Tunteiden tunnustaminen? Miehet!!!

tietoa kaipavaa..

Miksi joillakin miehillä on niin vaikeaa / ei uskalla puhua ja kerrtoa tuntiesta.. ??? Jos rakastaa jotkuta niin miksi hän ei sitten sano että rakastaa???

10

1909

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkojen dilemmat...

Miks naiset vaatii aina sanoja todisteeks? Ettekö te osaa lukee käytöstä? Ei kai kukaan ole toisen kanssa jos ei siitä yhtään tykkää! Kummallista logiikkaa. Te uskotte vähän liiankin helposti tyyppejä jotka löpisee pehmosia. Sit ruikutetaan kun ne jättää, että se valehteli eikä rakastanutkaan mua!

• Adam.

Vihdoinkin joku uskaltaa kirjottaa totuuden. ;D
        Pää jää usein liikaa kiskovan käteen, nän se on.

• Samaa mieltä. Suustaan voi päästää mitä haluaa, mutta käytös kertoo tykkääkö vai ei. Eiköhän ole muutenkin parasta että kukin näyttää rakkauden ihan omalla tavallaan.

• 4646

Joo, lähinnä niiden rakkaudenosoituksia toitottavien miesten käytös on epäilyttävää. :D "Jos sanoo 'rakastan' kerran, niin se on ok. Jos enemmän, niin sitte sillä on jotain mielessä tai omallatunnolla" huom kärjistys

• mia75

Itelläni on mies joka teoilla näyttää että tykkää minusta.ei hän sanoja käytä, ja siitä minä tiedän että hän rakastaa minua yli kaiken.. Ei niitä sanoja aina tarvitaan. Katse silmiin jo riittää. niin tiedän..

• Kyllä minulle on aina ollut tosi helppo sanoa tytölle/naiselle se "tykkään susta" mikä siinä niin H:n vaikeaa?

• romeo must die

"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.

• romeo must die kirjoitti:

"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.

En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.

• kakkapylly2000
        ramipussinen kirjoitti:

En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.

luepa ap:n viesti uudelleen. puhutaanko siinä rakastumisesta vai ihastumisesta? HÄH, senkin hölömö.

• saamaton

Jostain syystä se on vaikeaa, ehkä sitä pelkää sitä liiallista "imelyyttä", teeskentelevän kuvan antamista... tai muuten vaan lykkää tärkeimmän kertomista aina vaan jonkin pelossa. Mutta loppuen lopuks se yksi pieni virke vois pelastaa jotain hyvin suurta, ei tarvi sitte itkeä jälkikäteen kun joku muu tulee ja ehtii ensin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe