Kertokaapas minkä asettaisitte palkkatoiveeksenne markkinoinnin päällikön tehtävään. Saan ylennyksen assasrista päälliköksi ja tietenkin haluan palkkani nousevan. Yliopistokoulutus, maisteri, työkokemusta alle 5 vuotta ja nainen olen. Tällä hetkellä olen saanut assarina (työkuva "normaalia" assaria vastuullisempi ja monipuolisempi) 2550e / kk.
Tulevassa työssä vastaan koko yrityksen markkinoinnista ja päätän markkinoinnin budjetin käyttökohteista sekä toteutan markkinointia käytännön tasollakin.
Kommentteja kiitos!
Ylennys markkinoinnin assarista päälliköksi, millainen korotus?
--Utelias
2
616
Vastaukset
- Tauno J
5460 eur/kk miehille, mutta kun olet nainen niin noin 2930 eur/kk on sopiva.
- Pitäisi...
Kyllähän tuollaisen päällikön pitäisi itse tietää arvonsa, ettei tarvitse kysellä Suomi24-palstalla.
Minä en ainakaan palkkaisi päällikkötason tehtäviin henkilöä, joka täältä pitää kysellä palkkatoivetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755