GUESS-KELLOJEN LAATU?

123123123

hei!
metsästän itselleni täydellistä kelloa ja niin paljon kuin vihaankin guessia, heiltä löytyy pari tyylikästä kellomallia. kysyisinkin nyt, että minkä laatuisia nämä ovat. kyseessä olisi siis stellarin tyyppiset teräskellot.
ovatko ns. oikeita kelloja, joiden voi luottaa kestävän vuosikausia?

kertokaa kokemuksianne! :)

13

4445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Sharas

Itselläni on nyt Guessin teräskello ollut kädessä yötä päivää ja suihkussa/uimassakin mukana vähän reilut parisen vuotta. Hyvin on kestänyt ja siis on ihan korukello. Patteria ei ole tarvinnut vielä vaihtaa ja ei ole pinnoitteetkaan lähteneet irti, paitsi alapinnoilta eli mikä on ihoa vasten, joita ei siis näy ''ulospäin''.
      Tyytyväinen olen ollut :)

• "merkkikelloke"

pari vuotta ranteessa ja pinoitteet lähtee irti, toivottavasti et ole nikkeliallerginen.
        Teräskellosta ei lehde pinnoitteet irti, koska ovat läpiterästä.

• Anonyymi

Ostin viisi vuotta sitten Arabiemiirikunnasta guess naisten rannekellon ja Rolex rannekellon samasta liikkeestä. Guessista tykkään. On ollut ranteessa joka päivä. Kerran pesin sen vahingossa pesukoneessa, oli jäänyt takin taskuun (yhden ainoan kerran oli taskussa). Tämä guess kelloni ei mennyt miksikään, ei minkäänlaista kulumisen merkkiä ja näyttää loistavasti tarkkaa aikaa. Kyllä ihmettelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin viisi vuotta sitten Arabiemiirikunnasta guess naisten rannekellon ja Rolex rannekellon samasta liikkeestä. Guessista tykkään. On ollut ranteessa joka päivä. Kerran pesin sen vahingossa pesukoneessa, oli jäänyt takin taskuun (yhden ainoan kerran oli taskussa). Tämä guess kelloni ei mennyt miksikään, ei minkäänlaista kulumisen merkkiä ja näyttää loistavasti tarkkaa aikaa. Kyllä ihmettelen.

Hehee, johan vitsin heitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan kellä on varaa rolexiin ei sortuisi ostamaa desinger merkin kelloja quatrz koneistolla

• tankeroinglish

...anyone's guess :D

• Kellottaja
    • guess?wht_the_heck

Malli muutaman vuoden takaa, teräs - mustatauluinen - iso neliömäinen taulu nahkahihnalla. Tyylikkään näköinen ja riittävän massiivinen. Vaikka onkin selvästi kopioitu Tag Heuer Monte Carlon tyyliä, niin kello on herättänyt positiivisia kommentteja.
      Guess Magnitude:
      http://www.zeichenderzeit.de/online-shop_c-guess uhren_s-herrenuhren - steel_a-11518G2.html

Laatuun olen tyytyväinen, kellon takana lukee MOVT JPN ja assembled in china tai sinnepäin, tarkkuus on luokkaa 20 sekuntia / kk ja vedenpitävyys (100m) hyvä, joskus jäänyt uimaan mennessä käteen eikä ole vesi mennyt kuoren sisään. Myöskin olen joskus lyönyt vahingossa pöydänreunaan lujaa ja ei ole mitään tullut jälkeä kuoreen tai lasiin

• nikkeliä?

Miten niin, toivottavasti et ole nikkeliallerginen? Guessin koruissa ja kelloissa ei todellakaan ole nikkeliä!

• lidl kello
    • rotomatic

Tarkoitetaanko tässä täydellisellä kellolla ulkonäöltään vai laadultaan erinomaista kelloa? Jos tavoitteena on huippulaadukas kello, ei voida puhua Guessista, vaikka se ajaa luultavasti hyvin tehtävänsä arkikellona.

Yleensäkin 100-200 euron kellot ovat merkistä riippumatta kelvollisia ja todennäköisesti teknisesti hyvin pitkälle toistensa kaltaisia. Eivät ikuisia, mutta toimivat varmasti muutaman vuoden.

• naisten kello

"kyseessä olisi siis stellarin tyyppiset teräskellot.
      ovatko ns. oikeita kelloja, joiden voi luottaa kestävän vuosikausia?"

Miten olisi Seiko SXD774? Se on samannäköinen naisten kello kuin Guess Stellar, mutta vain paljon tyylikkäämpi eikä halpaa rihkamaa. Koneisto on laadukas guessiin verrattuna ja kellotaulua ympäröivä timanttikehä on aitoja timantteja vastoin kuin guessin halvat kristalli-rihkamakivet, joten kello säilyttää arvonsa paljon kauemmin. Hintakin ihan kohtuullinen 300-500 ostopaikasta riippuen.

Seiko kyllä kestää vuosikymmeniä ja 70-luvun kvartsikoneistolla vintage-seikojen hinta nykyisin n. 500e.

• Anonyymi

Proloque kellot kestää,kestää ja kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe