Teen kaiken väärin

Kasa paskaa

En tiedä onko vika minussa vai miehessäni. Mieheni huomauttelee minulle kaikesta mitä teen, miten senkin olisi voinut tehdä paremmin ja miten jokin juttu on pilalla. En uskalla kaupastakaan ostaa mitään, koska täytyy miettiä, mitä mieltä hän on siitä ja kelpaako se vai onko sekin vääränlainen. Erityisesti ruoasta on tullut todellinen kulmakivi suhteessamme. Aiemmin minä en osannut edes perunoita keittää ja mieheni opetti kyllä paljon ruoanlaitosta (ei siis itsekään ole mikään kokki tms.), mutta nykyisin ruoka pitäisi olla niin v*tun täydellistä! Makaronin kypsyys on oltava juuri eikä melkein, kaikista pakkauksista on katsottava E-aineet, ei saa ostaa Euroshopperia, ei saa ostaa sitä ja tätä, kaikkea pitää vertailla kaupoissa ja ostaa parasta, ruokailuvälineiden on oltava täydellisen puhtaat ja jos jotain putoaa pöydälle niin eihän sitä voi siitä syödä jne. loputtomiin. En uskalla tehdä kohta mitään, kun koko ajan teen kaiken väärin. Mies vaan sanoo, että otan kaiken itseeni ja pitääkö minun olla marttyyri, kun sanon että taasko pilasin tämänkin? Joo, en tiedä, mitä tässä tekisi, että pystyisi miellyttämään.

20

4676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Voi parkaa! Oikeesti, ihan vilpittömästi olen pahoillani sun puolestas, mutta ei sun tarvii tollasta kestää! Mies on ihan selkeästi narsistinen, se ei heti tule esille. Tuo nipotus ei helpotu, päin vastoin. Jos täytyy koko ajan nipottaa, kertoo se jostain. Onko mies katkera? Ei arvosta ainakaan, vaivaako sitä joku suhteessa, ei ole onnellinen. Oli syy mikä tahansa, tai oli hän vain narsistinen, ei tuo ole tervetttä suhdetta. Hän alistaa sua ihan täysillä, ÄLÄ SUOSTU SIIHEN!

    • heihaloohoi

      toi on noin saamarin vaikeaa, niin miksi sun miehes ei voisi hoitaa koko ruokapuolta; käydä kaupassa ja valmistaa ruuan?Sittenhän saa ateriastaan juuri sellaisen kuin haluaa.

      Tuntuu pahalta lukea, että joku kyselee täällä neuvoja, jotta voisi miellyttää toista ihmistä.

    • urnuut

      Onkohan miehelläs joku toinen nainen? Jotkut miehet alkaa just sellaisessa tapauksessa "löytämään"
      omasta siipastaan kaikenlaisia vikoja. Toimii eräänlaisena puolustuksena omalle pettämiselle.

      • Anonyymi

        Onko miehesi jonkun painostuksen alla. Näin ollen pakotetaan olemaan vmäinen. Tätäkin tuntuu tapahtuvan.


    • jhnkjnkj

      ..tätä pitemmän päälle? nyt juututaan pikkuasioihin elämässä. Juttele miehen kanssa, mutta jos tämä hänen luonteenpiirteensä mieti mitä tästä tulee pitemmän päälle? ei kenenkään tarvi miellyttää siinä mikä on makaronin oikea kypsyys. Järki käteen.

    • ocd on ikävää

      tulee mieleen myös pakko-oireinen häiriö... jos on noin tarkkaa ruoan kanssa, niin tee selväksi että hän on sitten tästä lähin vastuussa perheen ruokaostoksista ja valmistuksesta!

      Ei toisten oikut ole sun syy! Ja häntä et pysty miellyttämään, joten lopeta se. Sanot hänelle jos valittaa, että sori, tämä on mun tapa, ja ihan yhtä hyvä kuin kenen tahansa muun. Ostat euroshopperia, jos haluat sitä syödä. Hänen ei ole pakko siihen koskea, mutta ei sinunkaan ole pakko tehdä niin kuin hän haluaa.

      • ei enää sinisilmäine

        Kirjoittelin tuolla muulla sivustolla narsistisesta pelimiehestä, jonka kanssa minulla oli suhde 4 kk.
        Hänelläkin oli tuollaisia "omituisuuksia".Leipä, leikkeet, mehut ym. piti olla aina juuri tiettyä merkkiä, muut olivat roskaa.
        En koskaan osannut ostaa hänelle kelpaavaa ruokaa jne.Aluksi tämä tuntui hyvältäkin;onpas tarkka mies, ei syö mitä tahansa ja lukee tarkkaan tuoteselosteet.Kun tämä alkoi olla jokapäiväistä, se alkoi ihmetyttämään.En osannut tiskata, astiat tarkastettiin tiskauksen jälkeen jne jne.
        Jaksoin aika kauan näitä hänen oikkujaan, kunnes tuli ilmi nämä muutkin omituisuudet;naisia kymmenittäin eripuolella Etelä-Suomea, satoja viestejä ja kuvia ( k-18 ) kännykässä, samaan aikaan kun hän "seurusteli" kanssani.Oli ainakin yksi nainen samassa kaupungissa jota hän tapaili ennen tai jälkeen minun luokseni tuloa.Sen sain selville kun otin niitä numeroita hänen kännykästään ja soitin naiselle kotikaupungissani.
        Lähde hyvä ihminen siitä suhteesta, ennenkuin olet raunio.Minullakin on pakka vielä sekaisin , vaikka emme yhdessä olleetkaan kuin nuo 4 kk.

        Narsisti ei parane koskaan !!!


      • Anonyymi
        ei enää sinisilmäine kirjoitti:

        Kirjoittelin tuolla muulla sivustolla narsistisesta pelimiehestä, jonka kanssa minulla oli suhde 4 kk.
        Hänelläkin oli tuollaisia "omituisuuksia".Leipä, leikkeet, mehut ym. piti olla aina juuri tiettyä merkkiä, muut olivat roskaa.
        En koskaan osannut ostaa hänelle kelpaavaa ruokaa jne.Aluksi tämä tuntui hyvältäkin;onpas tarkka mies, ei syö mitä tahansa ja lukee tarkkaan tuoteselosteet.Kun tämä alkoi olla jokapäiväistä, se alkoi ihmetyttämään.En osannut tiskata, astiat tarkastettiin tiskauksen jälkeen jne jne.
        Jaksoin aika kauan näitä hänen oikkujaan, kunnes tuli ilmi nämä muutkin omituisuudet;naisia kymmenittäin eripuolella Etelä-Suomea, satoja viestejä ja kuvia ( k-18 ) kännykässä, samaan aikaan kun hän "seurusteli" kanssani.Oli ainakin yksi nainen samassa kaupungissa jota hän tapaili ennen tai jälkeen minun luokseni tuloa.Sen sain selville kun otin niitä numeroita hänen kännykästään ja soitin naiselle kotikaupungissani.
        Lähde hyvä ihminen siitä suhteesta, ennenkuin olet raunio.Minullakin on pakka vielä sekaisin , vaikka emme yhdessä olleetkaan kuin nuo 4 kk.

        Narsisti ei parane koskaan !!!

        Joo kuulostaa eksältäni. Pitikö olla se kultakinkku merkki😂


      • Anonyymi
        ei enää sinisilmäine kirjoitti:

        Kirjoittelin tuolla muulla sivustolla narsistisesta pelimiehestä, jonka kanssa minulla oli suhde 4 kk.
        Hänelläkin oli tuollaisia "omituisuuksia".Leipä, leikkeet, mehut ym. piti olla aina juuri tiettyä merkkiä, muut olivat roskaa.
        En koskaan osannut ostaa hänelle kelpaavaa ruokaa jne.Aluksi tämä tuntui hyvältäkin;onpas tarkka mies, ei syö mitä tahansa ja lukee tarkkaan tuoteselosteet.Kun tämä alkoi olla jokapäiväistä, se alkoi ihmetyttämään.En osannut tiskata, astiat tarkastettiin tiskauksen jälkeen jne jne.
        Jaksoin aika kauan näitä hänen oikkujaan, kunnes tuli ilmi nämä muutkin omituisuudet;naisia kymmenittäin eripuolella Etelä-Suomea, satoja viestejä ja kuvia ( k-18 ) kännykässä, samaan aikaan kun hän "seurusteli" kanssani.Oli ainakin yksi nainen samassa kaupungissa jota hän tapaili ennen tai jälkeen minun luokseni tuloa.Sen sain selville kun otin niitä numeroita hänen kännykästään ja soitin naiselle kotikaupungissani.
        Lähde hyvä ihminen siitä suhteesta, ennenkuin olet raunio.Minullakin on pakka vielä sekaisin , vaikka emme yhdessä olleetkaan kuin nuo 4 kk.

        Narsisti ei parane koskaan !!!

        Juu ei muu auta kuin ero. Nuoret on sinisilmäisiä.


      • Anonyymi
        ei enää sinisilmäine kirjoitti:

        Kirjoittelin tuolla muulla sivustolla narsistisesta pelimiehestä, jonka kanssa minulla oli suhde 4 kk.
        Hänelläkin oli tuollaisia "omituisuuksia".Leipä, leikkeet, mehut ym. piti olla aina juuri tiettyä merkkiä, muut olivat roskaa.
        En koskaan osannut ostaa hänelle kelpaavaa ruokaa jne.Aluksi tämä tuntui hyvältäkin;onpas tarkka mies, ei syö mitä tahansa ja lukee tarkkaan tuoteselosteet.Kun tämä alkoi olla jokapäiväistä, se alkoi ihmetyttämään.En osannut tiskata, astiat tarkastettiin tiskauksen jälkeen jne jne.
        Jaksoin aika kauan näitä hänen oikkujaan, kunnes tuli ilmi nämä muutkin omituisuudet;naisia kymmenittäin eripuolella Etelä-Suomea, satoja viestejä ja kuvia ( k-18 ) kännykässä, samaan aikaan kun hän "seurusteli" kanssani.Oli ainakin yksi nainen samassa kaupungissa jota hän tapaili ennen tai jälkeen minun luokseni tuloa.Sen sain selville kun otin niitä numeroita hänen kännykästään ja soitin naiselle kotikaupungissani.
        Lähde hyvä ihminen siitä suhteesta, ennenkuin olet raunio.Minullakin on pakka vielä sekaisin , vaikka emme yhdessä olleetkaan kuin nuo 4 kk.

        Narsisti ei parane koskaan !!!

        Minä olin sen kans pari vuotta!


      • Anonyymi
        ei enää sinisilmäine kirjoitti:

        Kirjoittelin tuolla muulla sivustolla narsistisesta pelimiehestä, jonka kanssa minulla oli suhde 4 kk.
        Hänelläkin oli tuollaisia "omituisuuksia".Leipä, leikkeet, mehut ym. piti olla aina juuri tiettyä merkkiä, muut olivat roskaa.
        En koskaan osannut ostaa hänelle kelpaavaa ruokaa jne.Aluksi tämä tuntui hyvältäkin;onpas tarkka mies, ei syö mitä tahansa ja lukee tarkkaan tuoteselosteet.Kun tämä alkoi olla jokapäiväistä, se alkoi ihmetyttämään.En osannut tiskata, astiat tarkastettiin tiskauksen jälkeen jne jne.
        Jaksoin aika kauan näitä hänen oikkujaan, kunnes tuli ilmi nämä muutkin omituisuudet;naisia kymmenittäin eripuolella Etelä-Suomea, satoja viestejä ja kuvia ( k-18 ) kännykässä, samaan aikaan kun hän "seurusteli" kanssani.Oli ainakin yksi nainen samassa kaupungissa jota hän tapaili ennen tai jälkeen minun luokseni tuloa.Sen sain selville kun otin niitä numeroita hänen kännykästään ja soitin naiselle kotikaupungissani.
        Lähde hyvä ihminen siitä suhteesta, ennenkuin olet raunio.Minullakin on pakka vielä sekaisin , vaikka emme yhdessä olleetkaan kuin nuo 4 kk.

        Narsisti ei parane koskaan !!!

        Mun ex söi vaan kultakinkku leikettä,mun kustantamana🤣🤣 huomatkaa EX.


    • Anonyymi

      Minä erosin,en jaksanut ainaista haukkumista. Lapsillenikkaan en osaa mitään kai oikein tehdä. Eli en tee enää mitään. Lapset jo aikuisia.

    • Anonyymi

      Varmaan narsisti aloittajan mies.

    • Anonyymi

      Toi on henkistä väkivaltaa, mun ex mies oli samanlainen narsistinen luonteeltaan. Ja niinkuin jatkuva haukkuminen ja nälviminen ei hänelle riittänyt pettikin vielä. Työ oli ainut arvostuksen mitta. Ei koskaan kehunut minua mistään, ihan kuin se olisi ollut häneltä pois. Nyt eron jälkeen voin hengittää vapaasti. Suosittelen eroamaan. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

      • Anonyymi

        Asiaa.


    • Anonyymi

      Kehutkin on niitä että onnistuit melkein tekemään yhtä hyvää ruoka kuin hän tai äitinsä.. tai kuka vain muu. Mutta vain melkein. Yli 8 vuoden kokemuksella voin sanoa että ei tilanne muutu, teet jatkossakin kaikki väärin, pyykit, siivouksen, kaupassakäynnit.. mikään ei riitä. Olet aina väärässä, tyhmä, mokaat kaiken ja hänessä ei koskaan ole vikaa ja et pärjää yksin. Jos sanot vastaan kärsit (mykkäkoulu) tai kuulet siitä viikkoja naljailuna tai vittuiluna. Olisikin riittävän vahva että voisi vaan lähteä ja elää vaikka yksin.
      Itse en ole siinä onnistunut mutta toivon että olet riittävän viisas ja ymmärät lähteä omaksi parhaaksesi. Minun "parhaat" vuodet mennyt näin enkä voi syyttää kuin itseäni, silti en toivisi tällaista elämää edes vihamiehelleni jos sellaisia olisi.

      Tsemppiä, istu alas ja mieti asiaa tarkasti. Mitä haluat elämältä ja kuuloko tällainen mies siihen?

    • Anonyymi

      Tuskin kyseessä on narsistimies. Pikemminkin mies, jolla on niin huono itsetunto, että hän yrittää painaa vaimoaan alas, jotta hän alkaisi myös uskomaan ettei kelpaa kenellekään toiselle.
      Tämän kun oivaltaa, voi vain naureskella miehen pyrkimyksille luoda mielikuvaa sinusta huonona vaimona ja ihmisenä, jota kukaan toinen ei voisi arvostaa tai rakastaa.

    • Anonyymi

      Mä elän huomaamattomana. En edes lähe enää suhteisiin,koska pieleen ne menee. Näin on paras. Työ sujuu,vapaa aika omissa oloissa.

    • Anonyymi

      Horo

    • Anonyymi

      Mä lähtisin kävelemään jos nainen mua kohtaan käyttäytyisi noin ja sanoisin että etippä palvelijasi jostain muualta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe