Eli yksinkertainen kysymys olisi: mikä on hyvä tai suositeltava viskeraalinen eli sisäelinten rasvaprosentti.
Itselläni (35v mies) viskeraalinen rasvaprosentti on Omronin laitteen mukaan 5.
Ollut koko ajan (noin puoli vuotta) siinä samassa. Kokonaisrasvaprosentti on laitteen mukaan laskenut nyt 23prosentista 19 prosenttiin kuntoilun ja kevyen ruokavalion muutoksen seurauksena.
Vaimollani sisäelinten rasvaprosentti on olltu koko ajan 2 ja hänellä varsinainen rasvaprosentti on ollut siinä 17-22 välissä. Harrastaa myös jonkin verran urheilua.
Mutta kovan googlailunkaan jälkeen en löytänyt mistään taulukko tai suosituksia sisäelinten rasvaprosentiksi.
Vaikka paljon muita sivustoja aiheesta löytyikin.
Voisiko omaan sisäelinten rasvaprosenttiin vaikuttaa vaimoa jonkin verran suurempi alkoholinkäyttö? Kokonaisrasvaprosentti on siis laitteen (ja myös peilin) mukaan laskenut, mutta sisäelinten ei yhtään.
Mitä pitäisi tottumuksissa eniten muuttaa?
Kiitoksia, jos joku tietää!
Hyvä viskeraalinen rasvaprosentti
Jari..
1
2449
Vastaukset
- kunkunkuntoilemaan
En tosin tiedä tuosta Omronista yhtään mitään muuta kun ettänäiden kotilaitteiden tuloksiin ei kannata niin kovasti uskoa. Itse olen käynyt kolmesti InBody-kehoanalyysissa, ja siinä ilmoitetaan viscerat fat yksikkönä VFA(cm3), jamulla tuo oli viimeksi arvossa 77. Ilmeisesti Omronilla on ihan oma asteikko, mutta sanomattakin pitäisi olla selvää että se suurempi alkoholin käyttö nostaa tuota lukuasi, joten jos omaa terveyttäsi vähänkin ajattelet, niin kannattaisi hieman harkita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006