Tämän joku vetää tietty läskiksi, mutta olen itse ihan oikeasti huomannut, että parhaan rokkitukan saa, kun pesee pelkällä vedellä ja saippualla(shampoo ja hoitoaineet ei ole 50-lukua) ja hiusrasvoista parasta on ihan kunnon ruoanalitostakin tuttu oliiviöljy!
Ihan totta. Olen kokeillut kaikenlaisia hiusvahoja yms. mitä saa rockabilly yms. erikoisliikkeistä ja ne tekevät ainakin minun hiuksistani niin tahmeat ettei kampaa meinaa saada läpi ja hiuksiin jää epäsiistin näköisiä ''valkoisia ihailijoita''. Myöskin hiukset jää kuitenkin ''pörröiseksi'' ja pitää sitten silotella vedellä.
Mutta kun laittaa kunnon ruokaöljyä vaan lettiin, niin kyllä lähtee! Ja on muuten helppo muotoilla kampaus, ja se pysyy.
Kokeilkaa.
Omat tukkaideat
Mr. Dodger
3
373
Vastaukset
- Double Agent
Minä rikon kanan munan ja sekoitan vähäsen ja sitten ei muuta kun kampaa munaan ja kampausta tekemään. Saa heiton kohdilleen kertalaakista. Mäntysuovalla pesen tukan.
- Mr. Dodger
Kuulemma döfää aika ikävälle.
- Edi Tedi
Koska käytän James farkkuja, koska ne on valmistettu 1959. Sekä läskäreitä ja drape on moitteeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253