Nissan king kab hengen vaarallinen

joni.saarela

2002 vuoden king kab ja moottori hajosi ajettu 200 tuhatta. Syynä valmistusvika , jonka tehdaskin tavallaan myöntää, mutta ei ota vastuuta. Mahdollista olisi tehdä 1000€ remontti ja moottori kestäisi maailman tappiin. Maahantuoja tietää, myyjä tietää, monet king kabin omistajat tietävät, mutta kukaan ei kerro. Edessä 10000 euron remontti kun koko auto on ehjänä samanarvoinen. Asia on kuitenkin paljon vakavampi, enkä voi käsittää, että sitä ei kukaan ole aikaisemmin edes ajatellut. En ainakaan netistä löytänyt yhtään mielipidettä tästä, vaikka ongelma on ollut tiedossa jo vuosia. Ajatelkaa tilannetta, että olette ohittamassa autoa ja juuri silloin kiertokangen laakerit pettävät, veivi tulee moottorinkyljestä ulos. Tämä tapahtuu täysin varoittamatta, silloin saattaa tulla ruumiita ja paljon. Kuten minä kävin huutamassa myyjäliikkeessä johtajalle päin naamaa VERISIÄ KÄSIÄNNE PESETTE SITTEN! Vastauksena oli ei ole heidän asiansa informoida, ei ole tullut maahantuojalta ohjeita. Paska puhetta! Jokainen ihminen on vastuussa, jos jokin asia aiheuttaa hengenvaaraa. Kertoivat että heillä on korjattu 3 autoa joista veivi tullut läpi motista. Lähetin juttuvinkkiä mtv kolmosen 45 min. ohjelmaan. Tehkää samoin, maahantuoja on saatava vastuuseen.

40

27879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joker Poker

      Vastaavasti kävi itsellekin, 2004 malli King Cab, ajettu 155000km, kaikki huollot tehty. Kiertokanki kyljestä
      läpi, Nissan huollon korjausarvio 12000e - käytännössä "ruumiin" arvo. Suomen Nissan europe ei vastaa
      puhelimeen, reklamaatioon vastataan kirjeellä, "shit happens". Kun tutkii asiaa laajemmalti näistä TDI koneita on mossahdellut koko euroopan alueella viittä vaille v---sti, Suomessakin kartoitin helposti kymmeniä tapauksia. Ilmeisesti 2.5l diesel ei sitten tarvi enempää kestää - ja , jos moiseen erhdyt kärsit
      nahoissasi. Jos TV aiheesta kiinnostuu - kommentteja varmasti löytyy.
      Jokaisen moisella ajavan jonka olen naamakkain tavannut, olen kuluttajavalistustyön merkeissä valaissut kertomalla omista ja kuulemistani kokemuksita. Itse värkistä hankkiuduin 8000e/rempan jälkeen eroon,
      vitutti niin riittävästi. (Ko.konetta on lauennut jo alle 100tkm ajollakin, joten pitkälle selvisit!)

      • Lindholm

        Onpas nissanien 2000 luvun vm koneet menneet huonoon jamaan .Tulee mieleen et onko pieneen tilaan laitettu liikaa voimaa.Aikasempien Vm esim 80 luvun pick up koneita ei ajamalla rikki saanut.Tietysti kun alko lähestyäViidensadantuhannen km .Niin ehkä jotain saatto hajotakin.Noist kokemuksista mitä tällä palstalla on siis kielteisistä pitäisi jo tehtaankin missä kyseistä automerkkiä valmistetaan hiukan miettiä et missä mennyt pieleen koneitten valmistuksessa.Todellakin jossain ohitustilanteessa tai muuten liikenteessä kun varottamatta alkaa moottorin osia lennellä taivaalle niin se käy turvallisuuden päälle


    • epätietoonen

      itse olen aikeissa hankkia käytettynä kyseistä autoa? mikä moottorin tyyppi? eli tarkemmin kuin 2.5 turbo?diisel. Jos jollain tietoa vuosimallista, mistä mihin näitä koneita on? Kertokaa ihmeessä ni ei jokaisen tarvii kättään paskaan tunkea.

      Kiitokset vastauksista näin etukäteen...

      • Massikkaman

      • epätietoonen

    • ???

      Katotaan ensi keskiviikkona mitä kone on syönyt (2005/160000). Paha ääni, mutta ei vielä ulkopuolelta havaittuja vaurioita. Katon alustavasti, mitä Pörhö sanoo ja teen asiasta loppuratkaisun sen jälkeen. en suostu olemaan yksin maksumiehenä, jos vika on siellä missä sen pelkään. Ihmetyttää myös maahantuojan asennetta, sillä tierttyjä merkkejä on vedetty takaisin huomaavattavasti pienenpien ongelmien vuoksi.

      • .........

        Käy lukemassa viimeinen viesti (noin vuosi sitten kirjoitettu otsikolla Nissan) siinä minun kertomukseni Nissanista,sen kestämisestä ja hajoamisesta.Sen kokemuksen perusteella, mikä minulla on kyseisestä kulkuneuvosta,en sinuna ajaisi ,enkä edes starttaisi kyseistä autoa,vaan tilaisin hinurin,jolla veisin sen liuskojen vaihtoon jos en itse pystyisi sitä remonttia tekemään.Moottorin hajoaminen tapahtuu aivan yllättäen ja jos sinun autosi kone jo ilmoittelee asiasta,niin remontilla alkaa olla kiire,joten yksikin käynnistys voi olla liikaa.


      • Onnellinen King-kuski
        ......... kirjoitti:

        Käy lukemassa viimeinen viesti (noin vuosi sitten kirjoitettu otsikolla Nissan) siinä minun kertomukseni Nissanista,sen kestämisestä ja hajoamisesta.Sen kokemuksen perusteella, mikä minulla on kyseisestä kulkuneuvosta,en sinuna ajaisi ,enkä edes starttaisi kyseistä autoa,vaan tilaisin hinurin,jolla veisin sen liuskojen vaihtoon jos en itse pystyisi sitä remonttia tekemään.Moottorin hajoaminen tapahtuu aivan yllättäen ja jos sinun autosi kone jo ilmoittelee asiasta,niin remontilla alkaa olla kiire,joten yksikin käynnistys voi olla liikaa.

        Moro!

        Mukana ollaan ku peräpukama. Tänään kävin hakemassa oman auton pajalta (King Cab 4WD 2.5 TDI, vm. -05 ajettu 225000)...kiertokanki koneesta läpi, täysin varoittamatta 10 km matkalla auto sammui naps. Ensinnä arvio Nissanilta (Länsiauto, Lahti), 7000 euroa puolimoottorin osat plus työt arviolta 2500 euroa. MAHDOLLISESTI koko kone jos kannet sökönä yms. 12000 euroa, toki töissä "säästäisi" kun kustannusarvio 1500 euroa töistä. Japan Motorsilta vaihtokone tilalle, moottori 4990 euroa. Kaikkine töineen plus uudet kytkinosat samalla kun oli paikat auki yhteensä karvat yli 6500 euroa. Länsiauton edustaja oli kyllä asiallinen kaveri, eikä mitään moitetta heidän tekemisistään. Selvitti jopa maahantuojan mahdollisuutta osallistua....arveli että max. 30 - 40% työstä vois tulla, edellytyksenä että työt ja osat Nissanilta. Japan Motorsilla kaverit sano että HEILLÄ oli tämä 57:s moottori 3 toimintavuoden aikana! Kyllä tästä täytys tehdä jotain juttua jo oikeasti, ja vaikka jälkikäteen maahantuojaa korvaamaan jotain. Edes vitutusta.


    • pickkari

      mulla -02 king cap 2,5 tdi. vaihdatin kiertokangen lakrut 122000km kohdalla.laakereissa ei mitään vikaa. naapurilla -05 100000km ajettu.vaihdatti samat laakerit,eikä olis tarvinnut enää tuhatta kilometriä ajaa,kun olis tullu kanget lohkon kyljestä ulos. en osaa sanoa mitä näistä vois päätellä.

    • Samaa vikaa täälläki

      Missä vuosimalleissa nämä ongelmat oikein alko ilmetä?
      Kun näillä meidänki kulmilla on lyhyen ajan sisään hajonnu nyt kaksi reilut 200 000 ajettua konetta.
      Loput on vaihdettu kiireesti toiseen autoon.

      Molemmat levinneet on olle päälle 2000 malleja

    • picckari

      käväisimpä paikallisessa nissan merkki korjaamolla tiedustelemassa asiaa. sanoivat että ongelma on VM-02 - 05 malleissa.

    • miks synnyit?

      älä hanki mitään liikkuvaa laitetta,voit menettää naimalla saadun henkesi sen kanssa!!!

    • tiedetty on

      Ostinkin se vuoksi laatupelin, eli L200.n Tuossa yksi korjaamomies sanoikin että Nissaneita on hajonneena joka nurkalla..

    • pekka43662

      KIERTÄKÄÄ NÄMÄ MOOTTORIT/AUTOT KAUKAA!!!!!!!!!!

      Itselläni alkoi kolisemaan 2002 2.5 TDI, ajettu 153tkm, vuonna 2009. Tehdasuusi puolimoottori tilalle, maksoi töineen tingittynä 11800€. Maahantuoja ei maksa penniäkään, KAIKKI kulut omasta pussista!!!

      ÄLKÄÄ IKINÄ SOTKEENTUKO NÄIHIN!!!

    • Totta puhut Joni.
      mulla kävi juuri samoin ja kone pamahti juuri ohituksessa. Onneksi rekka väisti ;=). Autolla oli ajettu 116000km ja vuosimalli 2005. Sama kohtelu, kuin Sinulla. Ei edes Nissan UK ottanut asiaa hoitaakseen. Kyllä nyt julkisuutta tarvitaan. Vaihtomoottoria odotellessa.
      Kari

    • karppa3

      mulla kokemuksia vanhemmasta sd 2.5l koneesta paljon ja se todellinen ikimoottori mutta ennenhän kaikki tehtiinkin kestämään!!koko suvun ajoon...tolla nykyiselläkin aj.yli 400tkm eikä se syö edes öljyä...nauratti kun yksi tuttu jolta meni myös kone alta 200tkm 2004 mallin nissanista..

    • Jäsen Z

      Minulla vm. 2004. Muutama vuosi sitten sain kuulla että kangen pulteissa olisi ongelmia. Vaihdatin ne varmuudeksi mutta en tehnyt laakereille mitään. autolla ajettu 140000. Päästiin siitä vuosi eteenpäin niin auto alkoi nykimään oudosti. Sitä vikaa selviteltiin aluksi moottorin puolella ja huomattiin että seetit oli painunu kanteen. Tehtiin kansiremontti. Nykiminen paikallistettiin luonnollisesti vaihdelaatikon vapaa tunnistimeen. Kansiremontin johdosta auto kyllä lähti talvella taas hyvin käymään. Tuossa pari viikkoa sitten alkoi moottorista kuulua kolinaa. Vika paikallistettiin 2 pytyn kangen alapäähän. Autolla ajettu 193000. Nyt jälkikäteen tuntuu siltä että olisiko pitänyt kirjoittaa kangen pulttien vaihdon aikaan googleen nissanin moottoriongelmat ja vaihtaa ne laakerit silloin...

      Tällä hetkellä ajatus että ostettais perheeseen pari uutta nissania tuntuu hieman kaukaiselta.

      • Ei enään nissaneita

        29.01.2013 Nissan 2002 ajettu 195000 km moottori pamahti vikaa ei tarvitse etsiä kun lukee viestejä viimenen Nissani jonka haluan omistaa vaihdan käytetyn moottorin ja myyn auton Nissanille kiertoon ilmotan rekkarin kun kaupat on tehty.


      • Nissan 2008
        Ei enään nissaneita kirjoitti:

        29.01.2013 Nissan 2002 ajettu 195000 km moottori pamahti vikaa ei tarvitse etsiä kun lukee viestejä viimenen Nissani jonka haluan omistaa vaihdan käytetyn moottorin ja myyn auton Nissanille kiertoon ilmotan rekkarin kun kaupat on tehty.

        Valitin kuluttajariitalautakuntaan ja maahantuoja/myyjäliike maksoi muistaakseni 60-70 prosenttia korjauskustannuksista. Kustannuksiin laitoin kaiken mahdollisen: kopiointikulut, remontinjälkeiset öljynvaihdot, vuokra-auton, hinauskustannukset, jne. jne. Kuluttajariitalautakunnan päätöksiin on tullut huonontava muutos jossa "remontissa on mukamas saatu parempikuntoinen auto" ja sen vuoksi eivät enää suosittele kaikkea korvattavaksi. Vaikka tässä tapauskessa perustelin, että auto siinä kunnossa kun se oli ennen hajoamishetkeä. Tsemppiä kaikille Nissanin ja kumppaneiden kusetuksen ja huonon kohtelun kohdanneille. Oli ainakin minun viimeinen Nissan jne. mitä tuo maahantuoja nyt ikinä sattuu tuomaan.


      • Nissan 2008
        Nissan 2008 kirjoitti:

        Valitin kuluttajariitalautakuntaan ja maahantuoja/myyjäliike maksoi muistaakseni 60-70 prosenttia korjauskustannuksista. Kustannuksiin laitoin kaiken mahdollisen: kopiointikulut, remontinjälkeiset öljynvaihdot, vuokra-auton, hinauskustannukset, jne. jne. Kuluttajariitalautakunnan päätöksiin on tullut huonontava muutos jossa "remontissa on mukamas saatu parempikuntoinen auto" ja sen vuoksi eivät enää suosittele kaikkea korvattavaksi. Vaikka tässä tapauskessa perustelin, että auto siinä kunnossa kun se oli ennen hajoamishetkeä. Tsemppiä kaikille Nissanin ja kumppaneiden kusetuksen ja huonon kohtelun kohdanneille. Oli ainakin minun viimeinen Nissan jne. mitä tuo maahantuoja nyt ikinä sattuu tuomaan.

        Ääh, nissan on vuosimallia 2004 eikä 2008...kuten nimimerkki antaisi ymmärtää. :)


    • korvessa

      Vikahan on kiertokangen laakereissa, ovat kuulemma liian pehmeää materiaalia. Kannattaa vaihdattaa uudet laakerit ja pultit moottorin alakertaan ennen kun kone hajoaa. Hintaa remontille kyllä tulee, mutta on halvempi kuin "uusi" moottori. Nissanilta tuskin saa parempia laakereita tai pultteja.
      Eli kyseessähän on YD25DDTi moottori. Löytyy ainakin Navarasta (d40) vuosimalleja en juuri nyt muista, mutta löytynevät aiemmista viesteistä.
      Itselläni on -99 kingcap 4x4 (d22) jossa on TD25TI moottori jossa ei ole kyseistä ongelmaa havaittu.

    • cab king

      mulla ollut 3 nissan pickup autoa, ja olen ostaessani selvittänyt onko huollossa vaihdettu ko laakerit, jos ei niin vaihdattanut itse, maksaa n 400, ja sitte ajaa vaikka 500000km. vm 2002-2005 mielestäni oli mallit, 01 ja vanhemmat ei ko tyyppimurhetta, vaikka pieni onkin kun tietää eikä ota riskiä. Autossa ja koneessa ei muuten mitään oleellista vikaa. vai huonolaatuiset laakerit tehtaalta!! NISSANILLA EDELLEEN....

    • Kokeiltu on

      Saattaapi olla kysymyksessä myös öljyvika, sillä 2000 lukua vanhemmissa moottoreissa käytetään öljyä mikä sisältää enemmän sinkkiä ja fosforia ja näiden aineiden seurauksesta laakerit kestävät kovempia kuormituksia.
      Eu:n myötä 2000 luvun autoissa pitää käyttää öljyä jossa on huomattavasti vähemmän kyseisiä aineita jotta katalysaattorit ja hiukkassuodattimet kestäisivät pidempään, eli puhtaampia savuja pakoputkesta. Tästä ollaan myös eri mieltä sillä amerikanmaalla valmistetaan myös öljyä joka sisältää runsaasti sinkkiä ja fosforia ja muilla lisäaineilla on saatu estettyä noiden katalysaattorien rikkoontumiset ja väittämänä on et moottorissa pitää olla suuret öljynkulutukset jotta rasitus tulisi katalysaattorille, hiukkasuodattimelle.
      Joka tapauksessa öljyissä on suuriakin eroja vaikka apiluokitukset väittävät eri merkeillä olevan saman laatuluokituksen, mutta käytäntö on näyttänyt vallan muuta.
      Vanha viisaus et hyvää ei saa halvalla pitää tänäkin päivänä paikkaansa ja autoilija joka panostaa voiteluun, säästää pienempänä polttoaineen kulutuksena ja ajaa moottorillansa huomattavasti pidempään, tarkoittaa sitä et vaikkakin öljyn ostohinta onkin tuplasti kalliimpi niin kokonaiskulutuksessa se tulee halvemmaksi.

    • turhaa höpötystä

      Kun kone on oikein rakennettu ja siinä käyttää normaaleja suosituksien mukaisia öljyjä niin SILLOIN MOOTTORIN TÄYTYY KESTÄÄ, eikä ainakaan hajota mistään äkillisesti. Normaali kuluminen on sitten asia erikseen ja siinä voi olla marginaalisia eroja erilaisten öljyjen välilläkin. En ole toistaiseksi VW.n tekelettä.

    • Ajomies

      Yksikään autotehdas ei valmista itse laakereita, vaan ne tulee alihankkijoilta.
      Nissanin kampiakseleihin osaan, huom. ei kaikkiin, meni viallisia laakereita.
      Itselläni laakerit pettivät kun autolla oli ajettu 150 000 ja ikää autolla oli 4 vuotta, eli takuut ummessa, mutta minulla ei ollut mitään ongelmia auton kanssa, autoliike ilmoitti heti että tämä menee takuuseen ja myyjäliikkeessä autoon vaihdettiin kone.
      Nyt mittarissa on 450 000 km ja olen ollut laitteeseen ihan tyytyväinen.
      Vaihtuu uuteen Navaraan lähiviikkoina.

      • king capilla

        ostin -02 vm king capin 170000 ajetun.en saanut mistään historiatietoja onko laakeriliuskat vaihdettu,niimpä vaihdatin"varmuuden vuoksi"merkkiliikkeessä kun olin kuullut ongelmasta.laakerit oli virheettömät.mutta en uskaltanut ottaa riskiä.oon ajanut monia nissaneita aina datsun -82 lähtien ja ennen on pellit hävinnyt ympäriltä,ennenkuin moottorit ois hajonnut.kylläpä tämmönen on häpiä koko autolle....


    • EX nismo

      Kokemukseni 2004 king cap ja 2008 navarasta. Molemmat oli hyviä ajaa, mutta uskomattoman löysiä. Myin molemmat ennen 120 000km ja säilyin ilman konerikkoja. Molemmissa voimansiirto ja jarru ongelmia. Mutta suurin ongelma oli auton yleinen löysyys. Ajo-ominaisuudet oli hyvät noin 100 000 km, jonka jälkeen alkoivat dramaattisesti huonontua. Etupää kävi levottomaksi ja sinne olis pitänyt kaikki vaihtaa, varmasti kallista.

      Nytkin kun tulee vastaan kyseisiä autoja, niin oikein puistattaa, sellaisia romuja. Toivottavasti ei tarvitse koskaan koskea 2000-luvun Nissaneihin, pois lukien GTR.

      • 2+20

        Nissanin laatu alkoi laskea kuin lehmänhäntä Renault yhteistyön alettua.


    • pukki1

      penissan

    • pekkapeeaa

      kuis tämä homma on edenny? onko saanu julkisuutta nuo tuhannen ritsat moottorit? olipa hyvä että ootte juttua kirjotellu nettiin, oisin meinaan muuten lähteny ostelemaan satatonnia ajetun pickupin... kun halavalla ois lähteny.

      uskomattomia tarinoita. kaisse pitää pysytellä mitsun lavavehkeissä, niistä tippuvat osat ei niin kriittisiä oo tähän asti ollu että ois tarttenu muuta ku kurkistaa peiliin ja painaa lisää kaasua....

    • Nissa nisti

      Mä ostin Nissanin Navaran isommalla bensamyllyllä, nyt mittarissa vähän yli 400 000 km, eikä murheita. Alustan puslat ym hilppeet pitää tietenkin vaihtaa n. 80 000 km:n välein mutta niin ne pitää vaihtaa muissakin merkeissä jos haluaa pitää ajo-ominaisuudet tallella.

    • rethy

      Eli vm 2000 avolava 2,5 koneella ei siis kuulu riskiryhmään.

    • Kingcabbi

      King kappi on kyllä hyvä auto,,kateelliset tojota ukot huutelloo että paska vehe,,,ei oo kyllä meijän talouvessa ollu ongelmia vm, -05 kin cabin kanssa,,, mottori vika tuli mutta paja ukot tilas ulkomailta uuvet osat ja laiteltiin pajalla yhtenä ehtoona,,,kyllä vuan hiluks ja mitsupisi miehet kahtelloo ku king cabbi vuan kulkkoo,,,

    • ariaaro10

      onko kellään tietoa kuinka toi vaihdelaatikon vapaa tunnistin vaihdetaan. gin kab on 06. saako yläpuolelta vai joutuuko ronkiin alakautta.aika pahassa paikassa.

      • Matson66

        Terve. Meneppäs auton alle. Siellä on kolme jatkopistoketta antureiden johdoille vaihdelaatikon ulkopuolella. En nyt muista mikä niistä on vapaatunnistimelle mutta nyppää yksitellen irti ja käy koeajamassa. Sillä konstilla löytyy oikea pistoke. Jätä pistoke auki, ja vulkanointi teippiä päälle.
        Eikä nykimistä ole enää.

        Itte korjasin tolla konstilla.

        Pick up 2005. Ja 286000 km.

        Kolmas Nissan pick up minulla, enkä vaihda merkkiä. 2,5 tuuman korotuksella, 265/70 R16 renkailla, ei tarvi maastossa juuri ihmetellä.

        Pikku vikoja on kaikilla automerkeillä, Nissan on muuten ollut erinomainen.
        Harmi homma tuo laakeri juttu.
        Vielä ei ole paukahtanut, pitää vaihtaa ensi tilassa.


    • Kingcrap

      Surkeita autoja on kaikki omistaman ajoneuvot järjestään olleet, mutta 2006 king cab on todellinen pohjanoteeraus. Pelkkiä vikoja toisensa perään, millään rahalla ei tuosta romusta autoa tehdä. Mm moottori hajonnut laakerin petettyä ja "kunnostettu" vaihto moottori on osoittautunut täydeksi sekundaksi sekin.
      Kiertäkää kaukaa nämä romut , niin säästyy hermot ja rahat johonkin hyödyllisempään, kuten hitaisiin hevosiin ja nopeisiin naisiin.

    • Moi, surullista että näin monella on ollut vaikeuksia Nissanin kansa.
      Minusta itse auto on tosi hyvä pikappi, monessa asiassa parempi kuin esim. Hilux, jonka myös koeajoin ennen kuin ostin King Cabbini viime syksynä.
      Eli minulla oli mahdollisuus ostaa Hilux, mutta tykkäsin King Capista enemmän.

      Löysin yhdellä omistajalla 14vuotta olleen yksilön, tilasin acl laakerit ja arb pultit ja vaihdoin ne varoiksi Nissaniin.
      Tämä autolla kun sillä oli ajettu 228000km, nyt autolla on ajettu 281000km ja ei ole ollut vikaa muuta kuin puhaltimen moottori meni joulukuussa, ei muuta kuin ajoa!

      • Japanilaistalaatua

        Vaihdatin juuri samat pultit ja laakerit 154 000 km ajettuun -05 Navaraan. Korjaamon kaveri onnitteli lottovoittajaksi, sillä laakerit olivat aivan finaalissa ja moottori olisi ollut seuraavaksi sillä selvä. Remppa maksoi 1300 e, mutta vältin moottoriremontin eli kannatti. Suosittelen remppaa kyllä kaikille ongelmamoottorin omistajille. Laakerit olivat kuin rotan syömät.


    • Hiluxikuski

      Arvon herrasmiehet saakeli miettiikkee nyt millasella romulla ajatte jos on nissanin merki keulassa. Jos työ oikneeta autoo ootta vailla hyvillä ajo ominaisuuksilla ja sopivan miedolla kukutuksella eikä osiakkaa tarvii niipaljoo ku kinkappii nii ostakkee hiluxi. Kyllä minä oon naarana tuolle naapurin pösilölle kun se joka talvi viepi nisukkasa pajaukolle ja sitä siellä laittelloo. Hiluxxiin oo ikinä tarvinnu öljyjä vaihtaa tai mirenkää huoltaa jaon jo 800000 kilometrii mittarissa eikä tunnu missää.

    • Anonyymi

      Minun isäni omistaa nissan king kab 2,5 tdit 4x4 02.2002 aina ennen ajoa vähintään 1min tyhjäkäyntiä ennen ajoon lähtöä (ajopäiväkirjan täyttö kesät ja talvet)moottoriöljyn vaihdot 10.000km itse vaihtaa öljyt suodatin ajettu 425thkm eikä mitään tälläisia ongelmia ollut olen edottellut sille auton vaihtoa useat kerrat EI sanoo ajan niin kauvon kun liiikkuu auto ostettu uutena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe