täytyykö huolestua?

ihan loppu..

Suutuin poikaystävälleni kun hän mollasi TAAS perhettäni ja hän ei edes myönnä taaskaan tehneensä mitään väärää. Oli tänään tulossa luokseni, mutta ei tullutkaan, kun olin vielä vihainen, meni kahville, soitin ja korotin ääntäni, paukkasi luurin kiinni ja nyt ei ole vastannut koko päivänä ja iltana viesteihin tai puheluihin..? En todellakaan tiedä mitä tehdä. Siskolleen on vastannut.

6

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja.

      Ja ollaan 2,5 vuotta oltu yhdessä.

    • Ei huolestua, toimi

      Ensi töiksesi järjestä poikakaveri äkkiä entiseksi sellaiseksi. Uusia tulee, myös sellaisia, joilla on käytöstavat hallussa. Mitä vieraalle, ulkopuoliselle kuuluu sinun perheesi asiat, muuten ?

    • On kyllä motkottamisen mestari.

      • Kun on aihetta

        Meinaatko, että "motkottamista" ei ole, jos kaverilla ei ole käytötapoja ? Mihinhän pyritään toisen perheen arvioimisella tms., ettei vaan 'niskan päälle' ?


    • Totuudenlaukoja

      Siis: mollasiko hän aiheesta perhettäsi, vai että se ei ollut SINUN mielestäsi aiheesta? Olethan ymmärtänyt,
      että hänen EI tarvitse olla samaa mieltä perheestäsi, kuin sinun?

      "ei edes myönnä taaskaan tehneensä mitään väärää."...siis ei myönnä oikeasti mitä? Ettei ole samaa mieltä, kuin sinä?

      Mies ei ole ainakaan tyhmä..ensin muijansa sanoo olevansa pahalla päällä, ja vielä huutaa päälle puhelimeen, niin kuka hullu samaan tupaan silloin tunkee?

    • sdkljslkdj

      No, mitä siitä sitten? Eihän se sun perhettäsi huononna, vaan hänhän siinä huonoon valoon joutuu.... Chill, anna hänen olla äläkä hyökkää hänen kimppuun kuin hyeena. Selvitä miksi hänestä siltä tuntuu ja pyri sovintoon asiassa. Herra jestas. Joku syy siihenkin löytyy että hän "mollaa heitä". Käyttäytyvätkö sun sukualaiset sitten häntä kohtaan kunnioittavasti? Ei hänen tarvitse sun sukulaisiasi rakastaa vaikka sinä niitä rakastat. Riittäähän kun hän rakastaa sua... ja jos sun sukulaiset ovat kohdelleet häntä huonosti, niin älä odota että hän yrittäisi olla "se viisain" siinä kohtaa. Tue miehesi. Sukulaiset voivat olla melko kylmiä "kumppaneille". Älä huuda hänelle, vaan selvitä mistä on kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe