Tela-ajoneuvot

Vaadin heti asianmukaista palstariehuntaa osakseni ja sen on syytä kohdentua erityisesti super-miehiseen tela-ajoneuvoharrastukseeni.

(alle kymmentonnisia ei viitsi harrastaa)

*palstasuosiosyrjäytyneenä*

37

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne rikkoo asvaltin. Sit joudutaan karsimaan kunnassa vanhusten palveluista ja koululaisten sapuskasta, että pääset taas huristelemaan teloillas. Ei hyvä, ei hyvä.

      • Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

        (lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)


      • buddy-love kirjoitti:

        Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

        (lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)

        Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?



        "(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"


        Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.

        (lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)

        Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
        Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?


      • xena-183 kirjoitti:

        Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
        Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?

        Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
        Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?


      • xena-183 kirjoitti:

        Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
        Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?

        Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.

        (tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)


      • Toljake kirjoitti:

        Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
        Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?

        että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.

        (tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)

        ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)

        Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?



        "(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"


        Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.

        http://www.alaskaexcavators.com/images/Example-Bolt on rubber track shoes.jpg


      • xena-183 kirjoitti:

        että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)

        Pientä tärinää voi tulla, mutta muutenkin ihmiset ajelevat pyörällisillä ajoneuvoilla ihan liian lujaa :)



      • xena-183 kirjoitti:

        ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)

        Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !

        Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?

        (ettei taas joudu tekemään yksin)


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Eihän noi edes suojaa mitään. Täysin turhat. Kyllä Tosimies vetää paljaaltaan.

        Ne sen asfaltin ja niillä saa tyylikkäitä kumijälkiä aina käännöksissä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?

        (ettei taas joudu tekemään yksin)

        Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
        - Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???


      • xena-183 kirjoitti:

        Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
        - Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???

        Niin että se toinen käyttää nosturia (osa painaa tonnin).

        Nostureita saa alennusmyynnistä ;)


      • alv-liskot
        xena-183 kirjoitti:

        Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
        Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?

        pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten


      • alv-liskot kirjoitti:

        pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten

        Suosittelen DT75:tä, sillä sen voi rekisteröidä.


      • R K.Mikko
        xena-183 kirjoitti:

        ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)

        Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiehöylä


    • kaivinkone
      • Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.

        (lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)

        Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.

        Nooh.... paremman puutteessa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.

        (lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)

        Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.

        Nooh.... paremman puutteessa.

        Parempi moottori ja ihan pelkästään soittamalla.

        http://www.youtube.com/watch?v=I5EZkSeiIVs


      • Olen itse miettinyt hiukan samaa, mutta selvästi leveämmällä telalla (vaatii lomitusta telalappuihin).
        Hyvä että joku on jo ehtinyt tehdä.



    • alv-liskot

      gekko on tekemässä harjoitustyötä, eikä ehdi kahnata kanssasi.

      No, mistä riidellään?

      • Keltainen on paljon parempi kuin punainen.


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Keltainen on paljon parempi kuin punainen.

        ainoa oikea traktori on punainen



      • alv-liskot

      • alv-liskot kirjoitti:

        traktori?

        Telatraktori

        (pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Telatraktori

        (pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)

        traktorin?

        Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.

        Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin.


      • alv-liskot kirjoitti:

        traktorin?

        Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.

        Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin.

        Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.

        Tässä tehdas:
        http://www.chtz-uraltrac.com/


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.

        Tässä tehdas:
        http://www.chtz-uraltrac.com/

        pillarin?



      • alv-liskot

      • alv-liskot kirjoitti:

        mutsin kauppaauto http://chtz-uraltrac.com/catalog/categories/2.php

        Se painaa 16 tonnia ja siksi ihan kiva kaupassakäyntiajoneuvo.
        Myös pysäköinti on näppärää, sillä aina löytyy paikka vaikkei yhtään tyhjää parkkipaikkaa olisikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe