Voimakkaasta äänestä

kovaahoilaaa

Miten voi harjoitella jos haluaa voimakkaan äänen tai haluaa lauluun lisää volyymiä? Tarkoitan nyt klassista laulua.

3

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piip.

Laulamalla.

• Tunnille mars

Ota muutama irtotunti hyvältä opettajalta, saat henkilökohtaisia neuvoja, miten juuri sinä voisit kotona harjoitella.
      Periaatteessa volaa saa lisää, kun hengitysbalanssi ja äänen sijoitus on kunnossa. Ääni pääsee soimaan, resonoimaan oikealla tavalla, kantaa.

• volaa?

Oletko varma, että tarvitset voimakkaamman äänen? Minä luulin monia vuosia (25 vuotta), että minulla on heikko lauluääni. Pidimme kvartetin kanssa harjoituskonsertin kuorotovereillemme ja yksi heistä sanoi, että minun pitäisi yrittää laulaa vähän hiljaisemmin, koska nelikossamme oli kuulemma yksi laulaja, jonka ääntä ei aina tahtonut kuulua koska minun ääneni oli niin voimakas..
      Sitten yhtäkkiä tajusin, että olen aina laulanut voimakasäänisten ihmisten vieressä ja huomaamattani lauluääneni kehittyi siinä, koska halusin kuulla oman ääneni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      164
      11531
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8142
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      6024
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4987
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      21
      4757
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4394
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4285
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      101
      3652
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80