Onko kellään kokemuksia Obviuosly for men, esim
http://www.obviously.com.au/Shop/Details.aspx?ProductId=188
Miten esim onko heidän L kokoluokitus sama kuin esim. Sloggi tuotteissa?
Obviously for men?
4
1564
Vastaukset
- Obviously answer
Obviouslyt ovat aika napakasti istuvia ja etumus (kuten kuvastakin huomaa) on muotoiltu hieman nostattamaan paikkoja, eli eivät litistä vaan istuvat suht mukavasti päällä.
Sanoisin, että sama koko käy paitsi jos olet kovin leveävyötäröinen niin voit joutua menemään yhtä kokoa suurempaan. Kokeilemalla selviää. - Giguli88990
Tulipa hommattua Obviouslyn tangat. Erittäin hyvä tuote. Materiaali on kevyttä ja mukava. Black Horsella on hieman samantyyppistä saatavilla, mutta ei hengitä niin hyvin.
Koon puolesta ainakin itselle L on sopiva, kuten muillakin merkeillä.
Pallit ja penis ovat kivasti omalla "osastolla" ja tällä valmistajalla toteutus on onnistunut ja toimiva. Jos tulee erektio, niin ei ala ahdistaa vaan materiaali on joustavaa joten pieni pullistelu ei haittaa :)
Tulen varmasti hankkimaan tältä valmistajalta lisää tuotteita. Nyt ostin Deadgoodundies.com osoitteesta ja perillä olivat noin viikossa. Harmi vaan, että hinta on hieman korkeahko ainakin omasta mielestä, mutta toisaalta tuote on hyvä. Onkohan myyjiä lähenpänä? - Ergowear
Tilasin Deadgoodundiesista sekä Obviouslyn että Ergowearin boksereita. Obviouslyt ovat todella kevyttä ja miellyttävää kangasta, Ergowearit normaalimpaa laatua. Molemmat ovat normaalikokoisia ja istuvat todella hyvin jalkaan, molemmissa on pussi värkeille, eikä tarvi säätää kesken kaiken :)
DGU:ssa on usein 10% alennus koko valikoimasta, ja yli 100 punnan (noin 130 euroa) tilaukset tulevat ilman postikuluja, viimeksi alle viikossa. - Anonyymi
Aivan mahtavia alushousuja miehille, vaimo ainakin tykkää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023