Huge L

t-osu

Moro!
Ajattelin perustaa Huge L:lle oman aiheen tänne, kun ei tuntunut löytyvän. Täällä keskustellaan siis Hugesta, Hugen kappaleista, ILS-tuotannosta, Huge & Mode kokoonpanosta ja muusta Hugeen liittyvästä. Mitkä ovat lempibiisejänne Hugelta? Mitä Hugen levyjä omistatte? Jne. Itselläni olisi kysymys joka on poltellut jo jonkin aikaa: ostin joku aika sitten Funkiestista Hugen Chilstrumentals vol. 4 levyn ja olen kuunnellut kaikki instrumentaalit läpi, ja mieltäni painaa, että mistä kappaleesta levyn 43. raita on? Olen aivan varma, että olen jossain kappaleessa kuullut sen, mutta en vain saa päähäni, missä. Häiritsee aivan suunnaattomasti, kun en ole saanut selville :D

30

10355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v-osu

No en voi muuta sanookku että huge on vaa aika paras, mut omistan pohjoslan molli aikasen kelopuu levyn ja herra huu: ei toivottuja lasten lauluja.

Lempi kappaleita en voi sanoo enkä lempi levyjä, nuoki ostin koska ne oli kaupassa tarjoilla ku ostin ja budjektiini sopivina.

• Uugee

Hugea ei voi nimittää kuin parhaaksi, sekin on melko vähättelevää. Aamukahvit Kimmon kanssa kelpais, varmasti mielenkiintoinen ihminen. Lähes kaikki levyt omistan, Kelopuu on oma suosikkini.

• Anonyymi

Onha se

• Huge L on oma suosikkiräppäri! Harmittaa vaa ku ei keikkoja... liian aliarvostettu. Lempibiisi on Seministit

• PvPTeams

Paskaa musaa

• Anonyymi

Ämmä

• Anonyymi

pvpteams paska servu

• random43

huge ällän takia aloin itsekkin väsämään tätä taidetta, olisi siistii joskus päästä morottamaa ja tekemeää taidetta

• hjgjkgbkufj

Aattelin vaan kysyy jos joku tätä joskus vielä lukee että tajuaako kukaan oikeesti touche levyn kannen kuvan tarkotusta?

• Huuuugonr1

Itekki oon miettiny et mitä touchen kansi meinaa??..

• Anonyymi

Kuin vanha huge on

• Anonyymi

Damn mä en muista exäni ikää.
        Se on mua 2v vanhempi eli n.-81

• Anonyymi

Sori kysymys kymmenen vuot myöhäs

• Anonyymi

hirveetä paskaa ,melusaastetaa ölisevä mölyapina.

• Anonyymi

Eli et ymmärrä räpin päälle mitää

• Anonyymi

Sit sä dissaat mua samalla.

• Anonyymi

Mistä Huge on sämplänny homer biisin?

• Anonyymi

Lenka - skipalong

• Anonyymi

Hyvä aihe!
      Huge ❤️ ja Mode ❤️
      Koodaam sul koht Big K

• Anonyymi

🐀💩

• Anonyymi

Ensimmäisiä gay artisteja hip hop puolelta - respec

• Anonyymi

vajaat huutelee vaikka huge on mahtava jätkä ja kyllä sillä ihan vaimoki löytyy ja taitaa jälkikasvuaki olla

• Anonyymi

Huge on coolein artisti räpis

• Anonyymi

🦍💩

• Anonyymi

Mis vittus huge nykyää ku ei näy kuulu missää pri uut biisii sillotällö mut en löydä muualt mitää siit kaberist

• Anonyymi

Se Pro lapsi on kyl ihan jäätävän kova!!
      Elämän loiset kadulla 😆

• Anonyymi

yli päätään kaikki dementikon muistelmat levyltä on ihan mahtavia
        mitä mietteistä nyt täl viikolla julkastusta Terminaali vaiheessa biisist?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yli päätään kaikki dementikon muistelmat levyltä on ihan mahtavia
        mitä mietteistä nyt täl viikolla julkastusta Terminaali vaiheessa biisist?

äärimmäisen kova niinkö hugelta nyt aina

• Anonyymi

🐄💩🪰

• Anonyymi

Ja tuotanto jatkuu. Ei voi kun arvostaa tätä uusintakin. Jauhottelun määrä kelle tahansa on inspiroivaa. En edes ihmettele "miksi ei keikkaile"... Voi mennä jokainen itseensä, minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      120
      2759
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2431
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1810
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      394
      1326
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe