Tämän joku vetää tietty läskiksi, mutta olen itse ihan oikeasti huomannut, että parhaan rokkitukan saa, kun pesee pelkällä vedellä ja saippualla(shampoo ja hoitoaineet ei ole 50-lukua) ja hiusrasvoista parasta on ihan kunnon ruoanalitostakin tuttu oliiviöljy!
Ihan totta. Olen kokeillut kaikenlaisia hiusvahoja yms. mitä saa rockabilly yms. erikoisliikkeistä ja ne tekevät ainakin minun hiuksistani niin tahmeat ettei kampaa meinaa saada läpi ja hiuksiin jää epäsiistin näköisiä ''valkoisia ihailijoita''. Myöskin hiukset jää kuitenkin ''pörröiseksi'' ja pitää sitten silotella vedellä.
Mutta kun laittaa kunnon ruokaöljyä vaan lettiin, niin kyllä lähtee! Ja on muuten helppo muotoilla kampaus, ja se pysyy.
Kokeilkaa.
Omat tukkaideat
Mr. Dodger
3
385
Vastaukset
- Double Agent
Minä rikon kanan munan ja sekoitan vähäsen ja sitten ei muuta kun kampaa munaan ja kampausta tekemään. Saa heiton kohdilleen kertalaakista. Mäntysuovalla pesen tukan.
- Mr. Dodger
Kuulemma döfää aika ikävälle.
- Edi Tedi
Koska käytän James farkkuja, koska ne on valmistettu 1959. Sekä läskäreitä ja drape on moitteeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112788- 282424
- 421837
- 511669
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411401
- 81355
- 521273
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115