Parhaat hoitotuotteet pidennyksille?

Aitohiuspidennys

Minulla on tilauksessa teippipidennykset ja nyt etsisin parhaita hoitotuotteita remyhiuksille. Haluaisin pitää lisäkkeet mahdollisimman hyvinä että voisin käyttää niitä uudestaankin.
Vinkkejä ja kokemuksia?

16

20443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoaineita??

Minulla on ollut nyt simply naturalin teippihiustenpidennys n. 1,5 viikkoa ja tämä menee hirveästi takkuun alkaen puolesta välistä alaspäin lisäke hiusta.. hius on n. 50 cm pitkää ja sitä ei lyhennetty laisinkaan kun se laitettiin.. auttaisiko, jos napsaisi 10 cm pois?

Käytän hiusten pesuun four reasons shampoota värjätyille hiuksille, hoitoaineena käytän tigin catwalk hoitoainetta, tai melu nimistä hoitoainetta/hiusmaskia, lorealin luminosarjasta käytän sekä hiusöljyä latvoihin, sekä hiuksiin jätettävää hoitoainetta (vaaleanpunainen pullo). Sitten vielä tigin dumb blonde - sarjasta sitä hiuksiinjätettävää hoitoainetta, joka on pyöreässä vaalenpunaisessa purkissa.. Pesen jatkot n. 2 kertaa viikossa.

Meneekö jokin vikaan tässä hoidossa, koska hiukset ovat päistä silti todella kuivat ja katkeilevat ja menevät hirveästi takkuun. Oikea hiuspölly vain lentää, kun näitä harjailen simplyn omalla harjalla hiustenpidennyksille. Mikään noista ei käsittääkseni ole rakennepaikkaava, ainakaan niissä ei suoraan lue, että rakennepaikkaava.. Kaikkiin noihin tuotteisiin meni yhteensä varmaan sata euroa ja harmittaa, jos ne ovat huonot..

Mitä näihin kannattaisi laittaa, jotta saisi näistä kiiltävät, eikä ne menisi niin paljon takkuun, että joudun selvittämään niitä n. 2 tunnin välein..

• kjhjhkjhkjhkjhkj

kaikki silottavat, kiillottavat ja tehokosteuttavat tuotteet, 4R värishampoo/hoito ei riitä alkuunkaan. Jos tigiltä haluaa niin ainoot mitä suosittelen on urban anti-donts sininen tai punainen ja sitten uusi sleek sarja on tosi hyvä, se kun on suoristava ja silottava, redkeniltä all soft tai smooth down.jätettäväksi bonacuren moisture kick ja lisäksi vielä kerastasen aurinkosarjasta kiiltotipat.

• minäpävain11
        kjhjhkjhkjhkjhkj kirjoitti:

kaikki silottavat, kiillottavat ja tehokosteuttavat tuotteet, 4R värishampoo/hoito ei riitä alkuunkaan. Jos tigiltä haluaa niin ainoot mitä suosittelen on urban anti-donts sininen tai punainen ja sitten uusi sleek sarja on tosi hyvä, se kun on suoristava ja silottava, redkeniltä all soft tai smooth down.jätettäväksi bonacuren moisture kick ja lisäksi vielä kerastasen aurinkosarjasta kiiltotipat.

että missään nimessä ei saa käyttää mitään bonacuren tuotteita pidennyksille..

• mnnjjnjnjknjnjnjknkj
        minäpävain11 kirjoitti:

että missään nimessä ei saa käyttää mitään bonacuren tuotteita pidennyksille..

on kaikkein tehokkain KOSTEUTTAVA jätettävä hoitoaine joka on olemassa ja pidennyksille toooosi hyvä, mitään muuta bc tuotetta en todellakaan suosittele, mutta toi moisture kick on ehdoton kun märkänä täytyy hiukset selvittää ja aamun laittamisiin.

ja usko, olen "ihan muutamat" pidennykset laittanut ja huoltanut... sun kampaajas puhu puppua!

• ++++++++++++++++++++

Minulla on ollut pidennyksiä jo vuosia ja olen luullut, että Simplyn hius olisi jotain aivan uskomatonta. No nyt kun luin kirjoituksesi niin tajusin, että se on vain minulle luotu mielikuva. Tiedän, että omien hiusteni latvat takuttavat pidennyksiä ja luulin, ettei jostain syystä sellaista tapahdu simplyn hiuksilla. Ni kirjoituksestasi päätellen niin kuitenkin tapahtuu. Tuohon ongelmaan ei juuri mikään auta, mutta lyhennys auttaa (mitä lähempänä oman hiuksen mittaa pidennys on, sitä vähemmän se takkuuntuu).

Mutta tuo takkuuntuminenhan johtuu siitä, että hiukset hankaavat koko ajan selkää ja jos istuu niin selän ja selkänojan välissä. Huput vaatteissa pahentavat tilannetta. Paras vaate pidenyksen kanssa on huputon liukas paita, joka ei hankaa hiusta yhtään, kun liikuttaa päätä. Eli pukeutumalla huputtomiin vaatteisiin, voit hieman vähentää takkuuntumista ja välttämällä neuleita. Itse estän takkuuntumista föönaamalla hiukset joka pesun jälkeen ja suoristamalla ne. Jos en jaksa suoristaa niin harjailen hiuksia vain useammin. Suoristuskaan ei tosin poista ongelmaa vaan se hillitsee sitä jonkin verran.

Ja sille joka sanoi, ettei bc:n tuotteita pidennyksille niin höpsistä! Kampaajasi ei ilmeisesti myy bc:tä ja väitti siksi, ettei se käy. Jokainen kampaaja pelaa katsokaas omaan pussiinsa. :D (Tai jos myy niin kauppasi siinä sitten jotain kalliimpaa ja väitti siksi, ettei halpa bc käy).

• Kokeillut monia..

Tigin Dumb Blonde on erittäin korjaava hiustenhoitotuote
        Melu on Davinesin korjaavin tuote suosittelisin ennemmin LOVE silottava
        ja Simply Naturalin pidennystuotteilla on kyllä omatkin tuotteet jotka ovat tarkoitettu näille hiustenpidennyksille toivottavasti auttoi vähän..

• maik+++
        Kokeillut monia.. kirjoitti:

Tigin Dumb Blonde on erittäin korjaava hiustenhoitotuote
        Melu on Davinesin korjaavin tuote suosittelisin ennemmin LOVE silottava
        ja Simply Naturalin pidennystuotteilla on kyllä omatkin tuotteet jotka ovat tarkoitettu näille hiustenpidennyksille toivottavasti auttoi vähän..

Dumb blonde takuttaa pidennykset ,sehän on rakennepaikkaava, ja rakennepaikkaavia ei saa käyttää pidennykselle. Bc:n moisture kick on hyvää,ja etenkin sarjan naamio. Kaikkein paras tuote,ja uusi suosikkini kymmenen vuoden kokemukselle on Davinesin LOVE.

• AnskuHeiii

Mä oon ymmärtänyt, ettei silikonisiakaan tuotteita kannata käyttää, kuulemma jotenkin kerääntyy siihen hiuksen pintaan tai jotain. Kampaaja-opiskelija kaveriltani kuulin tämän. Oman kokemukseni mukaan Tigin tuotteet ainakin tuntuu silikonisilta, en oo inc-luetteloa kattonu kuin niistä Tigin Rock Star tuotteista ja silikonia löytyi (jos oikein tulkitsin). Eli kokeile jättää Tigin (ja muut silikoniset) aineet pois ? :-)

• AnskuHeiii
        AnskuHeiii kirjoitti:

Mä oon ymmärtänyt, ettei silikonisiakaan tuotteita kannata käyttää, kuulemma jotenkin kerääntyy siihen hiuksen pintaan tai jotain. Kampaaja-opiskelija kaveriltani kuulin tämän. Oman kokemukseni mukaan Tigin tuotteet ainakin tuntuu silikonisilta, en oo inc-luetteloa kattonu kuin niistä Tigin Rock Star tuotteista ja silikonia löytyi (jos oikein tulkitsin). Eli kokeile jättää Tigin (ja muut silikoniset) aineet pois ? :-)

Ai joku olikin jo todennut, että siinä Dumb Blondessa on korjaavia aineita! Ne tossa sun jutussa sitten kuseekin!

• milla2

Eikö kampaaja myynyt sinulle Simplyn omia hoitotuotteita?
        Suosittelen Simply Naturalin omia pesu ja hoitotuotteita, jotka on näille hiuksille tarkoitettu. Tuotteilla saat myös 3kk takuun hiuksillesi.

Hiukset saattavat olla maanantai kappale tai jokin tämän hetkisistä tuotteistasi takuttaa ne.
        Tarkista onko näissä tuotteissasi proteiinia missään muodossa, siinä syy. Koita pestä syväpuhdistavalla ja hanki hiuksille niille tarkoitetut tuotteet!

• yxremy

Ehdottomasti paras; ID Hair Davines ja sieltä Love sh ja hoito, ne vaaleanpunaiset.Muutenkin nuo Davineksen tuotteet ovat aivan huippuja !

• hhjkljhjkhkjhkj

ei jälleenrakentavia, ei tuuheuttavia vaan kosteuttavia ja SILOTTAVIA!!! ainoa mitä tigiltä suosittelin on uusi sleek mysterious

• pitkätukka 88

Vanha kskustlu,mutta nostan tämän nyt ylös koska täälä oli sama ongelma ku mulla, eli hiukset muistuttaa Putouksen Lena Hefner os Herppeeluomaa :(
      Ei niinkään takkuunnu, van menee julmetuksi palloksi niskasta ja tosiluonnottomat.

Sinetti pidennykset ja tilattu IDhairilta laittajan mukaan parasta laatua. Vaaleat raidat samasta paikasta tilatut aito remy hiukset pahensi asiaa,vielä huonompaa laatua kun vaalean ruskeat. Nämä hiukset olivat tälläset jo tokana päivänä laitosta,eli en suko että olen väärin hoitanut.

Kysmys kuuluuki, uskallanko tilata sieltä seuraavat astetta tummemmat vai olisko joku muu paikka parempi, olen valmis maksamaan enemmän, en kuitenkaan maltaita.

En halua luvovuttaa, kun pitkät hiukset on kuitenki unelma ja muuten tykkää näistä. Joudun auki ollessa harjata hiuksia n. 30 min välein..

Kiitos vinkistä hälle joka suositteli liukasta paitaa :)

• @anzku92

Itse oon kokeillu myös monenlaisia hoitotutotteita joista osa on ollut parempia ja osa huonompia. Kesän lopulla kokeilin hair talk hoitoainetta ja kosteuttajaa ja oli tosi hyvä vaikutus pidennyksiin. Vaikka pidennykset oli ollu jo pidemmän aikaan käytössä ne silottu ja pehmeni melkein ku uudeksi. Harjaaminenkin oli paljon helpompaa ja takkuja ei tullu enää läheskään niin helposti. 2 kertaa kuukaudessa oon nyt koittanu käsitellä ja on ainaki omasta mielestä paljon parempina pysyny sen aikaa mitä ennen. Kaveri joka suositteli tuota merkkiä niin oli parturista ostanu ja ite koitin netistä ettiä nii ainut paikka minkä löysin oli hairelegant.fi mistä sitte tilaskinki niitä ku partureissa samat aineet maksaa paljon enemmän. Voin kyllä suositella niitä tuotteita muillekkin!

• Tursas-82

Mulla on ollut samat simplyn teippipidennykset 1,5 vuotta (kahden kk välein uusitaan teipit ja "kiristetään") ja ovat pysyneet tosi hyvinä. Shamoona olen käyttänyt Coldwellin sitä viininpunaraitaista tai Tigin sleek mysteryä, pestävänä hoitoaineena mitä milloinkin (sleek mystery tällä hetkellä). Pesun jälkeen system professionalin fluidia sekä bonacuren suihketta. Ei ole takkuja eikä muutakaan ongelmaa ollut missään vaiheessa.

• tiedoton2

sopiiko suomi shampoo ja hoitoaine aidoille pidennyksille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe