Mistä uv-lamppu?

_tuiskunen_

Olen jonkun verran tehnyt kynsiä ja haluaisin ostaa tehokkaamman uv-lampun, sellaisen missä olisi 4 lamppua. Mistä sellaisia voi ostaa Suomesta silleen aika edullisesti? En ole aikeissa tilata ulkomailta, se ei oo vaan mun juttu, ennemmin tilaan kotimaasta.

15

6346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooooooo0

satasella.

• mut se on ulkomailta

nail euro discountista kotiin tuotuna kolmellakympillä.

• 10

ja paljon edullisemmin!

Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

• halvalla muualta
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Eilen laitoin kaverilleni kynsiä, ja olen tilannut aloituspaketin Kynsitarvike.fi:stä. Kaveri sitten totesi, että heii ootko tilannut Saksasta, että hänellä on aivan samanlainen uv-lamppu. No enpä ollut ja näköjään sitten samoja tuotteita myydään vaan täällä Suomessa yli puolet kalliimmalla. Eli taidan itse ainakin jatkossa kääntyä ulkomaisten kauppojen puoleen.

miksi maksaa ihan samasta kolminkertainen hinta?? Suomalaisissa paikoissa törkeet hinnat. Esim. kynsikoristeet... huh! Ebaysta olen tilannut noin 60 kertaa, kaikki aina tullu perille kotiin asti, ja kymmenesosalla suomalaisten kauppojen hinnasta. Ja turha väittää, että jotku koristekivet (rhinestones) olis täällä laadukkaampia :)

• untrusty

Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?

• ----------------
        untrusty kirjoitti:

Vaikuttaisi aika houkuttelevalta tuo euro nail discount, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siitä kaupasta. Onko se luotettava?

Olen tilannut sieltä nyt 3 kertaa...... kaikki tullut ok. Paketti tuodaan kotiin asti.

• ---
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Siis Kynsitarvikkeesta tilatut tuotteet yhteensopivia. Saksasta tilattu uuni samannäköinen, mutta erilaiset lamppujen kannat. Eli jatkossakin lamput tilattava sieltä Saksasta ja toivoa, etteivät lopeta kauppaa.

• bbbbettina
        10 kirjoitti:

ja paljon edullisemmin!

Minkä merrkinen tuo lamppu oli ?

• kynsituunari
    • pilkunviilaaja olen.

Sori, toi kuulostaa tosi tyhmältä kun ihmiset sanoo "teen kynsiä" siis _teen_ kuulostaa paljon järkevämmältä jos sanoo vaikka "lakkaan kynsiä" yms.

• pilkuntekijä

Heh. Se nyt vaan on niin että rakennekynnet tehdään, tai jopa rakennetaan, ja kynsilakalla lakataan.

• Kynsisti

Tilasin MiMaxilta, 49,90e. Varmasti samaa kamaa kun Saksasta (NDED 38,50e)/Kiinasta (Light in the box n. 28 dollaria) tilattuna, mutten koe hintaeroa niin suurena joten tyydyn mielummin suomalaiseen verkkokauppaan :) Kiinasta en halunnut periaatesyistä tilata elektronista laitetta vaikkakin oli reilusti halvempi siellä

• teeze
    • Reija-Liisa

Nded on enemmänkin tukkukauppa yrityksille. Myyvät toki yksityisille, mutta ei ihan ongelmitta suju homma sieltä. Tuossa linkki jossa täälläkin keskusteltu siitä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10265709

Lisäksi Pelkkään UV uuniin tulee jo DHL rahtia jonkinverran ja jos tuote on hajalla niin sitä uutta saa sitten odottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56