Kun olin työntekijä aikanaan, pamista ei ollut paskan vertaa hyötyä. Kun nyt olen työnantaja, Pamista ei edelleenkään ole paskan vertaa hyötyä. Siis kuka Pamista hyötyy ja miten?
Kuka Pam:sta hyötyy?
11
790
Vastaukset
- vielä joku tappi
jottei ole tulppaa, kun joutuu työttömäksi!. (yrirttäjien työttömyyskassa)
Katsos jos puolan johdossa on vikaa....niin puolan johto on vaihdettava...muuten matka ei jatku, jos johtoa ei vaihdeta. suosittelen hakeutumaan.....kun itselläsi on vielä....aikaa....ei kaikkien tarvise olla TYH... - työntekijät
Pamin työntekijät...........
Jäsenmaksurahoilla on hyvä mällätä. - .p.p.p..p
Ainakin meidän kaupassa ainoastaan luottamusmies, joka ajaa vain omaa etuaan. Järjestää riitoja niin työkavereiden kesken kuin esimiestenkin. Onneksi tämä blondi on nyt sairauslomalla ja toivottavasti pysyykin. Töissä ollessaan kertoilee, että kunpa saisi kenkää niin nostaisi oikeusjutun ja saisi pari vuotta rahaa kotiin...hieno luottis!! Ja pääluottis senkun uskoo tätä neitiä, vaikka neiti valehtelee silmät suut täynnä. Semmoinen neiti meillä täällä Tampereen rajan pinnassa. Vaalit vuoden päästä, mutta eiköhän tässä jotain keksitä ennen sitä.
joka vuosi kun järjestetään luottamusmies vaalit niin valitkaa ihmeessä sellainen luottamusmies joka hoitaa hommansa. ja toisekseen kyllä te liitosta hyödytte kunhan vain kaikki jäsenet otatte osaa liittonne toimintaan. Ammattiliitto on yhtä vahva kuin jäsenistönsä. eli jos teillä on työehtosopimusneuvottelut kesken niin pitäkää huoli siitä että jokainen jäsen on mukana 100% myös lakkojen aikaan. niin sillä te pamilaiset voitte jotain saavuttaakkin. toki teillä on alalla paljon liittoutumattomia joten teidän työnne voi korvata joku perseen nuolija.
- pamista ja mapesta
Muuan neljä lasta synnyttänyt avoneito, toimii pamissa luottiksena, työsuojeluvalt. ja samassa firmassa työnjohtajana. JAKAA TAVARAA PAMIN kursseilla ja toimii kuin musta leski. Järjestää panomiehilleen loparit, jos jätkä käy "vieraissa". Yhdenlainen psyko-sekopää, vakkasesta suomesta.
- %%%%%%%%%%%
Ovat yhteiseen pottiin aika paljon tuoneet!
- Herätys halooo
Varsinkin matalapalkka-alalla sopimukset ovat tärkeitä. Muutenhan ansiot olisivat vieläkin alempia nykyiseen verrattuna.
Maksan mielelläni edunvalvonnasta vaikka siitä ei minulle suoranaista hyötyä olisikaan. Sekin on jo yksi hyöty kun edunvalvontatoimien kohteeksi ei ole tarvetta, ja periaatteessa tämä onkin tärkein edunvalvonnan tavoite. - Ex-Kesko
Varmaan siitä joku hyötyy, ei kai se kuule ihan hyödytön ole. Itse tosin vaihdoin pamista Myynnin ja markkinoinniin ammattilaisiin, kun siirryin rautakaupan myyjän hommasta edustajaksi. Pienempi liitto, mutta niin on pienemmät jäsenmaksutkin.
Varmaan jokainen työnantaja haluaisi, että porukat ei kuulu liittoon. Niin tuli mullekin aikoinaan asiat kuntoon liittoon yhteyttä ottamalla.
Pelkkä tt-kassa on hyvä, mutta fiksulle liian vähän! - Huono kokemus.......
PAM:ista ei saa apua riitatilanteissa.
Minun työsopimukseni purettiin laittomasti seksuaalisen ahdistelun seurauksena ja PAM ei edes kuunnellut minua kunnolla asiassa. Työnantaja oli sepostanut aivan puuta heinää PAM:in toimitsijalle joka sitten lähetti minulle tylyn kirjeen jossa totesi että työsopimuksen purku oli ihan ok. :D Olin että WHAT!!
Enhän ollut edes kertonut kuin pääpiirteittäin mitä työpaikalla oli tapahtunut. Luulin että minua kuullaan myöhemmin tarkemmin.
Tämänkö takia makselin satoja euroja PAM:ille... - Jönssön
Ainakin minä hyödyn. Kuuleppa, PAM:in pikkujouluissa kun ei tavaraa pihtailla.. Tulis monet avioerot, jos kotona ukot tietäisi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876