Mistä uv-lamppu?

_tuiskunen_

Olen jonkun verran tehnyt kynsiä ja haluaisin ostaa tehokkaamman uv-lampun, sellaisen missä olisi 4 lamppua. Mistä sellaisia voi ostaa Suomesta silleen aika edullisesti? En ole aikeissa tilata ulkomailta, se ei oo vaan mun juttu, ennemmin tilaan kotimaasta.

15

5489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooooooo0

      satasella.

    • mut se on ulkomailta

      nail euro discountista kotiin tuotuna kolmellakympillä.

      • 10

        ja paljon edullisemmin!

        Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.


      • halvalla muualta
        10 kirjoitti:

        ja paljon edullisemmin!

        Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

        miksi maksaa ihan samasta kolminkertainen hinta?? Suomalaisissa paikoissa törkeet hinnat. Esim. kynsikoristeet... huh! Ebaysta olen tilannut noin 60 kertaa, kaikki aina tullu perille kotiin asti, ja kymmenesosalla suomalaisten kauppojen hinnasta. Ja turha väittää, että jotku koristekivet (rhinestones) olis täällä laadukkaampia :)


      • untrusty

        Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?


      • ----------------
        untrusty kirjoitti:

        Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?

        Olen tilannut sieltä nyt 3 kertaa...... kaikki tullut ok. Paketti tuodaan kotiin asti.


      • ---
        10 kirjoitti:

        ja paljon edullisemmin!

        Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

        Siis Kynsitarvikkeesta tilatut tuotteet yhteensopivia. Saksasta tilattu uuni samannäköinen, mutta erilaiset lamppujen kannat. Eli jatkossakin lamput tilattava sieltä Saksasta ja toivoa, etteivät lopeta kauppaa.


      • bbbbettina
        10 kirjoitti:

        ja paljon edullisemmin!

        Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

        Minkä merrkinen tuo lamppu oli ?


    • kynsituunari
    • pilkunviilaaja olen.

      Sori, toi kuulostaa tosi tyhmältä kun ihmiset sanoo "teen kynsiä" siis _teen_ kuulostaa paljon järkevämmältä jos sanoo vaikka "lakkaan kynsiä" yms.

    • pilkuntekijä

      Heh. Se nyt vaan on niin että rakennekynnet tehdään, tai jopa rakennetaan, ja kynsilakalla lakataan.

    • Kynsisti

      Tilasin MiMaxilta, 49,90e. Varmasti samaa kamaa kun Saksasta (NDED 38,50e)/Kiinasta (Light in the box n. 28 dollaria) tilattuna, mutten koe hintaeroa niin suurena joten tyydyn mielummin suomalaiseen verkkokauppaan :) Kiinasta en halunnut periaatesyistä tilata elektronista laitetta vaikkakin oli reilusti halvempi siellä

    • teeze
    • Reija-Liisa

      Nded on enemmänkin tukkukauppa yrityksille. Myyvät toki yksityisille, mutta ei ihan ongelmitta suju homma sieltä. Tuossa linkki jossa täälläkin keskusteltu siitä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10265709

      Lisäksi Pelkkään UV uuniin tulee jo DHL rahtia jonkinverran ja jos tuote on hajalla niin sitä uutta saa sitten odottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe