Oletteko joutuneet sellaisen tilanteen eteen, että olette tyttöystävänne jättäneet sen takia, että suhde on vain mennyt mutkalleen ja itsellesi epäreiluksi etkä enään nauti suhteestanne niin paljon ja sitten kuitenkin pelkäätte jättää tytön koska olette aivan varmoja ettähän musertuu erosta täysin eikä toivu asiasta ?
Vaikea asia ..
5
983
Vastaukset
- Vain opeteltava
Sun pitää osata selvittää, puhua, sanoa, kertoa ... mistä on kyse. Nätisti, toista mollaamatta ja syyllistämättä. Jatkakaa kavereina, hyvinä ystävinä, niin ero ei tunnu niin vaikealta ja lopulliselta. Pitää olla inhimillinen vaikka seurustelusuhde loppuu, ihmisten väliset suhteet voivat silti jatkua, toisessa muodossa vain, ja voipi olla, että paljon paremmassa. Ihmisistä voi ja saa tykätä muutenkin kuin tiiviissä parisuhteessa.
On ihastunut ja tietää, että asianomaiselle on pakko kertoa ihan lähiaikoina. Ja hän ei ole entiseni.
- Täh ?
ramipussinen kirjoitti:
On ihastunut ja tietää, että asianomaiselle on pakko kertoa ihan lähiaikoina. Ja hän ei ole entiseni.
Suomenna.
Tosi pahasti, kun pelasin "tunnepeliä" 2 tytön välillä, mutta olen ottanut opikseni siitä. Niinpä päätin, etten enää mokaile tyttöjen kanssa, sillä en varmasti kestä enää jos tyttökaveriani " sattuu" niin paljon.
- Järkikulta peliin
No mut sehän on ihan eri asia kuin jättää joku entisen elämän heila ystäväksi tai kaveriksi. Kavereitten kanssa ollaan vaan kavereita, ei pelailla mitään eikä minkäänlaisia "tunnepelejä". Yksinkertaista ja loogista jos järkikulta on kotona. Vai pelailetko sä tunnepuolella sun poika- / miespuolisten kavereiden kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491