Hormonit sekaisin pillereistä?

uniikki,

Olen syönyt nyt vähän yli puolen vuoden verran e-pillereitä merkki on Meliane. Eka sivuoire oli mahakipu, sitten mielialanvaihtelut mitkä ovat vieläkin kun pidän viikon tauon tyhjennyksen takia. Mutta nyt on tullut uusi ongelma, nimittäin halukkuus, eli siis en osaa muuta ajatellakkaan kun seksiä, mikä tällaiseen voi auttaa?

4

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole iahn normaalia ehkäisymenetelmästä huolimatta.

    • .

      vaikka hormonikierukka, ei tule mielialavaihteluita eikä muitakaan e-pillereiden sivuvaikutuksia (joita nuo oireilusi ovat)

      • f

        Sinähän se varsinainen velho olet, kun osaat luvata, ettei tule samanlaisia sivuvaikutuksia hormonikierukasta kuin pillereistä. Tai no... toisaalta lupasit vaan, ettei tule e-pillereiden sivuvaikutuksia, mutta entäs kun tulee hormonikierukan sivuvaikutuksia, jotka voivat olla ihan samanlaiset kuin e-pillereidenkin.

        Melko huono neuvo kyllä.


      • Fle.
        f kirjoitti:

        Sinähän se varsinainen velho olet, kun osaat luvata, ettei tule samanlaisia sivuvaikutuksia hormonikierukasta kuin pillereistä. Tai no... toisaalta lupasit vaan, ettei tule e-pillereiden sivuvaikutuksia, mutta entäs kun tulee hormonikierukan sivuvaikutuksia, jotka voivat olla ihan samanlaiset kuin e-pillereidenkin.

        Melko huono neuvo kyllä.

        paikallinen ehkäisin, toisin kuin pillerit. Minulle tuli mieleeni lukiessani tuota viestiä että siihen on vahingossa kirjoitettu hormonikierukka. Jospa onkin tarkoitettu kuparikierukkaa? Niitä on eri kokoisia ja asennetaan ei-synnyttäneille, itse olen 22 v ja minulla on ollut kuparinen nyt liki 3 v ja olen todella tyytyväinen. Onneksi ei vuodot lisääntyneet, ei ollut tulehduksia ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe