Santander consumer finance

Tekivät väärälle nai

Ei mitään hyvää sanottavaa , soitin että auton saa hakea pois kun taloudelliset tilanteet muuttu.
-unohtivat antaa hakijalle toimeksiannon (n1-2kk)odotus vakuutukset päällä ym täyskasko
-soitin uudestaan että eikö haeta jo pois , käskivät soittaa hakijalle (minun ilmoittajan) , soitin
-hakija ihmeessä ei voi hakea ilman toimeksiantoa, uusi soitto santanderssille
-nyt hakija sai toimeksiannon , haki 2pvän sisällä , pyysin saada paperin auton luovuttamisesta ei mukana
muuta kun faksi toimeksi annosta ei mitään minulle.(todisti ajokortilla henkilöllisyytensä) ok
-Nyt sai vakuutukset poikki 2pvän sisällä
-Arvio autosta alakanttiin lista puutteista ja muista huomioitavista asioista , esim. maksamaton
ajoneuvovero lisättiin tietysti minun maksettavaan loppuosuuteen , mutta miksi vielä erikseen ulosottoon
eli joudun sen maksamaan kahteen kertaan.
-En niele , jossain menee raja tavallisellakin tallaajalla vai pidetäänkö naisihmistä todellakin niin tyhmänä.
- EI TODELLAKAAN PARAS MAHDOLLINEN RAHOITUS YHTIÖ , KIERRÄN KAUKAA, EI ONNISTU MIKÄÄN no
elämä jatkuu . Minä tiedän oikeuteni ja käytän niitä.

18

2321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Älä nyt viitsi valittaa,kuka sen maksamattoman ajoneuvoveron olisi pitänyt maksaa?naapurinko?Mistä näitä älykääpiöitä sikiää?

• Tekivät väärälle nai

Lue kunnolla..... minä maksan MUTTA EN TODELLAKAAN KAHTEEN KERTAAN!!!!!!!
        PS:sinähän seppä olet, kaiketi mies

• Tekivät väärälle nai
        Tekivät väärälle nai kirjoitti:

Lue kunnolla..... minä maksan MUTTA EN TODELLAKAAN KAHTEEN KERTAAN!!!!!!!
        PS:sinähän seppä olet, kaiketi mies

Et muuten edes mies vaan POIKANEN vielä , tarkennan etten loukkaa Miehiä :)

• Tilitttäjä

näytä kuitti maksetusta ajoneuvoverosta.

ja se ajoneuvovero taitaa näissä takaisin hauissa olla pienin murhe sinulla.
      Varaudu tilityksen jälkeen maksamaan puuttuva osa joko itse suoraan tai sitten se menee voudille, muiden päälle.
      Olitko (edes) yrittänyt myydä autoa itse sinä 3 kk aikana jonka jälkeen Rahoitusytiö hakee väkisin sen auton takaisin?

• Tekivät väärälle nai

ONKO LUETUN YMMÄRTÄMINEN NOIN VAIKEAA
        Minä soitin itse ja pyysin hakemaan sen pois , ei kaikki odota sitä että se haetaa pois kato maalaisjärkeäkin voi käyttää ja pyytää että noutakaa.

• Tilittttäjä

Minä soitin itse ja pyysin hakemaan sen pois , ei kaikki odota sitä että se haetaa pois kato maalaisjärkeäkin voi käyttää ja pyytää että noutakaa.

jos sinulle tulee maksuvaikeuksia, sinun pitää toimittaa rahoitusyhtiöön todisteet esim. työttömäksi joutumisesta ja lyhennys keskeytyy tuoksi ajaksi (tosin joku force majeure tuossakin on ).

ei niitä autoja niin vaan palautella kun tulee ostokrapula.

Nyt tulee käymään niin että Santander myy auton ja saa siitä mitä saa ja loput mikä ei riitä kattamaan osamaksuvelkaa maksat sinä sitten tavalla tai toisella.
        Ja tämä käytäntö on Suomessa joka rahoitusyhtiöllä.

• TVN
        Tilittttäjä kirjoitti:

jos sinulle tulee maksuvaikeuksia, sinun pitää toimittaa rahoitusyhtiöön todisteet esim. työttömäksi joutumisesta ja lyhennys keskeytyy tuoksi ajaksi (tosin joku force majeure tuossakin on ).

ei niitä autoja niin vaan palautella kun tulee ostokrapula.

Nyt tulee käymään niin että Santander myy auton ja saa siitä mitä saa ja loput mikä ei riitä kattamaan osamaksuvelkaa maksat sinä sitten tavalla tai toisella.
        Ja tämä käytäntö on Suomessa joka rahoitusyhtiöllä.

Sinulle ei ole onneksi kaiketi käynyt noin, ja aina on helppo osoittaa sormella muita ja antaa HYVIÄ
        Neuvoja .Ja tiedoksesi auto on myyty ja minähän siitä maksan tavalla tai toisella.

• Tekes

Ei se auto, joka on rahoituksen vakuutena välttämättä sitä rahoitusta kuittaa. Olet allekirjoituksellasi sitoutunut maksamaan tietyn summan tietyssä ajassa. Auto on rahoitusyhtiölle vakuus, ei mikään muu. Lähtökohtaisesti sopimus on maksettu sovitunlaisesti. Kuluja rahoitusyhtiölle tietysti syntyy hausta, säilömisesti, myynnistä ja menetettynä korkotulona, jotka ilmi selvästi lankeat rahoituksen ottajan kontolle.

• nii-iin
        TVN kirjoitti:

Sinulle ei ole onneksi kaiketi käynyt noin, ja aina on helppo osoittaa sormella muita ja antaa HYVIÄ
        Neuvoja .Ja tiedoksesi auto on myyty ja minähän siitä maksan tavalla tai toisella.

Et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolle noin on käynyt/käymässä.
        Jos posti käy liian suureksi voit hakeutua yksityiseen velkasaneeraukseen.

Ja lohdutukseksi, olemme nytkin pelastamassa euromaiden pankkeja ylivelkaantumiselta :)

• keimo lantio

Tuskin autoa on alakanttiin arvioitu ja sillä ei ole edes merkitystä. Kaskossahan on vakuutus juuri sen varalle. Toki nuo kaskot ja muut keksityt kulut joudut maksamaan, tosin viisas olisi laittanut auton liikennekäytöstä poistoon.

• Tekivät väärälle nai

Kerroppa " KEIMO LANTIO" miten laitat rahotusyhtiö auton seisontaan tai poistat liikennekäytöstä ?
        Olen todella kiinnostunut ...........

• Pepib

Kerroppa " KEIMO LANTIO" miten laitat rahotusyhtiö auton seisontaan tai poistat liikennekäytöstä ?
        Olen todella kiinnostunut ...........

lmoituksen liikennekäytöstäpoistosta voi tehdä ajoneuvon rekisteriin merkitty omistaja tai haltija. Omistaja tai haltija voi yksilöidyllä valtakirjalla valtuuttaa myös asiamiehen hoitamaan ilmoituksen puolestaan. Jos omistaja tai haltija allekirjoittaa itse ilmoitusosan, asiamies voi jättää ilmoituksen ilman valtakirjaa rekisteröintitoimipisteeseen, muttei tällöin saa mukaansa tulostettavan rekisteröintitodistuksen ilmoitusosaa vaan ainoastaan teknisen osan. Ilmoitusosa lähetetään omistajalle postitse.

• tvn
        Pepib kirjoitti:

lmoituksen liikennekäytöstäpoistosta voi tehdä ajoneuvon rekisteriin merkitty omistaja tai haltija. Omistaja tai haltija voi yksilöidyllä valtakirjalla valtuuttaa myös asiamiehen hoitamaan ilmoituksen puolestaan. Jos omistaja tai haltija allekirjoittaa itse ilmoitusosan, asiamies voi jättää ilmoituksen ilman valtakirjaa rekisteröintitoimipisteeseen, muttei tällöin saa mukaansa tulostettavan rekisteröintitodistuksen ilmoitusosaa vaan ainoastaan teknisen osan. Ilmoitusosa lähetetään omistajalle postitse.

Ei käynyt Sandanterille tämä sinun ehdotus .

• Ylpeä SkodaMies

Sinähän olet ihan aivoton dorka!!!! No ompahan ulosottomiehelläkin duunia, kiitos kaltaistesi tollojen.

Minulle tuo firma antoi vakuudetonta lainaa 30000eur, korkokin ihan siedettävä. Mukava ikkunasta katsella, kun omassa parkkiruudussa seisoo uusi farmari Octavia 1,4TSi elegance, omissa nimissä oleva.
      On sitä moni naapuri käynyt kuolaamassa, etenkin kun kesärenkaat on 18" näyttävillä aluvanteilla...

• ?!?

Kävivätkö naapurit kuolaamassa Skodaa?!"
        Jos ne kuitenkin kattelivat niitä vanteita, olis uskottavampaa?

• ¨öå+p0uy9gt

käy ihmettelee,et kuuroko sitä autoa ajaa.Ja ei p#sk" muutu kiiltäväks koreisteillakaan,tuo on kuin jalopuuratti ladassa

• Tekivät väärälle nai

Eipäs nimitellä ettei käy Omaan nilkkaan.
        Ja oikeinko oma , no siihenhän meidän kannattaakin jokaisen pyrkiä tosin eri auton merkki.

• Lada-ukko

Eipäs nimitellä ettei käy Omaan nilkkaan.
        Ja oikeinko oma , no siihenhän meidän kannattaakin jokaisen pyrkiä tosin eri auton merkki.

Kylläpäs täällä on paljon kateellisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe