Tämän joku vetää tietty läskiksi, mutta olen itse ihan oikeasti huomannut, että parhaan rokkitukan saa, kun pesee pelkällä vedellä ja saippualla(shampoo ja hoitoaineet ei ole 50-lukua) ja hiusrasvoista parasta on ihan kunnon ruoanalitostakin tuttu oliiviöljy!
Ihan totta. Olen kokeillut kaikenlaisia hiusvahoja yms. mitä saa rockabilly yms. erikoisliikkeistä ja ne tekevät ainakin minun hiuksistani niin tahmeat ettei kampaa meinaa saada läpi ja hiuksiin jää epäsiistin näköisiä ''valkoisia ihailijoita''. Myöskin hiukset jää kuitenkin ''pörröiseksi'' ja pitää sitten silotella vedellä.
Mutta kun laittaa kunnon ruokaöljyä vaan lettiin, niin kyllä lähtee! Ja on muuten helppo muotoilla kampaus, ja se pysyy.
Kokeilkaa.
Omat tukkaideat
Mr. Dodger
3
416
Vastaukset 3
- Double Agent
Minä rikon kanan munan ja sekoitan vähäsen ja sitten ei muuta kun kampaa munaan ja kampausta tekemään. Saa heiton kohdilleen kertalaakista. Mäntysuovalla pesen tukan.
- Mr. Dodger
Kuulemma döfää aika ikävälle.
- Edi Tedi
Koska käytän James farkkuja, koska ne on valmistettu 1959. Sekä läskäreitä ja drape on moitteeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546