Muistakaa että elämä on tragikomedia, jossa on kaikille jaossa vain klovnin osia.
http://www.youtube.com/watch?v=RkN2C6kWOAo
Päivän teemaan
24
172
Vastaukset
- johdon_assistentti
klovni ositettuna? Meillä ollaan alaosaa vailla.
Varastoimme täällä punaisia neniä ja isoja kenkiä.
Joskus varastoimme niitä neniä kengissä, sillä haluamme säästää tilaa.
(osiinsa osallistuvat klovnit protestoivat varastointitavasta, mutta pesisivät sukkiaan, niin ongelma poistuisi)
Pellepuussa on parempia ja huonopia oksia ja sitä olis mielellään paremmalla oksalla mutta kun muut tönii.
Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.
(kypärä on hyvä ravisteluvaruste)- Hinurii, hinurii!
buddy-love kirjoitti:
Suosiolla kivuta maahan ja ravistaa puuta, niin sopivia oksia vapautuu.
(kypärä on hyvä ravisteluvaruste)Eikö sitä takapuolta ala tulla jo!
Hinurii, hinurii! kirjoitti:
Eikö sitä takapuolta ala tulla jo!
Sinulla jokin takalisto-ongelma.
http://www.aamulehti.fi/teema/liikunta/ihmevehje-parasta-pakaroille/39414
(lisäksi ajoneuvojani harvemmin hinataan)
- aikamme koomikko
Mel Brooks on sanonut että puhtainta komediaa on se joku tipahtaa kaivoon ja kuolee. Pelleile nyt siinä sitten.
- johdon_assistentti
jo huhtikuussa.
Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.- johdon_assistentti
buddy-love kirjoitti:
Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.UMPEEN!
buddy-love kirjoitti:
Riidelläänkö?
Mistä riidellään?Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.
- -tajutonta
buddy-love kirjoitti:
Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.porukkaa.
Sinänsä, eihän holokaustin logistiikassa ja työtehossa ollut mitään ongelmaa. Päinvastoin aikansa huippuahan se oli sitten muinasten roomalaisten. buddy-love kirjoitti:
Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.
Tunnin palstatauko (hälytettiin yhteen juttuun).
- johdon_assistentti
buddy-love kirjoitti:
Työryhmä totesi yksimielisesti että natsit olivat organisatorisia idiootteja.
huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.
Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa. - Istunut???
buddy-love kirjoitti:
Olen istunut kerran joukossa joka huvikseen arvioi holokaustia logistisena ja työtehollisena ongelmana.
Omituista miten kahvilan pöydät alkoivat tyhjentyä ympäriltä.Millaista pyllylläsi on istua?
- anzzy§§
Istunut??? kirjoitti:
Millaista pyllylläsi on istua?
.
- Che Guevara
johdon_assistentti kirjoitti:
huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.
Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.Aamulla teloitus
johdon_assistentti kirjoitti:
huonoa saati törkeää ja muita ihmisiä loukkavaa käytöstä julkisella paikalla, jossa kanssaihmisillä on oikeus jos ei nyt ihan rentoutua niin ainakin oikeus olla kuulematta moista sontaa.
Espressosta ei makseta kahta euroa kahtakymmentä senttiä, jos se pitää särpiä jonkun huonosti kasvatetun nörttilauman kanssa.Odotettua nopeammin.
Ympäristö oli kuitenkin opiskelijakuppila ja viereiset pöydät enimmäkseen täynnä viestinnän opiskelijoita. Kellään ei yhtään juutalaista sukulaista (ihan varma).
(lisäksi niiden muiden jutut olivat typeryydessään ärsyttäviä)
- sessamine
liikutaan :) Huomasin vaikka aloitin Dazun viestistä.
Eipä nämä omatkaa ole sen kummosempia. - anzzy§§
.
- anzzy§§
buddy-love kirjoitti:
http://www.lyrics007.com/Michael Bolton Lyrics/VESTI LA GIUBBA Lyrics.html
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
