Mä seurustellu 2v maailman ihanimmän miehen kanssa ja jokin aikaa sitten luulin, että tässä on se unelmieni mies. Toisin kävin.
Ystäväpiirissämme on mies, jonka tiedän olevan ihastunut tämän 2v minuun ja minäkin "tavallaan" häneen, mutta olen työntänyt tunteet sivuun ja ajatellut vain miestäni. Nyt sitten yksi ilta samoissa bileissä tämä mies nosti kissan pöydälle ja kysyi tunteitani. Ensin kielisin itsepintaisesti kaiken, vaikka mies näytti tietävän, että valhetelen. Hän kertoi omista tunteistaan ja sanoi, että ainut mikä pitää hänet "kurissa" on mieheni. Ilta loppui siihen, että suutelimme, joka oli aivan taivaallisen ihanaa.
Ainut ongelma mikä asiassa on, se että en halua seurustella tämän "ihastukseni" kanssa. Tuskin ikinä. Tunnen hänet monen vuoden takaa ja hänessa ei ole mitään sellaisia piirteitä joita seurustelukumppanilta toivon. Hän on ns "renttu" ja "paha poika". Kun taas mieheni on "herrasmis" ja "kiltti". Eli ihastukseni on täysin vastakohta. Mutta en ymmärrä mikä kumma siinä vetää puoleensa. Ehkä se, että mieheni ei SUUTELE eikä tykkää koko puuhasta. Hänestä se on jopa kuvottavaa, kun taas minä tykkään suutelemisesta, ja kun tämä toinen mies suuteli illan päätteeksi, tuntui se varpaista päähän saakka... huoh, niin ihanaa.
Tämän jälkeen rupesin vaan miettimään tilaisuutta päästä häntä uudestaan suutelemaan, vaikka tiesin, että se on väärin. Olen itselleni yrittänyt selitellä sitä, että mitä mieheni ei tiedä, ei se häntä satuta. No tästä olenkin saanut itselleni aivan hirveän ahdistuksen. Olen aivan sekaisin tunteiden kanssa. En tiedä mitä ajatella. Vihaan itseäni, mutta samalla haluaisin lisää. Haluaisin päästää suutelemaan lisää tätä toista miestä, mutta hän ilmaisi sen jo seutaavana päivä, että se on väärin ja meidän täytyy lopettaa se enenku jatkuu pitemmälle. Mikä hyvä niin. Mutta silti. Nyt pelkään, että olen oikeasti tosissani ihastunut tähän toiseen mieheen, kun ajattelen häntä ja hänen huuliaan... mitä mä teen?
Kahden miehen loukussa
24
1272
Vastaukset
- onnea valintoihin
Ensinnäkin, hienoa, että olet osittain realisti: siinä toisessa ei ole mitään todellista. Se suutelee niin että himosi syttyy, hän on siis seksuaalisesti kiihottava, pikkuhousut kastuu: älä erehdy sekoittamaan sitä ihastukseen. Teillä on kemiaa, ja se taas voi johtua mistä vaan, rakkaudella ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa. Monet mustasukkaisten ja väkivaltaisten miesten kanssa aloitetut suhteet alkavat myös suurella kemialla, monet täysalkoholistit ja paskiaiset ovat vain röyhkeitä, itsevarmoja ja osoittavat halua sekä intohimoa, mitä heillä onkin: se vain pohjautuu vihaan. Se toimii nussiessa, kunnes viha kääntyy itseään ja sitä toista vastaan. Siihen päättyy onni ja auvo, tasan tarkalleen ja siinä kohtaa tajuat, että kas, olisi pitänyt ottaa huomioon, ettei niitä ominaisuuksia tosiaan ollut... Harva nainen on niin kova, että oikeasti pystyy ottamaan seksissä irti sen minkä saa, täysin rakastumatta, ja kun huonot puolet iskee, hän vaan kylmästi kävelee pois: no, arvasinhan tämän. Ja jos toinen meinaa ruveta hulluksi, hän vaan pitää raudan lujana puolensa...
Mies kiihottaa sinua. Hän on jännittävä, tekee jotain ihanaa ja kiihottavaa, ja on kiinnostunut, mikä sinua imartelee. Olet muka ihastunut, saat ylimääräistä huomiota joltain muulta kuin itsestään selvältä mieheltäsi. Sen sijaan, että kertoisit miehellesi miten tärkeää suutelu on sinulle, kertoisit himoistasi ja fantasioistasi ja näkisit vaivaa, voisit nyt tässä päästä seksuaalisesti helpommalla. Tottakai, jos et halua pysyvää suhdetta ja tosiaan et palaa sitten ruikuttamaan, miten renttu se renttu sitten oli, vaan tosiaan ymmärrät ottaa ne panot ja hyvät hetket mitkä irtoaa ja lähteä sitten kälppimään, niin anna palaa, anna miehesi etsiä joku muu ja nai hyvällä omalla tunnolla aivosi pellolle... Mutta jos aijot pitää oikean suhteesi, joudut näkemään vaivaa, rakentamaan seksielämäänne, ja intohimoa siihen, sekä pyytämään miestä mukaan: et kai kuvitellut tyytyväsi suutelemattomaan parisuhteeseen?
Miehesi todennäköisesti inhoaa suutelemista, koska ei osaa sitä, joten opeta. Kerro mistä tykkäät että kielellä kosketaan, miten tykkään että suudellaan, tyyliin kiihotun ja rakastan sitä, kun imet huuliani ja puristat rintojani. Mikä nyt on se juttu. Jos hän ei vaan halua, eikä opi eikä opettele, tiedät, ettei hän ehkä ole sinun miehesi, koska sinä rakastat suutelemista ja se on noin tärkeää. Ehkä tämän rentun tarkoitus ei muuta olekaan, kun herättää sinut!
Tämä renttu sanoi mitä haluat kuulla: eikä se sinun miehesi pitänyt häntä kurissa... Ja tottakai hän nyt sen kieltää, että sinä alkaisit haluamaan lisää. Hän se tuntuu tietävän kuinka nainen nakitetaan. Ensin puhut pehmeitä, vannot rehellisyyttä, ymmärrät miten väärin teet, sitten kiellät koko asian "en voi, tämä on väärin" ja seuraavaksi se vänkää sun sänkyyn. Muista tää kun se tulee suutelemaan sua, tai antaa sun siis suudella itseään. "Mä en vaan mahda tälle mitään".
Eli, pidä hauskaa jos pidät, mutta muista, että tee se rehellisesti ja luovu siitä mikä ei ole sinun. Ole realisti, älä sekoita ihastumista ja panohaluja toisiinsa, joskus rakkaus ja seksi liittyy toisiinsa, mutta kiihottuminen mikä tossa käy, kun sä vaan sen huulia ajattelet on puhtaasti seksiä: muutenhan sä miettisit miten ihana ja kiva ja reilu se on, miten se on aina kohdellut sua niin hyvin, jutellut, ollut rehellinen, miten sä näät teillä suhteen ja miten hyvin se ehkä toimisi ja miten sä palaisit halusta tutustua etkä päästä sen pöksyihin.
"Tunnen hänet monen vuoden takaa ja hänessa ei ole mitään sellaisia piirteitä joita seurustelukumppanilta toivon."
Niin, ei mitään. Ja tunnet hänet. Joten eikö tosiasiat ole tosiasioita? Mitään prinsessasatuja ei ole, ja on ihanaa, että romantiikka kukkii, mutta älä anna sen kukkia niin paljon, että hukut satuihin. Romantiikkaa voi olla myös sopivien miesten kanssa, joilla on paljonkin piirteitä mitä toivot ja jos se oikea mies hommaan ei ole nykyinen miehesi, ei sen tarvitse olla myöskään mikään renttu, millä ei ole mitään sellaisia piirteitä.- ap
Kiitos viestistä "onnea valintoihin". Tätä mä kaipasinkin. Kirjoitit sen kaiken mitä en osannut sanoiksi pukea. Nyt ehkä ymmärrän itseänikin paremmin.
Haluan huomiota myös muilta miehiltä ja tuntea itseni taas haluttavaksi. Rakastan suutelemista jota, mieheni ei halua minulle antaa ja se saa housuni kostumaan.
Juurikin näin.
Olen yrittänyt miehelleni puha suutelemisesta ja kertonut hänelle, että se saa mut kiihottumaan, mutta ajan kuluessa olen yrittänyt unohtaa asian ja tottumaan ajatekseen, etten koskaan saisi suudelmia. Mieheni nimittäin ei vain jostain syystä halua suudella, vaikka tietää että minä haluaisin. Sama koskee suuseksi', josta tykkään, mutta mieheni taas ei. Myöskin hän on hiukan ujo kokeilemaan mitään uutta ja minua alkaa jo kyllästyttämään samat asennot samassa paikassa. Eli meidän ongelmat näköjään liittyy seksiin. Aikasemmin, kun kirjoitin, en edes tajunnu meillä olevan mitään ongelmia, mutta edellisen viestin perusteella silmät aukenivat.
Mutta edelleenkään en tiedä mitään mitä mun pitäisi tehdä?
Haluaisin aivan mielettömästi mennä panemaan sitä "renttua", niin kaikki olisivat taas suhteessamme hyvin, mutta tämä renttu on liian läheinen ystävämme ja se voisi taas sekottaa pakaa liiaksi.
Jos rupeen miehelleni puhumaan, että olen kyllästynyt ja haluaisin kokeilla jotain uutta, niin hän sanoo vaan "joku toinen kerta, kulta". Äh! - onnea valintoihin
ap kirjoitti:
Kiitos viestistä "onnea valintoihin". Tätä mä kaipasinkin. Kirjoitit sen kaiken mitä en osannut sanoiksi pukea. Nyt ehkä ymmärrän itseänikin paremmin.
Haluan huomiota myös muilta miehiltä ja tuntea itseni taas haluttavaksi. Rakastan suutelemista jota, mieheni ei halua minulle antaa ja se saa housuni kostumaan.
Juurikin näin.
Olen yrittänyt miehelleni puha suutelemisesta ja kertonut hänelle, että se saa mut kiihottumaan, mutta ajan kuluessa olen yrittänyt unohtaa asian ja tottumaan ajatekseen, etten koskaan saisi suudelmia. Mieheni nimittäin ei vain jostain syystä halua suudella, vaikka tietää että minä haluaisin. Sama koskee suuseksi', josta tykkään, mutta mieheni taas ei. Myöskin hän on hiukan ujo kokeilemaan mitään uutta ja minua alkaa jo kyllästyttämään samat asennot samassa paikassa. Eli meidän ongelmat näköjään liittyy seksiin. Aikasemmin, kun kirjoitin, en edes tajunnu meillä olevan mitään ongelmia, mutta edellisen viestin perusteella silmät aukenivat.
Mutta edelleenkään en tiedä mitään mitä mun pitäisi tehdä?
Haluaisin aivan mielettömästi mennä panemaan sitä "renttua", niin kaikki olisivat taas suhteessamme hyvin, mutta tämä renttu on liian läheinen ystävämme ja se voisi taas sekottaa pakaa liiaksi.
Jos rupeen miehelleni puhumaan, että olen kyllästynyt ja haluaisin kokeilla jotain uutta, niin hän sanoo vaan "joku toinen kerta, kulta". Äh!Ehkä sun kannattaa kertoa suoraan, - ei nyt ehkä siitä ystävästä, koska se tosiaan voi pilata niin paljon enemmänkin kun parisuhteen, vaan siitä, että sinulle ja koko haluamisellesi olisi tärkeää, jos edes yritettäisiin. Yritä olla jotenkin nättipuheinen, ettet kuulosta kiristäjältä, mutta että se sun miehes tajuaa, että eihän se nyt ihan noinkaan voi mennä... Mä vielä ymmärrän, että seksin joissain osa-alueissa voi joutua joustamaan, että ok, kaikki ei vaan tykkää suuseksistä, mutta ei kyllä pelkän suutelemisenkin pitäisi olla vastenmielistä. Mun täytyy sanoa, että mä olen kerran elämässäni tapaillut miestä, joka oli ehkä maailman surkein suutelija, ja joka ei halunnut panostaa asiaan millään tavalla. Se oli epäkiihottavaa pussailua, ilman intohimoa. Yök. Ja minä jätin. Suuteleminen on alkeita. Etenkin, jos sä olet nuori, niin pistä kiertoon, jos ei mitään halua ole suudella.
Seksissä voit yrittää tehdä aloiteteita ja ehdotuksia eri paikoissa, houkutella. Ujoja on ja se on ihan jees. Mutta toisaalta, jos mikään ei koskaan käy, on se jo eri asia kun joustaminen, jos suuteleminen ei kiinnosta, seksin vaihtelu ei kiinnosta, mikään muu kuin rutiinit ei kiinnosta... Hänelle pitäisi olla toinen samanlainen sitten parina, ja heitäkin on.
Joten yritä, tee asiat selviksi, yritä itse tehdä aoitteita, katso tilannetta 3 kk. Sen verran vie ihmiseltä muuttaa tapojaan. Ja sinä olet jo pohjustanut. Sitten jätä, jos ei toimi, ei sun tartte naimisiin olla menossa, ja jos et ole, voit etsiä toisen.
ÄLÄ ole silti sen rentun kanssa. Sen tehtävänä tässä maailmassa on nyt herättää sut, saada sut tajuamaan, että sulle on vielä muuta. Mutta herättää myös, että jos sä suhteissa tyydyt ihan epätyydyttävään tilanteeseen, sut lopulta vie joku renttukin, koska ihmiselle seksuaalinen himo on niin tärkeää. Mutta älä ole sen kanssa, etsi joku toinen. Koska se pilaa teidän kaikkien ystävyydet, antaa miehellesi luulon pettämisestä, miksi se eräällä tavalla muuttuukin, ja se että petät, ei voi korjata suhdettanne. Ei tee toisesta suhteesta parempaa.
Tee siis näin: yritä 3 kk vielä kaikkesi parantaaksesi teidän seksielämäänne. Keskitä kaikki intohimo mitä rentusta saat irti, mieheesi ja yritä. Jos toimii: kaikkihan on hyvin. Jos ei toimi... Vaihda miestä jo toiseen. Ota renttu realistisesti ja nauti siitä himon tunteesta, mutta pidä mielessäsi, että himon kohteita löytyy parempiakin, ja jos paneskelet sen kanssa, niin a) vasta vapaalla jalalla, et yhtään aijemmin ja b) et ajattele sitä suhteena. Muista, että sillä pilaat myös teidän ystävyytenne: hän pettyy. Valehtelisit rentulle ja käyttäisit häntä hyväksi. Onko sekään oikein, oli toinen mitän vaan? Joten, ÄLÄ. Vaan ala sinkuksi, etsi toinen mies, missä on ne ominaisuudet mitä etsit ja kenen kanssa sänkyhommat alkaa mennä paremmin. Muista että aina jostain joutuu tinkimään, täydellistä suhdetta ei ole, mutta ei nyt sentään mihin tahansa tarvitse tyytyä, - ja jokainenhan piirtää omat rajansa itse. Kuten muilla on oikeus, sinullakin.
PS. Mä inhoan noita "ethän halua huoraksi" ja muita lutkittelu ja huoritteluviestejä: ne on lapsellisten ja typerien, ilmeisesti myös epäseksuaalisten ihmisten kirjoittamia. Et sä huora ole teet miten tahansa, ehkä vähän tyhmempi tai epärehellisempi ja -realistisempi, ja samalla sä tässä valitset, millainen ihminen sä haluat olla, mutta noi vitun typerät huoritteluviestit voi jättää omaan arvoonsa.
Kyllä jokainen normaali ja elävä ihminen on joskus joutunut vaikeitten vallintojen eteen, myös seksuaalisesti. Joten älä ainakaan sitä sure, tekopyhät ja saamattomat huutelee, me kaikki muut olemme yrittäneet samalla tavallan tehdä valintoja ja luovia parhaamme mukaan.
- oppeliini
Sinä voit ajatella aivan mitä haluat, haaveilla ja uneksia tuosta rentusta ja kaikista muistakin miehista niin paljon että savu tulee korvista.
Fyysisesti toteuttaa nuo typerät mielikuvat on jo aivan eri asia. Jos sinä olet valmis rikkomaan poikaystäväsi kauniin ja rehellisen kuvan sinusta ja alentamaan itsesi yleisen huoran tasolle niin tottakai voit. Eihän sinua siitä kivitetä. Mutta sinä nyt jo varsin hyvin tiedät että sinä todella olet huolellisesti ja harkiten repimässä poikaystäväsi ja itsesi hajalle henkisesti.
Teoistaan ihminen tunnetaan! Siis EI ajatuksistaan.
Poikaystäväsi EI tarvitse tietää että olet käyttäytynyt kuin idiootti tuon rentun kanssa. Pysy vain siitä erossa! Jos ajattelette yhteistä tulevaisuutta poikaystäväsi kanssa, keskittäydy häneen ja ehkä aiemman tasoisia "bileitä" on syytä välttää. Kenties alkaa olla aika valita hiukan korkeampitasoista viihdettä.- ap
Oppeliini
Aivan en halua mitään huoran mainetta ja tiedän, että jos menen panemaan se rikkoo suhteemme. Mitä en haluaisi tehdä. Mutta haluanko elää oikeasti suhteessa jossa en saa tarpeita tyydytettyä? Niin itserakkalta, kuin se kuulostaakin. - edtjkfkfk
>> Poikaystäväsi EI tarvitse tietää että olet käyttäytynyt kuin idiootti tuon rentun kanssa.
Hauskaa loppu suhdetta syyllisyyden tunteen parissa. Onhan se tietysti hyvä haaskata toisen ihmisen elämää vuositolkulla valehtelemalla.
Kerroppa tosta miehelles, jos sillä on yhtään älliä päässä se heittää sut pihalle, sit voit mennä rauhassa nussimaan sitä joka saa sun housut kastumaan. - ap
edtjkfkfk kirjoitti:
>> Poikaystäväsi EI tarvitse tietää että olet käyttäytynyt kuin idiootti tuon rentun kanssa.
Hauskaa loppu suhdetta syyllisyyden tunteen parissa. Onhan se tietysti hyvä haaskata toisen ihmisen elämää vuositolkulla valehtelemalla.
Kerroppa tosta miehelles, jos sillä on yhtään älliä päässä se heittää sut pihalle, sit voit mennä rauhassa nussimaan sitä joka saa sun housut kastumaan.Kiitos vaan hyvin asiallisesta viestistäsi edtjkfkfk! Teitä idiootteja sitten riittää tässä maailmassa ihan tarpeeksi. Näin se älyllinen porukka sitten tulee esiin.
- Puskasta....
ap kirjoitti:
Kiitos vaan hyvin asiallisesta viestistäsi edtjkfkfk! Teitä idiootteja sitten riittää tässä maailmassa ihan tarpeeksi. Näin se älyllinen porukka sitten tulee esiin.
näyttää, että hyvin sovit tuohon joukkoon.
- edtjkfkfk
ap kirjoitti:
Kiitos vaan hyvin asiallisesta viestistäsi edtjkfkfk! Teitä idiootteja sitten riittää tässä maailmassa ihan tarpeeksi. Näin se älyllinen porukka sitten tulee esiin.
No hei, ehkä mä oon idiootti mutta ainakaan en oo halvempi kuin venäläinen tupakka. Mut ei syytä huoleen, et eroa muista suomalaisista naisista pätkän vertaa, sovit ihan hyvin joukkoon.
- olet yksinkertaisin
edtjkfkfk kirjoitti:
No hei, ehkä mä oon idiootti mutta ainakaan en oo halvempi kuin venäläinen tupakka. Mut ei syytä huoleen, et eroa muista suomalaisista naisista pätkän vertaa, sovit ihan hyvin joukkoon.
Hauskaa tuo, kun aina yleistät KAIKKI suomalaiset naiset huonoiksi..
Taitaa olla sulla se ainoa asia, mikä pyörii mielessä koko ajan.
Luulenkin, että äitisi oli yleinen huora, joten KAIKKI naiset ovat sitten äitisi kaltaisia, joopajoo..
Hyvää yksinäistä loppuelämää.
- Kova poika
Olet vain löytänyt sisältäsi sen huoran mikä aina olet tietänytkin olevasi.
- stdkarhu
"Haluaisin aivan mielettömästi mennä panemaan sitä "renttua", niin kaikki olisivat taas suhteessamme hyvin"
Täällä kyllä menettää kaiken uskon naisiin ja teidän uskollisuuteen kun lukee näitä juttuja. Ootteko todellakin kaikki näin huoria?- puygleijona
Täällä kyllä menettää kaiken uskon miehiin ja teidän älykkyyteen, suvaitsevaisuuteen, inhimillisyyteen, omien virheitten myöntämiseen, intohimon ymmärtämiseen tai rehelliseen puheeseen, aitoon yritykseen, naisen haluamiseen, älykkyyteen, viisauteen tai edes aavistukseen siitä.
Oletteko todellakin kaikki näin tyhmiä? - Totuudenlaukoja
puygleijona kirjoitti:
Täällä kyllä menettää kaiken uskon miehiin ja teidän älykkyyteen, suvaitsevaisuuteen, inhimillisyyteen, omien virheitten myöntämiseen, intohimon ymmärtämiseen tai rehelliseen puheeseen, aitoon yritykseen, naisen haluamiseen, älykkyyteen, viisauteen tai edes aavistukseen siitä.
Oletteko todellakin kaikki näin tyhmiä?Niin kuin mitä ymmärtämistä on siinä, että muija on valmis naimaan vaikka miehensä nähden, kun sattuikin kohdalle se kiva "renttu", joka osasi sanoa, mitä muija halusi kuulla?
- totuusonsuhteellista
Totuudenlaukoja kirjoitti:
Niin kuin mitä ymmärtämistä on siinä, että muija on valmis naimaan vaikka miehensä nähden, kun sattuikin kohdalle se kiva "renttu", joka osasi sanoa, mitä muija halusi kuulla?
Niin kuin mitä ymmärtämistä on siinä mikä on yksi, kaksi, kolme, muutama, porukka, osa, kaikki?
- Totuudenlaukoja
Ei kun ero päälle, jos et pysty unohtaa-ajattele, jätkä lurittelee just sitä, mitä haluat kuulla, ja olet jo synnyttämässä sille. Helkkari että jotkut naiset on vaan HELPPOJA höynäyttää. Sinänsä oikea pelimies olis vienyt homman loppuun asti-mikä kertoo kyllä siitä, että tämä "paha poika" on aika kokematon oikeasti-eikä takuulla mikään "paha".
- 32v nainen
Paras tilannehan olisi, jos saisit tämän renttukundin ns. kolmanneksi pyöräksi makuuhuoneeseenne, silloin voisit pitää molemmat. Jos miehesi saisi uskomaan, että tarvitset kiihottumiseesi tämän kolmannen pyörän, siitä tulisi loistava juttu.
Toisaalta monilla (usemmalla kuin uskotkaan) suhteessa elävillä on rakastajia ja ne ovat elämän suola ja sokeri. Olet oikeassa siinä ettei miehesi loukkaannu siitä mitä hän ei tiedä, joten turha potea syyllisyyttä tuosta asiasta. Pidä välit lämpiminä tähän "renttukundiin" ja jos mahdollista, koita saada miehesi ymmärtäväiseksi kolmannen pyörän tarpeellisuudesta. Jos on pakko, laita miehesi seinää vasten oikein kunnolla ja sano jämäkästi että te todella tarvitsette vaihtelua! Älä tyydy siihen, jos hän vain sanoo että joku toinen kerta. Sitä toista kertaa ei koskaan tule.
Niissä pahiksissa vain on sitä jotakin. Moni ei vakavaan suhteeseen haluaisi heidän kanssaan, mutta rakastajina he ovat kiihkeitä. Olet terveet halut omaava nainen ja on täysin luonnollista että joskus tekee mieli sitä jotain, mitä ei mieheltään saa. Syyllisyyttä on turha potea. Jokainen tarvitsee ja ansaitsee olla haluttu!- Sonni mieheksi
Toimiikos tuo molemmin päin, että heti, kun akka rupsahtaa käyttökelvottomaksi möykyksi,
hänen pitää hommata ulkopuolista kiihoketta sänkyyn, onhan minulla oikeus siihen?
"siitä tulisi loistava juttu."...juu, varmasti. Maailma on pullollaan miehiä, jotka mielellään hommaavat naiselleen rakastajan, kerran itse eivät kelpaa naiselleen. Ei tosin täysälysiksi luettavia.
"Jokainen tarvitsee ja ansaitsee olla haluttu!"...lähinnä ne, joilla ei ole itsetuntoa. Useimmat kyllä selviävät parisuhteessaan ilman, että tarttee markkina-arvoaan erikseen testata. - stdkarhu
Pitää näköjään toistaa.
Täällä kyllä menettää kaiken uskon naisiin ja teidän uskollisuuteen kun lukee näitä juttuja. Ootteko todellakin kaikki näin huoria? - ap
stdkarhu kirjoitti:
Pitää näköjään toistaa.
Täällä kyllä menettää kaiken uskon naisiin ja teidän uskollisuuteen kun lukee näitä juttuja. Ootteko todellakin kaikki näin huoria?Ei se naisesta huoraa tee jos haluaa panna!
Kuinka suuri osa miehistä pettää naisiaan ja tai uneksii panevansa jotain muuta kun omaa muijaa niin samalla nimikkeellä teitäkin voisi sillon kutsua! Se, että nainen kertoo haluistaan/tunteistaan leimataan heti huoraks!
Hei HALOOOOO ihmiset, me eletään sentään 2000-luvulla. On naisellakin halut, eikä niitä pidä peitellä! V*tun idiootit! :D - stdkarhu
ap kirjoitti:
Ei se naisesta huoraa tee jos haluaa panna!
Kuinka suuri osa miehistä pettää naisiaan ja tai uneksii panevansa jotain muuta kun omaa muijaa niin samalla nimikkeellä teitäkin voisi sillon kutsua! Se, että nainen kertoo haluistaan/tunteistaan leimataan heti huoraks!
Hei HALOOOOO ihmiset, me eletään sentään 2000-luvulla. On naisellakin halut, eikä niitä pidä peitellä! V*tun idiootit! :D"Hei HALOOOOO ihmiset, me eletään sentään 2000-luvulla. On naisellakin halut, eikä niitä pidä peitellä! V*tun idiootit! :D"
No jaa taas näitä teini trolleja täällä, exciting. - oppeliini
ap kirjoitti:
Ei se naisesta huoraa tee jos haluaa panna!
Hei HALOOOOO ihmiset, me eletään sentään 2000-luvulla. On naisellakin halut, eikä niitä pidä peitellä! V*tun idiootit! :DTässä vuodessa ei ole mitään erikoista! Huoria, huorapukkeja ja huorattavia on AINA ollut, (siis vuodesta 1 ja sitäkin ennen), ja heitä tulee olemaan vuonna 3000.
Mitä jokainen ajattelee on yksi lysti, mutta vielä kerran: teoistaan ihminen tunnetaan.
Jos huoraaminen antaa sinulle ylevyyden tunteen, kohottaa sinun itetuntoa ja saa sinut ajattelemaan että tämä vasta onkin se ainut ja oikea tapa elää, niin siitä vaan! Mitä muut ajattelevat sinusta, on sinulle yhdentekevää. Tuskinpa sinua kivitetään (fyysisesti).
Et tietenkään olisi poikkeus, minä huoraan, sinä huoraat, hän huoraa jne jne jne jne on niin monen ajattelutyyli. - __________
oppeliini kirjoitti:
Tässä vuodessa ei ole mitään erikoista! Huoria, huorapukkeja ja huorattavia on AINA ollut, (siis vuodesta 1 ja sitäkin ennen), ja heitä tulee olemaan vuonna 3000.
Mitä jokainen ajattelee on yksi lysti, mutta vielä kerran: teoistaan ihminen tunnetaan.
Jos huoraaminen antaa sinulle ylevyyden tunteen, kohottaa sinun itetuntoa ja saa sinut ajattelemaan että tämä vasta onkin se ainut ja oikea tapa elää, niin siitä vaan! Mitä muut ajattelevat sinusta, on sinulle yhdentekevää. Tuskinpa sinua kivitetään (fyysisesti).
Et tietenkään olisi poikkeus, minä huoraan, sinä huoraat, hän huoraa jne jne jne jne on niin monen ajattelutyyli.Kuulostat ihan mun naiselta, tästä puhutaan vielä, jos osuu oikeeseen, julkasen nimemme jokapuolella.
- oppeliini
__________ kirjoitti:
Kuulostat ihan mun naiselta, tästä puhutaan vielä, jos osuu oikeeseen, julkasen nimemme jokapuolella.
Olen aina tiennyt että en ole ainoa jolla on järki päässä. Hyvähän se on kuulla että useat muutkin ajattelevat samoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220