Olen syönyt nyt vähän yli puolen vuoden verran e-pillereitä merkki on Meliane. Eka sivuoire oli mahakipu, sitten mielialanvaihtelut mitkä ovat vieläkin kun pidän viikon tauon tyhjennyksen takia. Mutta nyt on tullut uusi ongelma, nimittäin halukkuus, eli siis en osaa muuta ajatellakkaan kun seksiä, mikä tällaiseen voi auttaa?
Hormonit sekaisin pillereistä?
uniikki,
4362
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Ole iahn normaalia ehkäisymenetelmästä huolimatta.
vaikka hormonikierukka, ei tule mielialavaihteluita eikä muitakaan e-pillereiden sivuvaikutuksia (joita nuo oireilusi ovat)
Sinähän se varsinainen velho olet, kun osaat luvata, ettei tule samanlaisia sivuvaikutuksia hormonikierukasta kuin pillereistä. Tai no... toisaalta lupasit vaan, ettei tule e-pillereiden sivuvaikutuksia, mutta entäs kun tulee hormonikierukan sivuvaikutuksia, jotka voivat olla ihan samanlaiset kuin e-pillereidenkin.
Melko huono neuvo kyllä.
paikallinen ehkäisin, toisin kuin pillerit. Minulle tuli mieleeni lukiessani tuota viestiä että siihen on vahingossa kirjoitettu hormonikierukka. Jospa onkin tarkoitettu kuparikierukkaa? Niitä on eri kokoisia ja asennetaan ei-synnyttäneille, itse olen 22 v ja minulla on ollut kuparinen nyt liki 3 v ja olen todella tyytyväinen. Onneksi ei vuodot lisääntyneet, ei ollut tulehduksia ym.