-08 Masteria olen katsellut. EI mitään aiempaa kokemusta Ranskalaisista autoista.
Olisiko kellään kokemuksia???
RENAULT MASTER ?
19
17078
Vastaukset
- 10+19
Itsellä ei ainakaan ole moitittavaa ko. autosta, ajoin tuollaista 30tkm tänä vuonna eikä mitään erikoista huoltojen lisäksi. (150-180tkm)
Mielestäni mukavampi ajaa kuin vastaavankokoinen sprinter. - vla sasmaiia
Oletko harkinnut saksalaista opel movanoa tai japanilaista nissan interstaria taimikäseoli???
Ite olen kuullut veijolta että ranskalaisissa on paljon sähkövikoja ja japanilaiset ovat huonoja ajaa.
Kerran ajoin italialaista scudoa. Oli laadukkaan oloinen auto. Ranskalaista sitikkaa tai peugeotia en ostais sähkövikojen takia.- ongelmavehkeitä
ranskalaiset on parhaimmillaan lautasella kebabin kanssa.
- Pendoliinon korjaaja
ongelmavehkeitä kirjoitti:
ranskalaiset on parhaimmillaan lautasella kebabin kanssa.
Jokainen voi ihan itse miettiä koska tullut vastaan joku laadukas Italialainen tuote jossa enempi kuin 2 liikkuvaa osaa ja toimisi Suomen olosuhteissa?Ihan vinoilematta kenellekkään,eipä ole ainakaan minun kohdalle sattunut.
- xirriccä
Sinähän vitsejä kerrot.Tuo Opel Movano ja Nissan Interstar ovat täysin samoja Renaultin valmistamia autoja,kuin itse Renault Master! Vain pienissä detaljeissa on eroa. Että sillälailla.
- fr
Ihan vaan tiedoksi kaikki kolme ovat tehty samalla tekniikalla ja samalla tehtaalla!!!!
- hymph...!
xirriccä kirjoitti:
Sinähän vitsejä kerrot.Tuo Opel Movano ja Nissan Interstar ovat täysin samoja Renaultin valmistamia autoja,kuin itse Renault Master! Vain pienissä detaljeissa on eroa. Että sillälailla.
Katoppa vaan primastaria missä on tehty.. Kyllä se vaan Japanissa kasataan ja japanilaisia osia käytetään. Siksi kestää paljon paremmin käyttöä, kuin ranskassa valmistetty trafic. Psa moottorit ovat kyllä loistavia
- France
Itselläni oli uusi Trafik ja takuun kanssa oli ongelmia . Maahantuoja on tosi tyly ja korjaamot tekevät mitä sattuu ( Me auto) .Joten ennen Rellua oli myös vastaava Nissan eli sama auto mutta Nissanin korjaamo antoi ymmärtää että kun Rellu on isäntä niin takuukorjaukset tehdään vain jos vika on helppo ja halpa. Muuten tapellaan asiakkaan kanssa ja katsotaan kumman kantti kestää. Valittaa et voi koska Renault Nordik ei ota vastaan mitään joka on heille epämieluisaa palautetta. No tämä alkaa olla yleinen käytäntö joka maahantuojalla . Tulosta pitää syntyä ja aina joku ostaa vaikka tietäisi tuotteen olevat susi ja onhan joukossa aina myös jokunen onnistunut yksilökin jota huolletaan kunnolla että maine säilyy.
- elvistelia
master 3litrasella pannulla ollu alla parivuotta. se on kyllä hyvä ollu. nisukan valmistama moottori nokkaketjulla. on ollu huoleton
- Kestääkö ZD30
elvistelia kirjoitti:
master 3litrasella pannulla ollu alla parivuotta. se on kyllä hyvä ollu. nisukan valmistama moottori nokkaketjulla. on ollu huoleton
Minäkin harkinnut Renault Master 3.0 litraisen (Nissanin moottori ZD30) vm 2006 ostamista, mutta nettikeskusteluja (kotimaisia ja ulkomaisia) seurattuani alkanut epäilyttään. Moottorissa ilmennyt ongelmia, kuten kannentiivisteen palamista, stefa vuotoja ja jopa sylinteri vaurioita. Viittaavat lohkon paineiden liialliseen nousemiseen, joka taas ilmeisesti johtuu moottorin 'karstoittumisesta'. Kysenen moottori oli tuotannossa vuodesta 2002 vuoteen 2006?
- puketteja
SE Fiat Scudo, Citroen Jumpy ja Peugeot Expert ovat samoja pakuja, ranskalaisia! Samoin ne Rellun Trafic, Opel Vivaro ja Nissan Rimastar.
- killi kalamies
mul on ollu 2006 Master puolipitkäpuolikorkeena pakuna, ajettu 85 000 km, viat ollu seuraavat:
- suomessa asennettu vetokoukun johtosarja vaihdettiin 2 kertaa
- toinen etualapallonivel menee vaihtoon... uusi osa on kuulemma vahvempi kuin ennen...
- sivuoven johtosarja keskuslukituksesta särkynyt, sivuovi ei lukittunut vaikk muut lukittui.
ajo-ominaisuuksiltaan yms olen ollut erittäin tyytyväinen. pannuun ottaa suomen verottajan hiilidioksiidipäästörajat vaikka kone on alunperin vähäpäästöinen.... ! - hh
hhh
- joopajoo
tervehdys
Näin köyhänä aikana olen kuolannut renault master 2003vuosimalli
ajettu vähän alle 300 tuhatta - joopajoo
tervehdys
Näin köyhänä aikana olen kuolannut renault master 2003vuosimalli
ajettu vähän alle 300 tuhatta onko moottorin koolla väliä kestävyydessä
kertokaa hyvät ystävät kokemuksia niin hyvät kuin huonot - renaultmaster
Renault Master 2,5 dci vuosimalli 2006. Ostin huutokaupasta hieman yli 70 tkm ajettuna. Mittarissa nyt 293 tkm. Etupään yksi nivel vaihdettu kerran ja kytkin mutta ei ole autosta mitään huonoa sanomista nuo kun ovat kuluvia osia. Mukava ajaa ja jaksaa liikkua vaikka olisi kuormaakin tonni tai kaksi tavaratilassa.
- Masterpasker
07 2,5l Master. Vikalistaa on paljon. Isommat kytkin 130k ja vaihdelaatikko 170k, takaovien saranat saa vaihtaa joka kevät.
- 2007120master
Mistä ostit saranat?
- Anonyymi
Mul vanha 06 amppari 2,5dci hyvä ajaa raskaskeula .erittäin raskas ohjata
Vähän ajettu ja huollot tehty tänää mulla kone kirskahti viime yönänoukjasvökjytbpihalle sähkö ja automaatti hyvä aikansa ottaisin 170000 Max kilsat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057