Auton nimille laitto ongelmia!

........

Eli tilanne on tälläinen kun ostin auton "väliomistajalta" joka oli muutellut auton alkuperäisen luovarin luovutuspäivää eikä ole vienyt autoa nimillensä. Tarvis hänen nimensä saada paperiin uudestaan ennen kun saisin auton omistukseeni, mutten saa häneen yhteyttä.
Olen ollut yhteydessä auton alkuperäiseen myyjään joka olisi valmis perumaan myynti-ilmoituksen (hän on ilmoittanut akeen myyneensä auton että vakuutus on katkennut) ja myymään auton "suoraan" minulle. Miten tälläinen homma onnistuu? Alkuperäinen myyjä tilaa uudet paperit konttorilta (ne saa kai heti?) sitten täytetään ne normaalisti ja auto tulee minun nimilleni? Mites vakuutukset verot menee? Minulla on autossa tällähetkellä oma vakuutus ja verot on maksettu.

21

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos haluut vastaukse

      Ei tosta saatanan siansaksasta ymmärrä mitään.

    • sinun kannattaa ottaa auton entinen omistaja mukaasi ja mennä selvittämään asia jollekin katsastusasemalle. Verot joudut ainakin maksamaan alkuperäisestä päiväyksestä lukien.
      Tämän siitä saa kun trokareilta ostaa.....

      • ........

        Juu, näin on tarkoitus tehdäkin. Toivottavasti se nimille laitto sitten onnistuu, kun tarvitsee kumminkin aika kauas ajella.
        Näinhän se on, ettei näin kannattais autoa ostaa, mutta minkäs sille sitten enää mahtaa.


    • keimo lantio

      Mitenkäs Ari Job neuvoo tässä tapauksessa?

      • Ari Job

        Koska et ilmeisestikään saa kiinni tätä "väliomistajaa" joka virallisesti ei ole ko. autoa ikinä edes omistanut, niin ota ihmeessä se häntä ennen auton omistanut ihminen mukaasi kats. konttorille niin hän tälläkin hetkellä virallisesti auton omistavana saa autosta itselleen uuden rek.otteen jolla hän sitten samantien "myy" auton sinulle. Näin saat auton nimillesi ihan helposti, mutta saatat tosiaan joutua maksamaan käyttömaksuja pitemmältä ajalta kuin auto sinulla tosiasiassa on ollut. Vakuutuksiisi asialla tuskin on vaikutusta kun otat liikennevakuutuksen vasta nyt kun auton rekisteröintikin sinulle tapahtuu. Ellei auto nyt tuolla väliomistajalla ole kauheita aikoja ollut (näin ymmärsin) niin tuskinpa suuria summia joudut sotkusta kärsimään (jos normi bensa-auto niin joku muutama kymppi max. vaikka olis jokunen kuukausikin mennyt piikkiisi). Siis nou hätä, homma hoituu eikä käy kovinkaan kalliiksi.


      • Jobbari huijaa aina
        Ari Job kirjoitti:

        Koska et ilmeisestikään saa kiinni tätä "väliomistajaa" joka virallisesti ei ole ko. autoa ikinä edes omistanut, niin ota ihmeessä se häntä ennen auton omistanut ihminen mukaasi kats. konttorille niin hän tälläkin hetkellä virallisesti auton omistavana saa autosta itselleen uuden rek.otteen jolla hän sitten samantien "myy" auton sinulle. Näin saat auton nimillesi ihan helposti, mutta saatat tosiaan joutua maksamaan käyttömaksuja pitemmältä ajalta kuin auto sinulla tosiasiassa on ollut. Vakuutuksiisi asialla tuskin on vaikutusta kun otat liikennevakuutuksen vasta nyt kun auton rekisteröintikin sinulle tapahtuu. Ellei auto nyt tuolla väliomistajalla ole kauheita aikoja ollut (näin ymmärsin) niin tuskinpa suuria summia joudut sotkusta kärsimään (jos normi bensa-auto niin joku muutama kymppi max. vaikka olis jokunen kuukausikin mennyt piikkiisi). Siis nou hätä, homma hoituu eikä käy kovinkaan kalliiksi.

        Trafin tiedoissa lukee: "Rekisteriin merkitty omistaja on ilmoittanut myyneensä ajoneuvon". Toisin sanoen rekisteriin merkityllä omistajalla ei ole enää mitään sananvaltaa tuon auton papereihin.

        Ainoastaan nykyinen ostaja rekisteriin merkitty omistaja (,joka on ilmoittanut myyneensä ajoneuvon) henkilö, jolle rekisteriin merkitty omistaja on ilmoittanut myyneensä ajoneuvon voivat KAIKKI KOLME YHDESSÄ käydä katsastuskonttorilla saattamassa paperit siihen kuntoon, että nykyinen ostaja saa sen omille nimilleen.

        Jos ja kun väliomistaja on pimeä jobbari (kuten esim. Ari Job), niin hänen kiinni saamisensa voi olla tavalliselle ihmisille erittäin vaikeaa. Suosittelen tekemään rikosilmoituksen.


    • Katso linkki

      Vinkkejä seuraavaa kertaa varten, kun olet ostamassa autoa.

      JOBBARI YRITTÄÄ AINA SAADA OSTAMANSA AUTON REKISTERIOTTEEN ILMOITUSOSAN (osa 2) TYHJÄNÄ, ja täyttää siihen suoraan sen henkilön tiedot, jolle jobbari myy kyseisen auton.

      JOBBARIEN KAUPPAAMIEN AUTOJEN ILMOITUSOSIEN PÄIVÄMÄÄRÄT OVAT USEIN YLI VIIKON VANHOJA. Sen takia jobbarilta auton ostanut joutuu maksamaan yli viikon ko. päivämäärästä menneeltä ajalta vakuutusmaksut kolminkertaisina.

      LISÄKSI JOBBARILTA AUTON OSTANUT JOUTUU MAKSAMAAN JOBBARIN AIHEUTTAMAT PARKKISAKOT JA AJONEUVOVEROT.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9252482

      Linkissä on lisää pimeiden jobbareiden tuntomerkkejä.

      • Kreikka esimerkkinä

        Euroopan suurimmassa sanomalehdessä eli Bildissä oli jokin aika sitten artikkeli Kreikan katastrofaalisessa kunnossa olevasta taloudesta ja syistä siihen. Oli valaisevaa lukea, miten paljon vilppiä esiintyy Kreikan taloudessa. Artikkelissa kerrottiin, että 30 % Kreikan taloudesta on ns. harmaata taloutta. Kaupan käyminen tavaroista ja palveluista ilman kuittia on todella yleistä, ja Kreikan lasketaan menettävän joka vuosi peräti 30 miljardia euroa suorittamatta jääneinä arvonlisäveroina.

        Jos Suomessa annetaan pimeille jobbareille ja muille rikollisille mahdollisuus huijata verottajaa sekä muita viranomaisia (ja samalla myös autojen ostajia monin tavoin), niin pian myös tämä yhteiskunta joutuu sellaisiin vaikeuksiin, että kansalaisten peruspalveluiden turvaaminen on suuressa vaarassa. Siksi jokaisen vastuunsa tuntevan ihmisen velvollisuus on ilmiantaa jobbarit sekä Nettiautolle että viranomaisille.


      • Ari Job

        ..jo sinne fiksumpaan päähäsi, foliohattu. Sinut tunnistaa samoista itseään toistavista idioottimaisista viesteistäsi ja foliohattusi läpi tunkevasta kateuden värittämästä kiukustasi.
        Nuo tarinasi ovat pelkkää kärjistystä ääritapauksista, joita vain harvemmin ostajien kohdalle osuu.
        Mannet on asia erikseen, mutta esim. minun jäljiltäni ei kukaan ole joutunut mitään sakkoja makselemaan, joten älä sekoita minua syytöksiisi taas kerran (liikaa pyydetty tollolta)


      • Ari Job
        Kreikka esimerkkinä kirjoitti:

        Euroopan suurimmassa sanomalehdessä eli Bildissä oli jokin aika sitten artikkeli Kreikan katastrofaalisessa kunnossa olevasta taloudesta ja syistä siihen. Oli valaisevaa lukea, miten paljon vilppiä esiintyy Kreikan taloudessa. Artikkelissa kerrottiin, että 30 % Kreikan taloudesta on ns. harmaata taloutta. Kaupan käyminen tavaroista ja palveluista ilman kuittia on todella yleistä, ja Kreikan lasketaan menettävän joka vuosi peräti 30 miljardia euroa suorittamatta jääneinä arvonlisäveroina.

        Jos Suomessa annetaan pimeille jobbareille ja muille rikollisille mahdollisuus huijata verottajaa sekä muita viranomaisia (ja samalla myös autojen ostajia monin tavoin), niin pian myös tämä yhteiskunta joutuu sellaisiin vaikeuksiin, että kansalaisten peruspalveluiden turvaaminen on suuressa vaarassa. Siksi jokaisen vastuunsa tuntevan ihmisen velvollisuus on ilmiantaa jobbarit sekä Nettiautolle että viranomaisille.

        Tuo on sinun foliohattusi kipeää tuotosta koko väite. Rehellinen ja umpityhmä Suomen maa hoitaa asiansa kuten EU:n nettomaksajan ja mallioppilaan kuuluukin: omaa kansaa rokotetaan ja verotetaan riistoehdoin joka välissä ja sitten kun toinen EU-maa on kusessa (ei jobbareiden, vaan korruptoituneen virkamieskoneistonsa takia) on Suomi heti käsi ojossa antamassa kansaltaan ryöstämänsä rahat näiden EU:n hyväksikäyttäjämaiden haltuun. He eivät ole antaneet takeita takaisinmaksamisesta mitenkään sitovasti vaikka aina väität niin, joten riskillä mennään tälläkin kohdalla. Omat vanhuksemme ja opiskelijat ja lapsiperheet ovat jatkuvassa hädässä ja ahdingossa (jopa koululaisten myymät wc-paperit menivät verolle joka kertoo systeemin kohtuuttomuuden) ja samaan aikaan sinäkin loinen vaan katkerana maleksit kaiket ajat netissä kyyläämässä olemattomin argumentein. Mene foliohattu vaikka vanhuksia ulkoiluttamaan ja tekemään jotain oikeasti hyödyllistä. Minäkin annan apuani monille tarvitseville tahoille, esim löytöeläinkodille ja koululaisten ja vanhusten keräyksiin, silloin kun on varmaa ettei apua ole viemässä omiin taskuihinsa ns. välikädet. Häpeäisit elämäntapaasi, joka tuottaa vain turhaa työtä esim. nettiautolle ja yhteiskunnalle jolle et todellisuudessa tuo0ta mitään.


      • niin saat vaikeuksia
        Ari Job kirjoitti:

        ..jo sinne fiksumpaan päähäsi, foliohattu. Sinut tunnistaa samoista itseään toistavista idioottimaisista viesteistäsi ja foliohattusi läpi tunkevasta kateuden värittämästä kiukustasi.
        Nuo tarinasi ovat pelkkää kärjistystä ääritapauksista, joita vain harvemmin ostajien kohdalle osuu.
        Mannet on asia erikseen, mutta esim. minun jäljiltäni ei kukaan ole joutunut mitään sakkoja makselemaan, joten älä sekoita minua syytöksiisi taas kerran (liikaa pyydetty tollolta)

        Kuten alla olevista lainauksista selviää, mm. Ari Job -nimimerkkiä käyttävä pimeä jobbari vähät välittää todellisuudessa siitä, että häneltä auton ostanut joutuu jobbarin sekavien paperien takia isoihin lisäkuluihin ja muihin ongelmiin.

        Ari Job 30.9.2010 14:10
        tosiaankin käytän useampia prepaideja ja yleensä lyhyen käytön jälkeen tuhoan sim-kortin polttamalla sen. Yksi tärkeä pointti on tehdä kaupat muualla kuin kotini lähettyvillä. Tällöin minua ei voi yhdistää mihinkään tiettyyn paikkaan

        Autoa ei kannata rekisteröidä itselle ollenkaan, eli yritä hankkia auto avoimella otteella (sano että ostat vaimolle ja täytät tiedot myöhemmin). Jos kuitenkin myyjä merkkaa otteesen jotain - auton voi edelleen myydä eteenpäin luovarilla. Tyhmä ostaja joutuu vaan maksamaan enemmän rekisteröinnistä.

        ÄLÄ USKO ARI JOBIA TAI MUITA JOBBAREITA, VAAN TOIMI NÄIN:
        - Kannattaa ostaa auto aina vain rekisteriin merkityltä omistajalta, niin vältyt pahimmassa tapauksessa koko kauppahinnan menettämiseltä. Tarkista kuitenkin tiedot Trafista esim. tekstiviestillä (muodossa AUTO ABC-123 numeroon 16400 hintaan 2 euroa), ja rekisteröi auto samana päivänä myyjän läsnäollessa.


      • Laina maksetaan aina
        Ari Job kirjoitti:

        Tuo on sinun foliohattusi kipeää tuotosta koko väite. Rehellinen ja umpityhmä Suomen maa hoitaa asiansa kuten EU:n nettomaksajan ja mallioppilaan kuuluukin: omaa kansaa rokotetaan ja verotetaan riistoehdoin joka välissä ja sitten kun toinen EU-maa on kusessa (ei jobbareiden, vaan korruptoituneen virkamieskoneistonsa takia) on Suomi heti käsi ojossa antamassa kansaltaan ryöstämänsä rahat näiden EU:n hyväksikäyttäjämaiden haltuun. He eivät ole antaneet takeita takaisinmaksamisesta mitenkään sitovasti vaikka aina väität niin, joten riskillä mennään tälläkin kohdalla. Omat vanhuksemme ja opiskelijat ja lapsiperheet ovat jatkuvassa hädässä ja ahdingossa (jopa koululaisten myymät wc-paperit menivät verolle joka kertoo systeemin kohtuuttomuuden) ja samaan aikaan sinäkin loinen vaan katkerana maleksit kaiket ajat netissä kyyläämässä olemattomin argumentein. Mene foliohattu vaikka vanhuksia ulkoiluttamaan ja tekemään jotain oikeasti hyödyllistä. Minäkin annan apuani monille tarvitseville tahoille, esim löytöeläinkodille ja koululaisten ja vanhusten keräyksiin, silloin kun on varmaa ettei apua ole viemässä omiin taskuihinsa ns. välikädet. Häpeäisit elämäntapaasi, joka tuottaa vain turhaa työtä esim. nettiautolle ja yhteiskunnalle jolle et todellisuudessa tuo0ta mitään.

        Suomen verotus ei todellakaan riistoa, sillä Suomen verotus on läntisten EU-maiden vertailussa keskimääräistä lievempää.

        Tutkimusten mukaan jopa 30 % Kreikan taloudesta on ns. harmaata taloutta, jota mm. pimeää kauppaa tekevät yksityishenkilöt eli jobbarit (kuten esim. Ari Job) harjoittavat. Kaupan käyminen tavaroista ja palveluista ilman kuittia on todella yleistä, ja Kreikan lasketaan menettävän joka vuosi peräti 30 miljardia euroa suorittamatta jääneinä arvonlisäveroina.

        Siksi Suomessa ei ole varaa katsella sormien läpi noita yhteiskunnan loisia eli pimeitä jobbareita, jotka kuvittelevat, että he voisivat jättää omat veronsa muiden maksettaviksi.

        Täällä on valheellisesti väitetty, että Suomi olisi lahjoittanut rahaa Kreikalle. Vakuudeton laina ei ole lahja, ja myös vakuudeton laina maksetaan takaisin. Suomi on lainannut Kreikalle alle 400 miljoonaa euroa hyvällä korolla. Kreikan valtion omaisuuden arvo on 300 - 400 MILJARDIA EUROA eli tuhansia kertoja suurempi.

        Kreikan valtio omistaa muutakin kuin sairaalat, yliopistot ja valtionkirkon. Kreikan valtio on mukana muun muassa kasinoissa, rahapeliyhtiöissä, hotelleissa, venesatamissa jne. Yksityistämättä ovat myös posti, satamat, lentokentät, vesi-, kaasu- ja sähköyhtiöt sekä öljynjalostamot. Lisäksi valtio on mukana kuljetus-, pankki- ja vakuutusyhtiöissä. Myös valtionyhtiöiden kiinteistöissä on kiinni useita satoja MILJARDEJA euroja.

        Kreikka voi siis tarvittaessa helposti realisoida omaisuudestaan tarvittavan summan, jos lainan hoitaminen tekisi tiukkaa muulla tavalla. Kreikka ei ole mikään rutiköyhä kehitysmaa, vaan rikas länsimainen teollisuusvaltio, joka on äärimmäisen riippuvainen kauppa- ym. suhteista muiden EU-maiden kanssa. Siksikin voitte olla varmoja, että Kreikalta tullaan saamaan jokainen lainattu euro takaisin hyvän koron kanssa.

        Kuten edellä jo kerrottiin, Kreikan valtion omaisuus on tuhansia kertoja suurempi kuin Suomen sille myöntämä laina. Kreikan on maksettava lainansa myös Suomelle EU:sta pois sulkemisen uhalla. Sellaiseen tilanteeseen Kreikalla ei todellakaan ole varaa ajautua.

        Voit verrata tilannetta esim. rikollisjärjestön myöntämään lainaan, jossa omat jalkasi ovat vakuutena. Myöskään Kreikalla ei ole varaa käytännössä rampauttaa itseään jäämällä pois kansainvälisistä kauppayhteisöistä.


    • ettänäin...

      AKE:sta saat tiedon kuka auton omistaa tällä hetkellä. Joko katsastus konttorilta tai tekstarilla(numeroo en laita kun en varmaksi muista, mutta löytyy googlettamallakin) Omistaja saa henkkareilla esiintyessään konttorilta uudet paperit heti mukaan kun menee paikanpäälle. Jos rekisteriin merkitty omistaja on tässätapauksessa edelleen se alkuperinen omistaja niin ei kai mitään ongelmaa? sitten ilmoitus osa täytettynä sisulle ja rekisteröit omiin nimiin. Käytännössä jos menette yhdessä omistajan kanssa konttorille niin siellä tulostetaan heti hänelle paperit hintaan 12 euroa kappale(ainakin sillä sai kun itse tarviin muutossa hukkuneen tilalle uuden) sitten siinä samassa tilaisuudessa nimet paperiin ja paperit takas tiskin yli josta saat itsellesi uudet ja olet onnellinen uusi omistaja maksaessasi omat paperisi. Tosin tilannetta voi mutkistaa tuo että on ilmoittanut myyneensä auton... No AKE:sta kumminkin selviää kuka sen omistaa ja näin ollen voi myydä. Sieltäpä sitten selviää kysymällä myös miten nuo vakuutukset ja verot menee...

      • virkamies auttaa

        ainoa mahdollisuus on että ensimmäinen omistaja on ottanut luovarin kaupasta säästöön,toinen on että yrität itse nyt miettiä mistä sen ostit ja sitten se ainoa oikea on kääntyä virka-avun puoleen.kyllä ne löytää jos siitä nyt jonkinlainen ilmotuskin on ollut, älä rupee itse söhlää niitä papereita kun ne on jo muutenkin sekasin,sulle tulee vakuutusmaksu sitten kolme kertaisena käyttömaksu ja kun olet noita söhläri tyyppejä saat sen 1000€ sakkokäyttömaksun.kyllä sitä "rehellinen saa asiansa sekasin.miksi alunperin et lähtenyt sitä asiaa selvittämään virka-avun kautta,miksi pitää söhlätä?
        sanon vaan kokemuksesta että tolla tyylillä sen auton rekiteröinti tulee sulle maksamaa väh. 2000€!
        kun olisit hoitanut sen lähes ilmaseks kun heti olisit sen tehnyt.


      • ........
        virkamies auttaa kirjoitti:

        ainoa mahdollisuus on että ensimmäinen omistaja on ottanut luovarin kaupasta säästöön,toinen on että yrität itse nyt miettiä mistä sen ostit ja sitten se ainoa oikea on kääntyä virka-avun puoleen.kyllä ne löytää jos siitä nyt jonkinlainen ilmotuskin on ollut, älä rupee itse söhlää niitä papereita kun ne on jo muutenkin sekasin,sulle tulee vakuutusmaksu sitten kolme kertaisena käyttömaksu ja kun olet noita söhläri tyyppejä saat sen 1000€ sakkokäyttömaksun.kyllä sitä "rehellinen saa asiansa sekasin.miksi alunperin et lähtenyt sitä asiaa selvittämään virka-avun kautta,miksi pitää söhlätä?
        sanon vaan kokemuksesta että tolla tyylillä sen auton rekiteröinti tulee sulle maksamaa väh. 2000€!
        kun olisit hoitanut sen lähes ilmaseks kun heti olisit sen tehnyt.

        Tätä viestiä nyt en oikein ymmärtänyt.
        Mutta kiitokset edellisistä neuvoista. Pitää huomenna soitella akeen ja kysellä miten tämä menee.


      • ........ kirjoitti:

        Tätä viestiä nyt en oikein ymmärtänyt.
        Mutta kiitokset edellisistä neuvoista. Pitää huomenna soitella akeen ja kysellä miten tämä menee.

        ja kertoisit muillekin täällä miten oikeasti menetellä moisessa tapauksessa. Epätietoisuutta varmasti riittää tämän asian tiimoilta. Onnea sinulle jatkossa.


      • mieti hetki
        f26m kirjoitti:

        ja kertoisit muillekin täällä miten oikeasti menetellä moisessa tapauksessa. Epätietoisuutta varmasti riittää tämän asian tiimoilta. Onnea sinulle jatkossa.

        lähtökohtahan on se että kauppaa tehdessä saadaan kaikki tarvittavat dokumentit,ja välittömästi käy rekisteröimässä auton kun se on mahdollista,
        yksityinen ei voita mitään että jättää rekisteröinnin viime hetkeen.
        mitään kauppaa ei ole pakko tehdä.
        jos olet tehnyt kaupan niin että tarviit papereita jälkikäteen etkä löydä myyjää, ota yhteyttä poliisiin joka kyllä löytää joka myyjän sillä autokaupan takia ei kukaan häviä maanalle tai muuta ym aina jää jälkiä joita virkaporras voi halutessaan seurata.
        kyllä nykyään luulisi että ihmiset ovat huolellisempia,useimmat löytävät nämä myyjät itse kunhan ensi-shokki on hälvennyt.
        missään tapauksessa älä ala kirjoittelemaan mitään tekaistuja luovareita,nopeasti asiaa ymmärtämätön söhlää itselleen sievoiset sanktiot,sillä auto asioissa ei armoa tunneta,sanktiot tulee automaattisesti joista on turha valittaa.eli ota nopeasti yhteyttä poliisiin.
        jos tätä ei ymmärrä ei pidä myöskään ostella mitään ilman osaavaa apua.


      • ari bob
        f26m kirjoitti:

        ja kertoisit muillekin täällä miten oikeasti menetellä moisessa tapauksessa. Epätietoisuutta varmasti riittää tämän asian tiimoilta. Onnea sinulle jatkossa.

        No mitä epäselvää tossa on. Kun ostaa perseellään olevalla teknisellä osalla olevan auton niin pitää olla aukoton historia luovareita, jolloin välirekisteröinnit tehdään uuden omistajan piikkiin - 17e kappale liitteellinen rekisteröinti. Parasta tietenkin olla ostamatta moista jobbarin kiertopalkintoa - päälle tulee kuitenkin rästiverot parilta kuulta kun Trafi saa vihdoin uudet rekisteritiedot.

        Koko homman voi siis kiertää tekemällä ITSE puuttuvia luovareita. En nyt neuvo niin tekemään mutta...


      • f17m
        ari bob kirjoitti:

        No mitä epäselvää tossa on. Kun ostaa perseellään olevalla teknisellä osalla olevan auton niin pitää olla aukoton historia luovareita, jolloin välirekisteröinnit tehdään uuden omistajan piikkiin - 17e kappale liitteellinen rekisteröinti. Parasta tietenkin olla ostamatta moista jobbarin kiertopalkintoa - päälle tulee kuitenkin rästiverot parilta kuulta kun Trafi saa vihdoin uudet rekisteritiedot.

        Koko homman voi siis kiertää tekemällä ITSE puuttuvia luovareita. En nyt neuvo niin tekemään mutta...

        tullut selvyyttä papereihin??


    • RaneJob

      Uppoa tälle folion horinalle myös! No folio, kuinkas on Kreikka hoitanut hommansa? Täytyy nostella näitä niin saa tampio todeta kuinka pihalla on asioista! Ari ja muut kauppiaat taas oikeassa!

    • Selvyydeksi

      Ari Job ei ole kauppias vaan jobbari eli pimeää kauppaa tekevä rikollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä elukkaa kaivattusi

      muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

      Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

      Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

      Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

      Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

      Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe