Pinta-alalisä

Nellu

Mies hyvä kuinka paljon saan pinta-alalisää jos mulla on kurvit kunnossa näin kesällä. Kynnetkö sarkaa mielelläsi, vai menenkö kesannolle käsittelyssäsi?

25

3422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vellu

En ymmärrä viestiäsi.

• Eu-tukiaiset?

Onkö käytettävissä traktori?

• Nellu

Nyt taisi tulla alan ihminen paikalle. Polttaa jo. Kyllä järeämpaa kalustoa saatetaan tarvita.

• Maalaispoika

Maalaispoikana sanoisin että et mene kesannolle, vaan kasvat kaunista kukkaa...

Onkos tuota pinta-alaa paljonkin? Voi olla etten ihan suurta kerkiä hoitamaan.

• Nellu

Olipa kauniisti sanottu. Sulla taitaa olla jo kukkasia. Muuten ituutta 162cm ja levyttä yhden apulantasäkin verran. Jaksatko kantaa vai tarvitaanko naapurin isäntä hätiin?

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Olipa kauniisti sanottu. Sulla taitaa olla jo kukkasia. Muuten ituutta 162cm ja levyttä yhden apulantasäkin verran. Jaksatko kantaa vai tarvitaanko naapurin isäntä hätiin?

Ei minulla vielä kukkasia kasva, mutta mielelläni niihinkin aikaa käyttäisin.

Tuo pinta-ala kuullostaa sopivalta, aina sitä apulantasäkin kantaa. eikä siinä naapurin isäntää tarvita...

Se rupeaa olemaan kylvöaika käsillä. Pitääkös sitä peltoa kaukaakin hakea?

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Ei minulla vielä kukkasia kasva, mutta mielelläni niihinkin aikaa käyttäisin.

Tuo pinta-ala kuullostaa sopivalta, aina sitä apulantasäkin kantaa. eikä siinä naapurin isäntää tarvita...

Se rupeaa olemaan kylvöaika käsillä. Pitääkös sitä peltoa kaukaakin hakea?

Etelä-Pohjanmaaltahan sitä. Meilläpäin kyllä kasvaa kukkasia pellolla. Juuri ajelin pajupuskia, että näkee mitä naapuri puuhaa.

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Etelä-Pohjanmaaltahan sitä. Meilläpäin kyllä kasvaa kukkasia pellolla. Juuri ajelin pajupuskia, että näkee mitä naapuri puuhaa.

Täältä tullaan! Tankki on täys ja pohjanmaa häämöttää. Fergulla olen siellä huomenna... Täältä NÄÄS matkaa.

Minulla todellakin on traktori, mut ihan kokonaan maalaispoika en enää ole. Mutta mielessäni aina, enkä sitä häpeä.

No mitäs se naapuri puuhaa?

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Täältä tullaan! Tankki on täys ja pohjanmaa häämöttää. Fergulla olen siellä huomenna... Täältä NÄÄS matkaa.

Minulla todellakin on traktori, mut ihan kokonaan maalaispoika en enää ole. Mutta mielessäni aina, enkä sitä häpeä.

No mitäs se naapuri puuhaa?

.. Ferkusonnilla. Taitaisi kukkaset pellolla häiriintyä. Ei ole naapuria näkynyt, eivät kestä katsella kun nainen pusikkoa kaataa. Kokeilin tota pituutta mitata uudestaan, ettei tule väärää tietoa. Tarkka pitää olla Eli mun pää yltää heinäseipään ylemmän reiaän kohdalle (ilman heiniä mitattu).

• Nellu

Nyt piti vaihtaa sarkaa tänne vasemmalle puolen, muuten ollaan kohta ojassa. Minnehän se maalaispoika katosi, eikä täällä kylillä tunnu tähän aikaan olevan ketään liikkeellä. Huomenna pitäsi aikaisin nousta, ennekuin kissa ehtii ensimmäisenä. Muuten alkaa päivä huonosti.

• Maalaispoika

No täällähän minä. Täytyy välillä nukkua että herää ennen kissaa. Työt pitää tehdä.

Vai heinäseipään reikään? Onkohan siellä samanmittaiset seipäätkään? Meillä on kolme reikää seipäissä.

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

No täällähän minä. Täytyy välillä nukkua että herää ennen kissaa. Työt pitää tehdä.

Vai heinäseipään reikään? Onkohan siellä samanmittaiset seipäätkään? Meillä on kolme reikää seipäissä.

Joo, ehdin ennen kissaa herätä. Muuten olen huomannut yhden asian kissan viiksistä. Olen tehnyt tieteellistä maatiaistutkimusta. Kun seinäkello lyö aamulla kuusi niin kissan viikset värähtävät yhtä monta kertaa! Ja aamuvenyttely alkaa kissalla. Ensin se tekee kumarruksen minuun päin ja sitten vasta (onneksi)naapuriin päin.

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Joo, ehdin ennen kissaa herätä. Muuten olen huomannut yhden asian kissan viiksistä. Olen tehnyt tieteellistä maatiaistutkimusta. Kun seinäkello lyö aamulla kuusi niin kissan viikset värähtävät yhtä monta kertaa! Ja aamuvenyttely alkaa kissalla. Ensin se tekee kumarruksen minuun päin ja sitten vasta (onneksi)naapuriin päin.

Olet tutkaillut kissan viiksiä, vaan minäpä tiedän että kun vasikan häntä osoittaa ylöspäin on apulantaa tulossa.

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Olet tutkaillut kissan viiksiä, vaan minäpä tiedän että kun vasikan häntä osoittaa ylöspäin on apulantaa tulossa.

Häntä kun häntä. Kissalla se on pystyssä emännnän tavatessa ja jääkaapille mentäessä. Muita luontokappaleita ei ole nyt lähettyvillä.

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Joo tääälläkin on heinäseipäässä kolme reikää alhaalta että ylhäältä laskettuna. Pituus vain vaihtelee. Riippuu vähän siitä kuinka syvälle maahan heittää. Rautakankia siihen tarvitaan.Kun laitoin tuohon tuan päätyyn heinäseipään pystyyn ja lyhteen lintuja varten, niin kissa siinä kuitenkin enemmän viihtyi kuin linnut Miksiköhän?

• Nellu
        Nellu kirjoitti:

Joo tääälläkin on heinäseipäässä kolme reikää alhaalta että ylhäältä laskettuna. Pituus vain vaihtelee. Riippuu vähän siitä kuinka syvälle maahan heittää. Rautakankia siihen tarvitaan.Kun laitoin tuohon tuan päätyyn heinäseipään pystyyn ja lyhteen lintuja varten, niin kissa siinä kuitenkin enemmän viihtyi kuin linnut Miksiköhän?

Muuten, luin tuota lääkärikirjaa illalla yön tunteina. Huomasin, että naisella ja heinseipäällä sama anatominen ominaisuus. Ihmettelet varmaan kun olen näin paljon koneen ääressä. Mulla on laajakaista. Tämän koneen kanssa vaikka nukkuis yönsä. Se olisi ainakin päällä koko ajan.

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Muuten, luin tuota lääkärikirjaa illalla yön tunteina. Huomasin, että naisella ja heinseipäällä sama anatominen ominaisuus. Ihmettelet varmaan kun olen näin paljon koneen ääressä. Mulla on laajakaista. Tämän koneen kanssa vaikka nukkuis yönsä. Se olisi ainakin päällä koko ajan.

Mulla on muita hommia etten jouda ihan koneen vieressä nukkumaan. Eikä jouda näitä keskusteluja seuraamaan.

Kaikkea sitä lääkärikirjasta oppii! Olisikohan vielä terävä pää ja varpaat mullassa?

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Mulla on muita hommia etten jouda ihan koneen vieressä nukkumaan. Eikä jouda näitä keskusteluja seuraamaan.

Kaikkea sitä lääkärikirjasta oppii! Olisikohan vielä terävä pää ja varpaat mullassa?

Niinpä, kaikkia päitä täytyy kuitenkin terottaa kypärästä huolimatta. Mun tukiaiset alkavat tässä vähitellen loppumaan ja olen vienyt täältä pinta-alaa. Pinta-alalisänä sain kivan juttukaverin sinusta maalaispoika. Tämänhän pastan nimi oli: kuinka nainen isketään? Hyvin tämä palsta toimii siinä tarkoituksessa. Taidat olla Suomen ainoa maalasipoika, kun muita ei saralle tullut.
        Kissa metsästää tuossa vieressä hiirtä työpöydällä, vai yrittääkö se viestiä jotakin. Ehkä sillä on oma palsta täällä.

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Tein analyysin tästä keskustelusta. Se totta, että suunilleen tässä vaiheessa miehille tulee kiiruita. No, onhan minulla tämä kone täällä seurana ja kissa. Ei näkynyt Fergusonnia, liekkö päässyt isännältä karkuun? Pian tulee seivästysaika ja silloin täytyy laittaa tikkua ristiin. Heippa kaikille, jotka tällä palstalla ovat kujeksineet.

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Tein analyysin tästä keskustelusta. Se totta, että suunilleen tässä vaiheessa miehille tulee kiiruita. No, onhan minulla tämä kone täällä seurana ja kissa. Ei näkynyt Fergusonnia, liekkö päässyt isännältä karkuun? Pian tulee seivästysaika ja silloin täytyy laittaa tikkua ristiin. Heippa kaikille, jotka tällä palstalla ovat kujeksineet.

Sain nuo hommat parempaan järjestykseen. Ei ole Fergusonni karannut, siellä se vielä tallissa odottaa. On vaan löpö kallistunnut, että taidankin lähteä hepalla. Alkaa ruohoa löytyä jo sen verran tienposkesta, että vois kopotella pohjanmaata kohden?

Osaakos Nellu hoitaa myös hevosta?

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Sain nuo hommat parempaan järjestykseen. Ei ole Fergusonni karannut, siellä se vielä tallissa odottaa. On vaan löpö kallistunnut, että taidankin lähteä hepalla. Alkaa ruohoa löytyä jo sen verran tienposkesta, että vois kopotella pohjanmaata kohden?

Osaakos Nellu hoitaa myös hevosta?

Enpä ole hevosia hoidellut. Lampaita kylläkin. Pysyttelen hieman pienemmissä elukoissa. Olen minä kokeilllut joskus ratsastaa hepalla, mutta on ollut kärsimystä kummallekin. Taidat olla hevosmiehiä. Täällä ei hevosmiehiä näy kylillä. Ei edes ravimiehiä.

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Enpä ole hevosia hoidellut. Lampaita kylläkin. Pysyttelen hieman pienemmissä elukoissa. Olen minä kokeilllut joskus ratsastaa hepalla, mutta on ollut kärsimystä kummallekin. Taidat olla hevosmiehiä. Täällä ei hevosmiehiä näy kylillä. Ei edes ravimiehiä.

Mikäs se semmonen kylä on jossa ei hevosia ole? Hevoset on kivoja, ja tallilla tapaa mukavia ihmisiä. Olen kyllä enemmän citycowboy chapseissa nykyjään.

Haluaisikos muuten viestiä mun kanssa privaatisti? Laita sähköpostiosoite?

• Nellu
        Maalaispoika kirjoitti:

Mikäs se semmonen kylä on jossa ei hevosia ole? Hevoset on kivoja, ja tallilla tapaa mukavia ihmisiä. Olen kyllä enemmän citycowboy chapseissa nykyjään.

Haluaisikos muuten viestiä mun kanssa privaatisti? Laita sähköpostiosoite?

Kiva sun kanssa oli nettailla. Mukava löytää vielä palstalta ihminen, joka ei säikähdä näitä mun höpöhöpö-juttuja. Pidetään salaisuudet ja tavataan jossain näillä palstoilla. Sähköpostiosotteita näille palstoille ei kannata laittaa. Mutta hyvää cowboy-aelämää sulle!

• Maalaispoika
        Nellu kirjoitti:

Kiva sun kanssa oli nettailla. Mukava löytää vielä palstalta ihminen, joka ei säikähdä näitä mun höpöhöpö-juttuja. Pidetään salaisuudet ja tavataan jossain näillä palstoilla. Sähköpostiosotteita näille palstoille ei kannata laittaa. Mutta hyvää cowboy-aelämää sulle!

Ehkä tavataan, luultavasti ei. Hyvää kesää! Hulluja juttuja tarvitaan aina...

• Nellu

Täällä sitä ollaan toisella saralla. Kovasti on hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1662
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe