Vaadin heti asianmukaista palstariehuntaa osakseni ja sen on syytä kohdentua erityisesti super-miehiseen tela-ajoneuvoharrastukseeni.
(alle kymmentonnisia ei viitsi harrastaa)
*palstasuosiosyrjäytyneenä*
Tela-ajoneuvot
37
602
Vastaukset
Ne rikkoo asvaltin. Sit joudutaan karsimaan kunnassa vanhusten palveluista ja koululaisten sapuskasta, että pääset taas huristelemaan teloillas. Ei hyvä, ei hyvä.
Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.
(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)buddy-love kirjoitti:
Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.
(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?
"(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"
Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.buddy-love kirjoitti:
Asfaltille laitetaan kumitassut tai ne levykengät teloihin.
(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?xena-183 kirjoitti:
Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?xena-183 kirjoitti:
Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.
(tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)Toljake kirjoitti:
Mä oon ollu Parolassa tuhoamassa teitä ihan sua silmällä pitäen. Silloon joskus sata vuotta sitten :)
Telaketjufemuthan voi nykyään mennä inttiin panssarikuskeiks, ehkä se olis niille vähän niinku kutsumusammattikoulu?että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)
buddy-love kirjoitti:
Tarvitaan juuri telaketjufeministejä liittämään telojen päät uudelleen yhteen huollon jälkeen.
(tekevätkö ne jotain muitakin huoltotöitä)ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)
Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !PlatosMorbidDust kirjoitti:
Onko ne jotkut super-miehiset kumitossut vai?
"(lisäksi kuka viitsii ajaa päällysteillä muutoin kuin välttämättömissä paikoissa)"
Vain Tosimies. Mielellään 3 promillen kännissä liikenteen tukkeena virkavaltaa ja yleisiä soveliasuussääntöjä halveksuen.http://www.alaskaexcavators.com/images/Example-Bolt on rubber track shoes.jpg
xena-183 kirjoitti:
että joku tonttu sielä ne tiet on vetäny ihan ruvelle... ;)
Pientä tärinää voi tulla, mutta muutenkin ihmiset ajelevat pyörällisillä ajoneuvoilla ihan liian lujaa :)
buddy-love kirjoitti:
http://www.alaskaexcavators.com/images/Example-Bolt on rubber track shoes.jpg
Eihän noi edes suojaa mitään. Täysin turhat. Kyllä Tosimies vetää paljaaltaan.
xena-183 kirjoitti:
ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)
Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?
(ettei taas joudu tekemään yksin)PlatosMorbidDust kirjoitti:
Eihän noi edes suojaa mitään. Täysin turhat. Kyllä Tosimies vetää paljaaltaan.
Ne sen asfaltin ja niillä saa tyylikkäitä kumijälkiä aina käännöksissä.
buddy-love kirjoitti:
Telaketjufeministiä tarvitaan telan irroitukseen ja alennusvaihteen purkamiseen?
(ettei taas joudu tekemään yksin)Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
- Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???xena-183 kirjoitti:
Toinen hoitaa homman ja toinen pitää kyynärpäätaktiikalla uteliaat kauempana ;)
- Siis onhan tuo jotenkin kytköksissä alennusmyynteihin ? Onhan ???Niin että se toinen käyttää nosturia (osa painaa tonnin).
Nostureita saa alennusmyynnistä ;)- alv-liskot
xena-183 kirjoitti:
Parolan kulmilla monta kertaa olen luullut jo renkaan menneen puhki autosta, kun aikamoinen tärinä iskee :(
Ja mites ne telaketjufeministit sitten ? Löytyykö niihin harrastuneisuutta ;) ?pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten
alv-liskot kirjoitti:
pienen telaketjukulkuneuvon kauppareissuja varten
Suosittelen DT75:tä, sillä sen voi rekisteröidä.
- R K.Mikko
xena-183 kirjoitti:
ystävällämme anzzylla olevan asiasta lähempää tietoa :)
Mutta eiköhän juu siinä hoidu homma kuin homma !
- kaivinkone
Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.
(lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)
Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.
Nooh.... paremman puutteessa.buddy-love kirjoitti:
Tylsä pastissi deep purplen puhallinaloituksesta.
(lisäksi se oli pienehkö bensiinimoottori)
Jatko on kohtuullisen strukturoitua, mutta vaikuttaa hiukan väkisin yritetyltä ilmaisulta.
Nooh.... paremman puutteessa.Parempi moottori ja ihan pelkästään soittamalla.
http://www.youtube.com/watch?v=I5EZkSeiIVs
Jaa ei alle kymmentonnisia.
Katso tätä.
http://www.menstech.com/2006/08/26/hyanide-snow-bike-at-the-2006-michelin-challenge-design/Olen itse miettinyt hiukan samaa, mutta selvästi leveämmällä telalla (vaatii lomitusta telalappuihin).
Hyvä että joku on jo ehtinyt tehdä.Eräs muinainen kaksitelainen kehitelmä.
http://www.lonesentry.com/articles/ttt07/kettenkrad.html
- alv-liskot
gekko on tekemässä harjoitustyötä, eikä ehdi kahnata kanssasi.
No, mistä riidellään?- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Keltainen on paljon parempi kuin punainen.
ainoa oikea traktori on punainen
alv-liskot kirjoitti:
ainoa oikea traktori on punainen
Katso nyt tätäkin:
http://uaprom-image.s3.amazonaws.com/621676_w640_h640_buldozer_t130_t170_dz171.jpg
Olisi ihan pöljän näköinen punaisena.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Katso nyt tätäkin:
http://uaprom-image.s3.amazonaws.com/621676_w640_h640_buldozer_t130_t170_dz171.jpg
Olisi ihan pöljän näköinen punaisena.traktori?
alv-liskot kirjoitti:
traktori?
Telatraktori
(pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Telatraktori
(pillari tarkoittaa sitä että tela-traktoriin laitetaan puskulevy)traktorin?
Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.
Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin. alv-liskot kirjoitti:
traktorin?
Tarkoitan sellaista nättiä pientä maataloustraktoria, jollaista ajoin 4-vuotiaana. Se oli punainen.
Tuo on ihan hyvä keltaisena, niin ruma väri kuin onkin.Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.
Tässä tehdas:
http://www.chtz-uraltrac.com/- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Se että sitä nimitetään traktoriksi ja se että se valmistetaan traktoritehtaassa.
Tässä tehdas:
http://www.chtz-uraltrac.com/pillarin?
alv-liskot kirjoitti:
pillarin?
Puskulevy siellä edessä.
Tässä firman tuotevalikoimaa:
http://www.chtz-uraltrac.com/catalog/
(levylliset ovat pillareita)- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Puskulevy siellä edessä.
Tässä firman tuotevalikoimaa:
http://www.chtz-uraltrac.com/catalog/
(levylliset ovat pillareita)mutsin kauppaauto http://chtz-uraltrac.com/catalog/categories/2.php
alv-liskot kirjoitti:
mutsin kauppaauto http://chtz-uraltrac.com/catalog/categories/2.php
Se painaa 16 tonnia ja siksi ihan kiva kaupassakäyntiajoneuvo.
Myös pysäköinti on näppärää, sillä aina löytyy paikka vaikkei yhtään tyhjää parkkipaikkaa olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
