Mistä uv-lamppu?

_tuiskunen_

Olen jonkun verran tehnyt kynsiä ja haluaisin ostaa tehokkaamman uv-lampun, sellaisen missä olisi 4 lamppua. Mistä sellaisia voi ostaa Suomesta silleen aika edullisesti? En ole aikeissa tilata ulkomailta, se ei oo vaan mun juttu, ennemmin tilaan kotimaasta.

15

5738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooooooo0

satasella.

• mut se on ulkomailta

nail euro discountista kotiin tuotuna kolmellakympillä.

• 10

ja paljon edullisemmin!

Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

• halvalla muualta
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

miksi maksaa ihan samasta kolminkertainen hinta?? Suomalaisissa paikoissa törkeet hinnat. Esim. kynsikoristeet... huh! Ebaysta olen tilannut noin 60 kertaa, kaikki aina tullu perille kotiin asti, ja kymmenesosalla suomalaisten kauppojen hinnasta. Ja turha väittää, että jotku koristekivet (rhinestones) olis täällä laadukkaampia :)

• untrusty

Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?

• ----------------
        untrusty kirjoitti:

Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?

Olen tilannut sieltä nyt 3 kertaa...... kaikki tullut ok. Paketti tuodaan kotiin asti.

• ---
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Siis Kynsitarvikkeesta tilatut tuotteet yhteensopivia. Saksasta tilattu uuni samannäköinen, mutta erilaiset lamppujen kannat. Eli jatkossakin lamput tilattava sieltä Saksasta ja toivoa, etteivät lopeta kauppaa.

• bbbbettina
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Minkä merrkinen tuo lamppu oli ?

• kynsituunari
    • pilkunviilaaja olen.

Sori, toi kuulostaa tosi tyhmältä kun ihmiset sanoo "teen kynsiä" siis _teen_ kuulostaa paljon järkevämmältä jos sanoo vaikka "lakkaan kynsiä" yms.

• pilkuntekijä

Heh. Se nyt vaan on niin että rakennekynnet tehdään, tai jopa rakennetaan, ja kynsilakalla lakataan.

• Kynsisti

Tilasin MiMaxilta, 49,90e. Varmasti samaa kamaa kun Saksasta (NDED 38,50e)/Kiinasta (Light in the box n. 28 dollaria) tilattuna, mutten koe hintaeroa niin suurena joten tyydyn mielummin suomalaiseen verkkokauppaan :) Kiinasta en halunnut periaatesyistä tilata elektronista laitetta vaikkakin oli reilusti halvempi siellä

• teeze
    • Reija-Liisa

Nded on enemmänkin tukkukauppa yrityksille. Myyvät toki yksityisille, mutta ei ihan ongelmitta suju homma sieltä. Tuossa linkki jossa täälläkin keskusteltu siitä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10265709

Lisäksi Pelkkään UV uuniin tulee jo DHL rahtia jonkinverran ja jos tuote on hajalla niin sitä uutta saa sitten odottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe