Tilkan hammassairaala

pelokas87

Onko kellään kokemuksia tilkan hammassairaalasta,millaista palvelua siellä saa?
Ite juurihoitoon menossa sinne ja pelottaa niin paljon että meinaa taju lähtee...

35

10167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Särkypotilas

Minkäslaista palvelu oli? Itse olen myös tällä viikolla menossa juurihoitoon Tilkkaan ja pelottaa kans niin ketusti...mut pitää ajatella et se kestää kuitenkin vain maksimissaan tunnin kun särky voi kestää useita päiviä...

• pelokas87

Oon huomenna menossa,voin sen jälkeen tulla kertomaan että millasta palvelua siellä oli.

• hammaskeijukainen
        pelokas87 kirjoitti:

Oon huomenna menossa,voin sen jälkeen tulla kertomaan että millasta palvelua siellä oli.

Opiskelijat hoitaa työn. Se miksi opetus sairaala on siellä. Oikeuslääketieteenllinen on siinä vieressä. Helppo hoitaa potilaat multiin ;)

• the_road
        hammaskeijukainen kirjoitti:

Opiskelijat hoitaa työn. Se miksi opetus sairaala on siellä. Oikeuslääketieteenllinen on siinä vieressä. Helppo hoitaa potilaat multiin ;)

" Opiskelijat hoitaa työn. Se miksi opetus sairaala on siellä. "

Opetussairaala?? Ei kai sentään? Tämähän on Attendo MedOnen omistama pulju (koko tilkan sairaala, eli puolustusvoimien entinen keskussotilassairaala on nykyään heidän omistuksessa). Toivottavasti hammassairaalan laatu ei ole saman firman hoivakotien laadun kanssa samalla tasolla.

• tendo
        the_road kirjoitti:

" Opiskelijat hoitaa työn. Se miksi opetus sairaala on siellä. "

Opetussairaala?? Ei kai sentään? Tämähän on Attendo MedOnen omistama pulju (koko tilkan sairaala, eli puolustusvoimien entinen keskussotilassairaala on nykyään heidän omistuksessa). Toivottavasti hammassairaalan laatu ei ole saman firman hoivakotien laadun kanssa samalla tasolla.

entisen Tilkan tiloissa on ainakin Esperi Caren hoivapalvelukeskus. Attendolta ei taida olla siellä mitään.
        kiinteistön omistaja lienee eläkevakuutusyhtiö Etera.

aiheeseen liittyen: the-roadin olisi aika hankkia vähän ironian tajuakin

• ..........
        tendo kirjoitti:

entisen Tilkan tiloissa on ainakin Esperi Caren hoivapalvelukeskus. Attendolta ei taida olla siellä mitään.
        kiinteistön omistaja lienee eläkevakuutusyhtiö Etera.

aiheeseen liittyen: the-roadin olisi aika hankkia vähän ironian tajuakin

Attendo MedOne avasi vuoden 2010 alussa ensimmäisen oman yksityis­hammashoitolansa historiallisen Tilkan sotilassairaalan alueelle perustettuun terveydenhuollon kampukseen. Vastavalmistuneessa, vanhaa ja modernia muotokieltä yhdistävässä Tilkan Viuhkassa sijaitseva hoitolamme Tilkan Hammassairaala on Helsingin suurimpia hammaslääkärivastaanottoja.

• 10+3
        .......... kirjoitti:

Attendo MedOne avasi vuoden 2010 alussa ensimmäisen oman yksityis­hammashoitolansa historiallisen Tilkan sotilassairaalan alueelle perustettuun terveydenhuollon kampukseen. Vastavalmistuneessa, vanhaa ja modernia muotokieltä yhdistävässä Tilkan Viuhkassa sijaitseva hoitolamme Tilkan Hammassairaala on Helsingin suurimpia hammaslääkärivastaanottoja.

Hammaskeijukainen taitaa nyt sekoittaa hammaslääketieteen laitoksen ruskeasuolla ja tilkan hammassairaalan? rusalla potilaita hoitaa enimmäkseen hammaslääketieteen opiskelijat ja siinä on kyllä samassa yhteydessä oikeuslääketieteellinen vieressä. ja käsittääkseni ruskeasuolla päivystyksen jatkohoidot tehdään tuolla tilkassa?

• pelokas87
        10+3 kirjoitti:

Hammaskeijukainen taitaa nyt sekoittaa hammaslääketieteen laitoksen ruskeasuolla ja tilkan hammassairaalan? rusalla potilaita hoitaa enimmäkseen hammaslääketieteen opiskelijat ja siinä on kyllä samassa yhteydessä oikeuslääketieteellinen vieressä. ja käsittääkseni ruskeasuolla päivystyksen jatkohoidot tehdään tuolla tilkassa?

Hyvää palvelua sain ainakin minä,juurihoito ei tuntunut missään.Uudestaan menen ilomielin :)

• ...

Mä en tiennykään että OIKEUSlääketieteellisessä koulutetaan hammaslääkäreitä. Hammaslääketieteellinen sijaitsee Ruskeasuolla, jossa on myös hammaslääkäriopiskelijoiden oma opetusklinikka.

• tttt-

Ei pidä paikkaansa! Tilkan hammasklinikalla ei ole mitään tekemistä lähistöllä sijaitsevan Ruskeasuon opetusklinikan kanssa.

Tilkan hammasklinikka on yksityinen hammaslääkäriasema.
        Puolen kilometrin päässä sijaitsee Ruskeasuon opetusklinikka, jossa hammas-alan opiskelijat hoitavat Helsingin KAUPUNGIN potilaita.

Näillä ei ole siis mitään tekemistä keskenään.

• hammskipuinen

Paikkaa käyttäneenä voin sanoa että palvelu oli ensiluokkaista ja hammaslääkärit ja hoitajat asiansa osaavia. voin suositella kaikille. Puudutuksesta kysyttiin että haluanko, kipuja ei tarvitse kestää ellei itse halua.

• KaroXI

Pakko sanoa että siellä on yksi jumalattoman pelottava karju, joka ärähtelee jos nielaisurefleksi on kunnossa. Ja kun puudutus alkoi loppumaan ja alkoi tekemään kipeää hän hyvin lohdullisesti tukahdutettuja tuskan kakomisiani viittasi kintaalla sanomalla että "Ei tää satu vielä."
      Mutta mitä näistä muista kommenteista on tullut ilmi niin muut lääkärit siellä on varmasti mukavampia.

• MikoRossi1

Huonoa asiakaspalvelua! Perusteluja: Ymmärtäisin jotenkin kohteluni, jos minulla olisi näin kaupungin asiakkaana käytöstapojen, asenteen, tai hygienian kanssa ongelmia. "Takkia naulaan" sanoi hammaslääkäri (ei käsipäivää, puhumattakaan "tervetuloa" toivotuksesta.

Tullessani minä tapani mukaan hymyilen "Miko Rossi Päivää, minulla on aika 13.30".

"Huone 5". oho ajattelin, mutta tuolla kait on huono päivä tänään ja firmalla huono bisnes taju.

Olin puolituntia etuajassa ja katselin ostoskanavaa sen ajan. Meinasin kysyä lähtiessäni onko hammaslääkäri sitä mieltä, että asiat kannattaisi tehdä loppuun asti hyvin ja vastaushan olisi tietty ollut myöntävä. olisin myös kysynyt onko hyvää bisnestä ostaa 2 isoa, hienoa telkkaria ostoskanavan takia, vai asiakkaan takia..
        Ok, juuri hoito oli vissiin hyvää, kun ei satu enää mutta käytös/ asenne hyväkäytöksistä, puhdasta ja siististi pukeutuvaa kaupungin asiakasta kohtaan oli huono. asiakaslähtöisen bisneksen ajattelumallit uusiksi.. t. Säveltäjä, Miko Rossi

• MikoRossi1
        MikoRossi1 kirjoitti:

Huonoa asiakaspalvelua! Perusteluja: Ymmärtäisin jotenkin kohteluni, jos minulla olisi näin kaupungin asiakkaana käytöstapojen, asenteen, tai hygienian kanssa ongelmia. "Takkia naulaan" sanoi hammaslääkäri (ei käsipäivää, puhumattakaan "tervetuloa" toivotuksesta.

Tullessani minä tapani mukaan hymyilen "Miko Rossi Päivää, minulla on aika 13.30".

"Huone 5". oho ajattelin, mutta tuolla kait on huono päivä tänään ja firmalla huono bisnes taju.

Olin puolituntia etuajassa ja katselin ostoskanavaa sen ajan. Meinasin kysyä lähtiessäni onko hammaslääkäri sitä mieltä, että asiat kannattaisi tehdä loppuun asti hyvin ja vastaushan olisi tietty ollut myöntävä. olisin myös kysynyt onko hyvää bisnestä ostaa 2 isoa, hienoa telkkaria ostoskanavan takia, vai asiakkaan takia..
        Ok, juuri hoito oli vissiin hyvää, kun ei satu enää mutta käytös/ asenne hyväkäytöksistä, puhdasta ja siististi pukeutuvaa kaupungin asiakasta kohtaan oli huono. asiakaslähtöisen bisneksen ajattelumallit uusiksi.. t. Säveltäjä, Miko Rossi

Kävin hoidattamassa juuriani vielä 2 krt tuon ensimmäisen juurihoidon jälkeen. ostoskanavat olivat bort ja käytöksetkin olivat kondöö. menin sit myös itseeni ja mietin; joskus meille ihmisille vaan osuu samaan aikaan huono päivä. eli löysin jälkikäteen myös omasta ennakko asennoitumisestani parantamisen varaa. - Miko Rossi-

• xsxsxsxsxssx

Oon käyny siellä nyt muutaman kerran. Paikka on todella viihtyisä, siisti ja uusi. Heillä tuntuu olevan myös "kaikki" uusimmat laitteet ja tekniikat käytössä. Hyviä lääkäreitä on paljon joten ajan saanut nopeastikin.

Tuo paikka on vaan kaupungin ostosairaala. Ja kaupunki joutuu nähtävästi ostamaan PALJON. Väkeä on odotustilassa paljon ja kiire on kai aika kova kun kaupungin lähettämiä asiakkaita riittää.

Onkin aina välillä ollu fiilis, että maksanko nyt yksityisten hintaa kunnallisesta palvelusta. Aikasemmin kävin pienellä yksityisellä hammaslääkärillä ja siellä sain ehkä yksilöllisempää kokemusta, halusivat pitää enempi asiakkaasta kiinni. Tuolla asiakkaita tuntuu riittävän jokatapauksessa kun niin hyvä diili kunnan kanssa. Lisäksi hinnoissa ei tunnu olevan joustovaraa vaan tulevat suoraan jostain taulukosta. Tietty kaupunkia helppo laskuttaa mitenvaan. Yksityiskävijänä kaikki kirpasee.

• J

Tietty kaupunki joutuu ostamaan paljon kun julkisella puolella ei ole enää resursseja. Hinnat pitäis suurimmassa osassa hoitoja olla julkisen hoidon hinnan mukaiset, paitsi jotkut laboratoriossa rakennettavat proteesit jotka tulee labran hinnaston mukaan. Itse menossa sinne huomenna paikkaamaan katkennutta hammasta, ja jännittää kyllä sekin että mitä siitä tulee...

• hmms..

viihtyisä aula ja muuten hyvä mutta miinusta siitä että joku työntekijä tms. oli työssään flunssassa ja tartutti siten minuun potilaaseen viikkokausia kestäneen flunssan juoksi vain pärskien ulos huoneesta, ikävää että työpaikoille mennään sairaana tartuttamaan kaikki..

• Minna

Itse ollut potilaana: juurihoito ja hampaan poisto! Loistava lääkäri ( Olli Komi) ja hyvää,osaavaa hoita saanut aina. Ehdottomasti suosittelen!!

• Hammaspeikkonen

Viisaudenhampaan poisto sujui kivuttomasti ja lääkäri kertoi koko ajan mitä tekee. Todella ystävällinen ja ihmisläheinen palvelu, suosittelen. Tilat siistit,uudet ja viihtyisät.

• Lääkäri kertoi!

Mistä tuollainen ihme on löytynyt, että lääkäri kertoo tekemisensä myös potilaalle? Ei tällaista ihmettä ole vielä vastaan sattunut. Mieluummin avustajan kanssa jutellaan niitä, näitä, kuin kerrotaan potilaalle hänen suussaan tapahtuvista tekemisistä.

• Kokemuksia lisää

"Onkin aina välillä ollu fiilis, että maksanko nyt yksityisten hintaa kunnallisesta palvelusta. Aikasemmin kävin pienellä yksityisellä hammaslääkärillä ja siellä sain ehkä yksilöllisempää kokemusta, halusivat pitää enempi asiakkaasta kiinni. Tuolla asiakkaita tuntuu riittävän jokatapauksessa kun niin hyvä diili kunnan kanssa. Lisäksi hinnoissa ei tunnu olevan joustovaraa vaan tulevat suoraan jostain taulukosta. Tietty kaupunkia helppo laskuttaa mitenvaan. Yksityiskävijänä kaikki kirpasee. "

Itse sain Espoon kunnallisesta hammashoidosta lähetteen hammaslääketieten laitokselle, ja se hoito jota siellä suositeltiin olisi maksanut pökerryttävän paljon. Varmaan yksityisen hoidon tasoa. Kun olen aina käynyt yksityisellä, niin halusin kuitenkin senkin "kortin" nyt katsoa, kun tilaisuus tuli, ja luulin hintoja toisenlaiseksi. Mutta nyt kyllä olen miettinyt kovasti, mikä paikka se on, ja miksi. Kertokaa kokemuksianne, mitä mieltä olette hinnoista, ja paikasta yleensä.

• Hoidon kokenut

Oma kokemus Tilkan hammaslääkäristä on positiivinen. Olen käynyt siellä useamman kerran ja aina saanut hyvää palvelua ja jos on ollut tarvetta niin hammaslääkärit ovat varanneet uuden ajan ja tehneet molemmilla kerroilla hyvää työtä ja kunnallisen hinnalla. Puudutuksen laittokaan ei ole tuntunut samalla tavalla kuin kunnallisella puolella, jossa osa lääkäreistä tehnyt piston kivuliaasti. Voin lämpimästi suositella ja ei tarvitse pelätä! :)

• cvxkvvz

Olisi kiva jos henkilökunta ei vastaisi viesteihin kuten edellä on vastattu, ilmeisesti jonkun hammaslääkärin kirjoitus ko. paikasta.

• cvxkvvz

Olisi kiva jos henkilökunta ei vastaisi viesteihin kuten edellä on vastattu, ilmeisesti jonkun hammaslääkärin kirjoitus ko. paikasta.

• TT801

Itse käynyt nyt 3 kertaa vastaanotolla. Ensimmäisillä 2 kerralla paikattiin kaksi isoa reikää ja kolmannella kerralla aloitettiin juurihoito. Kaikki operaatiot on olleet hammaslääkäri sekä piikkipelkoiselle erittäin terapeuttisia. Jopa juuri hoito oli lähes kivutun. Oikeastaan ainoa mikä tuntui oli kun jouduttiin puuduttamaan suoraan hermoon. Tuokin kesti vain ohikiitävän hetken.

Lääkärinä on toiminut Yasmine joka on omalla toiminnallaa saanut minulta hiukan hammaslääkäri pelkoa pois.

Voin suositella lämpimästä ainakin kyseisen lääkärin palveluksia!

• opjihug

Kaikki Tilkkaan.

• jkfjuyf

Menetkö kaupungin avustamana ?

• Seuraavaksi muualle

Ei kannata mennä. Tilkassa hammaslääkäri Huvinen rahasti pienestä paikkauksesta kohtuuttomasti.

• Anonyymi

Se sopii minulle. Maksan hyvin mielelläni hoidon yksityisellä RAHALLA toisin kuin arvauskeskuksessa jossa epäpätevä hoito pitää maksaa tumpeloiden hamamshoitajien tuhoamilla hampailla.

• ensuosittele

Epäkohteliasta ja kovakouraista palvelua, kivusta mainittaessa vastaukseksi tuli "kyllä aikuinen ihminen tällaisen kivun kestää". Huono fiilis jäi.

• Tommi JT

Passitettiin tilkkaan joskus 2010 kaupungin puolesta ja sen jälkeen käynyt omilla rahoilla hoitamassa suuta. Olen jo lähes kokonaan päässyt hammaslääkäripelosta juurikin tilkan takia! Pari juurihoitoa, paikkauksia ja cerec kruunu tehty, eikä kertaakaan ole sattunut. Selostaavat mitä ovat tekemässä ja ilmapiiri on todella lämmin.

Suosittelen lämpimästi.

• jpj67

Kävin tänään juurihoidossa.
      Upea palvelu/täysin kivuton operaatio.
      Lääkeri patrick nyhaus.
      10

• laura5998

olen käynyt nyt Tilkassa varmaan 10 krt (ainakin), sain kaupungilta viime vuoden puolella palvelusetelin. Mulla oli tosi paha tulehdus "juurihoidetuissa" hampaissa. (Edellisessä paikassa tehneet 2 juurihoitoa huonosti ja ikeniin /juureen jäi tulehdus) Olen kyllä ollut todella tyytyväinen! Muistan yhden ainoan kerran, kun hammasl. oli myöhässä ja sekin myöhästyminen oli 10min. Ovat siis lähes aina ajallaan ja palvelu on hyvää.

• Anonyymi

Sama kokemus minulla, Yksityisellä kävin korjaamassa arvauskekuksen hammashoitajan tunaroinnin aiheuttamat tuhot.

• Gjjhvcjj

En nyt tiedä. Viimeksi olivat puoli tuntia myöhässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2264
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2020
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1953
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      65
      1562
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1499
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1231
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1114
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      77
      1093
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1073
    Aihe