Oon ihan solmussa. Oon ihastunut uudestaan tyyppiin, keneen ihastuin päätä pahkaa pari vuotta sitten. Ollaan aina viihdytty hirmusen hyvin yhdessä. Tunteeni häneen tukahdutin aikoinaan vastapuolen alettua seurustelemaan. Hän on nyt kuitenkin eronnut ja sen jälkeen hän on ottanut yhteyttä minuun päin huomattavan paljon tiheämmin kuin seurustellessaan. Minun puolelta tunteet ovat tulvineet takaisin kovalla ryöpyllä. En kuitenkaan ole uskaltanut niitä mitenkään näyttää, koska pelkään hänen ajattelevan minusta vain hyvänä ystävänä. Olisi ihan hirveää menettää hänet taas.. Kuitenkin pieni unelmoija minussa haluaa uskoa ettei ole sattumaa, että minäkin nyt olen vapaa ja näin on tarkoitettu.. Kumpikaan meistä ei ole mitenkään ujoimmasta päästä ja sosiaalisesti myös hänellä on suhteellisen isot piirit. Senkin vuoksi pelkään vihjata tunteistani hälle, koska miksi juuri minä olisin hänelle sen speciaalimpi kuin ketä tahansa muu.. Hän on kuitenkin minulle hyvin hyvin erityinen
Solmussa
misslumienkeli
2
375
Vastaukset
Voit ihan ensimmäseksi halata ja pussata häntä.
- jorma iso-hönö
ja sit annat piluu, ni kyl se siit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184