Kestävä pikkupaku??

Pakua himoitseva_

Hiacea ei saa pienenä, niin mikä on näistä pikkupakuista se kestävin? Mieleen tulee Nissan Vanette yms. Jotain vanhempaa ja halpaa. Pieni naftavero ja ei paljoa dieseliä. Perus tekniikka ei tarvitse olla hajoavia turboja yms. Tuommoinen olisi kätevä peli yksityiskäyttöön. Autolla ei ole tarkoitus tehdä naapuria kateelliseksi. Kunhan se kestää tekniikan ja korin osalta.

9

5831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samara-mies

Vois olla pikkupaku. Olen ajanut Ducatoa ja ihan kiva peli.

• RH

Lyhyt hiace on samankokoinen kuin vanette. Eikä se isokoppainenkaan kovin iso ole. Fiat scudossa saat sekä pakun että henkilöauton huonot puolet. Eikä PSAn vehkeet kestä.

• PIHI MIES
        RH kirjoitti:

Lyhyt hiace on samankokoinen kuin vanette. Eikä se isokoppainenkaan kovin iso ole. Fiat scudossa saat sekä pakun että henkilöauton huonot puolet. Eikä PSAn vehkeet kestä.

Ajoin viis vuotta ja 180 000 kohdalla jouduin uusimaan kytkin paketin ja joka vuosi piti teettää öljyn vaihdot. Oli muuten kiva ajettava ihan ku henkilö auto.Lyhyillä matkoilla tuppas kone karstoittumaan mutta se korjaantui itestää kun pisti 25 säkkiä sementtiä kyytiin ja päästeli meneen 100 taulusa pari tuntii,takas päin oli taas niin pirtee kone.Harmittaa vieläkin se kytkin remppa ku siihen uppos rapiat 400 egee

• ranskisjuu
        PIHI MIES kirjoitti:

Ajoin viis vuotta ja 180 000 kohdalla jouduin uusimaan kytkin paketin ja joka vuosi piti teettää öljyn vaihdot. Oli muuten kiva ajettava ihan ku henkilö auto.Lyhyillä matkoilla tuppas kone karstoittumaan mutta se korjaantui itestää kun pisti 25 säkkiä sementtiä kyytiin ja päästeli meneen 100 taulusa pari tuntii,takas päin oli taas niin pirtee kone.Harmittaa vieläkin se kytkin remppa ku siihen uppos rapiat 400 egee

Varteenotettavia vaihtoehtoja! Edullisia,pienikulutuksisia ja kestäviäkin nuo pikkupakut on.Ruoste ei vaivaa niinkuin joissain "paremmissa"pakuissa(esim.johtotähti) valitsee 2 litraisen hdi,jtd niin kestää ja kulkee ripeästi. Etupään nivelet vaivaa jossainmäärin johtuen kenties etupainoisuudesta?

• scudoo
        RH kirjoitti:

Mulla oli kans Scudo vm 1998 1.9TD. Vahva, pieniruokainen, hyvä ajettava ja kulkee n. 160km/h. Kulutus keikku n.6.5l/100km, huono puoli oli ettei ollu webastoa -15 pakkasta oli kylmää kyytiä sitä kylmemmillä keleillä, mutta lähti käyntiin -30 asteen pakkasellakin (ei ollu lokilämmitintä). Ajoin sivuoven raktorin takalanaan, oli naarmut pari vuotta ilman maalia, ei ruostunut, sinkityskin OK. Aika positiivisia kokemukset oli ko. autosta. Vaihdoin sitten isompaan (Ducatoon), siihen en ollut niin tyytyväinen.

• FERRARIN PIKKUSERKKU
        scudoo kirjoitti:

Mulla oli kans Scudo vm 1998 1.9TD. Vahva, pieniruokainen, hyvä ajettava ja kulkee n. 160km/h. Kulutus keikku n.6.5l/100km, huono puoli oli ettei ollu webastoa -15 pakkasta oli kylmää kyytiä sitä kylmemmillä keleillä, mutta lähti käyntiin -30 asteen pakkasellakin (ei ollu lokilämmitintä). Ajoin sivuoven raktorin takalanaan, oli naarmut pari vuotta ilman maalia, ei ruostunut, sinkityskin OK. Aika positiivisia kokemukset oli ko. autosta. Vaihdoin sitten isompaan (Ducatoon), siihen en ollut niin tyytyväinen.

Suurin nopeus minkä sain irti 2000 mallin 1.9 TD:n mittarin mukaan nipin napin 150 ja navigaattori näytti 142. Mutta kyllä muuten olen sitä mieltä että scudo oli tosi lämmin auto vaikka väliseinän lasi oli poistettu,käytin maskin peittona pahvia jonka maalasin mustaksi lähinnä ulkonäkö syistä.

• herrasmeeezs

On kaikinpuolin paras ja ajaa kuin toitojan luxusmallilla heheh joo jos oot manne tai juntti niin sitten vaan jatkat ruostekasojen penkomista

• hänhän

hakee näppärää ja kestävää pakua, ajeluautona vw menettelee mutta taakan alla vanhenee ja risaantuu ihan liian äkkiä.

• eetvin
        hänhän kirjoitti:

hakee näppärää ja kestävää pakua, ajeluautona vw menettelee mutta taakan alla vanhenee ja risaantuu ihan liian äkkiä.

Haissihan se on pieni mutta kun ei ole ketterä eikä kestävä ja polttoainetta vie enemmän kuin kertaluokkaa isommat ja tuplaten tehokkaammaat autot.

Pösön Experttiä katselisin 2,0HDi koneella, ainakin oman kokemuksen mukaan mukava ajaa ja potkua riittävästi. Luotettavuudesta en sen enempää osaa sanoa kun ei työmaan pösöllä ole ajettu vielä ihan puoltakaan miljoonaa. Koneelle ei ole tehty jakohihnan vaihtoa kummempaa, etupään nivelet on taittu vaihtaa pariin kertaan. Kori ja pohja ovat ruostettomat. Sähköongelmia oli hieman kun alkuperäinen akku jäätyi ja ei enää ottanut virtaa vastaan. Polttoainettakaan ei syö kuin maltilliset 6 litraa satasella sekalaisessa ajossa, menisi varmaan vähemmälläkin mutta kun kaikilla tahtoo töissä olla vähän raskas kaasujalka ja kuormaakin on joskus reippaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe