Paljon seksiä haluava nainen?

mrerotic

Olen nyt viimeisen vuoden aikana tapaillut useita naisia. Harmi vaan kun ei löydy naisia jotka haluaisivat paljon seksiä tai olisivat seksuaalisia, nyt tarkoitan että ainoat seksuaalisesti aktviiset naiset ovat olleet joko yh-äitejä taikka jotain sutturoita joilla kutina ei ota loppuakseen. Missä siis oikeat hienot naiset jotka haluaa sitä pamppua?

11

1306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggggnn

Luultavasti ovat jo varattuja tai sitten sulla on käynyt huono tuuri. Mutta sitä vähän ihmettelen, ettet esim. pidä yh-äitejä näinä "oikeina hienoina naisina" . Ei ihmekään,jos et saa haluamasi naisia, kun arvotat ihmisiä noin epäkypsällä tavalla.

• hnhnln

että yh-äidit ei ole tarpeeksi hienoja? oletko itse? ja seksin määrä muuttuu eri elämänvaiheissa, elämässä on muutakin kuin seksi, haloo! Ja sutturat ??? jos et arvosta naisia millaista kohtelua itsellesi odotat?
      Mitä ne on ne hienot naiset?

• Lea Scheepers

Hieno nainen ei laita hajuvettä korvan taakse - hän laittaa sinne jalkansa.

Hieno nainen ei myöskään koskaan puhu muna suussa.

• Mies22vkl

Oman kokemuksen mukaan naiset kyllä haluavat seksiä kokoajan. Vasta pidempään seurusteltua alkaa tuo himo laantua. Voi ehkä johtua siitä, että olen ollut vain omaikäisten ja nuorempien naisten kanssa.

• Vaimo1....

fiksut ja seksuaalisesti aktiiviset naiset ova valioluokkaa ja heidät rengastetaan heti kun on vain mahdollista. Ymmärrettävistä syistä.

• dfghjklä

ei naimisiin nuorena meneminen tarkoita yhtään mitään, tiedän liian monia jotka ovat pirttihirmuja, pettäjiä ja vaikka mitä.
        Minä olen 30 vuotias yksin elävä nainen, ei ole sitä oikeaa vaan löytynyt, surullista mutta ei voi mitään.
        Haluja olis ollut mutta elämä ei ole antanut mahdollisuutta niitä purkaa,
        olen hyväsydämminen ja fiksu nainen mutta ongelmakodista lähtenyt eikä elämäni alkutaivat ole todellakaan helppo ollut...vanhemmistani on ollut paljon harmia eikä onni ole ollut myöten rakkaudessakaan.

• Anonyymi

Ei se noin mene. Tuollaisilla on varaa valita, joten eivät he kelpuuta tuosta vaan ketä vaan, vaan on aikaa katsella ja torjua kaikkia onnenonkijoita jotka eivät vastaa omaa tasoa.

• Anonyymi

Entä kun minä olen yhteishuoltaja äiti,työssäkäyvä,mulla on nätti koti ja asiat kunnossa,mutta tykkään seksistä ja en huoli enää suomalaista sänkyyni. Aijai. Kova pala purtavana. Minulla on 2 ulkomaalaista rakastajaa.

• Anonyymi

Säälittävä mies. Kuolee yksinäisenä

• Anonyymi

No ei tuo dualistisovinisti edes ymmärrä tilaansa. Useimmat heistä eivät ymmärrä.

• Anonyymi

Ei seksillä mitään tee. Elämä on parempaa ilman sitä ja kun ikääkin on niin siksikin kiinnostus loppunut kokonaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7543
    2. 105
      5533
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      138
      4412
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2813
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1946
    Aihe