Päivän teemaan

24

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johdon_assistentti

      klovni ositettuna? Meillä ollaan alaosaa vailla.

      • Varastoimme täällä punaisia neniä ja isoja kenkiä.

        Joskus varastoimme niitä neniä kengissä, sillä haluamme säästää tilaa.

        (osiinsa osallistuvat klovnit protestoivat varastointitavasta, mutta pesisivät sukkiaan, niin ongelma poistuisi)


    • Pellepuussa on parempia ja huonopia oksia ja sitä olis mielellään paremmalla oksalla mutta kun muut tönii.

      • Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.

        (kypärä on hyvä ravisteluvaruste)


      • Hinurii, hinurii!
        buddy-love kirjoitti:

        Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.

        (kypärä on hyvä ravisteluvaruste)

        Eikö sitä takapuolta ala tulla jo!



    • aikamme koomikko

      Mel Brooks on sanonut että puhtainta komediaa on se joku tipahtaa kaivoon ja kuolee. Pelleile nyt siinä sitten.

      • johdon_assistentti

        jo huhtikuussa.


      • Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
        Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.


      • johdon_assistentti
        buddy-love kirjoitti:

        Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
        Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.

        UMPEEN!


      • johdon_assistentti kirjoitti:

        UMPEEN!

        Riidelläänkö?

        Mistä riidellään?


      • buddy-love kirjoitti:

        Riidelläänkö?

        Mistä riidellään?

        Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.


      • -tajutonta
        buddy-love kirjoitti:

        Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
        Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.

        porukkaa.

        Sinänsä, eihän holokaustin logistiikassa ja työtehossa ollut mitään ongelmaa. Päinvastoin aikansa huippuahan se oli sitten muinasten roomalaisten.


      • buddy-love kirjoitti:

        Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.

        Tunnin palstatauko (hälytettiin yhteen juttuun).


      • johdon_assistentti
        buddy-love kirjoitti:

        Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.

        huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.

        Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.


      • Istunut???
        buddy-love kirjoitti:

        Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
        Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.

        Millaista pyllylläsi on istua?


      • anzzy§§
        Istunut??? kirjoitti:

        Millaista pyllylläsi on istua?

        .


      • Che Guevara
        johdon_assistentti kirjoitti:

        huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.

        Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.

        Aamulla teloitus


      • johdon_assistentti kirjoitti:

        huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.

        Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.

        Odotettua nopeammin.

        Ympäristö oli kuitenkin opiskelijakuppila ja viereiset pöydät enimmäkseen täynnä viestinnän opiskelijoita. Kellään ei yhtään juutalaista sukulaista (ihan varma).

        (lisäksi niiden muiden jutut olivat typeryydessään ärsyttäviä)


    • sessamine

      liikutaan :) Huomasin vaikka aloitin Dazun viestistä.
      Eipä nämä omatkaa ole sen kummosempia.

    • anzzy§§

      .


      • anzzy§§
        buddy-love kirjoitti:

        http://www.lyrics007.com/Michael Bolton Lyrics/VESTI LA GIUBBA Lyrics.html

        .


      • anzzy§§ kirjoitti:

        .

        Täällä on täydet estot kaikelle, eikä mikään ansoitus edes näy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe