Onko palstalla lihavia? Mä juttelin just äsken kalsiumista, joka sitoo elimistön lävitse kulkevaa rasvaa. Ei muuta kuin maitokauppaan!
(HÄHHÄ)
Ihra
11
196
Vastaukset
- naunou
Esmes jos Mäkkärissä jengi ahtaa kupuunsa sitä törkyä ja lihoo, niin ei muuta kuin maitoa ja hyviä juustoja palan painikkeeksi. Ciscokiksen voi jättää tilaamatta.
Jou.
Mä olen tiedostava.- naunou
Otetaanko sekkarilla aikaa milloin joku vääntää tästä rasvasen tortun?
(naurua)
- kaarne.
MUTTA ESIMERKIKISI PÖYTÄKALJA ON ERITTÄIN LIHOITAVAA!
MIKSI TÄLLÄINEN KYSYMYS TULI MIELEESI!?- naunou
NO SIKSI, ETTÄ PAINAN 160KG. SE ON AIKA PALJON, KUN VAAKA PIMAHTAA PASKAKSI.
KALJA ON HELVETIN HYVÄÄ. - kaarne.
naunou kirjoitti:
NO SIKSI, ETTÄ PAINAN 160KG. SE ON AIKA PALJON, KUN VAAKA PIMAHTAA PASKAKSI.
KALJA ON HELVETIN HYVÄÄ.ENTÄ AHMITKO GRILLIRUOKAA!?
- se ei
kaarne. kirjoitti:
ENTÄ AHMITKO GRILLIRUOKAA!?
kerro
- totteri-too
"tootto tootto toto totteri totteri
tööttö tööttö tötö töpö-töpö-töpsis
tootto tootto toto totteri totteri
naunou naunou piipaa piipaa"
Cuul. Sieluni silmin nään sut hyppelehtivän koomisesti tuon lorun tahtiin :D - upzbu
Läskit naiset banniin
joskus keskivartalolihavuus uhkaa. Ei auta kuin liikkua enemmän ja syödä vähemmän.
- frost-free
poikkeuksen vastaamalla sunkin aloitukseesi. Pitääkö rasvan olla suoliston ympärillä vai missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421291Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645