Mitä miehet siitä sanoo, jos nainen näyttää ikäänsä nuoremmalta? Olen 20-vuotias ja joskus vanhemmat naiset huomauttelevat, että "näytät niin nuorelta" ynnä muutama kaveri. OIen hoikka ja pienikokoinen vaan muotoja löytyy, naama taas on pyöreä ja silmät isot.
Itseäni ei kyllä tuollaiset kommentit haittaa. :)
Näyttäminen nuoremmalta kuin on?
4
913
Vastaukset
- Vanhempien
ihmisten mielestä 20-vuotias on nuoren näköinen oli sitten ikäisensä näköinen tai ei. Kysy 30-vuotiaana uudelleen.
- ..........
No, odota kymmenen tai kaksikymmentä vuotta, niin sitten olet pelkästään iloinen, jos näytät vielä silloinkin ikäistäsi nuoremmalta. Jos todella näytät nyt 20-vuotiaana joltain 15-vuotiaalta, niin saattaa olla, että täysi-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet eivät uskalla lähestyä sinua, koska luulevat lapseksi. Tämä siis muualla kuin baarissa.
- tyttö25v-
Aikaisemmin tuo ärsytti, mutta nyt 25-vuotiaana on mukava näyttää itseään nuoremmalta. Mua luullaan lähes poikkeuksetta noin 18-20-vuotiaaksi. Mullakin johtuu varmasti siitä, että oon pienikokoinen ja hoikka, ja pitkät vaaleat hiukset voi myös vaikuttaa. Toivottavasti näytän sitten kolmekymppisenä vielä parikymppiseltä. Aika moni alkaa rupsahtaa tämän ikäisenä.
- anni_______
Jos näytät alaikäiseltä tai lapselta eikä mies tiedä oikeaa ikääsi, niin normaali mies pysyy kaukana sinusta. Pedofiilit ovat tietenkin eri asia, mutta varmaan sinä haluaisit tervejärkisen ja mukavan miehen?
Olen koko aikuisikäni näyttänyt paljon nuoremmalta. Olen pieni ja siro, hoikka eikä kasvoihini ole kumma kyllä vieläkään ilmestynyt ryppyjä. 18-vuotiaana ei ollut kivaa näyttää korkeintaan 14-vuotiaalta.
Pitkään ihmettelin ja olin surullinen sen takia, ettei minulla ollut poikaystävää. Lopulta tajusin, että näytin lähinnä lapselta tai ainakin hyvin nuorelta.
Olen miettinyt, mikä minusta oikein tekee niin paljon nuoremman näköisen. Koko on yksi syy, hoikkuus. Hyvä iho olennainen. Lisäksi kasvoni ovat varsin lapsenomaiset. Mutta onhan minulla kuitenkin naisen muodot.
Nyt olen 36-vuotias. Et ehkä usko tätä, mutta minulta kysytään edelleen papereita. Tosin huomattavasti harvemmin kuin joskus aikaisemmin. Esim. ostin jokin aika sitten syksyllä kaksi siideriä kaupasta ja myyjä kysyi: olisiko sinulla näyttää papereita? Hieman noloa jo. En kuitenkaan esim. pukeudu mitenkään teinimäisesti.
Älä jää tuohon ajatukseen "näytän ikäistäni nuoremmalta" ettet myös käyttäydy sillä tavoin. Ainakin minulla kesti hyvin kauan tajuta, että voisin olla jotain muutakin kuin aina vain se pieni, kiltti ja söpö.
Muut asiat tärkeämpiä ovat kuin se miltä näytät. Varmaan joku päivä löydät vielä miehen joka kertoo sinulle sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671