Moro!
Ajattelin perustaa Huge L:lle oman aiheen tänne, kun ei tuntunut löytyvän. Täällä keskustellaan siis Hugesta, Hugen kappaleista, ILS-tuotannosta, Huge & Mode kokoonpanosta ja muusta Hugeen liittyvästä. Mitkä ovat lempibiisejänne Hugelta? Mitä Hugen levyjä omistatte? Jne. Itselläni olisi kysymys joka on poltellut jo jonkin aikaa: ostin joku aika sitten Funkiestista Hugen Chilstrumentals vol. 4 levyn ja olen kuunnellut kaikki instrumentaalit läpi, ja mieltäni painaa, että mistä kappaleesta levyn 43. raita on? Olen aivan varma, että olen jossain kappaleessa kuullut sen, mutta en vain saa päähäni, missä. Häiritsee aivan suunnaattomasti, kun en ole saanut selville :D
Huge L
29
9853
Vastaukset
- v-osu
No en voi muuta sanookku että huge on vaa aika paras, mut omistan pohjoslan molli aikasen kelopuu levyn ja herra huu: ei toivottuja lasten lauluja.
Lempi kappaleita en voi sanoo enkä lempi levyjä, nuoki ostin koska ne oli kaupassa tarjoilla ku ostin ja budjektiini sopivina. - Uugee
Hugea ei voi nimittää kuin parhaaksi, sekin on melko vähättelevää. Aamukahvit Kimmon kanssa kelpais, varmasti mielenkiintoinen ihminen. Lähes kaikki levyt omistan, Kelopuu on oma suosikkini.
- Anonyymi
Onha se
Huge L on oma suosikkiräppäri! Harmittaa vaa ku ei keikkoja... liian aliarvostettu. Lempibiisi on Seministit
- PvPTeams
Paskaa musaa
- Anonyymi
Ämmä
- Anonyymi
pvpteams paska servu
- random43
huge ällän takia aloin itsekkin väsämään tätä taidetta, olisi siistii joskus päästä morottamaa ja tekemeää taidetta
- hjgjkgbkufj
Aattelin vaan kysyy jos joku tätä joskus vielä lukee että tajuaako kukaan oikeesti touche levyn kannen kuvan tarkotusta?
- Huuuugonr1
Itekki oon miettiny et mitä touchen kansi meinaa??..
- Anonyymi
Kuin vanha huge on
- Anonyymi
Damn mä en muista exäni ikää.
Se on mua 2v vanhempi eli n.-81
- Anonyymi
Sori kysymys kymmenen vuot myöhäs
- Anonyymi
hirveetä paskaa ,melusaastetaa ölisevä mölyapina.
- Anonyymi
Eli et ymmärrä räpin päälle mitää
- Anonyymi
Sit sä dissaat mua samalla.
- Anonyymi
Mistä Huge on sämplänny homer biisin?
- Anonyymi
Lenka - skipalong
- Anonyymi
Hyvä aihe!
Huge ❤️ ja Mode ❤️
Koodaam sul koht Big K - Anonyymi
🐀💩
- Anonyymi
Ensimmäisiä gay artisteja hip hop puolelta - respec
- Anonyymi
vajaat huutelee vaikka huge on mahtava jätkä ja kyllä sillä ihan vaimoki löytyy ja taitaa jälkikasvuaki olla
- Anonyymi
Huge on coolein artisti räpis
- Anonyymi
🦍💩
- Anonyymi
Mis vittus huge nykyää ku ei näy kuulu missää pri uut biisii sillotällö mut en löydä muualt mitää siit kaberist
- Anonyymi
Se Pro lapsi on kyl ihan jäätävän kova!!
Elämän loiset kadulla 😆- Anonyymi
yli päätään kaikki dementikon muistelmat levyltä on ihan mahtavia
mitä mietteistä nyt täl viikolla julkastusta Terminaali vaiheessa biisist? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli päätään kaikki dementikon muistelmat levyltä on ihan mahtavia
mitä mietteistä nyt täl viikolla julkastusta Terminaali vaiheessa biisist?äärimmäisen kova niinkö hugelta nyt aina
- Anonyymi
🐄💩🪰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808