meni uusiksi. siis mukava uutinen

24

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

sinäkin sitä mieltä että minä ja virtuaali ollaan yksi ja sama henkilö???

• Myy-Pikkuinen

miten se voi olla mahdollista????

• Myy-Pikkuinen
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

miten se voi olla mahdollista????

mistä sellainen päähänpisto on lähtöisin? Miten perustelettte sen ex-salaisenagentin kanssa väitteenne, muutakin kuin kirjoitusten perusteella? Etkös sinä mesetellyt minun ja virtuaalinkin kanssa, oliko niis sama mese osoite??

• ;=))))????

Haluatko huomiota?

• ole väittänyt taikka edes kirjoittanut epäilleeni teitä samaksi henkilöksi.
        älä sinäkään syyttele minua mistään jutuista tai yhteydestä ex-sakulin kanssa. ikinä en ole ainuttakaan
        viestiä yksityisesti vaihtanut sakulin taikka ex-sakulinkaan kanssa.
        kaikki kanssakäymisemme on näkyvissä tällä palstalla ja aina ainakin minun puolelta rekattuna.

mutta mitäs tykkäsit Chihu poliisikoirasta ?

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

ole väittänyt taikka edes kirjoittanut epäilleeni teitä samaksi henkilöksi.
        älä sinäkään syyttele minua mistään jutuista tai yhteydestä ex-sakulin kanssa. ikinä en ole ainuttakaan
        viestiä yksityisesti vaihtanut sakulin taikka ex-sakulinkaan kanssa.
        kaikki kanssakäymisemme on näkyvissä tällä palstalla ja aina ainakin minun puolelta rekattuna.

mutta mitäs tykkäsit Chihu poliisikoirasta ?

koiria siinä missä muutkin.

Mut se ex-mikälie ääliö väittää että sinäkin olet sitä mieltä, no aattelinkin että kyllä sinun täytyy olla hippasen eksynyt jos noin oletat. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin ja sitten ex-mikälieagentti on valehtelija, se sekoitti sinut tuohon asiaan.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

koiria siinä missä muutkin.

Mut se ex-mikälie ääliö väittää että sinäkin olet sitä mieltä, no aattelinkin että kyllä sinun täytyy olla hippasen eksynyt jos noin oletat. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin ja sitten ex-mikälieagentti on valehtelija, se sekoitti sinut tuohon asiaan.

niin tarkaan luekkaan. mutta kyllä ainakin muistan suunnilleen mitä mieltä olen mistaäkin ;-)))))))
        ja että olen FBI:-llä agenttina, juu, tottakai ;-))))))))

• 15+2017766543

"mp" (mielipiteet)ja suotakoon se meille, ketään ei tarvi niiden takia "LYNKATA",,;;:(

• Myy-Pikkuinen
        15+2017766543 kirjoitti:

"mp" (mielipiteet)ja suotakoon se meille, ketään ei tarvi niiden takia "LYNKATA",,;;:(

re.: Luet kirjoituksianne siinä se selviää varmaan monelle muullekkin kuin minulle tai majolle

Haistakoot tuo ex vaikka perseensä harhojensa kanssa.

• olen aina hänen viestinsänsä kokenut. mutta aika paljon asiaakin kuitenkin.

mutta mitä tapahtui G-pula-aholle ? eipä ole nimimerkkiä näkynyt ?

• ????????????????????
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

re.: Luet kirjoituksianne siinä se selviää varmaan monelle muullekkin kuin minulle tai majolle

Haistakoot tuo ex vaikka perseensä harhojensa kanssa.

tulkinta tapansa, suotakoot hänelle!!!

• Myy-Pikkuinen
        ???????????????????? kirjoitti:

tulkinta tapansa, suotakoot hänelle!!!

jättäis edes ne harhansa palstan ulkopuolelle.

• tarkkailija,,,
        majorica kirjoitti:

olen aina hänen viestinsänsä kokenut. mutta aika paljon asiaakin kuitenkin.

mutta mitä tapahtui G-pula-aholle ? eipä ole nimimerkkiä näkynyt ?

kuulunut niiden kahden kaveriporukkaan joista teet nyt täällä valheellisia paljastuksia.
        Tyypillistä kotimaansa hylkääjille. Selän, kun kääntää, niin jo on "puukkoa" tarjoamassa.

• että kyllä sakuli kirjoittaa myös ihan asiaakin. jos kaikki ihan oikeasti lukisi mitä kirjoitukssa lukee eikä vaan kuka sen on kirjoittanut. ja olen tosiaan koittanut pyydellä sitä linkkiä mistä niitä kristallipalloja saa tilattua mutta eipä ole tullut.

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

että kyllä sakuli kirjoittaa myös ihan asiaakin. jos kaikki ihan oikeasti lukisi mitä kirjoitukssa lukee eikä vaan kuka sen on kirjoittanut. ja olen tosiaan koittanut pyydellä sitä linkkiä mistä niitä kristallipalloja saa tilattua mutta eipä ole tullut.

ja just sillain kuin se räkänokka on ne kirjoittanut! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• tarkkailija,,, kirjoitti:

kuulunut niiden kahden kaveriporukkaan joista teet nyt täällä valheellisia paljastuksia.
        Tyypillistä kotimaansa hylkääjille. Selän, kun kääntää, niin jo on "puukkoa" tarjoamassa.

valheellisia paljastuksia ? laita vaan esimerkkiä niistä jos löytyy.

• Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

minä tai Myy olemme vedättäneet, miten ja ketä, kai sinulla on edes vähän faktaa väitteesi tueksi.

• Virtuaalikoneistaja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ja just sillain kuin se räkänokka on ne kirjoittanut! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

on katoavaista porukkaa nämä vedätys väitteiden esittäjät, luikkivat heti karkuun kun kyselee faktojen perään :))))))))))))))))

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

on katoavaista porukkaa nämä vedätys väitteiden esittäjät, luikkivat heti karkuun kun kyselee faktojen perään :))))))))))))))))

itse myös kirjoittanut että mitä velvollisuuksia sinulla on kirjoittaa tai näyttää faktaa mistään ?
        minulla ei ole tarvetta "luikkia" yhtään mihinkään.

mutta faktat ks. olleesta asiasta on tietenkin teillä. ja minun mielestä asia on ihan ok. ei sitä sen kummemmin enään tarvi vatvoa puoleen tai toiseen. jos voit ihan hyvällä omallatunnolla kirjoittaa minulle ettet ole vedättänyt niin hyvä juttu.

• Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

itse myös kirjoittanut että mitä velvollisuuksia sinulla on kirjoittaa tai näyttää faktaa mistään ?
        minulla ei ole tarvetta "luikkia" yhtään mihinkään.

mutta faktat ks. olleesta asiasta on tietenkin teillä. ja minun mielestä asia on ihan ok. ei sitä sen kummemmin enään tarvi vatvoa puoleen tai toiseen. jos voit ihan hyvällä omallatunnolla kirjoittaa minulle ettet ole vedättänyt niin hyvä juttu.

faktat sinun väitteellesi, ohoh ;)))))

Tässä aikaisemmin "jissestelit" sitä etten minä perustele muiden kirjoittajien väitteitä, mutta sinä et edes omiasi perustele.

En minä oikeasti odottanutkaan että perustelisit eikä sinun tietenkään mikään pakko olekkaan perustella, perustelematta näytät juuri siltä mitä oletkin, tyhjän jauhaja ja valehtelija :)))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

totta!! =)))))))))))))))))))))))))))

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

faktat sinun väitteellesi, ohoh ;)))))

Tässä aikaisemmin "jissestelit" sitä etten minä perustele muiden kirjoittajien väitteitä, mutta sinä et edes omiasi perustele.

En minä oikeasti odottanutkaan että perustelisit eikä sinun tietenkään mikään pakko olekkaan perustella, perustelematta näytät juuri siltä mitä oletkin, tyhjän jauhaja ja valehtelija :)))))))))))))))))

että minä olen tyhjän jauhaja ja valehtelija. ja sinä olet 100% rehellinen. sopii minulle.
        nyt lähden päivätorkuille kun illalla tulee vieraita. mukavaa iltaa.

• tarkkailija,,,
        majorica kirjoitti:

mielenterveydestä epäily ole aika rankka tekstiä, kun se vielä kohdistuu omalla nimellä palstalla kirjoittelevaan ihmiseen ?

• Juu,ei kannata ;)

Vastaavassa toiminnassa (ei tosin polliisipuolella :D ) kun eka testi tuli läpäistyä 6 kilosen tirriäisen kanssa kevyesti ja sanomalehdessäkin silloin komeiltiin harvinaisuuden vuoksi,niin ihan pakko oli laukaista , varsinkin kun muutamat "perinteisten" harrastajat alussa katsoi kieroon,se vanha viisaus eli "ei se koko,vaan se laatu " ;DDD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      252
      2328
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1704
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      50
      1379
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      51
      1057
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      15
      827
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      788
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      786
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe