Päivän teemaan

24

172

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johdon_assistentti

klovni ositettuna? Meillä ollaan alaosaa vailla.

• Varastoimme täällä punaisia neniä ja isoja kenkiä.

Joskus varastoimme niitä neniä kengissä, sillä haluamme säästää tilaa.

(osiinsa osallistuvat klovnit protestoivat varastointitavasta, mutta pesisivät sukkiaan, niin ongelma poistuisi)

• Pellepuussa on parempia ja huonopia oksia ja sitä olis mielellään paremmalla oksalla mutta kun muut tönii.

• Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.

(kypärä on hyvä ravisteluvaruste)

• Hinurii, hinurii!
        buddy-love kirjoitti:

Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.

(kypärä on hyvä ravisteluvaruste)

Eikö sitä takapuolta ala tulla jo!

• aikamme koomikko

Mel Brooks on sanonut että puhtainta komediaa on se joku tipahtaa kaivoon ja kuolee. Pelleile nyt siinä sitten.

• johdon_assistentti

jo huhtikuussa.

• Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
        Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.

• johdon_assistentti
        buddy-love kirjoitti:

Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.

UMPEEN!

• johdon_assistentti kirjoitti:

UMPEEN!

Riidelläänkö?

Mistä riidellään?

• buddy-love kirjoitti:

Riidelläänkö?

Mistä riidellään?

Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.

• -tajutonta
        buddy-love kirjoitti:

Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.

porukkaa.

Sinänsä, eihän holokaustin logistiikassa ja työtehossa ollut mitään ongelmaa. Päinvastoin aikansa huippuahan se oli sitten muinasten roomalaisten.

• buddy-love kirjoitti:

Tunnin palstatauko (hälytettiin yhteen juttuun).

• johdon_assistentti
        buddy-love kirjoitti:

huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.

Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.

• Istunut???
        buddy-love kirjoitti:

Millaista pyllylläsi on istua?

• anzzy§§
        Istunut??? kirjoitti:

Millaista pyllylläsi on istua?

.

• Che Guevara
        johdon_assistentti kirjoitti:

huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.

Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.

Aamulla teloitus

• johdon_assistentti kirjoitti:

Odotettua nopeammin.

Ympäristö oli kuitenkin opiskelijakuppila ja viereiset pöydät enimmäkseen täynnä viestinnän opiskelijoita. Kellään ei yhtään juutalaista sukulaista (ihan varma).

(lisäksi niiden muiden jutut olivat typeryydessään ärsyttäviä)

• sessamine

liikutaan :) Huomasin vaikka aloitin Dazun viestistä.
      Eipä nämä omatkaa ole sen kummosempia.

• anzzy§§

.

• anzzy§§
        buddy-love kirjoitti:

http://www.lyrics007.com/Michael Bolton Lyrics/VESTI LA GIUBBA Lyrics.html

.

• anzzy§§ kirjoitti:

.

Täällä on täydet estot kaikelle, eikä mikään ansoitus edes näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      526
      1058
    2. 60
      691
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      594
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      244
      562
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      542
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      98
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe