Miksi joillakin miehillä on niin vaikeaa / ei uskalla puhua ja kerrtoa tuntiesta.. ??? Jos rakastaa jotkuta niin miksi hän ei sitten sano että rakastaa???
Tunteiden tunnustaminen? Miehet!!!
10
1891
Vastaukset
- Akkojen dilemmat...Miks naiset vaatii aina sanoja todisteeks? Ettekö te osaa lukee käytöstä? Ei kai kukaan ole toisen kanssa jos ei siitä yhtään tykkää! Kummallista logiikkaa. Te uskotte vähän liiankin helposti tyyppejä jotka löpisee pehmosia. Sit ruikutetaan kun ne jättää, että se valehteli eikä rakastanutkaan mua! - Adam.Vihdoinkin joku uskaltaa kirjottaa totuuden. ;D 
 Pää jää usein liikaa kiskovan käteen, nän se on.
- Samaa mieltä. Suustaan voi päästää mitä haluaa, mutta käytös kertoo tykkääkö vai ei. Eiköhän ole muutenkin parasta että kukin näyttää rakkauden ihan omalla tavallaan. 
- 4646Joo, lähinnä niiden rakkaudenosoituksia toitottavien miesten käytös on epäilyttävää. :D "Jos sanoo 'rakastan' kerran, niin se on ok. Jos enemmän, niin sitte sillä on jotain mielessä tai omallatunnolla" huom kärjistys 

- mia75Itelläni on mies joka teoilla näyttää että tykkää minusta.ei hän sanoja käytä, ja siitä minä tiedän että hän rakastaa minua yli kaiken.. Ei niitä sanoja aina tarvitaan. Katse silmiin jo riittää. niin tiedän.. 
- Kyllä minulle on aina ollut tosi helppo sanoa tytölle/naiselle se "tykkään susta" mikä siinä niin H:n vaikeaa? - romeo must die"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin. 
- romeo must die kirjoitti:- "Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin. - En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT. 
- kakkapylly2000ramipussinen kirjoitti:En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT. luepa ap:n viesti uudelleen. puhutaanko siinä rakastumisesta vai ihastumisesta? HÄH, senkin hölömö. 

- saamatonJostain syystä se on vaikeaa, ehkä sitä pelkää sitä liiallista "imelyyttä", teeskentelevän kuvan antamista... tai muuten vaan lykkää tärkeimmän kertomista aina vaan jonkin pelossa. Mutta loppuen lopuks se yksi pieni virke vois pelastaa jotain hyvin suurta, ei tarvi sitte itkeä jälkikäteen kun joku muu tulee ja ehtii ensin :) 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410431
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1328667
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604198
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484185
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673139
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087