Huge L

t-osu

Moro!
Ajattelin perustaa Huge L:lle oman aiheen tänne, kun ei tuntunut löytyvän. Täällä keskustellaan siis Hugesta, Hugen kappaleista, ILS-tuotannosta, Huge & Mode kokoonpanosta ja muusta Hugeen liittyvästä. Mitkä ovat lempibiisejänne Hugelta? Mitä Hugen levyjä omistatte? Jne. Itselläni olisi kysymys joka on poltellut jo jonkin aikaa: ostin joku aika sitten Funkiestista Hugen Chilstrumentals vol. 4 levyn ja olen kuunnellut kaikki instrumentaalit läpi, ja mieltäni painaa, että mistä kappaleesta levyn 43. raita on? Olen aivan varma, että olen jossain kappaleessa kuullut sen, mutta en vain saa päähäni, missä. Häiritsee aivan suunnaattomasti, kun en ole saanut selville :D

23

8578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v-osu

      No en voi muuta sanookku että huge on vaa aika paras, mut omistan pohjoslan molli aikasen kelopuu levyn ja herra huu: ei toivottuja lasten lauluja.

      Lempi kappaleita en voi sanoo enkä lempi levyjä, nuoki ostin koska ne oli kaupassa tarjoilla ku ostin ja budjektiini sopivina.

    • Uugee

      Hugea ei voi nimittää kuin parhaaksi, sekin on melko vähättelevää. Aamukahvit Kimmon kanssa kelpais, varmasti mielenkiintoinen ihminen. Lähes kaikki levyt omistan, Kelopuu on oma suosikkini.

      • Anonyymi

        Onha se


    • Huge L on oma suosikkiräppäri! Harmittaa vaa ku ei keikkoja... liian aliarvostettu. Lempibiisi on Seministit

    • PvPTeams

      Paskaa musaa

      • Anonyymi

        Ämmä


      • Anonyymi

        pvpteams paska servu


    • random43

      huge ällän takia aloin itsekkin väsämään tätä taidetta, olisi siistii joskus päästä morottamaa ja tekemeää taidetta

    • hjgjkgbkufj

      Aattelin vaan kysyy jos joku tätä joskus vielä lukee että tajuaako kukaan oikeesti touche levyn kannen kuvan tarkotusta?

    • Huuuugonr1

      Itekki oon miettiny et mitä touchen kansi meinaa??..

    • Anonyymi

      Kuin vanha huge on

      • Anonyymi

        Damn mä en muista exäni ikää.
        Se on mua 2v vanhempi eli n.-81


    • Anonyymi

      Sori kysymys kymmenen vuot myöhäs

    • Anonyymi

      hirveetä paskaa ,melusaastetaa ölisevä mölyapina.

      • Anonyymi

        Eli et ymmärrä räpin päälle mitää


      • Anonyymi

        Sit sä dissaat mua samalla.


    • Anonyymi

      Mistä Huge on sämplänny homer biisin?

      • Anonyymi

        Lenka - skipalong


    • Anonyymi

      Hyvä aihe!
      Huge ❤️ ja Mode ❤️
      Koodaam sul koht Big K

    • Anonyymi

      🐀💩

    • Anonyymi

      Ensimmäisiä gay artisteja hip hop puolelta - respec

    • Anonyymi

      Huge on coolein artisti räpis

    • Anonyymi

      🦍💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe