Peppua kiinteyttävä ja kohottava hoito

Selluperseämmä

Kauneushoitolat tarjoavat kaikenlaisia hoitoa nykyisin. Joskus pari vuotta sitten näin televisiossa jonkun ohjelman, jossa joku nainen kävi semmoisessa hoidossa, joka muokkasi peppua niin, että se kohosi ja kiinteytyi. Onko kukaan käynyt näissä hoidoissa? Mitä hoitoa suosittelette? Mikä on tehoikkain?

Tarkoitukseni olisi löytää semmoinen hoito, mikä hoituisi kerralla kuntoon. Yleensä noissa joutuu kai käymään vähintään 6 kertaa, jotta tuloksia tulisi.

6

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdfsdfds

      no just ny ei tuu muut mielee ko leikkaukseen sitte vaa

    • marja.aronia

      Kunnon lenkkarit Reebook Reetone ja baanalle =)

    • kotikonstein

      Ite oon saanu takapuolta kiinteytettyä: iltaisin ku menet nukkumaan tai vaikka istut tuolilla niin jännitä pakara lihaksia ja päästä rennoksi! Tee näitä toistoja monta päivässä:)

      • itsekuria vaan

        minulle on ollut paljon hyötyä kotikonstista joka on ilmaista,olen harrastanut liki 10 vuotta jännittänyt pakaroita kyljellään maatessa molempia vuoronperään sekä selällään samalla jännittänyt vatsalihaksia,tuloksia on tullut tyydyttävästi vatsa on pienentynyt mutta pakarat kohonneet ,mutta tämä vaatii kovaa itsekuria koska harjoitella täytyy lähes joka päivä ainakin 10 minuuttia ,mutta tuloksia tulee sen takaan .heippa


    • perskannikka

      Laita sitruuna tai jos oot kokeneempi reenaaja niin appelsiini pakaroiden väliin. Yritä pitää hedelmä persvossa koko päivä, niin johan kiinteytyy. Eikä maksa paljoo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe