"surusilmäiset" naiset

kielo

Kertokaas miehet mitä pidätte? Ajatteletteko että mitä sille on tapahtunut vai lähdette karkuun?
Eräs tuttuni on nimittäin "surusilmäinen" (silmäthän ovat sielun peili, niistä näkyy mitä ihminen on kokenut, tai ainakin ei-pinnalliset sen huomaa..?)
Mutta se surumielisyys kyllä häviää kun hän alkaa nauramaan, perusilme on sellainen "vakava", ellei peräti vihainen?

11

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohdake

Kai sekin riippuu miehestä. Ja siitä surusimmusta, jos se vain näyttää siltä, eikä oikeasti jatkuvasti murjota, niin ok.:) Itseäni ainakin viehättävät jostain syystä vakailmeiset naiset, ei siis vihaisen,vittuuntuneen,tai pelästyneen näköiset, vaan sellaiset "filosofisella" tavalla rauhalliset...Tyyneys on se sana:) Jatkuvasti hymyilevissä ihmisissä on jotain perin juurin epäilyttävää...Tosin ei se ulkonäkö kaikkea kerro tietenkään. Mutta silti...

• :((((

Älä koskaan luota ihmiseen joka hymyilee koko ajan

• Anonyymi

Jos toinen on hyvä ihminen, en tuomitse häntä ulkonäön perusteella. Olen kohdannut hyviä ihmisiä, heitäkin joihin en ole uskaltanut tutustua lähemmin. Sellaisen myöhemmin kohtasin ja hänellä oli vähän sellainen ilme, että vähän huolestuin hänestä. Tuli pyöräillen vastaan.

Oli selkeästi hoikempi viime näkemästä, noin vuosi oli välissä. Hän oli mennyt naimisiin jne. Joten, en sen jälkeen ollut huolissani hänestä, tiesin että hänellä ainakin talous on hyvällä mallilla, fiksu nainen, joten ei huolta huomisesta?

• surusilmä

Minun perusilmeeni on vakava ja mietteliäs. Silloin kun kävin vielä paljon baareissa, niin lähes joka kerta joku tuli sanomaan että mitä sää murjotat, vaikka vaan olin normaalisti ja tarkkailin ympäristöäni. Olen muutenkin hirveän tyyni ja rauhallinen ihminen, enkä luonnostaan hymyile ja naura paljoakaan. On rasittavaa jatkuvasti todistella, ettei mua mikään vaivaa enkä murjota! Nykyäänkin mieheni usein kysyy että mikä sulla TAAS on, kun oot tuon näköinen.

• Rauha

Minunkin mieheni kyselee usein, että mikä on. Tai katsoo alta kulmien, onko kaikki nyt varmasti ok. Muutenkin toivois, että hymyilisin enemmän...

Kyllä muuten harmittaa, jos vaikkapa just ulkona jossain ihmiset kummastelee mun "murjotusta". Ei nyt kuitenkaan viitsi niitä pyykkipoikiakaan tuohon suupieliin ripustaa...

Hyvä tietää, etten ole ainoa kummajainen! :)

• gabrielle
        Rauha kirjoitti:

Minunkin mieheni kyselee usein, että mikä on. Tai katsoo alta kulmien, onko kaikki nyt varmasti ok. Muutenkin toivois, että hymyilisin enemmän...

Kyllä muuten harmittaa, jos vaikkapa just ulkona jossain ihmiset kummastelee mun "murjotusta". Ei nyt kuitenkaan viitsi niitä pyykkipoikiakaan tuohon suupieliin ripustaa...

Hyvä tietää, etten ole ainoa kummajainen! :)

Saan kuulla jatkuvasti kommentteja ilmeestäni, välillä tekis mieli vetää kommentoijaa päin näköä...yleensä nää kommentoijat on sellaisia tekopirteitä ikihymyilijöitä, jotka huolestuu heti jos jollain heidän seurassaan ei ole virnettä naamalla.

Kai heillä itsellään on jotain itsetunnon puutetta, kun eivät kestä sitä että joku ei koko ajan hekota heidän seurassaan...

Oon kyllä huumorintajuinen, mutta myös erittäin tyylitajuinen, eli IHAN KAIKKI MAUTTOMUUDET eivät saa hymyä naamalle! Oon myös saanut kuulla olevani tosikko (erään mauttomia sovinistisuuksia heittävän ihmisen mielestä)

Nuorempana kadulla saattoi tuntemattomatkin ihmiset tulla valittamaan, et miks oot ton näköinen/ miks oot noin surullinen tms. EN VOI SILLE MITÄÄN! Silloin saatoin oikeastikin olla sisältäkin surullinen ja masentunut, mutta nyt olen onnellisempi ja itsevarmempi kuin koskaan ja silti jonkun täytyy aina huolehtia surullisesta ilmeestäni...

Mut hei, meitä on paljon..Eli kaikki surullisen tms. näköiset ei hymyillä kun tavataan, vaan vedetään suupielet alaspäin:( heh

• paukkis
        gabrielle kirjoitti:

Saan kuulla jatkuvasti kommentteja ilmeestäni, välillä tekis mieli vetää kommentoijaa päin näköä...yleensä nää kommentoijat on sellaisia tekopirteitä ikihymyilijöitä, jotka huolestuu heti jos jollain heidän seurassaan ei ole virnettä naamalla.

Kai heillä itsellään on jotain itsetunnon puutetta, kun eivät kestä sitä että joku ei koko ajan hekota heidän seurassaan...

Oon kyllä huumorintajuinen, mutta myös erittäin tyylitajuinen, eli IHAN KAIKKI MAUTTOMUUDET eivät saa hymyä naamalle! Oon myös saanut kuulla olevani tosikko (erään mauttomia sovinistisuuksia heittävän ihmisen mielestä)

Nuorempana kadulla saattoi tuntemattomatkin ihmiset tulla valittamaan, et miks oot ton näköinen/ miks oot noin surullinen tms. EN VOI SILLE MITÄÄN! Silloin saatoin oikeastikin olla sisältäkin surullinen ja masentunut, mutta nyt olen onnellisempi ja itsevarmempi kuin koskaan ja silti jonkun täytyy aina huolehtia surullisesta ilmeestäni...

Mut hei, meitä on paljon..Eli kaikki surullisen tms. näköiset ei hymyillä kun tavataan, vaan vedetään suupielet alaspäin:( heh

Moi, Mulla on aivan sama juttu. Olen erittäin huumorintajuinen ja iloinen ihminen. Olen töissä hyvin pidetty ja nauran paljon mutta silti perusilmeeni on vaan niin vakava, ja aina sama virsi....miksi murjotat? Vituttaako? Että mua ärsyttää kun kaikki miehetkin sanoo et noin äkäsen näköstä akkaa en uskalla lähestyä.... ( olen myös tyylitietoinen ja itsevarman, ulkonäössä ei ole moittimista ). En vaan ymmärrä tätä, koko ajan varmaan pitäs hihittää kuin joku idiootti.....

• Anonyymi
        paukkis kirjoitti:

Moi, Mulla on aivan sama juttu. Olen erittäin huumorintajuinen ja iloinen ihminen. Olen töissä hyvin pidetty ja nauran paljon mutta silti perusilmeeni on vaan niin vakava, ja aina sama virsi....miksi murjotat? Vituttaako? Että mua ärsyttää kun kaikki miehetkin sanoo et noin äkäsen näköstä akkaa en uskalla lähestyä.... ( olen myös tyylitietoinen ja itsevarman, ulkonäössä ei ole moittimista ). En vaan ymmärrä tätä, koko ajan varmaan pitäs hihittää kuin joku idiootti.....

Näyttelijä Irma voutilaisella oli surullinen ja myös ujo katse.
        Nyttemmin hän kuoli, mutta ei tehnyt väkivaltaa itselleen.
        Hänen miehensä oli kapellimestari.

• Anonyymi

Mikään ei ole oudompaa kuin pakonomainen hymyily. Jatkuvasti ilman syytä hymyilevää ihmistä voitaisiin verrata että jos muotia olisi porata jatkuvasti tai näyttää siltä niin kaikki poraisivat että olisivat sosiaalisesti kelvollisia. Eräs julkimohan sanoi että teams tms kokouksissa naurattaa ihmisien ilmeet kun eivät ajattele että heitä katsotaan mutta nehän on niitä normaalin ihmisen normaali naaman ilmeitä joita meillä pitäisi olla kaikilla miksi ilme pitäisi ylipäätään olla erillainen jos sitä ei katsota tai katsotaan? Itse ainakin pidän ihan normaalin ilmeen enkä lähde hymyilemään jos ei ole aihetta. Miksi jonkun naamaa pitäisi ylipäätänsä tuijottaa jatkuvasti millainen ilme hänellä on? Mitä helvetin väliä sillä on vaikka näyttäisi puhallettavalta nukelta.

• Anonyymi

Se suusta tuleva puhe pitäisi kertoa mitä asiaa on vaikka olisi selät vastakkain. En tiedä miksi siihen pitäisi liittää jotain kulmakarvojen nostoja yms ilmeitä joita pitäsi sitten tekstin kanssa tulkita samalla. En ole koskaan tajunnut sitä tai sitä että millä perusteella jonkun naamaa ja silmiä pitäisi tuijottaa jatkuvasti ja sinulla on jotenkin huono itseluottamus jos et näin tee tai olet jotenkin arka. Paskapuhetta kukaan täysjärkinen ihminen ei jaksa kenenkään naamaa kytätä ja siitä asiasta jonka sanoo se ei tee yhtään sen erikoisempaa kuin mitä se on.

• Anonyymi

Tai että jos miesten katseet kohtaavat se muualle ensin katsova alistuu. Vitut alistu miksi tuijottaisin jonkun idiootin naamaa kaupassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe