Stringit.

kiinnostunut43442

Miltä ne tuntuu päällä? Kiihottaako mitenkään???

19

2736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      Jos koko on valittu oikein, eivät edes tunnu kovin paljon. Jos on liian pienet, hiertämisen vuoksi voi tuntua jopa tukalalta. Kokeile itse ellet tiedä.

      • VahaMies

        Saa ns."roikkua" jalassa,silloinhan net menettää "makunsa". Et sillee...jatkuu,(niin tuossa BB-Viltsulla oli hyvänNäköiset?)


    • 13+13

      naru persvaossa ei oo pätkääkään kiihottava...

    • Hills have thongs

      Niiden tarkoitushan on nimen omaan olla mahdollisimman huomaamattomat. Jos ahdistavat niin malli tai koko on väärä, useimmissa tapauksissa. Mitä tulee naruun persvaossa, niin kaikille karvaisille ukonkörmyille tiedoksi, että sen persuuksen voi pitää puhtaana, alushousut voi vaihtaa useamminkin kuin kerran kuukaudessa, ei ole pakko piereskellä aina kun siltä vähän tuntuu, ja kiihottavuus on ennen kaikkea makuasia. Stringit ovat useimmille lähinnä käytännöllinen vaatekappale.

      • 13+13

        väkisinkin paskottuu, kun se koko päivän hinkkaa persvakoa, oli se sitten tiskattu kuinka hyvin tahansa. Oikeassa olet siinä että naru on huomaamaton... Siinä ei näy puumerkki niin helposti kuin muissa kalsareissa.


    • StringiMies
      • string

        STRINGEITÄ VAIKKA OLENKIN MIES JA VIELÄPÄ HETERO.MINULLA AINAKIN KALU PYSYY PAREMMIN PAIKALLAAN KUIN BOKSEREISSA.


    • typy :)

      Musta ne tuntuu ihanalta, varsinkin aluksi. Mutta sitten niihin tottuu, eikä tunnu oikein miltään.
      Enemmän kiihottaa sellaiset matalat, jotka peittä puolet pepusta ja tulee edessä oikein alas.
      Kokeile ihmeessä!

    • Satunnainen,

      Se on vaan tosi, että stringit myötäilevät kropan muotoja kaikista parhaiten eivätkä näin ollen ahdista (ollessaan oikeaa kokoa). Stringimiehelle: miehillä stringien käyttö on myös erittäin perusteltua johtuen juuri niiden tarjoamasta tuesta. Ei se ole mikään iso juttu jos niitä käyttää, mukavuus on se pääasia (ja ehkä joillekin se seksikkyyskin).

      Olen myös stringien käyttäjä, ja olen todennut urbaanilegendan stringien hankaamisesta perättömäksi. Mahdollisimman vähäinen kankaan määrä on just se juttu, ja kannattaakin käyttää matalavyötäröisiä malleja. Oma maku on kuitenkin etusijalla :)

    • Toinen stringimies

      Itse ostin keväällä ensimmäiset stringini ja ihastuin heti niiden mukavuuteen. Ovat kevyet ja vilpoiset, oikean kokoisina istuvat vartalon muotoihin ja antavat erinomaisen tuen vehkeille. Ja koskaan ei ole stringeistäni mitään ruskeaa löytynyt, kun tapanani on pitää paikat puhtaina. Harmittaa vain kun Suomessa ei juuri valikoimaa ole miehille, ainoastaan boksereita. Ihmetyttää myöskin monien naisten agressiivisen kielteinen suhtautuminen miesten stringeihin.

      • ukkomies84

        Naiset, ne jotka eivät ole miestä stringeissä nähneet / nähneet sellaisen miehen joka ei
        pidä omasta kehosta ja karvoista huolta kuvittelevat miehen karvaiseksi möhömahaksi.
        Siihen vartalomalliin ei tietenkään sovi kuin jussikalsarit, reikäiset ja paskaset.

        Tänä kesänä en muita alushousuja edes pitäny kuin Thong ja G-String malleja.

        Itse vaihdan tietenkin joka päivä alushousut, aluspaidan/t-paidan ja sukat.
        Päällis vaatteet voivat tietenkin olla samat viikonkin, riippuen käytöstä...
        Erikseen työ, koti ja kaupunkivaatteet.



      • 16+19
        ukkomies84 kirjoitti:

        Naiset, ne jotka eivät ole miestä stringeissä nähneet / nähneet sellaisen miehen joka ei
        pidä omasta kehosta ja karvoista huolta kuvittelevat miehen karvaiseksi möhömahaksi.
        Siihen vartalomalliin ei tietenkään sovi kuin jussikalsarit, reikäiset ja paskaset.

        Tänä kesänä en muita alushousuja edes pitäny kuin Thong ja G-String malleja.

        Itse vaihdan tietenkin joka päivä alushousut, aluspaidan/t-paidan ja sukat.
        Päällis vaatteet voivat tietenkin olla samat viikonkin, riippuen käytöstä...
        Erikseen työ, koti ja kaupunkivaatteet.

        olla niitä puppeja ku tongeja ja ringejä piät.eihä miehet sellasia päälleasä laita


      • antitus
        16+19 kirjoitti:

        olla niitä puppeja ku tongeja ja ringejä piät.eihä miehet sellasia päälleasä laita

        Ahadasmielinen ja itseensä tyytymätön Suomalainen perusjuntti!


      • 16+19
        antitus kirjoitti:

        Ahadasmielinen ja itseensä tyytymätön Suomalainen perusjuntti!

        ihan sama mitä pupet musta aattelee.miä oon iha tyytyväin itteeni, vaikken ringejä koipeeni veä.nii ja muijaki o tyytyväin,ku en homon elkeit harrasta


      • Taskukirjasarja
        16+19 kirjoitti:

        ihan sama mitä pupet musta aattelee.miä oon iha tyytyväin itteeni, vaikken ringejä koipeeni veä.nii ja muijaki o tyytyväin,ku en homon elkeit harrasta

        Ja sekö ei ole ihan sama mitä sinä sanot alusvaatteiden käytöstä? Minä esimerkiksi käytän stringejä enkä voi sietää homoja, enkä myöskään pidä sitä muutenkaan homomaisena. Se on homoa jos jätkä alkaa esim. lähentelemään toista miestä tai yrittää iskeä miehen. Tietyn vaatekappaleen käyttö ei viittaa seksuaalisuuteen milläänlailla.

        Se kyllä tosin kertoo jostain, kun kenties naimisissa oleva ukonreppana, joka ei osaa edes kunnolla kirjoittaa viettää aikaansa selaillessaan alusvaatekeskusteluja. Taisit pettyä kun täällä onkin monia miesten kommentteja sen sijaan, että pääsisit lukemaan tyttösten stringienkäyttökokemuksia. Mutta loppupeleissä olet vapaa tekemään mitä haluat, kunhan et tee toisten oloa huonommaksi.


      • 16+19
        Taskukirjasarja kirjoitti:

        Ja sekö ei ole ihan sama mitä sinä sanot alusvaatteiden käytöstä? Minä esimerkiksi käytän stringejä enkä voi sietää homoja, enkä myöskään pidä sitä muutenkaan homomaisena. Se on homoa jos jätkä alkaa esim. lähentelemään toista miestä tai yrittää iskeä miehen. Tietyn vaatekappaleen käyttö ei viittaa seksuaalisuuteen milläänlailla.

        Se kyllä tosin kertoo jostain, kun kenties naimisissa oleva ukonreppana, joka ei osaa edes kunnolla kirjoittaa viettää aikaansa selaillessaan alusvaatekeskusteluja. Taisit pettyä kun täällä onkin monia miesten kommentteja sen sijaan, että pääsisit lukemaan tyttösten stringienkäyttökokemuksia. Mutta loppupeleissä olet vapaa tekemään mitä haluat, kunhan et tee toisten oloa huonommaksi.

        pahotin sun mieles.oisha miu pitänt muistoa,et työ pupet ootta herkkii mimosan kukkii


      • Huuto.net
        rummeshop.com kirjoitti:

        Meiltä löytyy stringejä miehille, toivottavasti löytyy sinulle mieluisia.
        http://www.rummeshop.com/catalog/index.php?cPath=21

        ja se huuto.net varsinainen runsaudensarvi on...



        Huuto.netistä löytyy stringejä miehille, toivottavasti löytyy sinulle mieluisia.

        Huuto.net


      • Anonyymi
        Huuto.net kirjoitti:

        ja se huuto.net varsinainen runsaudensarvi on...



        Huuto.netistä löytyy stringejä miehille, toivottavasti löytyy sinulle mieluisia.

        Huuto.net

        En kyllä ymmärrä miten jotkui stringit voi olla hyvät?
        Ehkäpä tänä kesänä oli kun hellettä pukkas mutta en kyllä ikinä sellasia jalkaan laittais talvella,kyllä sillon pitää lämmintä olal alla et tarkenee!
        Ei millää ilotytön hepeneillä pärjää Suomen pakkasissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe