nähnyt miten vaikeaa suomalaisella äidillä on ollut, varsinkin tunnetasolla. Kuitenkin näistä lapsista kasvaa ihan kunnon kansalaisia, myös ilman isää (ainakin toivon niin).
        On myös surullista seurata miten joku nuori afrikkalaismies pikku hiljaa muuttuu täällä Suomessa ollessaan ja hylkää kaikki entiset ihanteensa. Hän on ehkä tullut Suomeen nuorena opiskelijana, mutta joutuessaan näihin "playeriporukoihin" hän muuttuu ja omaksuu aika arveluttavan elämäntyylin. Surullista ajatella, mutta rantautuuko Suomeen aika paljon "pohjasakkaa"? Ja nämä tyypit määräävät millä lailla koko etninen ryhmä toimii? Pelottava ajatus! Fiksuimmat tyypit asuvat mieluummin Englannissa tai Ranskassa (jos heillä on vain valinnanvaraa). Mutta tietenkään ei sais yleistää! Hyvää isänpäivää kaikille! ;-) Nyt menen ulos "reippailemaan" tuulipuku päällä - poikaystävääni en saa millään mukaan, en uimahalliin enkä pyöräretkille...


      • 1+4
        Tavallinen tyttö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista! Yritän pitää pääni kylmänä, mikä ei aina ole helppoa kun on tunteista kysymys. Yritän olla realistinen. Olen seurannut sivusta muutaman ystävättären (ja heidän lukuisten ystävättärien) kamppailua afrikkalaisten miesten avo- tai aviovaimoina. Olen tietysti myös lukenut kaikenlaisia viestejä tällä palstalla, esim. nigerialaisista. Monia viestejä värittää aikamoinen katkeruus ja kauna, on vaikea luoda objektiivista kuvaa näistä afrikkalais-suomalaisista parisuhteista. Ja please, älkää käyttäkö ilmaisua mulattimukula! Vai käytetäänkö tätä sanaa jotenkin huumorilla höystettynä? Olen itse seurannut monen suomalais-afrikkalaisen lapsen kasvamista kouluikäisiksi ja nähnyt miten vaikeaa suomalaisella äidillä on ollut, varsinkin tunnetasolla. Kuitenkin näistä lapsista kasvaa ihan kunnon kansalaisia, myös ilman isää (ainakin toivon niin).
        On myös surullista seurata miten joku nuori afrikkalaismies pikku hiljaa muuttuu täällä Suomessa ollessaan ja hylkää kaikki entiset ihanteensa. Hän on ehkä tullut Suomeen nuorena opiskelijana, mutta joutuessaan näihin "playeriporukoihin" hän muuttuu ja omaksuu aika arveluttavan elämäntyylin. Surullista ajatella, mutta rantautuuko Suomeen aika paljon "pohjasakkaa"? Ja nämä tyypit määräävät millä lailla koko etninen ryhmä toimii? Pelottava ajatus! Fiksuimmat tyypit asuvat mieluummin Englannissa tai Ranskassa (jos heillä on vain valinnanvaraa). Mutta tietenkään ei sais yleistää! Hyvää isänpäivää kaikille! ;-) Nyt menen ulos "reippailemaan" tuulipuku päällä - poikaystävääni en saa millään mukaan, en uimahalliin enkä pyöräretkille...

        Tooodella monella afrikkalaisella köyhissä oloissa syntyneelle klopille ihanne numero yksi on rikastuminen.
        Ja tietenkin KAUNIIDEN valkoisten naisten parruttaminen, mustassa afrikassa tuollainen haave on utopiaa mutta euroopassa hyvinkin mahdollista saada sänkyyn sitä parempaakin lihaa "ison-iitan" sijaan.
        Afrikkalaiset eivät länsimaissa yleisesti ottaen turmellu yhtään enempää kuin ovat sitä jo valmiiksi.Täällä saattaa vain olla enemmän mahdollisuuksia toteuttaa mielitekojaan mitä hyvänsä ne ovatkin.
        Joo,ei pidä yleistää.Vaikka suomeen rantautuneista nigerialaisista 9/10 olisivat ikuisia opiskelijoita,suominaisen oleskeluluvan takia paksuksi panneita elintasopakolaisia tai suoranaisia rikollisia, jokainen on YKSITTÄISTAPAUS.


      • 1+15
        Tavallinen tyttö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista! Yritän pitää pääni kylmänä, mikä ei aina ole helppoa kun on tunteista kysymys. Yritän olla realistinen. Olen seurannut sivusta muutaman ystävättären (ja heidän lukuisten ystävättärien) kamppailua afrikkalaisten miesten avo- tai aviovaimoina. Olen tietysti myös lukenut kaikenlaisia viestejä tällä palstalla, esim. nigerialaisista. Monia viestejä värittää aikamoinen katkeruus ja kauna, on vaikea luoda objektiivista kuvaa näistä afrikkalais-suomalaisista parisuhteista. Ja please, älkää käyttäkö ilmaisua mulattimukula! Vai käytetäänkö tätä sanaa jotenkin huumorilla höystettynä? Olen itse seurannut monen suomalais-afrikkalaisen lapsen kasvamista kouluikäisiksi ja nähnyt miten vaikeaa suomalaisella äidillä on ollut, varsinkin tunnetasolla. Kuitenkin näistä lapsista kasvaa ihan kunnon kansalaisia, myös ilman isää (ainakin toivon niin).
        On myös surullista seurata miten joku nuori afrikkalaismies pikku hiljaa muuttuu täällä Suomessa ollessaan ja hylkää kaikki entiset ihanteensa. Hän on ehkä tullut Suomeen nuorena opiskelijana, mutta joutuessaan näihin "playeriporukoihin" hän muuttuu ja omaksuu aika arveluttavan elämäntyylin. Surullista ajatella, mutta rantautuuko Suomeen aika paljon "pohjasakkaa"? Ja nämä tyypit määräävät millä lailla koko etninen ryhmä toimii? Pelottava ajatus! Fiksuimmat tyypit asuvat mieluummin Englannissa tai Ranskassa (jos heillä on vain valinnanvaraa). Mutta tietenkään ei sais yleistää! Hyvää isänpäivää kaikille! ;-) Nyt menen ulos "reippailemaan" tuulipuku päällä - poikaystävääni en saa millään mukaan, en uimahalliin enkä pyöräretkille...

        Vaikka tuo mies ei olisikaan pintaliitäjä, hyväksikäyttäjä ja ehkä jopa rikollinen, vaan koulutettu ja kunnollinen mies, niin ei se vielä takaisi suhteen onnistumista. Tunnen erään suomalais-afrikkalaisen parin, joka on ollut pitempään naimisissa ja lapsiakin on. Mies ei varmasti petä vaimoaan. Mutta kaikesta näkee, että suhde ei toimi. Kulttuurierot ovat liian suuret. Mies on melkein kuin yksi lapsista. Hän ei ole koskaan oppinut kunnolla suomea eikä varmaan opikaan, koska ei ole kielellisesti lahjakas. Hän näkee kaikessa rasismia eikä hyväksy sitä, että Suomessa pitäisi osatakin jotain. Hän on odottanut rikastuvansa Suomessa ja on katkera, koska niin ei ole tapahtunut. Lapsilleen hän puhuu avutonta suomeaan eikä omaa äidinkieltään. Vaimon kanssa hän puhuu englantia, joka sekin on korkeintaan tyydyttävällä tasolla. Kommunikointi jää tasoltaan kauaksi siitä, mitä se olisi, jos he käyttäisivät keskenään edes toisen äidinkieltä. Jne.

        Ajattele tulevaisuuttasi...


      • oikeampi termi on
        Tavallinen tyttö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista! Yritän pitää pääni kylmänä, mikä ei aina ole helppoa kun on tunteista kysymys. Yritän olla realistinen. Olen seurannut sivusta muutaman ystävättären (ja heidän lukuisten ystävättärien) kamppailua afrikkalaisten miesten avo- tai aviovaimoina. Olen tietysti myös lukenut kaikenlaisia viestejä tällä palstalla, esim. nigerialaisista. Monia viestejä värittää aikamoinen katkeruus ja kauna, on vaikea luoda objektiivista kuvaa näistä afrikkalais-suomalaisista parisuhteista. Ja please, älkää käyttäkö ilmaisua mulattimukula! Vai käytetäänkö tätä sanaa jotenkin huumorilla höystettynä? Olen itse seurannut monen suomalais-afrikkalaisen lapsen kasvamista kouluikäisiksi ja nähnyt miten vaikeaa suomalaisella äidillä on ollut, varsinkin tunnetasolla. Kuitenkin näistä lapsista kasvaa ihan kunnon kansalaisia, myös ilman isää (ainakin toivon niin).
        On myös surullista seurata miten joku nuori afrikkalaismies pikku hiljaa muuttuu täällä Suomessa ollessaan ja hylkää kaikki entiset ihanteensa. Hän on ehkä tullut Suomeen nuorena opiskelijana, mutta joutuessaan näihin "playeriporukoihin" hän muuttuu ja omaksuu aika arveluttavan elämäntyylin. Surullista ajatella, mutta rantautuuko Suomeen aika paljon "pohjasakkaa"? Ja nämä tyypit määräävät millä lailla koko etninen ryhmä toimii? Pelottava ajatus! Fiksuimmat tyypit asuvat mieluummin Englannissa tai Ranskassa (jos heillä on vain valinnanvaraa). Mutta tietenkään ei sais yleistää! Hyvää isänpäivää kaikille! ;-) Nyt menen ulos "reippailemaan" tuulipuku päällä - poikaystävääni en saa millään mukaan, en uimahalliin enkä pyöräretkille...

        kakkapökäle


      • Anonyymi

        Kyllä moni löytänyt uuden miehen,vaikka olisi mitä mukuloita. Henkinen väkivalta voi lähisuhteessa olla ainoa väkivallan muoto, tai se voi yhdistyä muihin muotoihin. Esimerkiksi fyysiseen ja seksuaaliseen lähisuhdeväkivaltaan liittyy aina myös henkistä väkivaltaa.

        Henkisen väkivallan tunnistaminen on huomattu erityisen vaikeaksi.

        Eräs yleinen henkisen väkivallan muoto on sukulaisten ja ystävien tapaamisen rajoittaminen. Henkistä väkivaltaa on myös se, kun toinen lannistaa ja syyttää asioista, joita toinen osapuoli ei ole tehnyt. Muita henkisen väkivallan muotoja ovat haukkuminen, uhkailu, nöyryyttäminen, leimaaminen huonoksi, mustasukkaisuus, määräileminen, alistaminen, mykkäkoulu, nukkumisen estäminen ja itsemurhalla uhkaaminen. Myös vankilaan ja psykiatriseen hoitoon joutumisella voidaan uhata toista.

        Henkisen väkivallan tunnistamista vaikeuttaa se, että väkivaltainen henkilö voi käyttäytyä ystävällisesti ja kohteliaasti ystävien ja tuttavien seurassa, mutta muuttua aivan toisenlaiseksi, kun paikalla ei ole ulkopuolisia.


      • Anonyymi
        Tavallinen tyttö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista! Yritän pitää pääni kylmänä, mikä ei aina ole helppoa kun on tunteista kysymys. Yritän olla realistinen. Olen seurannut sivusta muutaman ystävättären (ja heidän lukuisten ystävättärien) kamppailua afrikkalaisten miesten avo- tai aviovaimoina. Olen tietysti myös lukenut kaikenlaisia viestejä tällä palstalla, esim. nigerialaisista. Monia viestejä värittää aikamoinen katkeruus ja kauna, on vaikea luoda objektiivista kuvaa näistä afrikkalais-suomalaisista parisuhteista. Ja please, älkää käyttäkö ilmaisua mulattimukula! Vai käytetäänkö tätä sanaa jotenkin huumorilla höystettynä? Olen itse seurannut monen suomalais-afrikkalaisen lapsen kasvamista kouluikäisiksi ja nähnyt miten vaikeaa suomalaisella äidillä on ollut, varsinkin tunnetasolla. Kuitenkin näistä lapsista kasvaa ihan kunnon kansalaisia, myös ilman isää (ainakin toivon niin).
        On myös surullista seurata miten joku nuori afrikkalaismies pikku hiljaa muuttuu täällä Suomessa ollessaan ja hylkää kaikki entiset ihanteensa. Hän on ehkä tullut Suomeen nuorena opiskelijana, mutta joutuessaan näihin "playeriporukoihin" hän muuttuu ja omaksuu aika arveluttavan elämäntyylin. Surullista ajatella, mutta rantautuuko Suomeen aika paljon "pohjasakkaa"? Ja nämä tyypit määräävät millä lailla koko etninen ryhmä toimii? Pelottava ajatus! Fiksuimmat tyypit asuvat mieluummin Englannissa tai Ranskassa (jos heillä on vain valinnanvaraa). Mutta tietenkään ei sais yleistää! Hyvää isänpäivää kaikille! ;-) Nyt menen ulos "reippailemaan" tuulipuku päällä - poikaystävääni en saa millään mukaan, en uimahalliin enkä pyöräretkille...

        Bingo, bango, bongo, kotimaasi onpi Kongo, sinne kuulut sä vain!


    • ettäsilleen..

      suhde kongolaisen miehen kanssa mut lopetin sen kun huomasin että mies arvosti suhteessa vaan sitä mitä hän voi hyötyä. Valitti mm. että en rakasta häntä kun en tarjoa hänelle illallisia, anna kalliita lahjoja, tarjoa juomia baarissa jne.. Aivan sama mulle, mä en ala olemaan kenekään hyväksikäytettävänä. Rasisti en ole eikä mulla ole mitään ulkomaalaisia vastaan muutenkaan.

      • 1+5

        uskoo valkoisen olevan afrikan kaikkien ongelmien syy ja valkoinen on hänelle velkaa.Ei hän näe siinä mitään väärää että yrittää maksattaa sinulla laskunsa tai muutenkin käyttää hyväkseen.


    • GONGO BONGO

      Wohoo GONGO RULES ;)

      Mut naiset eiks hyvin pukeutava mies ole komea näky!! Mä olen ylpeä minun komeasta hyvin pukeutuvasta miehestä! eikä hän koskaan käyttäisi piraattia, ostaa vain aitoa kun on siihen varaa. :)

    • dodeham

      Monissa muissa maissa pukeutuminen on paljon tärkeämpää kuin meille suomalaisille. Jollain voi homma mennä vähän överiksi ja pinnalliseksikin. Jos arvot eivät kohtaa parisuhteessa, tulevaisuus ei näytä kovin ruusuiselta. Kannattaa vaihtaa tuulipukumieheen :D

      • Anonyymi

        Juu olen youtubelta katsellu kun teinipellet leikkii sotaa adidaksissa jossain sademetsän keskellä LOL esim reddragons


    • Mama Finland

      Olen itse ollut avoliitossa tuolta alueelta Suomeen muuttaneen kanssa kohta 18 vuotta. Kulttuurieroja toki on ollut, mutta ajan kanssa ne ovat hioutuneet, molemmat olemme joutuneet joustamaan ja antamaan joissakin asioissa periksi. Ei meidän elämämme mitenkään erityisesti poikkea perinteisestä suomalaisesta pari suhteesta, loppujen lopuksi samoista asioista riidellään kuin suomalaisetkin :)
      Mieheni on onneksi aina ollut valmis osallistumaan omalta osaltaan kotitöihin, hoitamaan lapsia, kuljettamaan harrastuksiin ja muihin menoihin.
      Mieheni aikoinaan kouluttautui Suomessa samalle alalle, kuin mitä kotimaassaan oli tehnyt ja pääsi oman alansa töihin. Suomen kielen opettelu oli ensisijainen onnistumisen edellytys, ja sitä yhdessä alkuvuosina paljon puhuttiin jotta se alkaisi sujumaan.
      Kaikki on mahdollista, kun molemmilla on yhteinen halu ja tahto, sekä kyky ymmärtää ja arvostaa toista. Molempien pitää voida antaa periksi, ei niin että vain toinen on se joka aina joustaa.

    • kale12

      Yllä olevat viestit loistava näyte naisten ns. logiikasta. Kun yksi sanoo, kyllä, toinen ehei, ei sinnepäinkään.
      Jokainen saalistava mies käyttää tietysti tuon äärimmilleen viedyn irrationaalisuuden hyväkseen.

      • dingdong

        mulla on jonkin aikaa kestänyt suhde kongolaisen kanssa ja tähän asti on mennyt hyvin. tiedän etteivät he ole mitään uskollisinta tai koulutetuinta porukkaa ainakaan lähtökohtaisesti, mikä joskus huolettaa, mutta mukavia kyllä ovat! itse olen nuori ja pienemmältä paikkakunnalta mutta jos kyseessä alkaisi olla todella vakava suhde, harkitsisin kyllä tarkkaan vaikka poikaystävääni rakastankin. joskus häiritsee myös ne usein vierailevat kaverit ja sukulaiset sekä 'sisarukset', vaikka he ovatkin kivoja ja hymyilevät. yksityisyyskin tuntuu olevan hieman erilaista heille. mutta voi tällainen suhde onnistuakin jos et ole liian ennakkoluuloinen tai ainaista hiljaisuutta rakastava. kannattaa kyllä yrittää kysellä vähän heidän menneisyydestään, voi olla aika karua kuunneltavaa.


      • Alennusmyynti Jorma
        dingdong kirjoitti:

        mulla on jonkin aikaa kestänyt suhde kongolaisen kanssa ja tähän asti on mennyt hyvin. tiedän etteivät he ole mitään uskollisinta tai koulutetuinta porukkaa ainakaan lähtökohtaisesti, mikä joskus huolettaa, mutta mukavia kyllä ovat! itse olen nuori ja pienemmältä paikkakunnalta mutta jos kyseessä alkaisi olla todella vakava suhde, harkitsisin kyllä tarkkaan vaikka poikaystävääni rakastankin. joskus häiritsee myös ne usein vierailevat kaverit ja sukulaiset sekä 'sisarukset', vaikka he ovatkin kivoja ja hymyilevät. yksityisyyskin tuntuu olevan hieman erilaista heille. mutta voi tällainen suhde onnistuakin jos et ole liian ennakkoluuloinen tai ainaista hiljaisuutta rakastava. kannattaa kyllä yrittää kysellä vähän heidän menneisyydestään, voi olla aika karua kuunneltavaa.

        On se outoa kun naiset ottavat ulkomaalaiset miehet vain poliittisista kriisipesäkkeistä.
        Kertoo jotain siitä mitä he voivat saada ja mitä ei.


    • Anonyymi

      Vetoketjut ovat poikkeuksellinen työkalu fysiikan lakien noudattamiseen, ja huipun näkeminen kärjessä ja tasapainossa sen kärjessä on aina kiehtovaa.
      Jos nuoret eivät salli viettelemistä huipulla, se on vain heidän ongelmansa, se tarkoittaa, että hauskaa on kaikkea aikuisille; Ja kun aikuiset haluavat pitää hauskaa, he menevät aina isoksi

    • Anonyymi

      Hei bingo bango bongo täällä rakas ompi Kongo täällä viihdymmä vaan.....

    • Anonyymi

      En muista mikä tilanne Kongossa on ollut kymmenen vuotta sitten, mutta jatkuvia sotia ja konflikteja on ollut pitkään ja tilanne varmaankin hyvin sekava. Tänne rantautuneita pakolaisia on kai kuitenkin aika vähän. Suurin osa pakenee naapurimaihin. Tänne pääseminen vaatii paljon rahaa. Länsi- Afrikasta tullaan siis pakolaisina harvemmin, opiskelijoina ,jotka jäävät mieluummin tänne, koska tienaavat hanttihommilla paremmin kuin koulutuksellaan kotimaassa, naisten tuomina bumstereina ja jonkin verran turvapaikan hakijoina, jolloin kysymyksessä ovat kylmäverisimmät kusipäät.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe