Liimattavat tekokynnet

8-)

Kantsiiko sellaiset ostaa?
Miten kauan ne yleensä pysyvät, ja voiko ne liimata uudelleen?

Onko vinkkejä?

193

80393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Aivan perseestä!!!
      Älä vaan osta! Ostin ihan kosmetologilta kynsiliimaa kun kynsipakkauksen oma liima ei pysynyt, mutta ei pysynyt kosmetologin liimakaan. Eli kynnet ei todellakaan pysy. Et voi käydä vessassa, et voi pestä käsiä, et voi pukea, et voi avata/sulkea vetoketjua, et voi tehdä käsilläsi mitään.

      • ...........

        Et siis osaa käyttää tekokynsiä. Mulla pysy yhdet tietyt halpis tekokynnet (ja vielä hyvännäköset) viikon, ja se on ihme sillä omat kynteni olisi katkenneet sen pituisina heti sillä työssäni kynnet joutuu todella kovalle rasitukselle. Et sillai.


      • tinjami

        Mulla on ollu monta kertaa sellaset ja voin sanoa että huonosti pysyy... Kaupasta ostetut tekokynnet pysyi n.2 viikkoo, tietysti riippuu mitä tekee... omat kynnet kyllä kasvoi "tekojen" alla mutta aika heiveröiset oli. Mutta kynsien pureskelusta pääsin eroon=)


      • Sini17

        Ei ole totta!Se riippuu omien kynsien mallista ja tekokynsien mallista.Jos ne eivät sovi yhteen kynnet eivät pysy.Ei ihan normaalia mutta itselläni on juuri nyt paperi liimalla laitetut kynnet ja ovat olleet viimeiset 3,5 viikkoa.


      • chico
        Sini17 kirjoitti:

        Ei ole totta!Se riippuu omien kynsien mallista ja tekokynsien mallista.Jos ne eivät sovi yhteen kynnet eivät pysy.Ei ihan normaalia mutta itselläni on juuri nyt paperi liimalla laitetut kynnet ja ovat olleet viimeiset 3,5 viikkoa.

        mites tuon paperiliiman kanssa, laittaako omat kynnet huonoon kuosiin?
        pelottavalta yhdistelmältä kuulostaa, mutta kyllähän sekin kynsipaketin liima on aika myrkky! :) Omat kynnet on kyllä todella heikot kynsiliiman jälkeen, aika usein olen noita kaupan kynsiä pitänyt.
        Lyhyeksi melkein saa sen n. viikon jälkeen omat kynnet viilata..kerro ihmeessä oma kokemus :)


      • vaarallista(ko)
        chico kirjoitti:

        mites tuon paperiliiman kanssa, laittaako omat kynnet huonoon kuosiin?
        pelottavalta yhdistelmältä kuulostaa, mutta kyllähän sekin kynsipaketin liima on aika myrkky! :) Omat kynnet on kyllä todella heikot kynsiliiman jälkeen, aika usein olen noita kaupan kynsiä pitänyt.
        Lyhyeksi melkein saa sen n. viikon jälkeen omat kynnet viilata..kerro ihmeessä oma kokemus :)

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?


      • Nimetön
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        älä nyt vittu edes kokeile


      • LADY-M

        Ei pijä paikkaansa. Tässä on oikea henkilö puolesta puhumaan. Olen käyttänyt jo useamman vuojen.Käyttääkseni nuorison termiä; IHAN SIGA-MAGEET...iKÄÄNI VOIT VAIN ARVAILLA


      • essi**********

        kyllä tekokynnet pysyy sormissa kun laittaa teippiä tekokynsiin!ainaki pitäisi pysyy.riippuu mitä teippiä on.


      • c_______
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        kyl mä ehdotan et sun kantsii kokeilla edes yhtee kyntee : ) (mä oon 11 :D kamui ?)


      • cehedeman
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        tottakaiii !! oikeesti, kyl kantsii ! :) mutt.. mee seppälää, ja osta sielt yhet tekokynnet, mitkä maksaa vaa 3,95 siin on liima mukana ja aika pätevä liima ohjeen mukaa :D (Y)


      • Roustiksu2903
        cehedeman kirjoitti:

        tottakaiii !! oikeesti, kyl kantsii ! :) mutt.. mee seppälää, ja osta sielt yhet tekokynnet, mitkä maksaa vaa 3,95 siin on liima mukana ja aika pätevä liima ohjeen mukaa :D (Y)

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???


      • Winku
        Roustiksu2903 kirjoitti:

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???

        Itellä kans jotku halppiskynnet osa putos heti kun laittoi tyyliin hanskat käteen mutta loput ovat kestäneet saunat, suihkut, koirienkanssa leikkimisen ja säbäpelit :D Tosin melkein jokaiseen kynteen jäänyt pieniä ilmakuplia keskelle. Omat kynteni eivät niin kaarevat ku nää tekokynnetja paljon kapeammat mutta pienellä fiksailulla sain suuriniirtein sopivankokoisiksi


      • :D
        Roustiksu2903 kirjoitti:

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???

        ei kestä suihkussa 8--( se liima, mikä tuli mukan se on suoraa sanottuna perseest! siin luki, et "ärsyttää silmiä, hengityselimiä ja ihoa" eikä mulle tullu mitään siit!! :D kantsii pikaliimal, meinaa sit pysyy 8--) mut kantsii olla mukan pikaliima, koska ei se silläkää pysy nii hyvi 8--(


      • on ja pysyy
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Itse ostin myös K-Raudasta kunnon liimaa ja pysynyt on! Mutta jos sulla on herkkä iho tai mitään kynsinauhatulehduksia niin sitten ei.


      • on ja pysyy
        on ja pysyy kirjoitti:

        Itse ostin myös K-Raudasta kunnon liimaa ja pysynyt on! Mutta jos sulla on herkkä iho tai mitään kynsinauhatulehduksia niin sitten ei.

        Niin ja ei ole tullut mitään haittoja piste.


      • OMG.
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Oon käyttänyt n. viis kertaa tekokynsiä ja olen pitänyt niistä. Tosin olen vielä 12.v että vanhempani eivät oiken pidä siitä, että pidän niitä. Käytän tippaliimaa ja pari kertaa sitä liimaa on tullut vähän liikaa ja ongelmia on ollut kynsien poistamisessa. Mutta pidän kynsistä ja aijon ostaa piakkoin uudet!!! XDXDXD


      • Tekokynsitietäjä

        Tekokynsiä saa käyttää putkeen vain 2-4 päivää, muuten oma kynsi alkaa pehmetä. 4 päivääkin on maksimi, omat kynnet oikesti kärsivät liikaa jos ovat kauemmin.


      • Anonyymi
        LADY-M kirjoitti:

        Ei pijä paikkaansa. Tässä on oikea henkilö puolesta puhumaan. Olen käyttänyt jo useamman vuojen.Käyttääkseni nuorison termiä; IHAN SIGA-MAGEET...iKÄÄNI VOIT VAIN ARVAILLA

        Pysyykö essencen tekokynnet??


      • Anonyymi

        liiman pitää antaa vaib kuivua rauhassa


      • Anonyymi
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Mulla ei pysy ainakaa kauheen kauaa sellaset missä siinä itse kynnessä on liimapinta


      • Anonyymi

        Jos puhdistat oma kyntesi huolellisesti ennen liimaamista, niin pitäisi kyllä pysyä. Käytännössä kynnen pinta tulisi pyyhkiä isopropanolilla tai asetonilla huolellisesti ja antaa sen kuivua täysin kuivaksi ennen liiman käyttämistä. Jos tämän vaiheen jättää tekemättä ja kynnen pinnassa on pölyä tai rasvaa (tai molempia!) niin voi olla varma, että liimaus ei kestä.

        Ja tietenkin myös liimattavan osan pitää olla täysin puhdas. Jos olet koskenut liimattavaan pintaan paljaalla sormella, niin myös se tulee puhdistaa vastaavasti, koska sormen pinnassa on hieman rasvaa käytännössä aina.


      • Anonyymi
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Älä ihmees tekee huonoo


      • Anonyymi
        ........... kirjoitti:

        Et siis osaa käyttää tekokynsiä. Mulla pysy yhdet tietyt halpis tekokynnet (ja vielä hyvännäköset) viikon, ja se on ihme sillä omat kynteni olisi katkenneet sen pituisina heti sillä työssäni kynnet joutuu todella kovalle rasitukselle. Et sillai.

        Minkälaiset


      • Anonyymi

        Mulla pysyy en ole kyl vessassa käymis viemä testsnnut.


    • tyttå

      o mulla oli h&m kynnet ne pilas mun omat kynnet täysin!!!mut nyt ostin jotku koriste kynnet kaupast..saa nähä mitn käy:D

      • MG84

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.


      • kkkkk
        MG84 kirjoitti:

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.

        kannattaa koittaa sitä, et ensin kynsiviilalla viilaa vähän oman kynnen pintaa jolloin liima tarttuu paremmin ja pitää olla tarkka että kynnen ja tekokynnen väliin ei jää ilmaa..kiinnittyy paremmin viilattuun kynteen kun sileeseen pintaan :)


      • htrt

        mulla on tekokynnet pysyneet paikallaan kolme viikkoa. helppokäyttöiset, ei lähde irti, tarpeeksi pitkät

        pitää osata vain katsoa oikea liima. hinta kertoo aika paljon. kympillä sain nämä ja todella hyvin pysyvät. ja voi luíimata uudestaan, jos lähtee irti.


      • Piilaavat

        niin juuri h&m kynnet piilavat oman kynnen pinnan,mutta olen nähnyt tuolla citymarketissa hienoja kynsiä.Onko kellään ollut niitä?
        aijon ostaa sellaiset,jos jollain on ollut haluasin tietää onko hyvä?:D


      • cehedeman
        MG84 kirjoitti:

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.

        se riippuu oikei hyvin minkä laiset kynnet on.. jos on esim. karkeet, nii se pysyy huomattavasti paremmin (:


      • Barbie ♥
        htrt kirjoitti:

        mulla on tekokynnet pysyneet paikallaan kolme viikkoa. helppokäyttöiset, ei lähde irti, tarpeeksi pitkät

        pitää osata vain katsoa oikea liima. hinta kertoo aika paljon. kympillä sain nämä ja todella hyvin pysyvät. ja voi luíimata uudestaan, jos lähtee irti.

        eli kaikkien tekokynsien pakkauksesta tuleva liima voi tai ei voi käydä ? pikainen vastaus ♥


      • Anonyymi
        Barbie ♥ kirjoitti:

        eli kaikkien tekokynsien pakkauksesta tuleva liima voi tai ei voi käydä ? pikainen vastaus ♥

        Toimiiko essencen kynnet, joissa ei ole erillistä liimaa?


    • chico

      Paljon olen kaupan kynsiä käyttänyt, ja oma kynsi menee kyllä aika heikkoon kuntoon, mutta ei todellakaan pilalle tai vaurioidu kokonaan.
      Viikon verran on yleensä kestänyt, ja sitten jo oma kynsi alkaa työntää tekokynttä irti kynsinauhasta.
      Hyvä konsti on juuri viilata omaa kynttä vähän karheksi, liima pitää :)

      • Teko-kynnet

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D


      • Vastaus...
        Teko-kynnet kirjoitti:

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D

        MOI!
        Mullakin oli kerran tekokynnet, mutta ne lähti varmaan seuraavana tai sen jälkeisenä päivänä, koska esimerkiksi farkkujen vetoketjua ei saanut kiinni, ja kun laittoi farkkuja, kynnet jäi väliin ja katkesivat tai lähtivät irti. Ne olivat todella kalliit ja hyvältä näyttivätkin. Niitä kynsiliimoja saa ihan tavallisista kaupoista. Esimerkiksi minä ostin anttilasta liiman.


      • valmatar
        Teko-kynnet kirjoitti:

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois


      • Teko-kynnet
        valmatar kirjoitti:

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois

        Okeii.. Kyll ne varmaan kulumalla lähtis.. :D


      • heididaahh
        Vastaus... kirjoitti:

        MOI!
        Mullakin oli kerran tekokynnet, mutta ne lähti varmaan seuraavana tai sen jälkeisenä päivänä, koska esimerkiksi farkkujen vetoketjua ei saanut kiinni, ja kun laittoi farkkuja, kynnet jäi väliin ja katkesivat tai lähtivät irti. Ne olivat todella kalliit ja hyvältä näyttivätkin. Niitä kynsiliimoja saa ihan tavallisista kaupoista. Esimerkiksi minä ostin anttilasta liiman.

        Saakos?


      • c____
        valmatar kirjoitti:

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois

        jos haluu pikaliimal, ni kantsii kokeil! mut sit ne on ikuisesti.. jos haluu, et ne pysyy ikuisesti (ehk) pysyypähä paremmi pikaliimal:D


      • syöpä..
        heididaahh kirjoitti:

        Saakos?

        dubai
        007
        mätä palmu


    • positiivinen käyttäjä

      itse ostin anttilasta broadway - nimisiä tekokynsiä, 10€, ja ovat pysyneet pian kuukauden kynsissä kiinni ilman minkäänlaisi ongelmia :>

      • Lloora

        Ostin tekokynnet mintkä hohti pimeessa :) En saanu niitä vaan pysyy millään kiinni, ees pikaliimalla ;< Ei ne ollukkaa kyll ku 3e Hong Kongista ;DD


      • ...
        Lloora kirjoitti:

        Ostin tekokynnet mintkä hohti pimeessa :) En saanu niitä vaan pysyy millään kiinni, ees pikaliimalla ;< Ei ne ollukkaa kyll ku 3e Hong Kongista ;DD

        miks ette osta kaupasta sellasta liimaa joka on tarkotettu rakennekynsille??? ei voi olla niin vaikeeta


      • minävaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
        ... kirjoitti:

        miks ette osta kaupasta sellasta liimaa joka on tarkotettu rakennekynsille??? ei voi olla niin vaikeeta

        noniin, TEKOKYNSILIIMAA voi ostaa esimerkiksi stockmannilta, sokokselta, city marketeista YMS!!! Jos ette ite osaa sieltä ettiä, kysykää myyjältä olisiko heillä TAKOKYNSILIIMAA!!
        ei voi olla niin vitun vaikeeta
        :)


      • Jopo&lt;3
        minävaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kirjoitti:

        noniin, TEKOKYNSILIIMAA voi ostaa esimerkiksi stockmannilta, sokokselta, city marketeista YMS!!! Jos ette ite osaa sieltä ettiä, kysykää myyjältä olisiko heillä TAKOKYNSILIIMAA!!
        ei voi olla niin vitun vaikeeta
        :)

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......


      • tekokynnen käyttäjä?
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        itse ostin muutama päivä h&m tekokynnet... nätit ovat ja ei ole tullut viellä mitään ongelmia.. aika kestävät ovat. itselläni ei ole viellä irronnut ensimmäistäkään kynttä... toivon näiden kestävän vähän pitempää koska ovet miellyttävät :)


      • tyytyväinen käyttäjä!

        Itse myös ostin anttilasta broadway merkkiset kynnet (real short) eli kynnet ovat aika lyhyet, mutta silti ihan hyvän pituiset, ovat nyt pysyneet jo muutaman viikon ja olen siivonnut ja tiskannut jne.
        tietty tekokynsien kanssa tulee olla hieman varovaisempi, koska esim. geelikynnet ovat niin paljon paksummat.
        mutta olen itse käyttänyt monia eri kaupan kynsi merkkejä, ja kyllä nämä ovat olleet ehdottomasti ykköset! (:


      • juttujopo
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        osta maksista mulla pysyy


      • kuwtsi
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        NIII tai ehkä kantsiski kysyy että onko niillä TEKOKYNSILIIMAA eikä teko kynsiliimaa tai takokynsiliimaa =)=)=)=) hehe, oon yhdys_sana_poliisi


      • Öööö....
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        No niimpä! :))


    • kynsityttö

      ostin itte pari päivää sitte et kyl on pysyny ja irtos yks ni liimasin sen vaivatta takas (= kivatha ne n mut jos et haluu arki hommien vaikeutuvan suosittelen ostamaan hieman lyhyempiä kynsii... ja yleensä ne kestää 5-10 päivää ainaki mulla :D

      • kynsiteknikko

        Irtokynnet on tarkoitettu vain tilapäiseen käyttöön.
        Jos käyttää pidempään oma kynsi vaurioituu, joillain jopa syöpyy kummallisesti.
        Näitä syöpyneitä kynsiä olen ihan liikaa nähnyt.

        Myös kynsistudioissa laitetaan näitä tilapäiskäyttöön tarkoitettuja, ns. Party Nailseja, joiden idea on juurikin tuo, eli tarkoitettu pysymään jossain juhlissa, muutaman päivän. Pysyvät kyllä kauemmin miltei poikkeuksetta, 2-3 vkoa keskimäärin. Kynsistudiossa myös irtokynnet istutetaan sopimaan asiakkaan kynsiin täydellisesti.

        Kynsistudiossa pohjatyöt näihin kynsiin tehdään samoin kuin rakennekynsiinkin, suosittelen siis kunnollista kynsilevyn puhdistamista myös kotona laittaville.

        Liimat hylkivät kaikkea öljyistä, sekä tietysti irtokuonaa, jota siistin näköisistäkin, mutta valmistelemattomista kynsistä löytyy ihmeellisiä määriä!
        Preppaamattomassa kynnessä ei mikään pysy hyvin, ei irto- tai rakennekynnet,
        ei kynsilakkakaan.

        Voidaan myös sanoa, että kaikki kynsiliimat haurastuvat vedestä, joten turha läträäminen pitäisi jättää. Eniten kynsiä kuitenkin irrottaa tottumattomuus niiden käyttöön; kun kynnessä on yhtäkkiä pituutta, ei aivot sitä heti käsitä, joten tulee tölvittyä niitä sitten huomaamatta.

        Ylempänä joku sanoi liimanneensa paperiliimalla kynnet - noh, taisi olla vitsi!
        Pikaliimojen ainesosat taasen ovat yllättävän lähellä kynsiliimoja :)

        Kun kynnet irtoavat ja laitatte uudestaan muistakaa putsata kaikki vanha liima pois, viilaus auttaa.

        Ja opiskelkaa vaikka netistä miten kunnollinen preppaus kynsille tehdään ennen rakennekynsien laittoa; auttaa kummasti myös irtokynsien pysymisessä. Pelkkä vesipesu ei riitä.


    • useastikkin

      tekokynsiä, niitä löytyy niin monia erillaisia joten on varaa valita mieleiset. Tälläkin hetkellä käytössä. Mulla ne pysyy jonkun reilu pari viikkoa, havaittu hyviksi siis :)

      • vierailija

        moi.. olen 15 v ja mulla o ollu 3 kertaa tekokynnet ja kaikki on pysyny.. ekalla kerralla otin ne pois työntämällä peukalon tekokunnen toisen käden tekokynnen alle ja hyvin lähti irti mutta en suosittele sitä.. mutta kaikki tekokynnet o kestäny ku tapeeks liimaa laittaa.. tekokynsipaketissa tulevalla liimalla olen myös liimannut veljeni sormet yhteen eikä helposti lähtenyt irti.. varmaan 2 tunti liotti kynsilakanpoistiaineessa ja raaputti sitä pois :D että kyllä se kynsiliima joka paketin mukana tulee nii on tehokas :D


    • eizku

      Juu, mää oon ostanu ensimmäiset tekokynnet tuolt seppälästä. Mulla maksoi 11.95e mutta halvemmallakin saa. Esim 3.95e muistaakseni. Mutta niissä tuleva liima on pikaliimaa. Niin varo se liimaa sormet aina nopeesti yhteen. Mutta se liima kuule pysyy. Minä laitan ne näin:

      1. Valitse kaikkiin kynsiin sopivat tekokynnet.

      2. Laita liimaa oikealle-/tekokynnelle.

      3. Levitä liimaa esim. hammastikulla joka paikkaan kyntä. Jos laitat tekokynteen liimaa niin silloin EI saa laittaa joka paikkaan, että se pitää vähän katsoa. Eli kannatan että laitat omaan kynteen liimaa.

      4. paina kynttä sormella kiinni omaan kynteen n. 20 sekkaa?

      5. Nosta sormi pois ja kynsi on kiinni.

      Juu ohjeista ei nii paljoo varmaan apua, mutta kuitenkin =)))

      Täs jotain varotuksii xDD


      - Ei aina voi tyeskennellä hyvin.

      - Jos sinulla on pöytä kone niin silloinhan täytyy vähän painaa niin sinun täytee painaa se sormella etkä kynnellä eli kirjoittaminen ON joskus vaikeaa.

      - Kirjoittaminen kynällä ei mene loistavasti ei saa oikeen hyvin piettyä kynästä kiinni [Riippuu sit kynsien pituudesta]

      - Jos sinulla on vaikka enää 1 kynsi jäljellä niin se on ärsyttävä irroittaa ja voi vahingoittaa kynttä.

      - Kun tekokynsiä on ottanut pois niin omassa kynnesttä saattaa olla patteja liimasta.Eli pilaa oman kynnen.

      -Sitten kun on käyttänyt samoja kynsiä montakertaa ja ei ole pessyt sitä liima möykkyä poissa niin se ei saata enää tarttua.

      - Jos menee hiekkaa kynsien sinne väliin niin et saa niitä helpolla pois.

      En jaksa kirjottaa ja miettii lisää mut kai nää riittää..



      Mut määpä sain lauantaina uudet tekokynnet jotka on Italiasta, saatan tänää laittaa

      • cehedeman

        mä tos just ostinki tnää tekikset seppäläst, jotka makso just 3,95 :DD


    • heididaahh

      Mun mielestä ne siis on ihan hyvät. Kaikki ei oo samanlaiset. Tuli vaan pikkupurkki liimaa ja loppui tänään kesken, mistä saisin lisää halvalla?

      • heididaahh

        JJuu.. Ostin itse K-supermarketista maksoivay 6.90€ ja ovat pysyneet 2 päivää eikä mtn. ongelmaa!


      • 13vee tyttönen
        heididaahh kirjoitti:

        JJuu.. Ostin itse K-supermarketista maksoivay 6.90€ ja ovat pysyneet 2 päivää eikä mtn. ongelmaa!

        Mulla on ollu kerran tekokynnet, ei pysyny kauheen hyvin :((
        Mutta mulla onkin sellaset oudot kynnet joissa on joitain kuhmuja, tai mitä lienee...
        Parin tunnin jälkeen irtos eka, sitten liimattiin takaisin, ja sitten tippu lisää
        niin että parin päivän kuluttua oli 5 kynttä tippunu. Otin ne lopulta pois liuuttamalla
        kynsiä kynsilakassa.
        Suosittelen kyllä mielummin kynsilakkaa :))


      • juttujopo
        13vee tyttönen kirjoitti:

        Mulla on ollu kerran tekokynnet, ei pysyny kauheen hyvin :((
        Mutta mulla onkin sellaset oudot kynnet joissa on joitain kuhmuja, tai mitä lienee...
        Parin tunnin jälkeen irtos eka, sitten liimattiin takaisin, ja sitten tippu lisää
        niin että parin päivän kuluttua oli 5 kynttä tippunu. Otin ne lopulta pois liuuttamalla
        kynsiä kynsilakassa.
        Suosittelen kyllä mielummin kynsilakkaa :))

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile


      • Elyshaa
        juttujopo kirjoitti:

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile

        Itsellä käsissä Broadwayn Geelikynet. Niihin tulee päälle kolmea tököttiä, joten eivät se vuoksi lohkeile, ja käsissäkin pysyvät hyvin. Paketissa 40 kynttä, eli ihan voi laittaa uudelleen ja uudelleen.

        Hinta ainakin Seppälässä 17,95 € eli halvat näin hyviksi kynsiksi.


      • flhdf
        Elyshaa kirjoitti:

        Itsellä käsissä Broadwayn Geelikynet. Niihin tulee päälle kolmea tököttiä, joten eivät se vuoksi lohkeile, ja käsissäkin pysyvät hyvin. Paketissa 40 kynttä, eli ihan voi laittaa uudelleen ja uudelleen.

        Hinta ainakin Seppälässä 17,95 € eli halvat näin hyviksi kynsiksi.

        HÖPÖnlöpön! Riippuu ihan vaan siitä että jos ei oisaa käyttää niin ei silloin pysykkään itselläni melkein aina kädessä!


      • Kynnet
        juttujopo kirjoitti:

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile

        Ostin ihan sairaan kalliit ja hienot tekokynnet, mulla on niihin liimaa mutta se jätti sellasen limalöntin sinne tekokynteen ja jos ne otti pois niitä ei voinu laittaa takasi. Se liimasta tullu löntti pilaa samalla omat kynnet. Vähän ärsyttää kun ne oli niin kalliit! :((
        MIKÄ NEUVOKSI?!?!??!!??


      • Wondertar
        Kynnet kirjoitti:

        Ostin ihan sairaan kalliit ja hienot tekokynnet, mulla on niihin liimaa mutta se jätti sellasen limalöntin sinne tekokynteen ja jos ne otti pois niitä ei voinu laittaa takasi. Se liimasta tullu löntti pilaa samalla omat kynnet. Vähän ärsyttää kun ne oli niin kalliit! :((
        MIKÄ NEUVOKSI?!?!??!!??

        Miten liiman saa pois, varmaan ei auta kuin heti putsata jos ottaa tekokynnet pois..


      • jynsifani

        m,ä löysin seppälästä' kynsiliimaa maksaa 2-3 euroo


    • eryreyrtu

      välillä ostelen muuten vaan kaupasta sellasia peruskynnen näkösiä tekokynsiä jotka liimataan:D itellä pysyny jopa viikon...ja hiuka on liimastaki riippunu, yks tietty pitää mulla ainaki pidempää...mut eihä niistä tiedä. jos jaksaa liimailla uudestaan ni mikäs siinä...ite olin tottunu aivan lyhkäsiin kynsiin, ku pureskelin ni ostin ja pidin niin kauan että omatki kasvo :D

      • kynsifriikki

        Mulla on nyt tekokynnet jo kolmatta kertaa ja olen ihan hullaantunut näihin! Ekan kerran tein heräteostoksen Sokoksen emotion myymälässä, josta ostin muistaakseni täälläkin jo mainitun broadwayn kynnet (13,90e). Ihan semmoset lyhyet kokeilun vuoksi vaan, koska olin lopen kyllästynyt omien kynsien katkeiluun ja liuskottumiseen. Putsasin kynnet huolella ja viilasin vähän päältä, laitoin mukana tullutta liimaa (jossa teksti oli koreaksi...) sekä tekokynnen päälle että omaan kynteen ja painoin kiinni. Olen kassalla töissä, joten en odottanut kysnien pysyvän edes ensimmäistä työpäivää, mutta hämmästyksekseni eka irronnut kysni oli vasta kolmantena päivänä. Laukusta kaivoin liiman ja putsasin saksilla ja viilalla vanhat liimat pois ja eikun sama kynsi paikalleen! Kynnet pysy pienellä fiksailulla kolme viikkoa, kunnes ajattelin omia kynsiäni mätänemässä.. Olin hämmästynyt kuinka hyvässä kunnossa omat kynnet olivat. Annoin omien kynsien levähtää noin kuukauden kunnes löysin uudet ihanat kynnet Anttilasta. Nyt on sitten kolmannet menossa, jotka tilasin CesarsShopista. Oli aika kalliit mutta 3D kukka kynnet on sen arvoset ja on tosi jämäkän ja hyvän tuntuset. En usko että ekalla viikolla tulee yksikään tippumaan..
        Ne, jotka sanovat, että kynnet tippuu heti kun yrittää laittaa housuja kiinni. Hei haloo kai te tajuatte, että ne on kuitenkin vaan liimalla kiinni, sillon on keksittävä muita keinoja laittaa ne pöksyt jalkaan! Olin itekin pari ekaa päivää vähän ihmeissäni, mutta pian sitä jo tottuu ja oppii varomaan tiettyjä askareita, kuten nappien kiinni laittoa tai koiran kanssa vetoleikkien leikkimistä :D Kyllä noita silti voi tehdä, mutta niitä kynisä varoen. Muuten on ihan turha syyttää, että kynnet oli paskoja! Käyttäjässä se vika usein miten on...


      • Tekarihullu!
        kynsifriikki kirjoitti:

        Mulla on nyt tekokynnet jo kolmatta kertaa ja olen ihan hullaantunut näihin! Ekan kerran tein heräteostoksen Sokoksen emotion myymälässä, josta ostin muistaakseni täälläkin jo mainitun broadwayn kynnet (13,90e). Ihan semmoset lyhyet kokeilun vuoksi vaan, koska olin lopen kyllästynyt omien kynsien katkeiluun ja liuskottumiseen. Putsasin kynnet huolella ja viilasin vähän päältä, laitoin mukana tullutta liimaa (jossa teksti oli koreaksi...) sekä tekokynnen päälle että omaan kynteen ja painoin kiinni. Olen kassalla töissä, joten en odottanut kysnien pysyvän edes ensimmäistä työpäivää, mutta hämmästyksekseni eka irronnut kysni oli vasta kolmantena päivänä. Laukusta kaivoin liiman ja putsasin saksilla ja viilalla vanhat liimat pois ja eikun sama kynsi paikalleen! Kynnet pysy pienellä fiksailulla kolme viikkoa, kunnes ajattelin omia kynsiäni mätänemässä.. Olin hämmästynyt kuinka hyvässä kunnossa omat kynnet olivat. Annoin omien kynsien levähtää noin kuukauden kunnes löysin uudet ihanat kynnet Anttilasta. Nyt on sitten kolmannet menossa, jotka tilasin CesarsShopista. Oli aika kalliit mutta 3D kukka kynnet on sen arvoset ja on tosi jämäkän ja hyvän tuntuset. En usko että ekalla viikolla tulee yksikään tippumaan..
        Ne, jotka sanovat, että kynnet tippuu heti kun yrittää laittaa housuja kiinni. Hei haloo kai te tajuatte, että ne on kuitenkin vaan liimalla kiinni, sillon on keksittävä muita keinoja laittaa ne pöksyt jalkaan! Olin itekin pari ekaa päivää vähän ihmeissäni, mutta pian sitä jo tottuu ja oppii varomaan tiettyjä askareita, kuten nappien kiinni laittoa tai koiran kanssa vetoleikkien leikkimistä :D Kyllä noita silti voi tehdä, mutta niitä kynisä varoen. Muuten on ihan turha syyttää, että kynnet oli paskoja! Käyttäjässä se vika usein miten on...

        Mä oon käyttäny tekokynsä jo vaikka kuinka paljon ja ihastuin niihin!xD =) :--))


      • zekki

        Meinasin tänään Citarista ostaa paketin tekokynsiä, mitkä sisältää sen liiman jo itessään. Oli myös niitä, missä oli mukana se liimaputkilo. Mut sit aloin kattomaan omia kynsiäni, ja nehän onkin suht hyvässä kunnossa ja melkoisen pitkät (pidemmät, kuin mitä ne kaupan olis ollut), että päätin kokeilla kynsilakalla marmorointia, tai jotain muuta kivaa lakkausta.


      • Saksisankarit
        zekki kirjoitti:

        Meinasin tänään Citarista ostaa paketin tekokynsiä, mitkä sisältää sen liiman jo itessään. Oli myös niitä, missä oli mukana se liimaputkilo. Mut sit aloin kattomaan omia kynsiäni, ja nehän onkin suht hyvässä kunnossa ja melkoisen pitkät (pidemmät, kuin mitä ne kaupan olis ollut), että päätin kokeilla kynsilakalla marmorointia, tai jotain muuta kivaa lakkausta.

        yks oli meillä ja päätettiin kokeilla tekokynsiä. Ja leikattiin saksilla kynsiliiman pää auki. Sitt seuraavan päivänä huomattiin että ne sakset oli liimautunu kiinni! Me sitten panikissa yritettiin kaikkee tapoja saaha ne aukeemaan kun ne oli mun siskon sakset. Loppujen lopuks katotiin palstalta et vesihaurastuttaa. Ei sekään auttanu. mutta sitten iskettiin ne sakset tulikuumaan veteen 5 min. sitten ne irtos! :DDDDD


    • Beepa

      Mulla on itsellä pitkät kynnet, mutta käytän tekokynsiä aina. tekokynnet kannattaa valita sillai et ne on omien kynsiesi kanssa sopivat. pakkaustahan ei saa avata kaupassa. Itse katon aina sen peukalon kynnen muodon, mikä yleensä näkyy paketista läpi. Jos muistuttaa vähänkin omaa peukanlonkynttä, niin kynsien pitäisi olla sopivat. KATSO että kynsinauhasi ovat tasaiset ja nätit. muuten näyttää rumalta. Ainakin itselläni toimii se, jos ei ole varma että onko kynnet sopivan muotoiset. Itse ostan seppälästä tai H&M;ltä tekokynnet, joskus muualtakin. Kynnet pysyvät iteselläni yleensä sellaiset mukavat 2-4 viikkoa.
      Itse toimin näin.
      1. Rasvaan kynnet.
      2. Työnnän ja muotoilen kynsi nauhat jos tarvitsee esim. hammastikulla.
      3. Viilaan kynsiviilalla kynnen pinnan kunnolla.
      4. Laitan liiman omaan kynteeni en tekokynteen.
      5. työnnän samalla kun laitan kynttäpaikailleen sen oman kynsinauhan "alle". Ei saa painaa niin lujaa että tulee verta.
      Ja kyllä, kynnet voi liimata uudestaan jos ne ovat hyvän kunotoiset ja näköiset! 8 )

      • Beepa

        Käytän itse pakkauksessa mukana tulevan liiman. Voi ostaa myös jotain muuta pikaliimaa, mutta katso että se ei polta sun omia kynsiäsi ihan pilalle.!!!


      • tipsuutin
        Beepa kirjoitti:

        Käytän itse pakkauksessa mukana tulevan liiman. Voi ostaa myös jotain muuta pikaliimaa, mutta katso että se ei polta sun omia kynsiäsi ihan pilalle.!!!

        mä ostin eile seppäläst sellaset 2,50 euron kynnet missä ei oo mitää koristeita tai lakkaa ja eilen sit yritin laittaa mut meni vähä vinoon ja yritin saada pois x-tran kynsilakan poistoaineella mutta penmensi vain niitä, ohjeitaa? ((;


      • :>
        tipsuutin kirjoitti:

        mä ostin eile seppäläst sellaset 2,50 euron kynnet missä ei oo mitää koristeita tai lakkaa ja eilen sit yritin laittaa mut meni vähä vinoon ja yritin saada pois x-tran kynsilakan poistoaineella mutta penmensi vain niitä, ohjeitaa? ((;

        niihin ei kannata käyttää kynsilakan poistoainetta. olen yhdet kynnet sillä pilannut.

        mulla pysyy yleensä tekokynnet n. viikon tai pari, muutama saattaa tippua jos oon liimannut huonosti.


    • edrrert

      tekokynnet - jotain niin säälittävää

      • halooooo??

        Ihan vastaisin nyt kysymykseen, että mistä saa kynsiliimaa jos se pieni purkki, joka YLEENSÄ tulee tekokynsien mukana ei riitä: Menet vain kauppaan mistä ostit kynnet ja kysyt myyjältä kynsiliimiaa.

        Miten vaikeeta voi olla?


    • cehedeman

      joo... kyll kantsii, jos sä haluut :) ite ostin just tnä..ja siin ohjees ainaki oli pätevät jutut..:D

    • cehedeman

      voi liimata uudellee , ja kantsii ostaa!! seppäläs on sellaset yhet, mis ei oo mitää värii (yms.) ja ne maksaa vaa 3,95 ja mulla pysyy!:D kokeile

    • Bansku 11.v.

      Tekokynnet on helpot laittaa ja ottaa pois mul on seppäläst ostetut tekokynnet ja nää on pysyny jo kolme viikkoo. Mut siis ne on helpp