Tela-ajoneuvot

Vaadin heti asianmukaista palstariehuntaa osakseni ja sen on syytä kohdentua erityisesti super-miehiseen tela-ajoneuvoharrastukseeni.

(alle kymmentonnisia ei viitsi harrastaa)

*palstasuosiosyrjäytyneenä*

37

602

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne rikkoo asvaltin. Sit joudutaan karsimaan kunnassa vanhusten palveluista ja koululaisten sapuskasta, että pääset taas huristelemaan teloillas. Ei hyvä, ei hyvä.

• Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)

• buddy-love kirjoitti:

Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)

Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?

"(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"

Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.

• buddy-love kirjoitti:

Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
        Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?

• xena-183 kirjoitti:

Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(

Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
        Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?

• xena-183 kirjoitti:

Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.

(tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)

• Toljake kirjoitti:

Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
        Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?

että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)

• buddy-love kirjoitti:

Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.

(tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)

ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)

Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?

"(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"

Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.

http://www.alaskaexcavators.com/images/Example-Bolt on rubber track shoes.jpg

• xena-183 kirjoitti:

että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)

Pientä tärinää voi tulla, mutta muutenkin ihmiset ajelevat pyörällisillä ajoneuvoilla ihan liian lujaa :)

• xena-183 kirjoitti:

Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?

(ettei taas joudu tekemään yksin)

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Eihän noi edes suojaa mitään. Täysin turhat. Kyllä Tosimies vetää paljaaltaan.

Ne sen asfaltin ja niillä saa tyylikkäitä kumijälkiä aina käännöksissä.

• buddy-love kirjoitti:

Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?

(ettei taas joudu tekemään yksin)

Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
        - Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???

• xena-183 kirjoitti:

Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
        - Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???

Niin että se toinen käyttää nosturia (osa painaa tonnin).

Nostureita saa alennusmyynnistä ;)

• alv-liskot
        xena-183 kirjoitti:

pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten

• alv-liskot kirjoitti:

pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten

Suosittelen DT75:tä, sillä sen voi rekisteröidä.

• R K.Mikko
        xena-183 kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiehöylä

• kaivinkone
      • Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.

(lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)

Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.

Nooh.... paremman puutteessa.

• buddy-love kirjoitti:

Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.

(lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)

Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.

Nooh.... paremman puutteessa.

Parempi moottori ja ihan pelkästään soittamalla.

http://www.youtube.com/watch?v=I5EZkSeiIVs

• Olen itse miettinyt hiukan samaa, mutta selvästi leveämmällä telalla (vaatii lomitusta telalappuihin).
        Hyvä että joku on jo ehtinyt tehdä.

• alv-liskot

gekko on tekemässä harjoitustyötä, eikä ehdi kahnata kanssasi.

No, mistä riidellään?

• Keltainen on paljon parempi kuin punainen.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Keltainen on paljon parempi kuin punainen.

ainoa oikea traktori on punainen

• alv-liskot

• alv-liskot kirjoitti:

traktori?

Telatraktori

(pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Telatraktori

(pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)

traktorin?

Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.

Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin.

• alv-liskot kirjoitti:

traktorin?

Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.

Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin.

Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.

Tässä tehdas:
        http://www.chtz-uraltrac.com/

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.

Tässä tehdas:
        http://www.chtz-uraltrac.com/

pillarin?

• alv-liskot

• alv-liskot kirjoitti:

mutsin kauppaauto http://chtz-uraltrac.com/catalog/categories/2.php

Se painaa 16 tonnia ja siksi ihan kiva kaupassakäyntiajoneuvo.
        Myös pysäköinti on näppärää, sillä aina löytyy paikka vaikkei yhtään tyhjää parkkipaikkaa olisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      581
      1202
    2. 76
      869
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      269
      662
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      636
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      179
      633
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      580
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      121
      563
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      526
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      486
    Aihe